Kultura pracy silnika
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi

affectpct
[Usunięty]
: Kultura pracy silnika
Witam po zakupie było wszystko ok.

teraz zauważyłem:
Sytuacja pierwsza:
Podczas jazdy na 6 biegu prędkość koło 130 manetka gazu odkecona na maks i motocykl zgasł zjechałem na bok i nie chciał odpalić wyłączyłem na chwile i potem po chwili odpalił.

sytuacja druga pojeździłem troche na dtśce wracam pod dom gasze za pare minut odpalam i przez chwile cięzko pracuje na niskich obrotach potem jest ok.

i sytuacja trzecia
na 6 biegu moto prawie nie przyspiesza czy to normaln/ rozmawiałem z jednym kolegom i mówił że tak nie powinno być?


Co zrobić wymienić świece? gaźniki wyczyścic i wyregulować? czy pojeździć i zobaczyć co będzie sie działo?

A i czy na którą kolwiek sytuacje mógł mieć wpływ że zagotował mi sie elektrolit w aku?

Szejku
[Usunięty]
:
Hah i to jest ten pan władca znawca i burżuj ... :facepalm:

Gdybyś trochę poczytał forum to wiedział byś ,że w każdym motocyklu/samochodzie 6 bieg jest traktowany jako nadbieg i nie służy do dalszego rozpędzania moto ...

Full serwis gaźników teoretycznie powinien pomóc no ale jak dla mnie takie rzeczy w gs'ie są normalne :niepewny: .

PS. Po czym stwierdziłeś ,że "wygotował" ci się elektrolit ?

affectpct
[Usunięty]
:
bo nie założyłem tego przewodu od wylewania nadmiaru i otwieram kanape patzre jakiś przewód a obok niego mokro troche głuwkowałem i doszedłem że to do aku się podłącza

ps nie ejstem znawca pytam bo nie weim kumpel mówił że mu gs na 6 biegu przyspiesza dynamicznie a mi raczej utrzymuje stałą prędkość

szejku a powiedz mi jak poprawnie rozgrzać silnik jak to jest z tym ssaniem? bo różnie już słyszałem

ja odpalam na ssaniu czekam chwile czsem nawet jade troche na ssaniu a czasem daje do połowy i troche jade. Jak to poporawnie zrobic? thx za pomoc

EXUS_94
[Usunięty]
:
Metoda łopatologiczna:
-bierzesz GSa
-odpalasz
-odkręcasz ssanie i zostawiasz na jakieś 10 minut (po 5 minutach możesz odpuścić ssanie)

Ja tak robię od niepamiętnych czasów podobnie jak mój ojciec, który bagatela jest doświadczonym motocyklistą.

A wężyk do aku? :wstyd: do aku podłączasz tylko klemy i nic więcej, nić nie wycieka bo elektrolit jest w zakręcanych celach...w aku nie może być nadmiaru, ewentualnie uzupełniasz przy ładowaniu wodą demineralizowaną...ja nie wiem gdzie Ty tam chciałeś podłączyć wężyk :wstyd:

:
EXUS_94 napisał/a:
A wężyk do aku? :wstyd: do aku podłączasz tylko klemy i nic więcej, nić nie wycieka bo elektrolit jest w zakręcanych celach...w aku nie może być nadmiaru, ewentualnie uzupełniasz przy ładowaniu wodą demineralizowaną...ja nie wiem gdzie Ty tam chciałeś podłączyć wężyk :wstyd:

Mylisz się. Akumulatory bezobsługowe nie mają takiego wyjścia, ale kwasowo-ołowiowe już tak. Normalne, że przy ładowaniu elektrolit się podgrzewa i mogą powstać pary tego kwasu, więc zakłada się wężyk żeby te opary po skropleniu nie zniszczyły ci lakieru na moto.

@affectpct kolejny bezsensu założony przez ciebie temat. Wszystko było już omawiane na forum. Jeśli nie znalazłeś wszystkich potrzebnych ci informacji to dopisz się do juz istniejącego tematu.... I radzę zapoznać się z opcją szukaj i spisem treści działu mechanika bo to już twój 7 temat, który nadaje się do zamknięcia. Jeszcze trochę i posypią się warny... :wsciekly:

Romet Kadet 110 Automatic '90/'91 -> Keeway Matrix '06 -> Suzuki GS 500 '93 -> Suzuki SV650N '03 -> Yamaha TTR 600 -> Jawa 353/04 '61 & Aprilia Pegaso 650 I.E.
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Skocz do:  

Pełna wersja forum
Powered by phpBB © phpBB Group
Design by Vagito.Net | Lo-Fi Mod.