Myślę że czas przedstawić mój motocykl. Poczciwe Suzuki GS500E z 1 kwietnia 1991 roku. Latam na nim od 2 maja 2009 roku. Średnio rocznie robię nim 10000 kilometrów. Rekord to 16000 najmniej 4000. Od tego czasu przeszedł szereg modyfikacji większych lub mniejszych. Do perfekcji jeszcze mu wiele brakuje ale myślę, że jestem na dobrej drodze. Oto skromna list modyfikacji:
Zawieszenie oraz układ jezdny:
USD na progresywnych sprężynach Wilbers'a
Tylny amortyzator z R6 RJ11
Kierownica SuperBike
Raisery virago 535
Felga tył 4,5" GSF 600 z M7RR + wypolerowane ranty felg
Felga przód GT 650 z M3 Sportec + wypolerowane ranty felg
Układ hamulcowy:
Dwie tarcze hamulcowe o średnicy 300mm
Dwa dwu-tłoczkowe zaciski hamulcowe
Pompa 5/8" GSX-F 750
Stalowe oploty przód oraz tył
Tarcza tył ABT GSF 600
Nadwozie:
Przedni błotnik BLPSR3
Owiewka lampy OWPSR2
Ogon SV + home made wypełnienie zadupka
Lampa Tył SV wtrysk
Lampa przód podwójna
Siedzenia SV wtrysk
Gmole na silnik + crash pady
Podgrzewane nakładki na manetki
Licznik SS 182
Kastety to nowe sety
Zmienione lusterka
Zmienione kierunkowskazy na led
Home made mocowanie tablicy rejestracyjnej
Układ wydechowy:
Oryginalne kolektory
Home made dolot pod wydech
Wydech GSX-R 750
Naklejki i kolory:
Baza owiewek LY3J audi
Rama BS4
Felgi czarny mat
Silnik czarny akryl
Polerowany uchwyt pasażera
oraz ranty felg
Logo "S" 3D
Akcesoryjny tank-pad "Bocian"
Naklejki chom "Slingshot"
Kilka aktualnych fotek:
Zapraszam do komentowania
Odpowiedz do tematu
: Suzuki GS 500 SF
Ostatnio zmieniony przez BociekPL Pon 16 Lip, 2018, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez BociekPL Pon 16 Lip, 2018, w całości zmieniany 1 raz
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
No no, ładnie się pobawiłeś. Aczkolwiek nie myslałeś żeby poprowadzić przewody hamulcowe z przodu troche inaczej, tak aby nie odstawały ?
Jakie zadanie spełnia butla NOS ? Bo silnik nitra by nie wytrzymał
Ps. zdjęcia z topienia marzanny ?
Jakie zadanie spełnia butla NOS ? Bo silnik nitra by nie wytrzymał
Ps. zdjęcia z topienia marzanny ?
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Fakt przewody jeszcze nie są na swoich miejscach,
Tlen odwraca uwagę od niedociągnięć
Wytrzymać by wytrzymał ale nie bezpośredni wtrysk
Tak zdjęcia z topienia w Jarosławiu (pierwsze 3) oraz Zamościu (dwa ostatnie)
Tlen odwraca uwagę od niedociągnięć
Wytrzymać by wytrzymał ale nie bezpośredni wtrysk
Tak zdjęcia z topienia w Jarosławiu (pierwsze 3) oraz Zamościu (dwa ostatnie)
GS 500 SF
:
Wygląda super. Szacun
Zastanawia mnie tylko jak przednia lampa świeci, widać coś w nocy?
Zastanawia mnie tylko jak przednia lampa świeci, widać coś w nocy?
:
Bez owiewki jest porównywalnie z seryjną lampą, z owiewką troszkę gorzej. Mam jeszcze seryjnego GSa wiec mam porównanie choć nadal pracuję nad poprawieniem jej wydajności
[ Dodano: Sro 22 Mar, 2017 ]
Dzisiejsze manewry
[ Dodano: Sro 22 Mar, 2017 ]
Dzisiejsze manewry
GS 500 SF
:
Topienie marzanny 2 Kwiecień Rzeszów
GS 500 SF
:
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Gdzie stałeś że Cie nie widziałem ? Kurde chciałbym zobaczyć na żywo tego sprzeta
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
wcześnie przyjechałem i stałem na przedzie tak schowany, że aż szkoda potem poleciałem jeszcze na słonne. Do dukli przyjedź albo na kalwarie to zobaczysz
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
W Dukli będę będę. Wtedy obczaje
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
: Re: Suzuki GS 500 SF
Ładnie, ładnie osobiście tylko ta przednia lampa się nie widzi.
Bardziej widziałby coś w stylu Yamahy MT-03.
Interesuje mnie ten przód USD
Z jakich motocykli pochodzą części składowe? Potrzebna była jakaś rzeźba typu toczenie, spawanie ?
BociekPL napisał/a: |
Myślę że czas przedstawić mój motocykl. Poczciwe Suzuki GS500E z 1 kwietnia 1991 roku. Latam na nim od 2 maja 2009 roku. Średnio rocznie robię nim 10000 kilometrów. Rekord to 16000 najmniej 4000. Od tego czasu przeszedł szereg modyfikacji większych lub mniejszych. Do perfekcji jeszcze mu wiele brakuje ale myślę, że jestem na dobrej drodze. Oto skromna list modyfikacji:
Zapraszam do komentowania |
Ładnie, ładnie osobiście tylko ta przednia lampa się nie widzi.
Bardziej widziałby coś w stylu Yamahy MT-03.
Interesuje mnie ten przód USD
Z jakich motocykli pochodzą części składowe? Potrzebna była jakaś rzeźba typu toczenie, spawanie ?
:
MT-03 nie pasował by mi tu. Wolał bym GSR 600 ale są nadal bardzo drogie
USD, felga, tarcze i zaciski oraz półki pochodzą z GT 650. Różnica jest w dolnym łożysku główki ramy więc za 20 pln miły pan tokarz wykonał tulejkę aby dolne łożysko weszło oryginalne z GS 500. Dystansem jest uniesione o 3 milimetry. Górne łożysko pasuje normalnie.
USD, felga, tarcze i zaciski oraz półki pochodzą z GT 650. Różnica jest w dolnym łożysku główki ramy więc za 20 pln miły pan tokarz wykonał tulejkę aby dolne łożysko weszło oryginalne z GS 500. Dystansem jest uniesione o 3 milimetry. Górne łożysko pasuje normalnie.
GS 500 SF
:
01.05.2017 Kalwaria Pacławska (we wtorek powinienem mieć jeszcze jakieś)
GS 500 SF
:
01.05.2017 Kalwaria Pacławska
GS 500 SF
:
Odpowiedz do tematu
Tym razem deszczowo 07.05.2017 Jodłówka
GS 500 SF