dlawi sie |
Autor |
Wiadomość |
master647
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2018 dławi się
|
|
|
od jakiegoś czasu dzieje się cos takiego ze moj mutr przy przekroczeniu ok 100km/h niezaleznie od biegu i obrotow zaczyna sie dlawic a gdy wiatr wieje centralnie w motocykl nawet pezy 80 potrafi zaczac przerywac az do momentu ze nacisne sprzeglo i calkiem zgasnie a utrzymac go przy zyciu mozna tylko ssaniem. Patrzylem na swiece maja bialy nalot |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2018 Re: dławi się
|
|
|
master647 napisał/a: | od jakiegoś czasu dzieje się cos takiego ze moj mutr przy przekroczeniu ok 100km/h niezaleznie od biegu i obrotow zaczyna sie dlawic a gdy wiatr wieje centralnie w motocykl nawet pezy 80 potrafi zaczac przerywac az do momentu ze nacisne sprzeglo i calkiem zgasnie a utrzymac go przy zyciu mozna tylko ssaniem. Patrzylem na swiece maja bialy nalot |
Objawy wskazują bardziej na to, że zaczyna mu brakować paliwa.
Sprawdź na kraniku w pozycji "PRI", ale to wygląda na "typową" i częstą przypadłość GSów słabą przepustowość kranika w pozycji ON i RES. |
_________________
|
|
|
|
|
master647
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2018
|
|
|
ale jak by chodzilo o paliwo samo w sobie powinno sie to dziac przy dowolnej predkosci chyba czy zle mysle? |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2018
|
|
|
master647 napisał/a: | ale jak by chodzilo o paliwo samo w sobie powinno sie to dziac przy dowolnej predkosci chyba czy zle mysle? |
Teoretycznie tak, ale w praktyce dopiero przy wyższych prędkościach utrzymujesz stale wyższe obroty, ponadto zwiększa sie zużycie paliwa (opory wiatru, toczenia) i wypala się paliwo z komór, a nowe nie nadąża zapłynąć.
Biały nalot - uboga mieszanka, mało paliwa. Ratujesz go ssaniem tzn. przez dodatkowy obieg wpuszczasz więcej paliwa do cylindrów.
Może to tez być sprawa regulacji gaźnika - iglicy. |
_________________
|
|
|
|
|
master647
Dołączył: 24 Sie 2017 Posty: 10 Skąd: Krosno
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2018
|
|
|
Pri troche pomoglo teraz dusi sie przy 140 |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 24 Maj, 2018
|
|
|
master647 napisał/a: | Pri troche pomoglo teraz dusi sie przy 140 |
A jak wygląda siatka na kraniku wewnątrz baku? może mocno zabrudzona?
Da radę zobaczyć ją przez wlew. |
_________________
|
|
|
|
|
korek90
Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Lip 2016 Posty: 17 Skąd: Wadowice
|
Wysłany: Wto 29 Maj, 2018 Re: dławi się
|
|
|
master647 napisał/a: | od jakiegoś czasu dzieje się cos takiego ze moj mutr przy przekroczeniu ok 100km/h niezaleznie od biegu i obrotow zaczyna sie dlawic a gdy wiatr wieje centralnie w motocykl nawet pezy 80 potrafi zaczac przerywac az do momentu ze nacisne sprzeglo i calkiem zgasnie a utrzymac go przy zyciu mozna tylko ssaniem. Patrzylem na swiece maja bialy nalot |
Gdy kupiłem swojego GS'a to miał syndrom dławienia powyżej 6 tys. obrotów, odcinało go, bo prawdopodobnie też brakowało paliwa. Pomogło czyszczenie i synchronizacja gaźników oraz założenie dodatkowego filtra paliwa. Nie wiem, czy tylko to było powodem, bo również wtedy miałem ustawiane zawory. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|