GS gymkhana |
Autor |
Wiadomość |
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
ja miałem okazje się przejechać cbf600N i stwierdzam, że fajna, zwinna
srad ładny z daleka i na zdjęciach |
_________________ szatan, zło i patologia... |
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 22 Lut, 2015
|
|
|
Tez take mialem wrazenie a jednak wolno nim jezdze. Przygotowany jest zajebiscie, jakby podliczyc to caly serwis jaki zrobilem na sezon to przynajmniej 4,5k. |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
simin
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 27 Mar 2011 Pochwał: 53 Posty: 2016 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sro 25 Lut, 2015
|
|
|
ósemki i ósemki...
Gdzie kółeczka? Iskierki i kolana? |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
Snajper4 [Usunięty]
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 27 Lut, 2015
|
|
|
A ja kupiłem sobie dzisiaj nowe opony |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 27 Lut, 2015
|
|
|
Pilot powery. Mam nadzieje, że zmiana jakościowa będzie sążna, kupiłem motocykl na ładnie wygladających 11 letnich oponach i było tragicznie. Jeszcze została mi troszkę wieksza zebatka na tył, nowa kierownica, nowy płyn hamulcowy. |
|
|
|
|
yaszczi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 03 Lis 2009 Pochwał: 46 Posty: 3289 Skąd: Dopiewiec
|
|
|
|
|
komandosek
Model GSa: GS 500E
Wiek: 35 Dołączył: 09 Cze 2011 Pochwał: 2 Posty: 195 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 27 Lut, 2015
|
|
|
1. Dwójki nie chciałem by rantów zbyt szybko nie zjechać, trójka jest dla mnie za droga.
Ja nie mam za dużego doświadczenia w większych rozmiarach opon, wcześniej jezdziłem tylko na pilot power 1, dunlopach sportmax 1 i sportattack 2
Odradzam Continental SportAttack 2 - ta opona jest kiepska po prostu. |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
Wilk
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 10 Maj 2014 Pochwał: 7 Posty: 498 Skąd: Gdynia - Wielki Kack
|
Wysłany: Nie 08 Mar, 2015
|
|
|
Na hamulcu robiłeś tą ósemkę? Na którym biegu? Jak na 1 biegu to bez hamulca spokojnie zrobisz tą ósemkę (zależnie od wolnych obrotów, ale jak wolne będą w granicach 1500rpm to spokojnie da radę).
Do tego wg. mnie za mało balansujesz ciałem. Kładziesz się razem z motocyklem w zakręt co przy takiej prędkości (parkingowej) nie jest dobre. Przy skręcaniu możesz lekko się nawet wychylić w przeciwnym kierunku niż motocykl (przeciwwaga). No i nie katuj tylnego hamulca
Tutaj masz dobrze pokazaną postawę motocyklisty na małym oraz dużym motocyklu. Schemat ten sam czyli przeciwwaga. Widać jak motocyklista "kładzie" motocykl do skrętu, a sam utrzymuje pozycję "prostą"/lekko wychyloną w przeciwnym kierunku niż się kładzie motocykl.
https://www.youtube.com/watch?v=j2iysyl0kxA |
_________________ Jest: Wilk - Kawasaki Z900 '20
Był: Wilk - GS500 Five Stars 95' |
|
|
|
|
Read
Model GSa: GS 500E
Wiek: 28 Dołączył: 10 Mar 2014 Pochwał: 5 Posty: 397 Skąd: Legnica
|
|
|
|
|
|