Uklad paliwowy - przewody paliwowe
Odpowiedz do tematu

:
Gruka napisał/a:
górze a nie na dół,może tak być?


nie

Gruka napisał/a:
Co do ucieczki paliwa jakieś pomysły?wszędzie teraz pięknie i sucho a ja nie wiem za co się zabrać gdzie co i jak


zobacz w oleju czy nie ma paliwa

keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
Gruka
[Usunięty]
:
sezrg, kapie a w sumie to leje się gdzieś z gaźników bo nawet mokra była śruba od regulacji obrotów

:
U mnie jakiś czas temu tez kapało aż wkońcu przewód pękł i paliwo sie lało . Nigdy ich nie wymieniałem i już ze starości guma pękła. Koszt przewodów mały więc warto wymienić .

Gs 500 F ------> Bandit 600S
Zuzia
[Usunięty]
:
Przewody paliwowe rzeczywiście warto wymieniać raz na kilka lat, bo kamienieją i pękają bardzo łatwo.
To samo tyczy się wszystkich uszczelek gumowych - ostatnio wymieniałem uszczelkę kranika baku, bo cała skamieniała z czasem i paliwo sączyło się ukradkiem :) oraz o-ringi gniazd zaworów iglicowych - po ich wypatroszeniu okazało się, że nic już nie uszczelniały i benzyna zalewała dosłownie lewy gaźnik i żadne próby regulacji i ustawienia iglicy nic nie dawały :)

Po tych pracach i regulacji Zuzia śmiga jak nówka :)

:
Odkopię temat: Kupował ktoś ostatnio przewody paliwowe i może polecić coś trwałego ?

Miałem piękne przewody w oplocie firmy Gates , ale trwałość ich w GS500 jest makabrycznie niska, nie wytrzymały dwóch lat :dobani: - pod oplotem guma jest strasznie spękana. Podejrzewam, że winna jest wysoka temperatura, na którą ten rodzaj przewodów jest mniej odporny.
Szczęście, że paliwo nie uciekło w czasie jazdy bo byłoby po GSie <faja> :przestraszony:

Teraz skłaniam się ku wężom zbrojonym

:
dymny wydaje mi się, że Arcisz wymieniał u siebie ostatnio, wyślij mu PW

Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
:
Fagumit też raczej dłużej nie wytrzyma :(

:
Wydawało mi się, że wczoraj napisałem post...

Ogólnie- wymieniłem na samochodowe, koszt- mniej niż 10zł/metr. Jakieś tam wzmacniane- fakt, są troszke grube, i potrzeba extra opasek metalowych do zaciskania ich na króćcach od kranika/baku, ale za to są wytrzymałe i ładnie leżą. Byle je dociąć później ładnie i odpowiednio

Suzuki GS500 1998'

sprzedany :(

Suzuki GSX600F 2002'

sprzedany :(
--------------------------------
Suzuki GSX-R 750 1988'
Triumph Sprint 1050 GT 2011'
Honda VFR800 1999'
:
Jak na razie zamontowałem przewody o srednicy wew. 8mm Gates typ 3225, które wytrzymują do 125 *C (poprzednie miały 100*C) i ciśnienie 10bar (poprzednie miały 6bar). Kupione w sieci sklepów motoryzacyjnych za ~15zl/metr.
Mierzyłem temperaturę przy głowicy i przy porządnym nagrzaniu wychodziło mi max. 120*C, wiec może poprzednie wężyki dostały za swoje od temperatury.

Do montażu uzyłem obejm stalowych typu GBS 11-13mm.

Trzeba było chwilę pokombinować, żeby zmieścić je w motocyklu, bo średnica zewnętrzna jest większa od przewodów montowanych seryjnie ( tym bardziej, że mam gmole i filterek Mahle )



Ww. rozwiązanie traktuję tymczasowo, nadal będę szukał po sklepach czegoś konkretniejszego.
Poniżej dwie fotki przewodów Gates typ 4324 po 2 latach użytkowania:

:
Od 6 lat mam zamontowany przewód tlenowy (bezbarwny, ciśnieniowy), montowany na ciepło... w zimę robi się bardzo sztywny ale mimo tego wciąż wszystko z nim ok :hyhy: no i zawsze można zerknąć czy zupa płynie jak trzeba :cwaniak:

[ Dodano: Nie 26 Cze, 2016 ]
coś w tym stylu:

http://www.pneumatig.eu/p...nglifetm-4.html

Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuka jest stworzenie takiego :) ... Customizing :)

Od 28.03.2012r szczęśliwy tatuś w opcji premium ]:->
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.