Szukanie nie boli...
http://youtu.be/5J19aNdXV08
Odpowiedz do tematu
:
Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
A co zrobić w przypadku, gdy podczas ustawiania wału korbowego na pozycję RT nie schodzą się te wycięcia na wałkach rozrządu? To znaczy, że rozregulował się rozrząd?
:
Jeżeli znaki się nie schodzą może to oznaczać że przestawiony masz rozrząd.
Gs 500 F ------> Bandit 600S
:
Jak totalnie sie nie pokrywaja to moze byc rozregulowany, jak tylko lekko to rozciagniety lancuszek. W serwisowce haynesa jest jak zmierzyc lancuszek rozrzadu.
GS 500E '95 -> GSX-R 600 K3
---
GR
---
GR
:
Wyglada to mniej wiecej tak, ze te otwory schodza sie krawedziami. Gorna krawedz lewego otworu jest na tej samej linii co dolna prawego otworu. Kosztowne jest wyregulowanie tego?
:
czyli rozrząd jest przesunięty o 1 ząbek.
musisz odkręcić wałki rozrządu i złożyć poprawnie.
musisz odkręcić wałki rozrządu i złożyć poprawnie.
:
Czyli wystarczy je ulozyc skierowane do siebie i wał korbowy na RT tak? A jak to moglo przeskoczyc, bo lancuszek jest napiety. Chyba ze pekniecie plytki regulacyjnej moglo miec na to wplyw...
:
Odpowiedz do tematu
Zmierzyłem dzisiaj luzy zaworowe i mam problem. Robiłem wszystko zgodnie z serwisówką i lewy zawór wlotowy w pozycji A ma poniżej 0,02mm ale jeszcze nie dotyka, natomiast w położeniu B ma 0,04mm. Zdziwiło mnie to, bo serwisówka dopuszcza pomiar w obu położeniach, więc chyba powinny być takie same? Dodam, że układając wszystko idealnie z serwisówką, zawór ten układa się w pozycję A.