co dla motocyklisty 192cm 100kg
Odpowiedz do tematu

:
cacek89 napisał/a:

Dla przykładu Bandit z 2004r kosztowałby min 12tys zł, Hornet600 też


Kosztował czy sprzedający tyle za niego chciał?? :P I pewnie nadal chce... :D

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


cacek89
[Usunięty]
:
Piotras_5 to jest średnia cen z ogłoszeń dla danego rocznika, niestety taka prawda

:
squarek napisał/a:
Jak dla mnie są 3 możliwości:

Na pierwszą już odpowiedziałeś zadając pytanie... :P

Druga opcja jest taka, że to jest stare moto, jakby nie patrzeć to już będzie 10 lat. Więc trudno wymagać nie wiadomo jakiej kwoty (no chyba że jest to Honda Africa Twin gdzie cena jest chyba ustalana na podstawie legendy o tym motocyklu...)

A trzecia opcja, że wartość przedmiotu jest taka ile jest w stanie za nią zapłacić kupujący.

To co mi jeszcze przychodzi do głowy, to że jest zima, czyli najlepsza pora żeby kupować moto :) (najgorsza żeby sprzedawać, ja czekam do wiosny... :P )



Jeśli chodzi o legendy, to dla mnie ten motor to legenda:


Krążyła kiedyś anegdota o milionerze motocykliście, który kupił sobie najlepsze możliwe BMW (enduro) celem wjechania nim w takie miejsca, gdzie nikt jeszcze nie był. Przerobił je na extremalną wersję i wyruszył w świat. I wszędzie gdzie wjechał, i wydawało mu się że nie da się motorem wjechać, siedzieli goście na Tenere przy ognisku i pili piwo. Motor ma ponoć wygodną pozycję, mega bak, jest niezawodny i z tego co widziałem- tani. Ja sobie na bank to kiedyś (jako drugie moto) sprawię. :D

:
Tenera fajne moto, też taki brałem pod uwagę bo... sprzedający nie chcą za nie 18000 zł (jak za 20 letnią Afrykę...) :D

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


cacek89
[Usunięty]
:
dobra nie odbiegać od tematu :)

:
Nie odbiegamy, proponujemy :D

Z tego co wymieniłeś wydaje mi się, że w dłuższych trasach będziesz odczuwał kolana. Na endurakach bardziej terenowych w trasie (asfalt) bardziej będzie dostawał tyłek. Siedzenia nie są w nich rewelacyjne. :D

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


cacek89
[Usunięty]
:
Ze sportowych maszyn podoba mi się CBR600 F3. Z turystyków Bandit600, CB600Hornet, Yamaha FZ6.
Tak jak napisałem wyżej i NIC INNEGO NIE WCHODZI W GRĘ, teraz jeszcze ktoś z was podrzucił pomysł Kawasaki Z750 też wygląda ok.
Teraz co będzie najlepsze?
Motocyklem będę jeździł tylko i wyłącznie w sezonie letnim, podczas ciepłych dni po mieście do pracy. Czasami w weekendy na przejażdżki max 100km. Także nie oczekuje nie wiadomo jakiej wygody

:
No to Fz6, ewentualnie bandyta.

Problem solved.

Street line: GS 500F 05' black and yellow (Sprzedany) -> CBF 600N 06' black and silver (Sprzedany)
Dirt line: TT 350 92' (street legal)
:
Przy takich kryteriach u mnie podobnie:

1 - Fazer
2 - ...
3 - Bandit
4 - Hornet
5 - Z750
6- CBR600

A dlaczego Fazer? Masa, moc, ekonomia. CBR niestety na ostatniej pozycji tylko ze względu na sportową kierownicę (jak dla mnie mniej wygodna, trzeba na takiej umieć jeździć, ja nie umiem :P ).

SÓZÓCKI GS500 ---> KAWAŁSRAKI ER6F ---> SÓZÓCKI FX650 FREEWIND ---> MOTÓRYNKA YBR250


cacek89
[Usunięty]
:
o coś takiego mi chodziło, jak tylko zrobi się cieplej to zaczne jeździć za mszyną

:
Ja dodam od siebie, że z doświadczenia wiem ( :P ), że jeśli robisz krótsze trasy plus jakiś tor itp. to bierz fazera. Jeśli dłuższe trasy i stawiasz bardziej na wygodę - bandyta. Jednak w Fazerze ma się mocniej zgięte kolana (w porównaniu do dziora), a przy Twoim wzroście to na pewno będzie odczuwalne.

Nie rozumiem Twojego zainteresowania CBR? Ten motocykl jest mega malutki, mniej więcej jak GS w owiewce. :P Pomijam fakt, że ja mam 180 cm i tak akurat się mieszczę za owiewką. ;)

pozdro!

Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
cacek89
[Usunięty]
:
CBR odpuszczam w takim razie, jest większy od GS500 to napewno, ale nie dużo racja
Czytam ciągle na temat tej Z750 i wszędzie zbiera świetne opinie

:
190cm, mialem okazje garnac sie kawalek starszym Fazerkiem (dzieki yaszczi :)
Zero zastrzezen, wrecz przeciwnie, zaskakujaco wygodnie. Nie sadze zeby FZ6 byl mniejszy
Na Hornecie tylko siedzialem, strasznie nisko siodlo, ogolnie rowerek
Ze sportow jakas w miare mloda R6 pojezdzilem, ciasno okrutnie. Musialbym mocno kochac taki sprzet zeby na codzien sie tak meczyc

Tu sie mozesz przymierzyc wirtualnie:
http://cycle-ergo.com/

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
:
Gruby, eee tam leciutki i mega przyjazny w prowadzeniu Fazer! Ogarnięcie Twojego kredensu w winklach na Połczynie to jest sztuka :D ja daje na maksa, a tu mnie wycinasz z córką Set'a na plecaku bocznymi kuframi prawie trąc o asfalt :padam: ja tego luja na prostej na lotnisku przy 200km/h nie mogłem utrzymać :wstyd: :hyhy:

:
Cytat:
eee tam leciutki i mega przyjazny w prowadzeniu Fazer!

Pod tym wzgledem numer dwa ze sprzetow ktorymi jezdzilem. Na pierwszym Triumph Sprint 955 RS. Ten to w ogole sprawia wrazenie sterowanego wzrokiem :D

A beemka rzeczywiscie wymaga twardej reki zeby zaczac skrecac (masa + duzy rozstaw osi), za to jak juz ja poprosisz to mozesz dlubac w nosie w pelnym zlozeniu
Inna sprawa ze na torze kartingowym luki musialbym pewnie brac na dwa razy :D

Cytat:
ja daje na maksa, a tu mnie wycinasz z córką Set'a na plecaku

Wiesz, z dwa razy wiekszym silnikiem to nie sztuka. Poza tym porozbijales sie po torach w zeszlym sezonie, cos czuje ze w Bieszczadach latwo nie bedzie :hyhy:

Honda VFR750 '94
Honda VT600 obrzyn '95
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.