Witajcie, zastanawiam się nad zakupem takich lamp Link. Używa ktoś z was takiego wynalazku ? Chciałbym mieć coś co pomoże we mgle, bo czesto jestem w takich miejscach gdzie mgła ogranicza dosyc mocno widoczność. Ewentualnie w nocy na trasach gdzie jest mały ruch.
Pytanie czy można w tych lampach uruchomić same ringi ? oraz czy to naprawde daje takie światło
Odpowiedz do tematu
: Dodatkowa lampa 125
Jeśli pomogłem kliknij "+"
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Widziałem gdzieś też takie ale z homologacją (sygnowaną na kloszu) i ringiem za dużo mniejsze pieniądze. To chyba nie było na alldrogo ale poszukam.
edit:
http://allegro.pl/halogen...6171902827.html
coś takiego ale miały jeszcze ten ring
edit:
http://allegro.pl/halogen...6171902827.html
coś takiego ale miały jeszcze ten ring
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Te co pokazałeś są jakieś słabsze.
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
dziwne te lampy nawet nie mają podane ile lumenów. Tutaj masz bez ringów wyjdzie 80 zl za 2 sztuki no i firma iMars jak na chińczyka ma całkiem spoko jakość.
Jak ci się nie spieszy to ja w niedlugim czasie powinienem podłączyć swoje lampy dwie lampy led to pokażę efekt, podłączyłem pod zasilanie na krotko to świeci mocno i co fajne lampa jest na przegubie kulowym wiec łatwo się ją reguluje, ale na homologacje to tu bym nie liczył.
Jak ci się nie spieszy to ja w niedlugim czasie powinienem podłączyć swoje lampy dwie lampy led to pokażę efekt, podłączyłem pod zasilanie na krotko to świeci mocno i co fajne lampa jest na przegubie kulowym wiec łatwo się ją reguluje, ale na homologacje to tu bym nie liczył.
:
Ja i tak bym wstawił ledowe żarówki żeby nie obciążać elektryki.
Mordkaaa napisał/a: |
Te co pokazałeś są jakieś słabsze. |
Ja i tak bym wstawił ledowe żarówki żeby nie obciążać elektryki.
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Te imars nie mają ringow znalazłem na innej aukcji te co są w pierwszym poście i mają 3000 lumenów.
Nie wiem czy takie rzeczy są rozbieralne żeby móc zmienić żarówkę na ledowa
Nie wiem czy takie rzeczy są rozbieralne żeby móc zmienić żarówkę na ledowa
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
podejrzewam, że koledze chodziło żeby zamiast żarówki h4 wstawić odpowiednik ledowy do oryginalnej lampy.
:
tak, o to mi chodził
Kiu86 napisał/a: |
podejrzewam, że koledze chodziło żeby zamiast żarówki h4 wstawić odpowiednik ledowy do oryginalnej lampy. |
tak, o to mi chodził
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Nie widziałem na żywo takiego czegoś, więc raczej nie chciałbym się bawić w to. Przeglądając internet w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem zauważyłem że wszystkie te lampy, z ringami które podałem w 1szym poście. Podczas załączenia ringow soczewka świeci na coś ala czerwonego. Orientujecie się może czy można włączać tylko same ringi?
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Temat wypłynął w tym samym momencie co sam zacząłem się zastanawiać nad tym dodatkiem, i teraz trafiłem na takie
http://allegro.pl/halogen...6709266116.html
wydaje się cena ok, i do tego ledy, a nie na żarówki. Jednak czy ktoś coś takiego sprawdzał u siebie?
http://allegro.pl/halogen...6709266116.html
wydaje się cena ok, i do tego ledy, a nie na żarówki. Jednak czy ktoś coś takiego sprawdzał u siebie?
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
To są takie same jak te co dodalem wyżej tylko bez ringów. Po zagłebieniu się w czeluściach internetu, zalazłem wiele opinii o tym że na jednym przełączniku, owe "halogeny" (te co podałeś i te co ja podałem w pierwszym linku) tracą synchronizacje, wystarczy nawet mały spadek napięcia. Jedno swieci długimi, a drugie np stroboskopem. Niektórzy mówili że wystarczy dać przetwornik (albo opornik) przed przełącznikiem i będzie dobrze, niestety nic to nie daje. Jedyne wyjście poszukać podwójnego przełącznika albo zamontować po prostu dwa przełączniki.
Dodatkowo, z trwałością jest różnie. Jedni mówią, że działają im drugi sezon i sa zadowoleni ze światła jakie dają, a inni mowią że mocowania im się pourywały (z tego co sam zaobserwowałem, mocowania urywają się głównie w motocyklach typu "turystyczne-enduro", pewnie przez to, że w większym terenie są mocniejsze wibracje i może uderzenia). Mocowanie można wzmocnić dodając ramkę, widziałem taki patent.
Reasumując, nadal nic nie kupiłem i ciągle grzebię w sieci. Ale mnie interesuje coś z ringami. Ringi chce używać jako światła postojowe/ do jazdy dziennej. Wymienić żarówkę, na H4 ledową, postojówkę też ledową, ale jakąś mocniejszą. I dodatkowo na noc te "halogeny".
Nie dawno trafiłem na coś takiego: LINK i chyba na nie się skuszę, obstawiam że dużej różnicy między ww. a tymi nie będzie
Dodatkowo, z trwałością jest różnie. Jedni mówią, że działają im drugi sezon i sa zadowoleni ze światła jakie dają, a inni mowią że mocowania im się pourywały (z tego co sam zaobserwowałem, mocowania urywają się głównie w motocyklach typu "turystyczne-enduro", pewnie przez to, że w większym terenie są mocniejsze wibracje i może uderzenia). Mocowanie można wzmocnić dodając ramkę, widziałem taki patent.
Reasumując, nadal nic nie kupiłem i ciągle grzebię w sieci. Ale mnie interesuje coś z ringami. Ringi chce używać jako światła postojowe/ do jazdy dziennej. Wymienić żarówkę, na H4 ledową, postojówkę też ledową, ale jakąś mocniejszą. I dodatkowo na noc te "halogeny".
Nie dawno trafiłem na coś takiego: LINK i chyba na nie się skuszę, obstawiam że dużej różnicy między ww. a tymi nie będzie
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"
:
Pamiętajcie, że te światła nie mają homologacji ja bym nie wymieniał żarówki h4 na jej odpowiednik h4 led i nie jeździłbym po zmroku na tych dodatkowych ledach z prostego powodu. Takie światło nie ma homologacji (nie spełnia przepisów) brak odpowiedniej linii odcięcia światła i na pewno będzie to oślepiać innych użytkowników drogi. Sam kiedyś zamontowałem w samochodzie pod lampą pasek led (niby specjalne do jazdy dziennej) oczywiście bez homologacji. nikt co prawda nie mrugał, ale jak pewnego wieczoru wjechałem do garażu tylko na tych ledach a później zrobiłem to samo na samych światłach postojowych to dopiero wtedy zobaczyłem jak to mocno świeci i w dodatku bardzo wysoko. Od razu zdemontowałem bo prosta zasada mówi, że skoro ciebie denerwuje jak ktoś cię oślepia to ty nie rób tego samego innym użytkownikom drogi. sam montuje dodatkowe oświetlenie led do swojego GS500, ale to tylko na bezdroża, a nie do użytku na co dzień.
:
strasznie podobne mini Halle ma mój znajomy w r1200gs
GS 500 SF
:
Jeśli pomogłem kliknij "+"
Odpowiedz do tematu
a czasem to nie jest to samo co wyżej tylko bez obudowy ? chyba ze rozmiarowo sa mniejsze ale watpie. To też chiński twór.
SV 650S
Jeśli pomogłem kliknij "+"