Odwieczny Dylemat (GS 500 vs. CB 500 vs. ER-5)
Odpowiedz do tematu

:
artykuł http://www.motocykl-onlin...Suzuki_GS_500_F

jawa 50
gs 500 E
FZS 600
Bonzo
[Usunięty]
:
CB500 nie jeździłem więc nie wiem jak z heblami. ER-5 ma tragiczne hamulce, starsze mają bęben z tyłu o czym już wspominaliście, a przód ma niewydajną pompę hamulcową która nawet po remoncie nie daje rady wycisnąć wszystkiego co oferuje przednia tarcza z zaciskiem.

W GSie hamulce są bardzo dobre po warunkiem że są utrzymane w odpowiednim stanie, tarcza, świeże klocki, szczelna pompa i nawet na orginalnych przewodach hamowanie jest bardzo skuteczne i dozowalne. Problem się pojawia jak się go zapakuje i zabierze pasażera, wtedy robi się trochę gorzej. ER-ka z pasażerem prawie już nie hamuje.

:
Bonzo napisał/a:

ER-ka z pasażerem prawie już nie hamuje.

Taak? A jeździłeś kiedyś na romecie k125? :hyhy:
Jakbyś sobie raz zahamował butami klepiąc zdrowaśkę żeby tylko się udało wyhamować przed skrzyżowaniem to byś inaczej mówił :rotfl:

:
bo romet to był dobry w PRL, jak nic innego nie było, albo było trudno dostępne :D

gladki96
[Usunięty]
:
W którym roku zaczęły wychodzić Gski z inną kierownicą, ponoć wygodniejszą ?

:
gladki96 napisał/a:
W którym roku zaczęły wychodzić Gski z inną kierownicą, ponoć wygodniejszą ?


Po lifcie czyli od 2001. Ale do przedliftowego można bez problemu takową zamontować i wiele osób tak robi.

Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.