Cześć, problem co prawda w Yamaha XJ550 ale zasada regulacji zaworów w tym motocyklu jest taka sama.
Wg. serwisówki zawory sprawdza się gdy krzywka wałka jest równolegle z linią zaworu, czyli naprzeciwko płytki, nie ma mowy niestety o ustawieniu na znakach.
Problem pojawia się taki, że sprawdziłem ten luz i jest 0.14 ale nie jest to największy "możliwy" luz, tzn. że jeżeli ustawie wałek w innej pozycji to na tym samym zaworze luz jest 0.21.
Wg. serwisówki (luz 0.14 - za ciasny):
Natomiast największy luz występuje tutaj i wynosi 0.21 - delikatnie za duży
Moje pytanie: Czy luz zaworowy mierzy się dokładnie wg. jakiś ustaleń czy mam zmierzyć maksymalnie występujący luz jaki występuje na zaworze, bez względu na jego pozycję ?
Odpowiedz do tematu
: Ustawienie zaworów - problem
:
Ustawiaj wg pozycji
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Odpowiedz do tematu
Wyreguluj w GMP tłoka (koniec sprężania początek suwu pracy), z zachowaniem kolejności pracy cylindrów. Tyle wystarczy.