OPONY
Odpowiedz do tematu

:
A może byś raczył przeczytać kilka wcześniejszych stron tego tematu? 92 strony... naprawdę już bardzo dużo zostało powiedziane o oponach do GSa.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
Raczyłem przeczytać cały temat dawno temu i nie pamiętałem żeby była odpowiedz na to pytanie. Faktycznie jest ale na 40 stronie... O dziwo wyobraź sobie że nie miałem zamiaru czytać tego znowu ale mnie zmusiłeś. :zly:

GS-owa emerytura...
CBR F4 2000
:
lukasW124 napisał/a:
O dziwo wyobraź sobie że nie miałem zamiaru czytać tego znowu ale mnie zmusiłeś. :zly:


Taka rola moda ]:-> Mogłeś zajrzeć tu: http://forum.gs500.pl/por...&artykul=_opony

BTW. W wolnej chwili trzeba będzie przerobić ten wątek jeszcze raz i troszkę dopisać do tego co Red wstawił na portal.

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
:
U mnie też Maxxis na tyle po przejechaniu trochę ponad 10k km nadawał się do wymiany...

:
Znajomi z Wawy polecali mi ostatnio tego goscia:

http://www.eventpoint.com.pl/opony.html

od opon. Ponoc tanio i swieze DOT'y, ale ze sam jeszcze nie mam potrzeby to nie potwierdze tych opinii.

Poziom
[Usunięty]
:
Witajcie,
nie wiem czy o oponach które zakupiłem było coś napisane;) przeczytałem tylko chyba pierwsze 40 stron i to 2 tygodnie temu. Zakupiłem po konsultacji i namowie osób z dużo większym doświadczeniem, niż moje raczkujące opony Dunlop arrowmax gt501.

Byłbym wdzięczny za opinie co o nich myślicie (kosztowały 650zł).

Bellator
[Usunięty]
:
Na tył Maxxisów Promaxx również nie polecam. Oponka starczyła mi na trzy dłuższe wyjazdy (w sumie jakieś 8-9 tys. km.) i 2 tys. to mieście. Przy jeździe we dwie osoby z pełnym bagażem na szybszych trasach opona dosłownie znika w oczach. Co do przyczepności- bez żadnych zastrzezeń.

:
Przeczytałem trochę stron z tego tematu i nie znalazłem opinii na temat Michelin Pilot Street. To nowość na 2013, ale może ktoś już na tym jeździł. Cena atrakcyjna. W teście Dekry na mokrej nawierchni podobno były lepsze niż demony i batlaxy i jak piszą podobno też są trwalsze niż demony.

A i jeszcze jedno: te opony występują w wersji radialnej i diagonalnej. Będzie jakaś różnica znacząca w jeździe?

Ostatnio zmieniony przez kello Sro 30 Paź, 2013, w całości zmieniany 1 raz
:
Do Gs'a chcesz opony? Polecam michlin pilot road 2. Dużo osób ma forum na te kapcie w mocniejszch sprzętach i sobie chwalą. Ja również chwalę. Twarda mieszanka na środku opony i miękka po bokach. Ja na nich zrobiłem ponad 10000km małym Fazerem śmigając w trasy i amatorsko po torach. Pięknie kleją i po takim przebiegu jest ponad połowa bieżnika.

:
Szukam do GSa a pilot road z tego co widzę chyba nie ma wersji na tył na 130/70. A te Pilot Streety mają, bo są stworzone do małych motocykli. Pytanie tylko o różnicę między radialną a zwykłą.

Z tego co widzę, to polecane maxxisy promaxxy nie są radialne, również pirelli sport demony występują w wersji diagonalnej. Do GSa w normalnej eksploatacji chyba nie ma co się porywać na radialne?

:
Wybierz tańsze.

Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
:
Wezmę zatem złoty środek czyli Micheliny Pilot Street, które cenowo mieszczą się między Maxxisami a Pirelli. Zależy mi bardzo na dobrym trzymaniu na mokrym i mam nadzieję, że mnie nie zawiodą.

:
Myślę, że Michelin to będzie dobry wybór;)
Na mokrym dużo jeździłem na Michelinach City Grip'ach (w skucie 250cc) no i na wcześniej wspomnianych Michelinach Pilot Road'ach 2 (na Fazerze) i oba modele spisywały się wyśmienicie na mokrym.

:
Koniecznie napisz później jak się sprawują!! :)

:
To dopiero na wiosnę :) Ale nie zapomnę napisać.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.