drgania na kierownicy przy wyzszych obrotach
Odpowiedz do tematu

dyrix
[Usunięty]
: drgania na kierownicy przy wyzszych obrotach
Mam takie pytanko, gsa mam 2 tygodnie i jeszcze nie za wiele wiem na jego temat. chodzi mi czy w waszych gs'ach tez występują takie wkur****ące drgania na kierownicy przy 6tys obrotów + ?

metalbeast
[Usunięty]
:
Generalnie drgania w GSie to norma. Jeśli są większe niż norma, to już jest źle. Ale nikt ci przez neta nie powie jakie one są. U mnie też występują w jakimś tam przedziale obrotów i prędkości, jednak to nic specjalnego nie jest. Przejedź się 1-cylindrowcem to zobaczysz co to drgania :)))

W kierownicy, na górnej półce są elementy gumowo metalowe. Łączą one górną półkę widelca z górną półką kierownicy. Lubią się wyrobić i kiera siada przez co opiera się o metal. Ja przy okazji zmiany kiery na turystyczną wrzuciłem nowe te elementy, bo już były lekko wytargane, ale wielkiej różnicy nie poczułem.

:
To, że ten silnik wpada w takie wibracje to normalka. Inaczej być nie może. Ale sprawdź śruby i połączenia wszystkie i w razie czego podociągaj, jednak uważaj by nie przesadzić bo możesz gwinty poukręcać. Niedokręcone sruby mogą powodować większe drgania i wibracje.

Edit:
Największe drgania to chyba generują silniki 2T. Kumpel ma Jawe 350 TS to po dłuższej przejażdżce stopy sa tak zwibrowane że czuć jakby stado mrówek po nich chodziło!

GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
dyrix
[Usunięty]
:
zapomnialem dodac ze mam kierownice zmienioną ;P ale skoro mowicie ze drgania to normalka, nie bede wam wiecej szanownej zawracał =P

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.