Ustawienie klamki sprzegla, bol przed nadgarstkiem. |
Autor |
Wiadomość |
kyuubi1990 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015 Ustawienie klamki sprzęgła, bol przed nadgarstkiem.
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie od tygodnia jestem posiadaczem gs 500 później sie przedstawie w odpowiednim dziale
Jednak moj problem jest inny strasznie boli mnie lewa reka od wciskania sprzegla.. Od kilku lat jezdze motocyklami i nigdy nie mialem takiego problemu jak tutaj.
Chcialem sie was podpytac w jakiej pozycji macie klamke sprzegla ? Albo jak ja regulujecie ?
Bo ten bol podczas wciskania sprzegla zabija cala przyjemnosc z jazdy tym motocyklem |
|
|
|
|
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
Luz klamki powinien wynosić ~1cm. Luz od położenia neutralnego do momentu gdy zaczniesz ciągnąć linkę,
Może nadwyrężyłeś wcześniej rękę ? |
_________________ |
|
|
|
|
kyuubi1990 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
Gdzies taki luz bede mial.
Mi chodzi o polozenie mocowania klamki(tego elemntu co jest do niego przykrecone lusterko) Na jakies wysokosci ono powinno byc, bardziej w gorze czy moze w dol ?
Moze zdjecie lepiej przekaze to o co mi chodzi
sportowe_klamki.jpg
|
|
Plik ściągnięto 83 raz(y) 87,99 KB |
|
|
|
|
|
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
A tego to Ci nie powiem bo mam inną kierownicę, a na zdjęciu słabo widać jak dokładnie położona jest klamka. Wydaję mi się, że trochę za wysoko. Zmień jej położenie i sprawdź czy będzie lepiej. Linka bez problemu się porusza ? Bez większych oporów ? |
_________________ |
|
|
|
|
RedShadow
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 33 Dołączył: 10 Sty 2009 Pochwał: 10 Posty: 1383 Skąd: Wrocław/Opoczno
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
Jak usiądziesz na moto i położysz palce na klamce to powinieneś mieć prosty nadgarstek. |
_________________ "– Potrafimy?
– Nie mam pojęcia. Ja na przykład nie potrafię.
– No tak, ale gdybyś potrafił i tak byś się nie przyznał. Ja bym się nie przyznał gdybym potrafił.
– A potrafisz?
– Nie
– Aha! " |
|
|
|
|
kyuubi1990 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
No wlasnie tutaj mi sie wydaje ze chodzi odrobinke za ciezko, ale w tym momencie ciezko mi to ocenic.
A jezeli chodzi o to zdjecie to znalazlem jakies w internecie zeby pokazac wam o co mi chodzi
Ja mam kierownice clip on |
|
|
|
|
_adam_
Model GSa: GS 500E
Wiek: 34 Dołączył: 24 Lut 2014 Pochwał: 3 Posty: 343 Skąd: Lublin/Kozienice
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
Zrób tak jak Red pisze. Może masz zbyt wysoko klamkę ustawioną. |
_________________ |
|
|
|
|
kyuubi1990 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
Problem chyba rozwiazany, bardzo mocno mialem wykrecona regulacje linki przy klamce sprzegla przez co klamka byla bardzo daleko od manetki i musialem po nia daleko siegac. Zastosowalem sie do zalecen i instrukcji obslugi i to regulacje wkrecilem na maxa przez co klamka zblizyla mi sie do manetki przez co duzo mniejszy jest skok klamki i podregulowalem regulacja przy silniku. |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
kyuubi1990 napisał/a: | Problem chyba rozwiazany, bardzo mocno mialem wykrecona regulacje linki przy klamce sprzegla przez co klamka byla bardzo daleko od manetki i musialem po nia daleko siegac. Zastosowalem sie do zalecen i instrukcji obslugi i to regulacje wkrecilem na maxa przez co klamka zblizyla mi sie do manetki przez co duzo mniejszy jest skok klamki i podregulowalem regulacja przy silniku. |
Najlepszym rozwiązaniem IMHO jest wymiana klamki na regulowaną, sam mam krótkie palce i wiem po sobie, komplet regulowanych można już za 150PLN wyczaić na allegro, za trochę więcej wersja "łamana", w razie wypadku klamka się składa a nie łamie. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
kyuubi1990 [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
Teraz po wkreceniu regulacji na maxa nie jest tak zle Podoba mi sie krotki skok klamki ze nie wpadlem na to wczesniej |
|
|
|
|
studi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 50 Dołączył: 08 Lis 2009 Pochwał: 236 Posty: 3561 Skąd: Słoneczna Italja
|
Wysłany: Nie 18 Sty, 2015
|
|
|
tyle, że tak wkręcona linka może przy skręcaniu kierownicy sama się naciągać i będziesz jechał na "pół sprzęgle" podobnie jak ma się to w drugą stronę z linką gazu i wzrostem obrotów przy skręcaniu lub w wyniku za małego skoku klamki właśnie naciskając klamkę nie wysprzęglasz do końca, dlatego tak ważne jest aby ten luz na klamce pozostał. |
_________________ Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________
Aprilia SR Kymco S9 GS500F K4 DL650A L2 |
|
|
|
|
kyuubi1990 [Usunięty]
|
Wysłany: Pon 19 Sty, 2015
|
|
|
Sprawdzalem to Nic sie nie dzieje podczas skrecania
oczywiscie jakis tam luz jest |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|