W moim moto oprawa zegarów i pólka kierownicy wygladały tak
Powodem było uzywanie przez poprzednika pęku kilku kluczy i twardego breloczka.
Poniewaz bardzo to szpeciło, oprawe zegarów pomalowałem a pólkę wyszlifowałem i zrobiłem polerkę.
Stara farba została usunięta z pólki za pomoca tarczy z papierem ściernym fleksą i wypolerowana tarcza filcowa z pasa polerska. Efekt jest bez porównania. Wygląda jak oryginał i niema farby która wkrótce by sie wytarła.
Oprawę zegarow malowałem lakierem do felg i bezbarwnym.
Odpowiedz do tematu
: Półka kierownicy
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
fajnie fajnie... tylko trochę koi w oczy brak symboli/napisów...
Czego u mnie te śruby od teleskopów to wystają z 3cm, a u Ciebie z 0,5cm?
Czego u mnie te śruby od teleskopów to wystają z 3cm, a u Ciebie z 0,5cm?
:
Te wystajace z korków śruby to regulacja napiecia wstepnego sprężyn w teleskopach. Śruby posiadaja znaczniki w postaci rowków.
Ja mam na zdjeciu ustawione jako najtwardsze. Ty masz najmiększe. Fabrycznie jest na 7 rowku.
Ja mam na zdjeciu ustawione jako najtwardsze. Ty masz najmiększe. Fabrycznie jest na 7 rowku.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
bo na dolnym ślaśku jest dużo dziur i nie sposób wszystkie ominąć
Przydatne info.. dzięki
Przydatne info.. dzięki
:
no półka wyglada o niebo lepiej.. tak jak pisali koledzy tylko tych symboli brakuje... ale chyba da sie zrobic co nie?:) i jeszcze lepiej bedzie wygladac;]
:
no no wyglada super !
a co do napiecia spreżyn to bajer bo mialem gmerac za takim info ;0)
mi tez wydaje sie przod zbyt miekki i juz wiem jak temu zaradzic
dzieki
a co do napiecia spreżyn to bajer bo mialem gmerac za takim info ;0)
mi tez wydaje sie przod zbyt miekki i juz wiem jak temu zaradzic
dzieki
:
Ja u siebie mam na 3 linie . Jest ok .
Zastanawiało mnie to ,że montując lagi w mocowania można je zamontować
na różnej wysokości tzn.na lico z deską lub mogą wystawać(nie wim czy wiecie co mam na myśli).Chodzi mi o płaczczyzne deski rozdzielczej z płaszczyzną nakręki lagi.
Czy ktoś wie jaki to ma wpływ?????
Zastanawiało mnie to ,że montując lagi w mocowania można je zamontować
na różnej wysokości tzn.na lico z deską lub mogą wystawać(nie wim czy wiecie co mam na myśli).Chodzi mi o płaczczyzne deski rozdzielczej z płaszczyzną nakręki lagi.
Czy ktoś wie jaki to ma wpływ?????
:
Zmienia sie wtedy geometria zawieszenia względem ramy. Wsunięte mocno lagi spowodują wiekszą poręcznośc w zakrętach ale gorsze prowadzenie na wprost. w ten prosty sposub mozna więc zmienic kat głowki ramy oraz dopasowac wysokosc motocykla do kierowcy.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Dzieki.
Jak wymieniałem uszczelniacze to wiedziałem że mam na lico ale zostawiłem troche wystające.Zbytniej różnicy nie czuję ale obawiałem sie że coś spaprałem możę bo nie jest jak "załączonym obrazku". Celowo tak zostawiłem bo myślałem że moto będzie bardziej stabilne(sztywne).
Jak wymieniałem uszczelniacze to wiedziałem że mam na lico ale zostawiłem troche wystające.Zbytniej różnicy nie czuję ale obawiałem sie że coś spaprałem możę bo nie jest jak "załączonym obrazku". Celowo tak zostawiłem bo myślałem że moto będzie bardziej stabilne(sztywne).
:
ktoś moze zaznaczyc te sruby ...
z checia bym zobaczył jak u mnie jest ustawione
modyfikacje mozna stosowac bez rozbierania lag
z checia bym zobaczył jak u mnie jest ustawione
modyfikacje mozna stosowac bez rozbierania lag
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Tak , można regulować bez rozbierania bo te śruby są w korkach lag teleskopów. Naturalnie jesli twój sprzet posiada takie korki bo z tym było różnie w zaleznosci od modelu i rocznika .
Śruby kręci się kluczem 10 . Wkręcenie napina mocniej spręzyny w lagach. Cała filozofia.
yarccom napisał/a: |
ktoś moze zaznaczyc te sruby ...
z checia bym zobaczył jak u mnie jest ustawione modyfikacje mozna stosowac bez rozbierania lag |
Tak , można regulować bez rozbierania bo te śruby są w korkach lag teleskopów. Naturalnie jesli twój sprzet posiada takie korki bo z tym było różnie w zaleznosci od modelu i rocznika .
Śruby kręci się kluczem 10 . Wkręcenie napina mocniej spręzyny w lagach. Cała filozofia.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
http://pokazto.com/?img=zdjcie009-7vg1.jpg
czy to te dwie nakretki pod kierownica akurat ładnie zasłoniete?
wystarczy dokrecic czy jest jakas skala np na tylnim amorku od 1-7[/img]
czy to te dwie nakretki pod kierownica akurat ładnie zasłoniete?
wystarczy dokrecic czy jest jakas skala np na tylnim amorku od 1-7[/img]
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Tak , to te sruby. Jest na nich skala w postaci rowków. Zobacz na zdjęciu mojej półki.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Odpowiedz do tematu
ja pomalowałem oprawę zegarów na czarno (napisy zakleiłem taśmą klejącą) potem taśmę odkleiłem i sikłem jeszcze bezbarwnym. efekt mnie zaskoczył ale niestety fotek nie mam, jak co to zrobię z tym że po wypadku troszkę się oprawa wygieła:/