GS 500 E |
Autor |
Wiadomość |
Dawidoo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010 GS 500 E
|
|
|
Witam serdecznie użytkowników forum.
Chciałbym przedstawić Wam moją GieeSe Moto zakupiłem nie całe 2 miesiące temu, także jeszcze zdążyłem na niej troche polatać Na początku miałem wątpliwości ogólnie co do GS'ów i szukałem GPz'tki 500. Pewnego pięknego dnia siedziałem u kolegi w serwisie motocyklowym i przeglądałem ogłoszenia, aż tu nagle podjechał koleś na Gsie i co się okazało jest do sprzedania. Nie chętnie, ale zacząłem go oglądać z ciekawości, usiadłem, przejechałem się i w trakcie jazdy uświadomiłem sobie że to jest to moto którego szukam Wcześniej jeździłem na GPz ale była jakaś taka zbyt sztywna, CB 500 taka bezpłciowa ( bez urazy ) niby turystyk, niby zacięcie sportowe, ogółem nie podobała mi się . Po dokładnym obejrzeniu i sprawdzeniu moto, bez zastanowienia, czym prędzej nazbierałem gotówkę i zakupiłem ją Jedyne co w niej ulepszyłem z wyglądu to białe paski odblaskowe na felgach Myślałem też o zakupie owiewek Fivestars, ale nie wiem czy nie zepsuje czaru tego moto (postarzeje go) tymi owiewkami. Proszę o opinie Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?
Zapraszam do obejrzenia zdjęć :
|
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010
|
|
|
Ładny, ładny. Dobrze, że na był cały czas użytkowany. Oby się dobrze sprawował. A rok to obstawiam 2000. |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010
|
|
|
Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
Dawidoo [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010
|
|
|
yaszczi napisał/a: | Bardzo ładny sprzęcik, szkoda, że kapa z prawej nie jest srebrna. Myśle, że rok 98-99 |
Tak właśnie, to mnie też troszkę kole w oczy, swoją drogą jakby ktoś miał taki malutki srebrny dekielek na sprzedaż to bardzo chętnie wymienie się za swój i dopłacę |
|
|
|
|
AdamSsS [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010
|
|
|
Fajny . Co do owiewke to wcale go nei postarzą (zobacz na mojego ) . a rocznik to albo 96 albo 2000 |
|
|
|
|
teja-1010100 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010
|
|
|
Też mam Five Star'a i wydaje mi się, że wygląda dzięki temu na nowsze moto a nie starsze. |
|
|
|
|
kamiloss1987 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 19 Gru, 2010
|
|
|
Normalnie moja motoryna ma identyko tylko dekiel normalny rok pewnie 2000 ja mam w papierach 2001 ale tak jak już ktoś na forum pisał pewnie pierwsza rejestracja w kraju. Gratulacje sprzeta |
|
|
|
|
cortex [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010
|
|
|
Dawidoo napisał/a: | Taka mała zagadka dla użytkowników, jak myślicie który rok jest mojego egzemplarza ?
|
98 rok |
|
|
|
|
Dawidoo [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010
|
|
|
No więc czas i na rozwiązanie zagadki Motocykl ma w papierach wbite że jest z 92 roku O_o pewnie jakieś machlojki z ramą były, lecz cała reszta, czyli zawieszenie, karoseria etc. są z roku 2000 Idzie prosto, rama prosta ( tak robiłem skan ) w silniku nic nie dzwoni, stuka itp, na obroty wkręca się momentalnie. Przebieg ma na zegarach prawie 60 tysięcy, ale silnik może będzie miał z 30 - 40 tysięcy.Mam przewiercony tłumik w jednym miejscu, ale nie wiem czy to dobrze czy nie, więc może mi doradzicie coś w kwestii co z tym zrobić. Motocykl jest praktycznie w stanie bardzo dobrym, nie patrząc na ten właśnie mały dekielek, jedyne co teraz z większych zabiegów, które muszę zrobić przed sezonem to wyregulować i zsynchronizować gaźniki, bo wolno opada z obrotów Raz z ciekawości sprawdzałem Vmax, bo chciałem zobaczyć czy faktycznie 160 dla Gsa to szczyt możliwości i miło się zaskoczyłem 180 licznikowe dobiłem, a dalej już odpuściłem, bo szkoda grzać niepotrzebnie silnik z resztą GS to nie CBR'ka, żeby z taką prędkością latać . Pozdrawiam użytkowników i dziękuję za odwiedzanie i wypowiadanie się w wątku |
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Pią 01 Kwi, 2011, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Emwu96 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 20 Gru, 2010
|
|
|
No 4200 to wg. mnie malo jak za niego, nawet jesli rama z 92
A jak 180 dobil to tam go wiecej duzo juz nie pokrecisz Ale dobrze, ze masz juz odblokowana wersje
Gratuluje i szerokosci |
|
|
|
|
kaze_k [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
|
|
|
Ładny Gs ja za swojego za ten sam rok dąłem 3800 z tym że delikatnie gorszy stan tj. napęd, przednia opona, klocki i mój także licznikowe 180 wydusił |
|
|
|
|
hubertgontarz
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 05 Lis 2007 Posty: 2021 Skąd: Bytom
|
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
|
|
|
Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś. |
_________________ www.gs500.pl |
|
|
|
|
kaze_k [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
|
|
|
hubertgontarz napisał/a: | Tylko że 180 licznikowo dla GS to rzeczywiste 160 więc nic wielkiego nie osiągnąłeś. |
a to dlaczego 180 to faktycznie tylko 160 ? |
|
|
|
|
kempes
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34 Dołączył: 23 Wrz 2008 Posty: 1746 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
|
|
|
Zupełnie normalną rzeczą jest, że liczniki mechaniczne, tj. napędzane linką zawyżają prędkość o ~10-15%. Wynika to z niedoskonałości takiego rozwiązania. |
|
|
|
|
Dawidoo [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 21 Gru, 2010
|
|
|
No to jeżeli rzeczywiście było to tylko 160 na godzine to i tak dobrze, ja tam nie wymagam żeby Gs latał 3540123 km/h Ale sprawdze jak to faktycznie jest, wg Gps'a w sezonie i podziele się informacjami.
@ Odpowiedź na post niżej:
O, dobry pomysł, a akurat mam w rowerze taki licznik, dzięki ! |
Ostatnio zmieniony przez Dawidoo Wto 21 Gru, 2010, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|