WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Kranik
Autor Wiadomość
Machu 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 94
Dołączył: 10 Kwi 2011
Pochwał: 29
Posty: 1745
Skąd: ten pomysł?
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012   Re: Pytania nowiciusza

m napisał/a:
A wiec:
1) W jakich pozycjach powinien byc kranik rezerwy ?? Bo ogolnie z opisu na moim cos sie chyba nie zgadza. Mianowicie jak miałem ustawione na "Res" (położenie w strone kierownicy) to okazało sie że to jest ustawienie na jazde normalną, na "ON" (połozenie w dół) okazało sie ze mam rezerwe. I wnioskujac - nie testowałem - w położeniu do góry mam "off". Chodzi o ułożenie tej dłuzszej czesci kranika.


Nie ma pozycji off, jest ON, RES i PRI. Często się zdarzało, że ktoś źle poskładał kranik i pozycje były "pomieszane" mozliwe że też tak jest u Ciebie. Z tego co pamiętam w dół jest ON, w lewo RES a w prawo PRI ale sprawdź to jeszcze, na forum jest masa informacji o tym.

m napisał/a:

2) Gdy jest na ssaniu po wcisnieciu sprzegła wskakuje na 4 tys obrotów, po zmianie biegu i puszczeniu sprzegła działa dobrze. Gdy ssanie sciagne juz nie ma takich objawów.

Czy to normalne ze na ssaniu dorzuca sobie taki jakby nadbieg ??


Na ssaniu się nie jeździ. Logiczne jest, że na luzie czy przy wciśniętym sprzęgle będziesz miał wyższe obroty - przecież silnik nie jest obciążony. Jeżeli to co piszesz o "nadbiegu" to masz na myśli że motocykl bez gazu szybciej jedzie na odkręconym ssaniu to też chyba logiczne skoro masz wyższe obroty.


http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=2069

Poza tym będziesz miał szczęście jak moderator podklei ten temat do istniejącego o kraniku a nie od razu wywali do kosza bo temat był omawiany ochnaście razy ;)
Ostatnio zmieniony przez Machu Czw 08 Lis, 2012, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
m 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 84
Skąd: Jastrzebie zdrój
Wysłany: Czw 08 Lis, 2012   

Dzieki za pomoc i moderatorowi za przeklejenie
 
 
Endriu21 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 139
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

A ja mam małe pytanko odnośnie orurowania kranika. Na załączonej fotce (wężyk na dole) widać, że jeden przewód po zrobieniu skrętu wchodzi w drugi, ciut grubszy/większy wężyk. Do tej pory wszystko było ok, ale ostatnio mam wrażenie jakby te wężyki już ledwo co się ze sobą stykały i jakby je lekko pociągnąć to by się rozłączyły. Jako, że wolałbym, by mi się paliwo gdzieś w trakcie jazdy nie polało na silnik chciałem zapytać czy to jest:

a) jakaś prowizorka, bo komuś nie starczyło rurki i jakoś je połączył, ot tylko żeby działało
b) tak ma być: te dwa wężyki stanowią jedność - grubszy jest tylko jako dodatkowa ochrona przed uszkodzeniami i temperaturą (bo są poprowadzone po silniku)
c) jakieś inne pomysły?

Widzę takie rozwiązanie nie pierwszy raz, więc chyba większa ilość osób by takiej prowizorki nie miała, no ale lepiej się upewnić.
Z góry dziękuję :)

kranik.jpg
Plik ściągnięto 31 raz(y) 76,07 KB

 
 
claudii 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 27
Dołączyła: 23 Maj 2011
Pochwał: 1
Posty: 345
Skąd: Olsztyn / Giżycko
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

też tak mam i też się zastanawiałam czy to jakaś prowizorka ale najwyraźniej tak ma być :)
_________________

 
 
rreplayy 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 23
Dołączył: 10 Wrz 2012
Posty: 4
Skąd: Świecie
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

U siebie miałem tak, że ten grubszy jest po prostu osłoną tego węższego :)
 
 
 
Endriu21 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 139
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

Czyli mówicie, że mało prawdopodobne jest to, by końcówka tego cieńszego wężyka była po prostu wciśnięta w ten szerszy, a co za tym idzie - raczej nie wysunie się jeden z drugiego? :) To by mnie trochę uspokoiło...
 
 
Set3 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 51
Dołączył: 14 Paź 2010
Pochwał: 26
Posty: 674
Skąd: Wałcz
Wysłany: Sob 24 Lis, 2012   

Prawie każda starsza GSka tak ma. To taka ochrona przewodu paliwowego. Nie musi dolegać. Luźno czasem się przesuwa. Ale nie usuwaj tego wężyka.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 
 
 
Endriu21 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 29
Dołączył: 05 Kwi 2012
Posty: 139
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

Set3, Nie usuwać? Heh, nie miałem tego na myśli. Co najwyżej chciałem wymienić na jednolity co by te "dwa" mi się nie rozłączyły. Ale skoro potwierdzone zostało, że to tylko dodatkowa ochronna warstwa, no to chyba nie ma co się bać o to, że ten cieńszy wężyk wypadnie z tego grubszego i poleje się benzyna :)
 
 
sezrg 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lis 2007
Pochwał: 11
Posty: 717
Skąd: swarzędz/poznan
Wysłany: Nie 25 Lis, 2012   

endriu21 nic ci nie wyleci.to jest otulina chroniąca nic poza tym a jesli ci tam sie poci to znaczy ze gdzieś albo sie przetarł albo pękł albo leci ci z krućca kranika i ścieka po wężyku
_________________
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
 
 
 
doktor13xxx 

Model GSa: GS 500E
Wiek: 19
Dołączył: 23 Paź 2012
Posty: 21
Skąd: Myszków
Wysłany: Pią 26 Kwi, 2013   

Sorki za odkop tematu, mam taki problem ze nie wiem czy mam dobrze poskładany kranik w moim gs'ie i chciałem się was zapytać czy są tu jakieś obrazki itp obrazujące montaż kranika ?

P.S. Jeszcze chciałem was się zapytać czy prawidłowo to powinno być tak że jak mamy na dół kranik to powinno być przelot z wejścia po prawej, na bok czyli na RES to z lewej a na PRI (czy jakoś tam) powinno być otworzony przelot z prawej i lewej ale czy powinno także lecieć tą małą rurką ?
Z góry dziękuje za pomoc.
 
 
 
misiorek 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Gru 2012
Pochwał: 3
Posty: 313
Skąd: Bielsko
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

mi kiedyś przydarzyła się niemiła przygoda... skończyła mi się wacha i odruchowo przekręciłem na res ale... moto nie chciało odpalić, wychodzi na to, że mam coś porobione z wężykami nie?
_________________
5*
 
 
affectpct 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 04 Cze 2012
Pochwał: 3
Posty: 279
Skąd: zabrze
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

A dlugo kreciles? Przełącz na chwilę na pri i odpalil i przełącz na res. Zobacz jeszcze taka opcje zalej do pelna i jeździj na res i zobacz ile km zrobisz jak ponad 200 to będziesz mial zamienione przewody lub kranik. A tak w nawiasie na górze masz pri na lewo res a na dole on?
_________________
SKLEP z pasją zapraszam :)
 
 
Set3 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 51
Dołączył: 14 Paź 2010
Pochwał: 26
Posty: 674
Skąd: Wałcz
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

podłączenie węzyków w GS to masakra :)
Nie nauczyłem się tego na pamięć. Wężyki same pamiętają jak zakładam odpowiednim ułożeniem. Ale jak nie to polecam serwisówke. Jest na forum. jak nie napisz dam Ci link
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
http://netbiker.pl/
 
 
 
misiorek 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 12 Gru 2012
Pochwał: 3
Posty: 313
Skąd: Bielsko
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

oczywiście przełączyłem na pari, pozwoliłem waszce dojść tam, gdzie trzeba, ale to nic nie dało... moto nie chciało odpalić:p
patrząc do baku, nie chciałem uwierzyć, że jest tam jeszcze około 5l benzyny:P było widać tylko na dnie trochę paliwa
_________________
5*
 
 
affectpct 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 04 Cze 2012
Pochwał: 3
Posty: 279
Skąd: zabrze
Wysłany: Sob 27 Kwi, 2013   

a no to coś jest pomylone a kranik masz oryginalny? W sensie ułożenie jego. Bo były już tu takie sytuacje że kraniki były odwrócone itp. Najlepiej weź serwisówke zbiornik do góry, zakręć kranik w zbiorniku. Ściągnij przewody i będziesz widział dwie dysze krótszą i dłuższą. Potem Sprawdź który przewód idzie do którego otworu w kraniku spójrz do serwisówki i podłącz tak jak ma być. Ogólnie dużej filozofii nie ma.
_________________
SKLEP z pasją zapraszam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄ„CA POLITYKI PLIKÓW“ COOKIES, NOWA POLITYKA PRYWATNOŚšCI:

Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.