Witam wszystkich zapalonych motocyklistów.
Mam takie pytanie jak wasz gs zachowuje sie powyżej 100km\h?
Bo mam obawy że niestety mój miał jakiś wypadek czy coś, ponieważ powyżej 100km\h tak dziwnie nim się jedzie jak by mało powietrza było czy juz sam nie wiem. Czy wasz MOTOCYKL troche buja w wiekszych predkościach jak chciałem test zrobić to przy 150 cieżko sie jechało to znaczy troche go bujało po drodze może dlatego że jestem lekki, albo że wiatr wiał, opiszcie mi jak wasz gs sie zachowuje w wiekszych predkościach.
Przy 60km\h puszczałem kierownice i szedl niby prosto wieć już sam nie wiem czy to jakieśmoje przywidzenie czy jednak miał jakiś wypadek.
Odpowiedz do tematu
: GS w praktyce - jazda z dużymi prędkościami
:
Sprawdź ciśnienie w oponach, czy koła są dobrze wyważone, skontroluj stan łożyska główki ramy i wahacza.
:
- jakie masz opony?
- kiedy wymieniany był olej w lagach, czy lagi się pocą, itd.
- co ze stanem amortyzatory z tyłu?
- kwestia łożysk (główka ramy, łożysko wahacza)
Ogólnie nie ma aż tak dużo sprawdzania.
- kiedy wymieniany był olej w lagach, czy lagi się pocą, itd.
- co ze stanem amortyzatory z tyłu?
- kwestia łożysk (główka ramy, łożysko wahacza)
Ogólnie nie ma aż tak dużo sprawdzania.
:
Ja mam nowe opony, ale przy 150 km/h i tak mam wrażenie że to bardziej GS prowadzi mnie, niż ja GS-a.
:
no przy 150 to juz nie łątwo utrzymać gsa , wieje po korpusie, a motorek na wąskich oponkach robi swoje. chcesz laytać 150 to kup 600ccm
:
Jak bd w domu to spr. jakie oponki mam, co do wymiany oleju w lagach to nie mam pojęcia ponieważ moto sprowadzony z niemiec niedawno.
Nie chodzi o to że chcem latac po 150 i + tylko żebym miał pewnośc ze moto jest w 100% sprawny. Opony wydaje mi się nie są w najgorszym stanie.
Nie chodzi o to że chcem latac po 150 i + tylko żebym miał pewnośc ze moto jest w 100% sprawny. Opony wydaje mi się nie są w najgorszym stanie.
:
Hubert a jak oddziałowują lagi na prowadzenie się motocykla? Oprócz tego czy proste. Konkretnie chodzi o olej? To chyba ma tylko wpływ na odbijanie przy hamowaniu i nierównościach.
:
Zawieszenie motocykla cały czas pracuje, w czasie jazdy tłumi nierówności na drodze (nawet jak są małe)zawieszenie pracuje też podczas przyspieszania, hamowania, minimalne odjęcie gazu lub jego dodanie ma wpływ na zawieche.
:
Np lagi nieserwisowane, z nierównym poziomem oleju itd, potrafią zamieniać ruch pionowy (przejazd przez garb pod kątem 90 st czyli zupełnie prostopadle) na poziomy - szarpnięcie w bok. Z dobrymi lagami szarpnięcie na takiej przeszkodzie jest czysto pionowe, nie ma bocznego.
Odpowiedz do tematu
Makar00n napisał/a: |
Hubert a jak oddziałowują lagi na prowadzenie się motocykla? Oprócz tego czy proste. Konkretnie chodzi o olej? To chyba ma tylko wpływ na odbijanie przy hamowaniu i nierównościach. |
Np lagi nieserwisowane, z nierównym poziomem oleju itd, potrafią zamieniać ruch pionowy (przejazd przez garb pod kątem 90 st czyli zupełnie prostopadle) na poziomy - szarpnięcie w bok. Z dobrymi lagami szarpnięcie na takiej przeszkodzie jest czysto pionowe, nie ma bocznego.