Wasze 4 kolka |
Autor |
Wiadomość |
kello
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 358 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Sro 05 Lis, 2014
|
|
|
Odkopię temat, ale może kogoś zainspiruję wyprawą:
Oto moje autko w Albańskich górach
Grand Vitara 2.0 TD (HDI od PSA) 8V. Póki co ze zmian to włożyłem opony A/T Yokohamy i teren już mi nie straszny Z napraw to od zakupu (maj 2014) zrobiłem uszczelnienie tylnej półosi napędowej, filtry oleje klocki itp. dwukrotnie no i po wakacjach do zrobienia było sprzęgło i turbo
Części dość tanie, konstrukcja wytrzymała i dość prosta, auto jest na ramie i terenu się nie boi tylko mogłoby mieć większy prześwit ale może i o tym pomyślę. Spalanie na terenowych oponach to od 6,5 (jazda jak dziadek) do 7,5 (normalna, dynamiczna jazda w cyklu mieszanym). W terenie wiadomo większe |
|
|
|
|
sziwu
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 29 Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 339 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Czw 06 Lis, 2014
|
|
|
Takie wyjazdy też są świetne, jednak inny poziom komfortu Widać, że Japończycy polubili francuskie silniki. W mitsubishi były lub nadal są montowane silniki wysokoprężne renault. Nie wiem w ilu modelach ale w Carismie na pewno. |
_________________ |
|
|
|
|
kello
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 358 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 06 Lis, 2014
|
|
|
Co do francuskich diesli to polecam opracowanie :
http://www.zlomnik.pl/ind...zisz-francuzem/
Co do komfortu to ja sobie nie wyobrażam siebie z żoną na dwutygodniowej wyprawie motocyklem po górach 2500km od domu pod namiotem Moto lubię polatać i jeżdzę nim na codzień ale na długie wyprawy jak dla mnie to tylko Vitarka. |
|
|
|
|
sziwu
Model GSa: Planuję GSa
Wiek: 29 Dołączył: 14 Paź 2011 Posty: 339 Skąd: Skarżysko-Kamienna
|
Wysłany: Sob 08 Lis, 2014
|
|
|
Ciekawy artykuł, kto by pomyślał, że powiązania są tak szeroko zakrojone. U mnie w rodzinie przeważnie były użytkowane auta spod znaku diamentu i bardzo je sobie chwalę za wytrzymałość. Jednym z nich jeżdżę do dziś zmieniając jedynie części eksploatacyjne. Silnik przez 16 lat jeszcze nie był tykany co mnie bardzo cieszy. Ciekawy jestem jak będą się trzymały obecnie produkowane renówki za około 10 lat. |
_________________ |
|
|
|
|
beacia500
Wiek: 34 Dołączyła: 15 Mar 2014 Posty: 235 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 16 Lis, 2014
|
|
|
U mnie tym czterokolowcem jest VW Golf czwarty z dwulitrowym silnikiem benzynowym w kolorze głębokiej czerni w wersji kombi . Auto znane wszystkim (typowy samochód rolnika) ha ha proste , tanie w utrzymaniu . |
|
|
|
|
tmi
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 37 Dołączył: 03 Lut 2009 Posty: 2331 Skąd: Cz-wa
|
|
|
|
|
beacia500
Wiek: 34 Dołączyła: 15 Mar 2014 Posty: 235 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 16 Lis, 2014
|
|
|
płytka to taka jakiej ja nie mam |
|
|
|
|
kello
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 358 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
Płytka to chyba taka wypłowiała |
|
|
|
|
Rene
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 44 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 17 Lis, 2014
|
|
|
|
_________________ SUZUKI SV 650S K3 |
|
|
|
|
r1obertos [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 19 Lis, 2014
|
|
|
kello napisał/a: | Odkopię temat, ale może kogoś zainspiruję wyprawą:
Oto moje autko w Albańskich górach
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Grand Vitara 2.0 TD (HDI od PSA) 8V. Póki co ze zmian to włożyłem opony A/T Yokohamy i teren już mi nie straszny Z napraw to od zakupu (maj 2014) zrobiłem uszczelnienie tylnej półosi napędowej, filtry oleje klocki itp. dwukrotnie no i po wakacjach do zrobienia było sprzęgło i turbo
Części dość tanie, konstrukcja wytrzymała i dość prosta, auto jest na ramie i terenu się nie boi tylko mogłoby mieć większy prześwit ale może i o tym pomyślę. Spalanie na terenowych oponach to od 6,5 (jazda jak dziadek) do 7,5 (normalna, dynamiczna jazda w cyklu mieszanym). W terenie wiadomo większe |
Świetne foty!
Pozdrawiam |
|
|
|
|
zimny [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 26 Gru, 2014
|
|
|
Super. Ja dzisiaj właśnie wakacje planuje i ten kierunek mnie kusi. |
|
|
|
|
lukasW124
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 32 Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 252 Skąd: KR
|
Wysłany: Sro 31 Gru, 2014
|
|
|
Co do vitary, to fajne sprzęty są. U mnie w grażu stoi "92 kabrio z twardym dachem 1.6 8v na ATkach. Już można się fajnie pobawić w terenie. Z plusów to sprzęt bardzo trwały, dobrze radzący sobie w terenie, silnik 1.6 8v bezkolizyjny z mocnym dołem. Spalanie ok. 8-9 przy spokojnej jeździe. Minusem jest ruda, brak blokady mostu i ciasnota w środku. Pozdro 4x4
Vitaraa.jpg
|
|
Plik ściągnięto 12 raz(y) 92,73 KB |
|
_________________ GS-owa emerytura...
CBR F4 2000
|
|
|
|
|
kello
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 38 Dołączył: 11 Paź 2013 Posty: 358 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: Czw 01 Sty, 2015
|
|
|
No Vitarka dobra jako drugie auto, do pierwszego użytku to raczej się nie nadaje, dlatego ją sprzedałem w tym tygodniu i kupuję Fabię + zestaw emeryta w komplecie
Jakbym mógł mieć dwa auta to bym chętnie Vitarkę przytulił, bo w terenie bardzo dzielne autko. |
|
|
|
|
kudłaty [Usunięty]
|
Wysłany: Wto 06 Sty, 2015
|
|
|
@kello, kup Multiplę jak już zmieniasz na nudne auto. Będziesz chociaż trochę bardziej funkcjonalny samochód miał. |
|
|
|
|
Rene
Model GSa: Inny motocykl
Dołączył: 15 Gru 2013 Posty: 44 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 06 Sty, 2015
|
|
|
Że coś wcześniej nie wyszło próba nr2
|
_________________ SUZUKI SV 650S K3 |
|
|
|
|
|