Jak uszykowac Suzuki na wiosne;)
Odpowiedz do tematu

:
poprawka luz zaworowy w kawie er6f co 48tyś. :] według artykułu na ścigaczu
według uzytkowników to prawda, a olej serwisówka zaleca co 12 tyś :orany:

Nie jeźdź szybciej niż myślisz
:
Ja natomiast nie rozumiem po co szary użytkownik motocykla taki jak jak czy kolega który pyta o konieczność wymiany docieka czy coś jest konieczne. Gaźniki z czyszczeniem i zawory o ile pamiętam mnie kosztowały jakieś 150 zł a olej z filtrem to ~100 zł. I to raz do roku? Można zrobić i 20 tys. na tym samym oleju. GS będzie tracił moc strzelał z wydechu ale pojedzie i zapewne wielka krzywda mu się nie stanie. Ale gdyby każdy z ochnastu właścicieli 16 letniego GS'a myślał w ten sposób to niewiele by ich zostało w tych rocznikach.

Ja np odpaliłem moto po zimie przejechałem się i nie boje się że mi się motocykl rozleci i pozacierają panewki, ale jak tylko się pogoda ustabilizuje a mój mechanik upora się z pierwszymi 2-3 tygodniami wiosennej gorączki zaraz jadę na serwis bez względu na to, że moto cyka pięknie.

:
Ja tu w sumie przypadkowo napisałem, myślałem, że Machu odnosił się do mojego posta, a potem zauważyłem, że to jednak do kolegi który założył temat. A niestety nie wiem jak swojego posta usunąć (jeśli w ogóle można to zrobić samemu) :)

affectpct
[Usunięty]
:
witam podłącze się pod temat.
Dziś podczas pierwszego odpalenia po długim czasie stania w blaszanym garażu moja suzi kręciła ale nie chciała zapalić. Po kilku próbach się udało ale z rury wydechowej mocno się kopciło i to mnie zaniepokoiło z drugiej strony na dworze dziś było zimno i wilgotno więc może to para? Przed końcem sezonu nie było takiego problemu. Na początku mocno kopcił ale z biegiem czasu coraz mniej. Choć silnik się nie zagrzał zbytnio.

demot
[Usunięty]
:
No tak, podejrzewam, że to była para wodna. Mogłeś zalać gaźniki świeżym paliwem, to by szybciej odpaliła, oczywiście po uprzednim spuszczeniu starego.

:
Nie ma co przesadzać z za częstymi wymianami , ale tez nie rozumiem wymian np oleju co kilka sezonów.
Moje przygotowania do sezonu Suzi mają sie nastepująco:
kupilem już - fork oil czyli olej do lag , filtr powietrza , motul rbf 600 , olej silnikowy , filtr oleju i niedlugo zakupie napęd .
Więc zanim odbędzie się moja pierwsza przejażdzka w tym sezonie to wymienie olej z filtrami , jestem w trakcie czyszczenia i synchro (będe robil moje waku home made) gaźników , wymiana napędu , i wymiana oleju w lagach , oraz wymiana płynu hamulcowego.
A potem sprawdzenie luzów zaworowych.

blueboys16
[Usunięty]
:
Piter wydaje mi się, że pierwszo powinno sie sprawdzic luzy zaworowe a potem brać się za ustawianie gaźnika i synchro. Bo gdy będziemy musieli zmienić płytki to wtedy i gaźnik chyba trzeba wyregulowac. Tak mi się wydaje ale może ktoś bardziej doświadczony się wypowie,

:
Nie wiem czy jestem bardziej doświadczony, ale mogę potwierdzić że najpierw zawory, a potem gaźniki. ;)

:
ok dzieki za podpowiedz , napewno zrobie synchro gaznikow po sprawdzeniu luzów zaworowych

affectpct
[Usunięty]
:
A może mi ktoś powiedzieć jakie śruby przychodzą na prawy dekielek są to 3 śruby na klucz 8 ale jaką mają one długość? Są to calówki?

a tak wogle to czy po ustawieniu awroów zawsze trzeba regulować gaźniki?

:
tak jak doradzili mi koledzy , po sprawdzeniu luzów zrób regulacje gaźników

Gs 500 F ------> Bandit 600S
Odpowiedz do tematu
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.