Ktory Gs?
Odpowiedz do tematu

: Który Gs?
Cześć!

Jestem tu nowy, a to jest mój pierwszy post. Od wielu lat pasjonuję się motocyklami. W swoim życiu miałem już jeden - MZ ETZ 150 z 87-go roku. Wspaniała maszyna ale awaryjna. W końcu uzbierałem i teraz planuje kupić swój pierwszy "poważny" motocykl. Wybór nie mógł być inny niż nasze ukochane Suzuki Gs500. Niestety słabo znam się na mechanice dlatego podczas oględzin zabiorę ze sobą osobę, która ma o tym większe pojęcie, niż ja. Wypatrzyłem kilka opcji i chciałbym żebyście i Wy pomogli wybrać mi najlepszą. Poniżej kilka linków, które mnie zaciekawiły:

https://www.olx.pl/oferta...html#dec50d3f47

https://www.olx.pl/oferta...html#727a107240

https://www.olx.pl/oferta...html#dec50d3f47

https://www.otomoto.pl/of...html#xtor=SEC-8

https://www.olx.pl/oferta...html#dec50d3f47

Dodam, że jestem z Warszawy więc ułożyłem je w kolejności biorąc pod uwagę: cena, odległości, stan wizualny. Która według Was najlepsza?

:
mi najbardziej podoba się ten z wyszogrodu :D

dużo dodatków, których nikt nei wkładałby specjalnie na sprzedaż, ogólnie ładnie wygląda.

Varadero 125 --> GS500 :)
:
pierwszy, trzeci wersje zdławione więc od razu wcześniej czy później zabawa w oddławianie, nie wiem jak stoisz mechanicznie i czy byś chciał to sam robić
czwarty ten z poznania najmłodszy, zarejestrowany w Polsce ale to angol i na zdjęciach widać, że mimo, że rama jest odświeżona to wszędzie wygląda rdza, typowe dla angoli

także przychylam się do przedmówcy, że ten Wyszogród
- wreszcie moto z jakimś realnym przebiegiem w stosunku do rocznika a nie jak wszystkie w ok. 30tyś
- drugi kluczyk, czyli komplet
- dużo dodatków i to takich raczej przydatnych i raczej nie picowane pod sprzedaż
- zdjęcia sugerują, że człowiek sam dbał o moto, ma jakąś dokumentację i podstawową wiedzę
- mimo, że angol nie widać wykwitów korozji co nie znaczy, że może ich nie być pod farbą
- moto nie zdławione a jednocześnie łapie się na A2 (ma zaniżoną moc o 1KM w papierach)

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Dzięki za opinie. Czy duża jest różnica w mocy pomiędzy zdławioną, a nie? Zgaduje, że oba dla mnie będą miały odejście. Zapewne w niedługim czasie oswoję się z tym. Następnie pytanie jak skomplikowane i kosztowne jest odławianie? I ostania prośba o głębszą opinię na temat tego żółtego ze Starych Babic (pierwszy link). Na pewno cena, której nie zaakceptuję więc przy rozmowie telefonicznej warunkiem przyjazdu na oględziny będzie negocjacja (warto zawalczyć :P ). Dużą korzyścią jest to, że jest 20 min ode mnie więc wypadałoby sprawdzić tak, czy siak.

:
despero napisał/a:
Czy duża jest różnica w mocy pomiędzy zdławioną, a nie?

zdławiony ma 25KW a odblokowany 35KW
despero napisał/a:
Następnie pytanie jak skomplikowane i kosztowne jest odławianie?

To zależy od rocznika motocykla, w różnych zdławienie było różnie wykonywane, a do tego dochodzi czasami opcja, że zostały przeszczepione z innego egzemplaża/rocznika i zaczynają się jaja przy ponownym ustawieniu gaźników.
despero napisał/a:
I ostania prośba o głębszą opinię na temat tego żółtego ze Starych Babic (pierwszy link)

zdjęcia są z czasów pięknej pogody ;) a nie obecne, widać, że rama jest wyplakowana lub natarta innym środkiem, kolektory świeżo pomalowane ani śladu wypalenia to oczywiście na zarzut, ale widać, że szykowany na sprzedaż, a jeśli tyle czasu się nie sprzedał, to coś z nim pewnie jest nie tak, taka teoria spiskowa ;) , blacha na tłumiku powinna być z błyszczącą powłoką chromową a na zdjęciach widać, że jest matowa, kierunkowskazy są od starszego rocznika, ciężarki na kierownicy oraz lusterka są akcesoryjne, nigdy nie występowały w GSe w takiej formie, kubki zegarów w tym roczniku były srebrne nie czarne - całość każe się zastanowić czy moto z przodu nie było odbudowywane po wypadku, brak części naklejek na ogonie

i to tak ze zdjęć to tyle co mogę powiedzieć, napęd wydaje się być jeszcze w połowie, opony powiedzmy też ok, ale trzeba by było to zweryfikować na miejscu.

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
despero napisał/a:
I ostania prośba o głębszą opinię na temat tego żółtego ze Starych Babic (pierwszy link)

Ja dodam jeszcze że moto nie ma oryginalnej kiery, jest brak pokrętła zegarów, półka zegarów przykręcona z lewej strony na nieoryginalną sześciokątną śrubę /powinna być zamkowa/. Doradzam sprawdzić zegary czy wszystkie funkcje działają, bo np. po upadku czasem nie działa kasownik małego licznika?

Ogólnie trochę wysoka cena jak za tak niski stan oryginału.

obecnie dżiksa:)
:
Słuchajcie Wyszogród niestety już nie aktualny. Mimo wszystko uważacie, że warto się upewnić i pojechać do tych Babic czy strata czasu i pieniędzy? Szukam w taki razie dalej. W razie co będę wrzucał linki także prośba o kilka słów opinii. Z góry dzięki!

[ Dodano: Sob 28 Sty, 2017 ]
Mam kolejne dwie opcje:

https://www.otomoto.pl/of...html#7abf4accde

https://www.otomoto.pl/of...html#7abf4accde

Ten z Adamowj Góry podoba mi się bardziej plus jest bliżej ale ta cena. :[ Czy tylko ona od starsza czy coś jeszcze? (Akcja od 10 dni). Plus co sądzicie odnośnie tego wydechu? Na plus?

:
Ten pierwszy to fka przerobiona na nakeda, widać chłodnice oleju. Pewnie po dzwonie, bo wersja f ma czarny przedni błotnik, brakuje też takich gumek na lagach. Lampa ma szary tył, więc jest pewnie od starszego modelu, nieoryginalna kierownica.

:
pierwszy jak kolega napisał to odbudowana po wypadku Fka, bo wątpię, aby ktoś celowo sobie zdejmował owiewki, jeśli chodzi o wydech IXILa to są one bardzo przyjemne, ale warto mieć w komplecie dbkiler choćby na czas przeglądu

drugi to całkowity ulep, nigdy w GSe poliftowym nie było takiego koloru malowania, jakieś dziwne kable na taśmę klejone wiszą z pod zadupka, o lusterkach, kierownicy, ciężarkach i kierunkach nie wspominam, praktycznie także koniec napędu

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Panowie no tragedia. Przejrzałem już chyba cały internet i to wszystko. Reszta pod granicą albo 250km+. Dzięki raz jeszcze za wypowiedzi. Uświadomiliście mnie, że to nie będzie łatwa sprawa. Zastanawiam się czy nie poszerzyć zakresu poszukiwań o Hondę CB500 czyli odwiecznego rywala ale ich jeszcze mniej. Znacie się trochę na nich, podsyłać linki czy uciekać na forum dedykowane Hondzie?

:
despero, spróbuj ponegocjować z PePe, bo cena wyjściowa jest zaporowa zapewne dla Ciebie, który wyremontował byłego GSa naszego moderatora simina, simin dość obszernie opisywał wszystko co z moto się działo i gdzie poległ podczas remontu.
PePe ma jak widać w podpisie swoje włości w Łodzi, to tylko 120km, poza tym często ktoś z nas tu z forum albo jeździ z Wawy do Łodzi albo ktoś z Łodzi wpada do nas, więc dały by radę moto pewnie Ci po taniości dostarczyć.

Aukcja na allegro -> http://allegro.pl/suzuki-...6686006377.html

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Akurat transport to dla mnie nie problem bo mam dostęp do busa. Cena rzeczywiście wysoka ale spróbować odezwać się nie zaszkodzi. Dzięki raz jeszcze.

:
http://allegro.pl/suzuki-...6690620686.html
a tego widziałeś?

:
Tak, tak. Też jest to jedna z akcji Pepe'go także posłałem już pw.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.