Odpowiedz do tematu
: Szarpanie
Tak więc mam problem z gsem jak moto jest juz na biegu nie wazne jakim podczas dodania gazu od zamknietej manetki nawet malo ok 1/8 zakresu i po odpuszczeniu gazu do zamkniecia moto strasznie szarpnie zeby tego uniknac musze na poczatku dodawac gazu az przesadnie delikatnie az poczuje ze gsik zalapal i moge juz krecic ile chce powiem wam ze to steasznie irytujace czym moze byc to spowodowane?
:
Naciągnij łańcuch?
:
nie wiem czy naciągnięcie pomoże - jak dla mnie to syndrom nierówno wyciągniętego łańcucha...
Jeśli tak to jedyne wyjście to wymiana napędu.
Jeśli tak to jedyne wyjście to wymiana napędu.
:
Może być tak jak simin mówi, wklej zdjęcie napędu.
:
To nie łańcuch i raczej nie gumy zabieraka bo luz nie ma tylko taki gumiasty edit nie widziałem postów łańcuch moze i jest troche nierowno wyciagniety bo jak naciagalem to w jednym byl napiety w drugim prawie luzny ale różnice góra 1-1.5cm didam zdjecia wieczorkiem to ocenicie
:
Jeszcze do kompletu diagnostyki dodałbym sprawdzenie stanu wałka zdawczego, na którym zamontowana jest przednia zębatka.
:
Mam chyba ten sam problem i nadal się z nim nie uporałem. Chodzi o szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu? Tak odpuszczanie manetki do pozycji 0 oraz szarpnięcie przy ruszeniu od obrotów jałowych. Szarpanie nie występuje w trakcie np odpuszczania gazu lub wkręcania obrotów już w trakcie jazdy (zwyczajne zwiększanie obrotów i zmniejszanie ale nie dochodząc manetką do pozycji 0) prawda?
master647 napisał/a: |
Mam chyba ten sam problem i nadal się z nim nie uporałem. Chodzi o szarpanie przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu? Tak odpuszczanie manetki do pozycji 0 oraz szarpnięcie przy ruszeniu od obrotów jałowych. Szarpanie nie występuje w trakcie np odpuszczania gazu lub wkręcania obrotów już w trakcie jazdy (zwyczajne zwiększanie obrotów i zmniejszanie ale nie dochodząc manetką do pozycji 0) prawda?
:
Witajcie mam ten sam problem. ale jak jak podzielę jazdę na dwa tryby.
1. do 3200 obrotów i zmiana biegu.
2 5 i 6 bieg 5000 do 7000 obrotów to problem szarpania jest mniej dokuczliwy.
Nadmieniam że napę mam nowy (zębatki i łańcuch) oraz łańcuszek rozrządu i napinacz. Przebieg motocykla to 36000. Wymiana łańcucha zębatki i rozrządu po 34000. Serdecznie pozdrawiam Stanisław
1. do 3200 obrotów i zmiana biegu.
2 5 i 6 bieg 5000 do 7000 obrotów to problem szarpania jest mniej dokuczliwy.
Nadmieniam że napę mam nowy (zębatki i łańcuch) oraz łańcuszek rozrządu i napinacz. Przebieg motocykla to 36000. Wymiana łańcucha zębatki i rozrządu po 34000. Serdecznie pozdrawiam Stanisław
GS 500E r 1990
:
Witajcie!
Nadal w temacie szarpanie.
Praktycznie problem szarpania wyeliminowany!
1.Gruntowny remont i synchronizacja gaźnika w serwisie suzuki!
2.Prawidłowo wyregulowana linka gazu!
3.Prawidłowo wyregulowana i wymieniona na nową linka sprzęgła i regulacja zakresu pracy klamki sprzęgła!
Czasami szarpnięcie się zdarzy ale raczej z mojej winy. Mój GS nie lubi obrotów poniżej 2000 na wyższych biegach.
Serdecznie pozdrawiam
Nadal w temacie szarpanie.
Praktycznie problem szarpania wyeliminowany!
1.Gruntowny remont i synchronizacja gaźnika w serwisie suzuki!
2.Prawidłowo wyregulowana linka gazu!
3.Prawidłowo wyregulowana i wymieniona na nową linka sprzęgła i regulacja zakresu pracy klamki sprzęgła!
Czasami szarpnięcie się zdarzy ale raczej z mojej winy. Mój GS nie lubi obrotów poniżej 2000 na wyższych biegach.
Serdecznie pozdrawiam
GS 500E r 1990
:
to tak u mnie wyrobiony wieloklin na wałku zdawczym i tyle...
:
Witaj! A tak na marginesie, jaki koszt wymiany rzeczonego wałka?
Serdecznie pozdrawiam
Serdecznie pozdrawiam
GS 500E r 1990
:
Odpowiedz do tematu
nie duzy pewnie ale silnik trzeba rozebrac caly a sam nie wymienialem tylko od 0 gazu dodaje ze sprzegla