Z tą szybą przy prędkościach miejskich mogę jeździć nawet z otwartym wizjerem, a że blendy nie posiadam to niestety muszę wizjer przymknąć przy szybszej jeździe. Ale przy standardowej szybie jazda powyżej 30km/h z otwartym wizjerem już robiła się mało przyjemna, także na pewno teraz jest lepiej
EDIT:
Mam kilka spostrzeżeń (niektóre niezbyt odkrywcze) po przejechaniu kilkuset km z nową szybą:
- spalanie 5.4 l/100 km (z tym, że pierwszy tydzień od tankowania jeździłem jeszcze z oryginalną szybą, z nową jeździłem kolejne 3 tygodnie i ciężko mi stwierdzić, jaki dystans wtedy pokonałem). W każdym razie spalanie jest sporo wyższe niż było wcześniej (ok 4.5 l/100 km). Podejrzewam, że częściowo wynika to z samej szyby, a częściowo ze zmiany stylu jazdy (na trasie jeżdżę teraz 110-120, a wcześniej jeździłem ok 90).
- prędkość maksymalna spadła do 160 km/h gdy jestem schowany za szybą i 155 km/h jak siedzę normalnie. Ciekawa jest ta niewielka różnica, ale to tylko potwierdza, że szyba ładnie rozbija powietrze i kierowa działa jak żagiel w dużo mniejszym stopniu. Przy oryginalnej szybie było 170/155 km/h (ale jak wiałooooooo). Niestety od czasu serwisowania gaźników nie miałem okazji zmaxować moto więc nie wiem, czy te gorsze osiągi nie są też w jakimś stopniu spowodowane nową regulacją.
- komfort jazdy przy 155 km/h nie odbiega znacząco od tego przy 100 więc autostradami można sprawnie śmigać (tyle, że wir w baku się robi
)
- ponieważ mniej na mnie wieje to przy chłodnym powietrzu mniej marznę niż przy oryginalnej szybie