Odpowiedz do tematu
:
czy ktos moze mi podac wymiary tych malych o- ringow bo u mnie ich nie ma i musze dokupic Z gory dziekuje
:
GS500_oddlawianie.pdf
musisz odkręcić dekielki i dopasować do nich w sklepie
musisz odkręcić dekielki i dopasować do nich w sklepie
:
Jestem w trakcie oddławiania mojej GSki i mam pewne wątpliwości. Dysze i sprężynki już zamówiłem, ale muszę jeszcze zaślepić otwory w przepustnicach. I tu moje pytanie, z której strony zakleić otwory, bo różne źródła różnie podają. Według Niemieckiego artykułu o odblokowaniu należy zaślepić otwór na okrągłej części przepustnicy:
A według Francuzów należy zaślepić otwór na płaskiej części:
Czy jest jakaś różnica z której strony zaślepię otwór, a może trzeba z dwóch stron zakleić?
I ostatnie pytanie, czym to zrobić, Poxipolem?
A według Francuzów należy zaślepić otwór na płaskiej części:
Czy jest jakaś różnica z której strony zaślepię otwór, a może trzeba z dwóch stron zakleić?
I ostatnie pytanie, czym to zrobić, Poxipolem?
:
ja zaślepiłem z dwóch stron i działa
:
A można wiedzieć czym to zaślepiłeś?
hubert napisał/a: |
ja zaślepiłem z dwóch stron i działa |
A można wiedzieć czym to zaślepiłeś?
:
klej do twardych plastików Technicóll
można też poxipolem - szybciej twardnieje
można też poxipolem - szybciej twardnieje
:
Dzięki wielkie.
Dla GSa po 2000 roku wg informacji w dokumencie PDF oddławianie ogranicza się tylko do zaślepienia otworu w przepustnicy. A może trzeba zrobić coś jeszcze?
Jeszcze jedno pytanie. Rowki na iglicy liczymy wg tego zdjęcia: od góry, czy od dołu?
Dla GSa po 2000 roku wg informacji w dokumencie PDF oddławianie ogranicza się tylko do zaślepienia otworu w przepustnicy. A może trzeba zrobić coś jeszcze?
Jeszcze jedno pytanie. Rowki na iglicy liczymy wg tego zdjęcia: od góry, czy od dołu?
:
Witam Wszystkich:)
Proszę o pomoc, bo prubuję oddławić mojego gs'a z roku 1990, gdyż nie da się z niego wycisnąć więcej niż 140 km/h, ponad to wydaje mi się, że silnik przy wchodzeniu na trzecim biegu i wyżej, na obroty zaczyna się jakby wachać przy ok. 6500obr/min i ok 9000obr/min. Jestem nieusatysfakcjonowany, bo pomimo że do 100km/h motocykl rozpędza się jak pocisk, poczym po 120km/h traci siły.
Wg instrukcji niemeickiej, trzeba usunąć "ograniczniki otwarcia przepustnicy" z pokrywy. Tylko nie wiem które to są... Jestem laikiem w dziedzinie motocykli, bo zajmuję się tylko samochodami. Proszę o pomoc doświadczonych i moderatorów.
Z góry dziękuję za okazane zrozumienie i pomoc.
Proszę o pomoc, bo prubuję oddławić mojego gs'a z roku 1990, gdyż nie da się z niego wycisnąć więcej niż 140 km/h, ponad to wydaje mi się, że silnik przy wchodzeniu na trzecim biegu i wyżej, na obroty zaczyna się jakby wachać przy ok. 6500obr/min i ok 9000obr/min. Jestem nieusatysfakcjonowany, bo pomimo że do 100km/h motocykl rozpędza się jak pocisk, poczym po 120km/h traci siły.
Wg instrukcji niemeickiej, trzeba usunąć "ograniczniki otwarcia przepustnicy" z pokrywy. Tylko nie wiem które to są... Jestem laikiem w dziedzinie motocykli, bo zajmuję się tylko samochodami. Proszę o pomoc doświadczonych i moderatorów.
Z góry dziękuję za okazane zrozumienie i pomoc.
:
Tak ma wygladac twoja pokrywka przepustnicy po ściagnieciu ogranicznika: (porównaj ze swoja)
:
Dziękuję za reakcję;)
apropo, moje pokrywki od wieczka gazników różniły się włąśnie tymi wypustkami, na prawym gaźniku ne było ich wogule, na lewym było ok 3 mm wysokości, ponad to znalazłem pod plastikowym osadzeniem iglicy jeszcze jedną plastikową podkładkę dystansującą, w jakim celu ona jest??
A co najciekawsze, na lewym gaźniku ta podkłądka była pod iglicą i podnosiła ją o 3 mm, na lewym była osadzona wewnątrz wgłębienia na iglicę. Wiecie dlaczego tak i po co to jest??
scalony przez Studi
jacek napisał/a: |
Tak ma wygladac twoja pokrywka przepustnicy po ściagnieciu ogranicznika: (porównaj ze swoja) |
apropo, moje pokrywki od wieczka gazników różniły się włąśnie tymi wypustkami, na prawym gaźniku ne było ich wogule, na lewym było ok 3 mm wysokości, ponad to znalazłem pod plastikowym osadzeniem iglicy jeszcze jedną plastikową podkładkę dystansującą, w jakim celu ona jest??
A co najciekawsze, na lewym gaźniku ta podkłądka była pod iglicą i podnosiła ją o 3 mm, na lewym była osadzona wewnątrz wgłębienia na iglicę. Wiecie dlaczego tak i po co to jest??
scalony przez Studi
:
Proponuje poczytać tekst z linku w poście kol. lukaszsl1, jest tam wszystko opisane, z podziałem na roczniki, jest też o tej dodatkowej podkładce, wystarczy poczytać, to nie boli
:
Nie zgodzę się z Tobą. Tekst jest bardzo zdawkowy i tłumaczony z błędami.
Dodatko nie da się jasno określić o co chodzi w cytuję: Karby/nacięcia na iglicy gaźnika będą liczone od góry. Więc nie należy zaczynać liczenia od dołu od wierzchołka - patrzyłem na to pierwszy raz i myślałem wierzchołek to ten na fotce (iglica jest w PDFie do góry nogami), czy ten gdy iglica jest w gaźniku.
studi napisał/a: |
Proponuje poczytać tekst z linku w poście kol. lukaszsl1, jest tam wszystko opisane, z podziałem na roczniki, jest też o tej dodatkowej podkładce, wystarczy poczytać, to nie boli |
Nie zgodzę się z Tobą. Tekst jest bardzo zdawkowy i tłumaczony z błędami.
Dodatko nie da się jasno określić o co chodzi w cytuję: Karby/nacięcia na iglicy gaźnika będą liczone od góry. Więc nie należy zaczynać liczenia od dołu od wierzchołka - patrzyłem na to pierwszy raz i myślałem wierzchołek to ten na fotce (iglica jest w PDFie do góry nogami), czy ten gdy iglica jest w gaźniku.
:
Zawsze jak pisze liczone od góry to znaczy, że tak jak siedzi w gaźniku.
Iglica ma kształt stożka stąd ten wierzchołek, wystarczy ją obejrzeć i pomyśleć o co chodzi.
Jeśli uważasz ze zrobisz lepszy DIY o odblokowaniu GS-a to zapraszamy.
Iglica ma kształt stożka stąd ten wierzchołek, wystarczy ją obejrzeć i pomyśleć o co chodzi.
Jeśli uważasz ze zrobisz lepszy DIY o odblokowaniu GS-a to zapraszamy.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Nie chodzi o lepszy, nie lepszy. Chodzi o język i zdawkowość.
Odpowiedz do tematu
Breżniew napisał/a: |
Zawsze jak pisze liczone od góry to znaczy, że tak jak siedzi w gaźniku.
Iglica ma kształt stożka stąd ten wierzchołek, wystarczy ją obejrzeć i pomyśleć o co chodzi. Jeśli uważasz ze zrobisz lepszy DIY o odblokowaniu GS-a to zapraszamy. |
Nie chodzi o lepszy, nie lepszy. Chodzi o język i zdawkowość.