Odpowiedz do tematu
: kufry firmy shad
Szukam opinii na temat firmy shad , szukam dla siebie niezbyt dużego kufra centralnego i mam możliwość kupić dowolny kufer shad taniej niż cena sklepowa. Ktoś używa i może się wypowiedzieć ?
:
Ja nie używam, ale Shad to renomowana firma. Uważam, że możesz brać w ciemno http://www.shad.es/es/shad-world/
:
No firma niby uznana ale jakoś ten ich specyficzny sposób mocowania nie wzbudza mojego zaufania dlatego założyłem temat
:
Jest tak uznana ze nie znam nikogo kto używa jej produktów, wszyscy mają givi albo kappa.
:
Dlatego, że przez największą popularność stały się wzorcem, SHAD jak inni producenci typu KRAUSE są mało popularne i posiadają swój własny system mocowań, przez co nie ma zamienników z chin i innych regionów azji więc nie są i tak popularne i znane. Do tego dochodzi cena porównywalna a czasami większa niż GIVI i kolejny powód do tego, że nie są znane.
A tak naprawdę poza prywatną inicjatywą i do niedawna firmą FiveStars, która robiła stelaże do GS'a (obecnie tylko rynek wtórny) SHAD jest jedynym producentem robiącym stelaż nie tylko centralny, ale także pod kufry boczne zarówno do przed jak i poliftowych.
Poszukaj moich tematów kufrowych, w którymś poście były wymienione wszystkie elementy SHAD'a do GS'a zarówno przed jak i po lifcie.
horbal napisał/a: |
Jest tak uznana ze nie znam nikogo kto używa jej produktów, wszyscy mają givi albo kappa. |
Dlatego, że przez największą popularność stały się wzorcem, SHAD jak inni producenci typu KRAUSE są mało popularne i posiadają swój własny system mocowań, przez co nie ma zamienników z chin i innych regionów azji więc nie są i tak popularne i znane. Do tego dochodzi cena porównywalna a czasami większa niż GIVI i kolejny powód do tego, że nie są znane.
A tak naprawdę poza prywatną inicjatywą i do niedawna firmą FiveStars, która robiła stelaże do GS'a (obecnie tylko rynek wtórny) SHAD jest jedynym producentem robiącym stelaż nie tylko centralny, ale także pod kufry boczne zarówno do przed jak i poliftowych.
Poszukaj moich tematów kufrowych, w którymś poście były wymienione wszystkie elementy SHAD'a do GS'a zarówno przed jak i po lifcie.
:
Już gs nie mam,chce ten kufer do xj. Stelaże już mam, chce cały komplet kufrów ale niestety shad nie robi małych kufrów bocznych ( chce kappa k21n ).
Nie znalazłem żadnego kałego kufra z mocowaniem monokey a znajomy pracuje u importera shada na polski rynek i tylko ze względu na cene sie zainteresowalem tą firmą.
Nie znalazłem żadnego kałego kufra z mocowaniem monokey a znajomy pracuje u importera shada na polski rynek i tylko ze względu na cene sie zainteresowalem tą firmą.
:
to może należy dane w profilu zmienić
A GIVI E21 oraz E22 poza wymienionymi KAPPA K21?
Nie napisałeś także jaką masz tą XJ't bo nie do wszystkich GIVI robiło stelaże boczne jeszcze jest taki problem.
no niestety tu tylko SH42 lub SH43
horbal napisał/a: |
Już gs nie mam |
to może należy dane w profilu zmienić
horbal napisał/a: |
Nie znalazłem żadnego kałego kufra z mocowaniem monokey |
A GIVI E21 oraz E22 poza wymienionymi KAPPA K21?
Nie napisałeś także jaką masz tą XJ't bo nie do wszystkich GIVI robiło stelaże boczne jeszcze jest taki problem.
horbal napisał/a: |
ale niestety shad nie robi małych kufrów bocznych |
no niestety tu tylko SH42 lub SH43
:
Dane już zmieniłem
GIVI E21 są identyczne jak kappa tylko troche więcej kosztują a kappy znalazłem używane za 280zł
chodziło mi o to że żaden producent nie robi małych kufrów centralnych z mocowaniem monokey, stelaż mam samoróbkę którą dostałem do moto gratis razem z płytą monolock i pytanie jest jedno. zamieniać tą płytą którą mam na system shad czy poszukać jakiegoś małego kufra centralnego na monolock
GIVI E21 są identyczne jak kappa tylko troche więcej kosztują a kappy znalazłem używane za 280zł
chodziło mi o to że żaden producent nie robi małych kufrów centralnych z mocowaniem monokey, stelaż mam samoróbkę którą dostałem do moto gratis razem z płytą monolock i pytanie jest jedno. zamieniać tą płytą którą mam na system shad czy poszukać jakiegoś małego kufra centralnego na monolock
:
to źle cię zrozumiałem w takim razie wydawało mi się, że chodzi Ci o małe boczne.
Małe centralne na monokey'u są jak najbardziej (pytanie co rozumiesz, przez małe) GIVI B33 (jest robiony jako monokey i monolock), GIVI Traffic, B36 (konwertowalny dwu systemowy), a jak trochę większy to E36 lub E360
A tego już wogóle nie rozumiem, najpierw piszesz, że nie możesz znaleźć małego monokey'a, a potem, że masz monolocka i takiego chcesz poszukać.
W monolocku to wogóle nie ma problemu z małymi, zaczynają się już od 20l, bo to właśnie system do małych kufrów
GIVI: E230, E260, B27, E300, B33, E340, E370, B37, B36, E30,
KAPPA: K26, K28, K30, K35, K37, K25
AWINA i inna chińszczyzna
horbal napisał/a: |
chodziło mi o to że żaden producent nie robi małych kufrów centralnych z mocowaniem monokey |
to źle cię zrozumiałem w takim razie wydawało mi się, że chodzi Ci o małe boczne.
Małe centralne na monokey'u są jak najbardziej (pytanie co rozumiesz, przez małe) GIVI B33 (jest robiony jako monokey i monolock), GIVI Traffic, B36 (konwertowalny dwu systemowy), a jak trochę większy to E36 lub E360
horbal napisał/a: |
stelaż mam samoróbkę którą dostałem do moto gratis razem z płytą monolock i pytanie jest jedno. zamieniać tą płytą którą mam na system shad czy poszukać jakiegoś małego kufra centralnego na monolock |
A tego już wogóle nie rozumiem, najpierw piszesz, że nie możesz znaleźć małego monokey'a, a potem, że masz monolocka i takiego chcesz poszukać.
W monolocku to wogóle nie ma problemu z małymi, zaczynają się już od 20l, bo to właśnie system do małych kufrów
GIVI: E230, E260, B27, E300, B33, E340, E370, B37, B36, E30,
KAPPA: K26, K28, K30, K35, K37, K25
AWINA i inna chińszczyzna
:
małe chce i boczne i centralny
centralny ma być typowo na schowanie kasku żeby go nie nosić ze sobą cały czas a jakieś linki i inne wynalazki odpadają.
givi b33 monokey kosztuje ponad 400zł więc odpada niestety
mam płytę monolock jedną więc w sumie opcje są trzy :
1-kupić jakiś kufer na monolock ok. 30l.(najtańsza opcja )
2-kupić shad (np. SH33) średnia
3-kupić cały zestaw monokey a płyte monolock sprzedać (najdroższa opcja )
najbardziej skłaniam się ku drugiej opcji tylko pytanie czy system shada jest "siłą trzymania " bardziej zbliżony do monolock czy do monokey ?
jakoś jestem pełny obaw przed jazdą 150km/h albo więcej z kufrem na systemie monolock
centralny ma być typowo na schowanie kasku żeby go nie nosić ze sobą cały czas a jakieś linki i inne wynalazki odpadają.
givi b33 monokey kosztuje ponad 400zł więc odpada niestety
mam płytę monolock jedną więc w sumie opcje są trzy :
1-kupić jakiś kufer na monolock ok. 30l.(najtańsza opcja )
2-kupić shad (np. SH33) średnia
3-kupić cały zestaw monokey a płyte monolock sprzedać (najdroższa opcja )
najbardziej skłaniam się ku drugiej opcji tylko pytanie czy system shada jest "siłą trzymania " bardziej zbliżony do monolock czy do monokey ?
jakoś jestem pełny obaw przed jazdą 150km/h albo więcej z kufrem na systemie monolock
:
Hej
Ja mam taki kuferek https://www.google.pl/sea...ml%3B750%3B1000
tylko że przemalowałem górę na czarno i lekko przy rączce farba odeszła miała być dobra i trwała ale nie wytrzymała częstego smerania
Jeśli byś był zainteresowany to mógł bym ci go odsprzedać wraz z płytą i propizorycznym stelażem. Jak byś był zainteresowany to pisz na PW to się dogadamy.
I sam jeździłem z tym kuferkiem ponad 200km/h i się nadal trzyma ale nie ukrywam że na początku sam miałem obawy.
Ja mam taki kuferek https://www.google.pl/sea...ml%3B750%3B1000
tylko że przemalowałem górę na czarno i lekko przy rączce farba odeszła miała być dobra i trwała ale nie wytrzymała częstego smerania
Jeśli byś był zainteresowany to mógł bym ci go odsprzedać wraz z płytą i propizorycznym stelażem. Jak byś był zainteresowany to pisz na PW to się dogadamy.
I sam jeździłem z tym kuferkiem ponad 200km/h i się nadal trzyma ale nie ukrywam że na początku sam miałem obawy.
SÓZÓCKI GS500 -> Hyosung GT650R -> Hyosung Aguila GV650 Limited Edition -> MZ 660 Mastiff -> Buell XB12XT Ulysses
:
Trochę odświeżę temat
Przy swojej byłej miałem zamontowany kufer Shad SH 42.
Nie miałem z nim żadnych problemów. Płyta, która jest w standardzie wykonana z dobrego materiału.
Obecnie, jak nie dopasuję sobie jakiejś używki do posiadanej płyty (oczywiście w dobrej cenie ), to kupuję po raz kolejny Shad"a.
Dodać jeszcze należy, że Shad wystepuje jeszcze pod nazwą Moto Detal.
Przy swojej byłej miałem zamontowany kufer Shad SH 42.
Nie miałem z nim żadnych problemów. Płyta, która jest w standardzie wykonana z dobrego materiału.
Obecnie, jak nie dopasuję sobie jakiejś używki do posiadanej płyty (oczywiście w dobrej cenie ), to kupuję po raz kolejny Shad"a.
Dodać jeszcze należy, że Shad wystepuje jeszcze pod nazwą Moto Detal.
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
:
Ja chciałem trochę z innej beczki. Nie wiem czy dobrze rozumiem, czy skoro Shad ma swój własny system mocowań, to znaczy, że jeśli mam swoją uniwersalną płytę monolock i chciałbym kupić stelaż jak w linku, to nie będą pasowały?
stelaż SHAD
stelaż SHAD
:
Powiem tak,,,
kufry SHAD maja własny system mocowanie ze swoimi płytami, ale ich płyty mają bardzo dużą ilość otworów i myślę, że powinieneś płytę Shad przedstawionym stelażem połączyc.
Przed zakupem upewnij się proszę u sprzedawcy
Odpowiedz do tematu
samor napisał/a: |
Ja chciałem trochę z innej beczki. Nie wiem czy dobrze rozumiem, czy skoro Shad ma swój własny system mocowań, to znaczy, że jeśli mam swoją uniwersalną płytę monolock i chciałbym kupić stelaż jak w linku, to nie będą pasowały?
stelaż SHAD |
Powiem tak,,,
kufry SHAD maja własny system mocowanie ze swoimi płytami, ale ich płyty mają bardzo dużą ilość otworów i myślę, że powinieneś płytę Shad przedstawionym stelażem połączyc.
Przed zakupem upewnij się proszę u sprzedawcy
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,