bodzio ma /wielblada/ kocurka
Odpowiedz do tematu

:
teraz się okaże czy coś zje*ałeś :p :troll2:

:
yaszczi napisał/a:
teraz się okaże czy coś zje*ałeś :p :troll2:


Możliwość taka istnieje prawie zawsze, z racji precyzji i dokładności tkwiącej w szczegółach.

Kolejna sprawa to...

Zakład który wykonał obróbkę cylindra. Jeśli "starannie zachował odpowiednią tolerancję luzu pasowania tłoka w cylindrze", to jest duża szansa na właściwe i długie bezawaryjne działanie silnika w przyszłości.

Wartość pomiaru uzależniona będzie przede wszystkim od stopnia dokładności pasowania tłoka. W praktyce wynik pomiaru powinien wynieść przynajmniej 10-11 bar, a ogólnikowo... jeżeli ciśnienie będzie powyżej 8=ok, poniżej lipa. Oczywiście zbyt ciasne pasowanie również wpłynie niekorzystnie na pracę silnika.

Trzeba mieć na uwadze, że nawet jeżeli ciśnienie sprężania będzie prawidłowe a wszystkie inne układy typu: zapłon/dolot/gaźnik/wydech będą sprawne, to nawet w takim przypadku silnik może nie zagadać- dlaczego?. Wspomniałem o tym już we wcześniejszych wypowiedziach, i tutaj także w pierwszym zdaniu.

:
wyglada jak sprzęt do badania oka saurona z różnymi końcówkami :rotfl:

wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd

virtutii spawarotti Kuraś :troll2:
:
KATANA napisał/a:
jeżeli ciśnienie będzie powyżej 8=ok, poniżej lipa.


etam, przesada, giees przy 2,5 też jeździ :szok:

:troll2:

I cherish my ignorance on the subject...
:
dunja napisał/a:
etam, przesada, giees przy 2,5 też jeździ
Tylko dlatego, że wtedy się przełącza na zapasowy cylinder :P

XR&XR&FE
:
nav napisał/a:
dunja napisał/a:
etam, przesada, giees przy 2,5 też jeździ
Tylko dlatego, że wtedy się przełącza na zapasowy cylinder :P


To prawda, grunt to nie zapomnieć. Ja mam zawsze zapasowy przy sobie! :cwaniak:

I cherish my ignorance on the subject...
:
tholin85 lepiej? ;)



zbieraja sie graty malymi kroczkami :)




Cytat:
teraz się okaże czy coś zje*ałeś :p :troll2:


do pomiaru kompresji jeszcze troszke ale dreszczyk emocji bedzie :wstyd:

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
czuje się zmieszany :zawstydzony: , bo jak to ze niebiecki błotnik a czarny peszel :P

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:
Peszel pewnie dalej niebieski, tylko zamaskowany czarną taśmą :P

XR&XR&FE
:
nav napisał/a:
Peszel pewnie dalej niebieski, tylko zamaskowany czarną taśmą :P

dla jasnosci: peszel jest bialy. pod reke nawinela mi sie niebieska tasma. ze sie nie podobalo to potraktowalem jeszcze czarna ;)

Cytat:
czuje się zmieszany :zawstydzony: , bo jak to ze niebiecki błotnik a czarny peszel :P

i wez tu kogos zadowol :facepalm:

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
panbodzio napisał/a:

i wez tu kogos zadowol :facepalm:

:zawstydzony:

I cherish my ignorance on the subject...
:
wreszcie sie udalo :super:

http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be


niestety silnik do zwalenia :wstyd:
ale co tam wazne ze zatrybil :D

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
:
a sprawdziłeś czy było 40C

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
:

XR&XR&FE
:
Cytat:
a sprawdziłeś czy było 40C


hehe pacz pewnie przez to tak kopcil. albo przez ten olej kujawski w benzynie <mysli>

http://na2oo.blogspot.com/
sózócki kocurrr
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.