Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
: Podłączenie przewodów paliwowych od zera
witam, mam problem, przy demontazu zbiornika i gaznika do czyszczenia poodlaczalem wsztstkie przewody paliwowe i teraz zakrecilem sie jak powinny byc prawidlowo popodlaczane, czy ktos moglby mi to wytlumaczyc najprostszym sposobem (jak chlopu na miedzy) co do czeko powinno byc podlaczone? dzieki z gory
:
kolego z całym szacunkiem dla ciebie
jesteś leniem.
poszukaj sobie na naszym forum serwisówki w której to jest obrazkowo narysowane gdzie jaki przewód podpiąć
także usuwam tamat do archiwum
ps serwisowka jest na samej prawie górze w dziale mechanika lub :
http://forum.gs500.pl/ftp...vice_Manual.pdf
jesteś leniem.
poszukaj sobie na naszym forum serwisówki w której to jest obrazkowo narysowane gdzie jaki przewód podpiąć
także usuwam tamat do archiwum
ps serwisowka jest na samej prawie górze w dziale mechanika lub :
http://forum.gs500.pl/ftp...vice_Manual.pdf
keeway ry8->suzuki gs 500->suzuki rf 600->niebawem HAYA
:
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Na chłopski rozum to trzeba mieć pod ręką serwisówkę jak się coś dłubie przy motocyklu. Tam są takie obrazki:
Co to jest serwisówka i skąd ją wziąć to znajdziesz już sam. To tyle z pomagania. Teraz tak, prosiłem Cię na PW żebyś się przywitał i poczytał dział "Mechanika". To jest Twój drugi temat nadający się do zamknięcia, dlaatego że wystarczyło logicznie pomyśleć i poszukać informacji u źródła. Ja rozumiem, że czasami adrenalina bierze górę, coś się rozkręci i nie wiadomo jak złożyć, ale chyba nie bierzesz się do roboty bez narzędzi?? A jednym z nich jest książka serwisowa. Jak mówię, drugi Twój temat zamykam. Jeśli pojawi się następny, który wyniknie z tego, że nie zachowujesz podstawowych zasad rozsądku to będzie traktowany jak spam i odpowiednio rozliczony.
Zamykam
EDIT: kolega mnie ubiegł, znowu...
Co to jest serwisówka i skąd ją wziąć to znajdziesz już sam. To tyle z pomagania. Teraz tak, prosiłem Cię na PW żebyś się przywitał i poczytał dział "Mechanika". To jest Twój drugi temat nadający się do zamknięcia, dlaatego że wystarczyło logicznie pomyśleć i poszukać informacji u źródła. Ja rozumiem, że czasami adrenalina bierze górę, coś się rozkręci i nie wiadomo jak złożyć, ale chyba nie bierzesz się do roboty bez narzędzi?? A jednym z nich jest książka serwisowa. Jak mówię, drugi Twój temat zamykam. Jeśli pojawi się następny, który wyniknie z tego, że nie zachowujesz podstawowych zasad rozsądku to będzie traktowany jak spam i odpowiednio rozliczony.
Zamykam
EDIT: kolega mnie ubiegł, znowu...