Odpowiedz do tematu
: Tłumik sportowy dominator
Witam przymierzam się do zmiany tlumnika na sportowy w Gs500 . Myślę o dominatorze jak myślicie będzie głośniejsza opłaca się ? Bo na seryjnym nawet źle nie chodzi . Pozdrawiam.
Michał Wiśniewski
:
Witam,
U siebie założyłem owalnego firmy monti. Trochę było spawania żeby spasować ale zrobiłbym to po raz drugi bez zastanowienia.
U siebie założyłem owalnego firmy monti. Trochę było spawania żeby spasować ale zrobiłbym to po raz drugi bez zastanowienia.
:
Według mnie bez sens wsadzać akcesoryjny do gsa.
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Mój GS na montii nawet nieźle chodził, może nie dźwięk górnych lotów ale przynajmniej nie skuterowo jak seria. Polecam
Suzuki GS500E 92' -> Suzuki SV650SF K8
:
Montii ciężko znalesc dedykowany do gsa
Michał Wiśniewski
:
Rychur, seria nie chodzi jak skuter, lecz jak traktor
Suzuki GS500 1998'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
sprzedany
Suzuki GSX600F 2002'
sprzedany
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Odpowiedz do tematu
Mam u siebie zainstalowanego Dominatora okrągłego (długi) ze spasowaniem nie było najmniejszego problemu (jedynie trzeba było przerobić ogranicznik składania nóżki centralnej ponieważ oryginalnie jest on instalowany na tłumiku.) Co do dźwięku to jestem bardzo zadowolony. Brzmi bardziej jak motor a nie motorynka. Osobiście u siebie dołożyłem db killera bo był bardzo głośny. Kolejną rzeczą która zauważyłem to to że inaczej się rozkłada moc, a mianowicie wcześniej na seryjnym tłumiku po przekroczeniu 7 tyś obrotów było czuć gwałtowny przyrost. Teraz to nie występuje, ale zdaje mi się, że nie stracił na mocy bo prędkość maksymalna jest taka sama. Ogólnie mam wrażenie że wykres mocy jest teraz bardziej liniowy.