Więcej zdjęć w dobrej jakości: https://photos.app.goo.gl/FOcqORpSogwYcIJi2.

Motocykl ma wpisaną w dowodzie moc 25 kW, można go więc bez żadnego problemu rejestrować na kat. A2, natomiast ograniczniki przepustnicy zostały zdjęte. Przyspieszenie do 100 km/h ok. 5.5s, prędkość maksymalna ok. 170 km/h. Pali ok. 5.5 l / 100 km. Wyposażony jest w gmole osłaniające silnik. Ubezpieczenie i przegląd są ważne do października 2018 r.. VIN widoczny na jednym ze zdjęć.
Motocykl kupiłem 20.09.2015 r. z przebiegiem 27515 km - przez 2 sezony przejechałem zatem tylko 4000 km, za to sporo w niego zainwestowałem:

październik 2015:
* nowa opona przednia - Maxxis Promaxx 110/70/17
* wymiana przednich klocków hamulcowych - EBC FA231HH
* wymiana filtra powietrza
* regulacja gaźników

kwiecień 2016:
* wymiana oleju wraz z filtrem i podkładką miedzianą - Motul 5100 Ester 10W40 półsyntetyczny, HifloFiltro HF133
* wymiana świec - NGK DRP8EA9
* wymiana płynu hamulcowego z przodu - Motul DOT4 syntetyczny
* wymiana przedniego przewodu hamulcowego na przewód w stalowym oplocie - HEL
* nowa ramka tablicy rejestracyjnej

czerwiec 2016:
* regulacja zaworów
* wymiana uszczelki pokrywy zaworowej

listopad 2016:
* czyszczenie i regulacja gaźników

sierpień 2017:
* wymiana akumulatora na nowy - VARTA YB10L-B2
* wymiana oleju i filtra oleju - części jak wyżej

Dołączam również ok. 0.3l syntetycznego płynu hamulcowego Motul DOT4, przewód hamulcowy tylny, 1l syntetycznego oleju do zawieszenia JMC 10W, komplet uszczelniaczy przedniego zawieszenia z kapturkami, oraz komplet zabezpieczeń uszczelniaczy przedniego zawieszenia. Są to wszystkie części potrzebne, by wymienić tylny przewód hamulcowy wraz z płynem, oraz uszczelniacze przedniego zawieszenia wraz z olejem.

Motocykl jest zupełnie sprawny technicznie. Ogólny stan techniczny motocykla był dwa razy sprawdzany u mechanika (październik 2015 i czerwiec 2016) i wszystkie wykryte usterki były naprawione, co widać na liście wyżej. Jedyna pozostała usterka to jeden delikatnie cieknący o-ring przy lince z przodu - ale jest to w tym modelu bardzo popularne i nie powinno być trudne w naprawie. Malowanie i wszystkie części oprócz lusterek oryginalne, zgodne z rocznikiem i modelem (można porównać np. tutaj: http://www.suzukicycles.o.../GS500E.shtml). Jeśli potrzebują państwo potwierdzenia stanu technicznego, proszę przyjechać z mechanikiem lub znajomym motocyklistą, albo możemy razem pojechać do jakiegoś mechanika - ale na państwa koszt.

Napęd jest w dobrym stanie, naciąg łańcucha w połowie. Tylne klocki i tarcza w dobrym stanie, przednie klocki w dobrym stanie (wymieniane w październiku 2015), przednia tarcza powoli się kończy, ale jeszcze jeden sezon powinna zostać w normie. Przednia opona w dobrym stanie, kupiona razem z klockami w październiku 2015, DOT 1915 (19. tydzień 2015r.), a więc nie jest też stara. Tylna opona do wymiany - bieżnik się powoli kończy, a DOT 0610. Płyn i przewody hamulcowe przednie były wymienione w kwietniu 2016. Filtr powietrza wymieniony w październiku 2015. Akumulator nowy, wymieniony w sierpniu 2017.

Ponadto regulacja gaźników była robiona w listopadzie 2016, regulacja zaworów w czerwcu 2016. Części do wymiany uszczelniaczy przedniego zawieszenia oraz płynu i tylnego przewodu hamulcowego dołączam do motocykla.

Zatem jedyne, co trzeba w motocykl obecnie włożyć to tylna opona, a po roku prawdopodobnie także przednia tarcza hamulcowa.

Stan wizualny jest widoczny na zdjęciach. Generalnie motocykl wygląda bardzo dobrze jak na swój rocznik, co zresztą zdjęcia oddają. Są natomiast, jak to w motocyklu 14-letnim, różne usterki wizualne. Oprócz drobnych rys są też 3 bardziej widoczne otarcia, które widać na trzech ostatnich zdjęciach w galerii.

Motocykl jest w ciągłym użytku, więc stan licznika może być trochę większy niż podany.

Posiadam również na sprzedaż używany przez czas użytkowania tego motocykla sprzęt: buty Alpinestars S-MX 4 r. 43, kurtkę Modeka r. M, rękawice Shima ST-1 r. M, spodnie Mottowear Gallante r. S, oraz kask Shark S900 r. S.

Chętnie zrobię dodatkowe zdjęcia.

Mój nr telefonu: 889 578 406. Mój adres mailowy: jakub.tuznik@gmail.com.