Odpowiedz do tematu
: Sportowe sety
Witam zastanawiam sie nad zmiana setow na sportowe niestety ciezko jest cos dobrac moze ktos z was ma jakis pomysl od jakiego moto beda pasowac do gsa ja znalazlem komplet firmy cfmotorcycle woodcraft ale koszt to ponad tys zl niestety nie dostepne w naszym krajuwiec dochodza koszty wysylki. Bede wdzieczny za jakiekolwiek pomysly lub rady
:
a sie tak zapytam
po co
w TDMie na standardowych setach zamykam przednia opone na torze trąc podnózkami po asfalcie ale nie przyszło mi to nawet przez myśl
po co
w TDMie na standardowych setach zamykam przednia opone na torze trąc podnózkami po asfalcie ale nie przyszło mi to nawet przez myśl
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
Porządnych setów za mniej niż 1000zł nie kupisz, chyba że z jakiegoś rozbitka Ci się uda. Też się zastanawiam po co do GSa takie ustrojstwo?
:
A dlaczego nie rownie dobrze mozna nie wymieniac wydechow lub zakladac przewody w oplocie albo zmienic cos innego przeciez wszystko to w co gs jest wyposazony seryjnie jest ok i wystarczajace ale kazdy che cos dodac troche ulepszyc poprostu tak jak lubi
:
Wydech- podstawa, na serii wszystkie moto brzmią jak kastraty
Oplot- bezpieczeństwo przede wszystkim
Sety- ?
Oplot- bezpieczeństwo przede wszystkim
Sety- ?
:
I tak mozemy caly dzien wiec lepiej jak nikt nie ma nic sensownego do powiedzenia zamknijmy temat
chcialem dodac ze przeswit w TDM to 160 mm w SV 140 mm po 2003 150 mm w GS 120 mm czyli jak by nie bylo mozecie sie bardziej zlozyc w zakrecie wiec zakladajac sportowe sety mozna sie bardziej pochylac oczywiscie jesli opona na to pozwoli nie mam wiecej juz do dodania
chcialem dodac ze przeswit w TDM to 160 mm w SV 140 mm po 2003 150 mm w GS 120 mm czyli jak by nie bylo mozecie sie bardziej zlozyc w zakrecie wiec zakladajac sportowe sety mozna sie bardziej pochylac oczywiscie jesli opona na to pozwoli nie mam wiecej juz do dodania
:
trw to lucas
co do TDM
http://picasaweb.google.c...arymKisielinie#
masz tu fotki
http://picasaweb.google.c...978587046551346 tutaj maxymalne złożenie z tarciem podnóżków
GS to nie sport
co do TDM
http://picasaweb.google.c...arymKisielinie#
masz tu fotki
http://picasaweb.google.c...978587046551346 tutaj maxymalne złożenie z tarciem podnóżków
GS to nie sport
Suzuki GS 500 '2001 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
Yamaha TDM 850 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSX-R 600 K2 '2002 --> sprzedany
Suzuki GSR 600 ABS '2006 --> sprzedany
:
tak to wyglada u mnie firma gimbel made in Germany
:
znalazlem je na stornie http://www.whaccessories.com/images/wpe26680.gif
i http://www.whaccessories.com/GS500Accessories.htm ale za 400 $
i http://www.whaccessories.com/GS500Accessories.htm ale za 400 $
:
Odpowiedz do tematu
Odgrzewam kotleta
Idzie zima i myślę sobie nad kolejną niewinną przeróbką, która dodam mi kolejne +10 punktów do samozadowolenia z wykonanej samemu modyfikacji
Chodzi ogólnie o przerobienie setów przednich tak, aby zmiana biegów była wykonywana pośrednio przez dodatkowe ramię tak jak np. jest w banditach.
Znalazłem na gstwin zdjęcia takich setów:
Przeróbkę tą chcę także wykonać z racji tego, że prawy set mam już przerobiony - wynikało to z montażu szerszego wahacza (od bandita) - pompka hamulca musiała być odstawiona, bo zahaczała o wahacz.
Tak wygląda obecnie mój
prawy set.
Oczywiście jeżeli będę zabierał się za upiększanie lewego seta, to prawy też zostanie ponownie przerobiony, aby zachować symetrię.
Idzie zima i myślę sobie nad kolejną niewinną przeróbką, która dodam mi kolejne +10 punktów do samozadowolenia z wykonanej samemu modyfikacji
Chodzi ogólnie o przerobienie setów przednich tak, aby zmiana biegów była wykonywana pośrednio przez dodatkowe ramię tak jak np. jest w banditach.
Znalazłem na gstwin zdjęcia takich setów:
Przeróbkę tą chcę także wykonać z racji tego, że prawy set mam już przerobiony - wynikało to z montażu szerszego wahacza (od bandita) - pompka hamulca musiała być odstawiona, bo zahaczała o wahacz.
Tak wygląda obecnie mój
prawy set.
Oczywiście jeżeli będę zabierał się za upiększanie lewego seta, to prawy też zostanie ponownie przerobiony, aby zachować symetrię.