Przesunięty przez: leon Sro 11 Mar, 2009 |
Inny tyl (podwyzszenie tylu, zmiana zadupka) |
Autor |
Wiadomość |
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 29 Wrz, 2012
|
|
|
a jak to tam pasuje? trzeba cosik przerabiać? bo już chciałem się zabierać za przedłużke
a ten link co dałeś to co za klucz przedstawia bo taki mam w zestawie ale myślałem że to do zaworów;p
dobra juz obczaiłem o co chodzi z tym linkiem wielkie dzięki zapoznam się z tematem:] |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
Jeśli zdecydujesz sie na amortyzator z GSX600F to nie trzeba nic przerabiać, wykręcasz stary wkrecasz nowy. Nawet klucz pazurkowy pasuje do regulacji. Dodatkowo ten amortyzator ma regulację tłumienia czego GSowy nie posiada. Jak dla mnie zakres zapięcia wstępnego sprężyny jest bardzo szeroki i można ustawić od bardzo miękkiego ustawienia (będzie jak w GSie) do bardzo twardego.
Ja swoj na allegro kupiłem za 50zl- z `97 roku w pełni sprawny, bez korozji i wycieków. Chociaż widziałem takie same i po 150zl. |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
a ile Ci dźwigło tył? |
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Nie 30 Wrz, 2012
|
|
|
hmm chciałbym nieco więcej go podnieść myślę o amorku z sv650 nie wiesz ile on dźwiga chodzi też o to żeby centralka starczała boczną można przerobić zresztą centralke też ale chce żeby była oryginalna
a ten amorek z sv moge mieć za 50zł więc dobra cena |
|
|
|
|
affectpct [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 10 Paź, 2012
|
|
|
witam tył podniosłem zmieniając mocowanie te co trzyma wachacz gdyby ktoś był zainteresowany mam jeden komplet na odsprzedaż za flaszke
u mnie na profilu można zobaczyć jak to wyszło:)
kurcze chciałem dać edit proszę moda o scalenie mojej wypowiedzi przepraszam |
|
|
|
|
ziomek4000
Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 36 Dołączył: 09 Maj 2011 Pochwał: 12 Posty: 857 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sro 10 Paź, 2012
|
|
|
zostaje ci to wybaczone bo minęło ponad 24h od napisania poprzedniego posta. |
_________________ Powyższy post przedstawia pogląd użytkownika w danej chwili i nie może byś wykorzystany przeciwko niemu w innym terminie oraz w innej sprawie. |
|
|
|
|
Radar [Usunięty]
|
Wysłany: Sro 30 Sty, 2013
|
|
|
Mam pytanie odnosnie zadupków
Jak wyglada sprawa przeszczepu zadupka z nowszej wersji gs500e
do starszej. W przedlitowym strasznie kanciaty ten tyl jest po obroceniu lampy dalej srednio to wyglada. Zmiana kierunkowsazkow troche pomogla ale dalej to nie jest to.
Tak to wyglada u mnie:
|
|
|
|
|
dymny
Model GSa: GS 500E
Wiek: 38 Dołączył: 21 Lut 2012 Pochwał: 32 Posty: 546 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Czw 31 Sty, 2013
|
|
|
Radar napisał/a: | Mam pytanie odnosnie zadupków
Jak wyglada sprawa przeszczepu zadupka z nowszej wersji gs500e
do starszej. W przedlitowym strasznie kanciaty ten tyl jest po obroceniu lampy dalej srednio to wyglada. Zmiana kierunkowsazkow troche pomogla ale dalej to nie jest to.
|
Trzeba byłoby przeszczepić razem z kanapą, a i tak słabo widzę sprawe spasowania starego baku z nową kanapą i zadupiem.
Trochę "unowocześnić" tył można zmieniając lampę np. na taką. |
_________________
|
|
|
|
|
miziel [Usunięty]
|
Wysłany: Czw 31 Sty, 2013
|
|
|
Jak wygląda?
lampa, kanapa i bak muszą być zmienione z tego co wiem jest to plug&play bo wszystko pasuje |
|
|
|
|
Radar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013
|
|
|
Lampa w ogole nie pasuje, zaokrąglona lampa do kanciatych plastików srednio to wyglda.
Zmiana baku kanapy i plastikow nie widzi mi sie ze wzgledu na koszta i lakierowanie wiec za duzo roboty, wiec ktos ma moze jakis inny pomysl? |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013
|
|
|
Ja się powolutku przygotowuje do przeszczepu ogona od sv, ale na plony mojej pracy raczej za szybko nie ma co liczyć, bo miejsce prowadzonych przeróbek mam nieogrzewane, a w niskich temperaturach nie uśmiecha mi się pracować |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
Radar [Usunięty]
|
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013
|
|
|
robiles juz wstepne przymiarki? Masz gs po lifcie? bo jak patrzze w poliftowym bylo by latwiej spasowac kanape od sv |
|
|
|
|
lencol
Model GSa: GS 500E
Wiek: 36 Dołączył: 16 Mar 2011 Pochwał: 4 Posty: 411 Skąd: Krotoszyn
|
Wysłany: Pią 01 Lut, 2013
|
|
|
Łątwo nie będzie, bo trzeba cały stelaż ogona przebudować
Lampa tył od SV jest najładniejsza i kanapa dzielona też wymiata i to są główne powody dla jakich mam zamiar wykonać tą drobną modyfikację
Gsa mam przedliftowego |
_________________ Kiedyś: Komar 3, Simson S53 Enduro, Suzuki GS 500 E, CB 500 stunt
Obecnie: Jawa 250 353, , Hyosung RX z silnikiem ETZ250, Kawa Z750, Honda XR 400 |
|
|
|
|
Radar [Usunięty]
|
Wysłany: Sob 02 Lut, 2013
|
|
|
Wyglada to dobrze, znalazlem w necie takiego moda. Z tego co widze to nawet na przedliftowym baku o ile się nie myle.
Orientowalem się jak to cenowo wyglada:
-zadupek kompletny 100zl
-kanapa 150zl
-lampa 50zl
Jesli chodzi o koszta to nie jest zle, z tym ze ceny sie wahaja zaleznie od stanu.
Mnie bardziej zainteresowal taka zmiana:
Zmian tu jest troche wiecej, ale mi glownie chodzi o sam zadupek i lampe. Ktos wie moze od czego to jest? |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
| |
|