Zimny silnik sie dlawi, jak powinno byc? |
Autor |
Wiadomość |
Sebberis
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016 Zimny silnik się dławi, jak powinno być?
|
|
|
Gdy silnik jest zimny, tzn pracuje np. 5 minut i dodaję gwałtownie gazu, to sie dławi i gaśnie. Gdy powoli dodam gazu i wkręci się na 4-5 tys obrotów i wtedy gwałtownie dodam gazu to reaguje już prawidłowo. Co może być przyczyną?
Pozdrawiam |
_________________ SUZUKI GS500e 1990 |
|
|
|
|
Mordkaaa
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27 Dołączył: 12 Gru 2015 Pochwał: 12 Posty: 445 Skąd: RKR
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
pytanie jak sie zachowuje na ciepłym. |
|
|
|
|
KATANA
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 39 Dołączył: 06 Gru 2009 Pochwał: 58 Posty: 963 Skąd: KĘTRZYN
|
Wysłany: Pon 02 Maj, 2016
|
|
|
simin napisał/a: | pytanie jak sie zachowuje na ciepłym. |
To po pierwsze....
Po drugie... wykręć świece zapłonowe i sprawdź/zobacz, jakiego koloru jest nalot na elektrodach świec. |
|
|
|
|
Sebberis
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Trzebiatów
|
|
|
|
|
Chemical
Wiek: 39 Dołączył: 12 Lut 2008 Pochwał: 2 Posty: 181 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 21 Maj, 2016
|
|
|
Masz zbyt ubogą mieszankę dlatego na zimnym silniku się dławi .
Końce świec powinny mieć kolor kawy z mlekiem - Ty masz biały .
Na Twoim miejscu sprawdziłbym tez luzy zaworowe . |
|
|
|
|
Sebberis
Wiek: 43 Dołączył: 13 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Trzebiatów
|
Wysłany: Pon 04 Lip, 2016
|
|
|
Regulacja luzów na zawraca - wiem jak tym się zająć. Jak ustawić mieszankę paliwa? |
_________________ SUZUKI GS500e 1990 |
|
|
|
|
boleq
Model GSa: GS 500E
Wiek: 26 Dołączył: 15 Sie 2015 Pochwał: 1 Posty: 53 Skąd: Okolice Bolesławca
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016
|
|
|
Mam ten sam problem co u Ciebie... najgorzej że po wymianie gaźników (stare były zablokowane i poszedłem na łatwiznę - kupiłem całe gaźniki) i nie mogę ich wyregulować... po przekroczeniu 5k obrotów motocykl się już ładnie wkręca. Na rozgrzanym silniku jest lepiej ale i tak nie tak jak powinno być Ktoś pomoże ? |
_________________
|
|
|
|
|
Veth
Wiek: 28 Dołączył: 08 Wrz 2015 Pochwał: 1 Posty: 99 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016
|
|
|
Wejdźcie sobie w mój temat w mechanice. Jest niewiele niżej. Też miaĺem problemy z nadmiarem powietrza. Tam temat zostal wyczerpany. |
|
|
|
|
boleq
Model GSa: GS 500E
Wiek: 26 Dołączył: 15 Sie 2015 Pochwał: 1 Posty: 53 Skąd: Okolice Bolesławca
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016
|
|
|
Przeczytałem cały twój temat... jednak u Ciebie było trochę gorzej ponieważ motocykl strzelał, nie schodził z obrotów itd. a ja mam problem jedynie taki że po odkręceniu na maxa dławi się poza tym wszystko ładnie chodzi jak w zegarku. Już nie wiem co robić... rozbiorę go dzisiaj jeszcze raz i posprawdzam. Może też popełniłem jakiś głupi błąd i teraz się głowię niepotrzebnie. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Veth
Wiek: 28 Dołączył: 08 Wrz 2015 Pochwał: 1 Posty: 99 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016
|
|
|
No to jak na maxa to pracuje tylko dysza główna i komora pływakowa. Sprawdź czy masz dobry poziom paliwa. U mnie lekko za mały już się objawiał tym że się dławił. |
|
|
|
|
boleq
Model GSa: GS 500E
Wiek: 26 Dołączył: 15 Sie 2015 Pochwał: 1 Posty: 53 Skąd: Okolice Bolesławca
|
Wysłany: Sro 13 Lip, 2016
|
|
|
Udało mi się ! Poskładałem wszystko na nowo i założyłem dysze 115 czyli takie jakie powinny być (mój gs jest z 98 roku) nie wiem czemu ale miałem 120. Możliwe że poprzedni właściciel coś kombinował. No i miałem sprężyny te przy przepustnicy 95 mm . Ale teraz jest idealnie, całkiem inny motocykl. Jest tylko jeden mały problem, gdy jadę powyżej 130 km/h zaczyna się dławić... przy demontażu spuszczając paliwo z komór pływakowych z prawej komory (jeśli patrzeć od tyłu motocykla) poleciało tak na oko 2 razy więcej paliwa niż z lewej, myślałem że nie ma to jakiegoś ogromnego wpływu noo i dopiero później przeczytałem twój komentarz Teraz tylko pytanie co jest przyczyną, czy właśnie za mało paliwo w komorze, czy może jednak dysze powinny być 120 ? Zapomniałem dodać że gdy jadę przykładowo na 2 biegu na wysokich obrotach, to nie zaczyna się dusić, ale właśnie na 5 czy 6 biegu powyżej 130 zaczyna szaleć mimo że obroty nie są aż tak wysokie.
Jutro sprawdzę jaki jest stan paliwa w komorach pływakowych, najgorsze że i tak i tak będę musiał wyciągać gaźniki... chociaż ciekawe czy dało by się to zrobić bez rozbierania moto.. śruby od komór mam na imbusy, próbował ktoś ? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|