WITAMY NA FORUM MIŁOŚNIKÓW MOTOCYKLA SUZUKI GS 500 - MIŁEGO PISANIA !
Zapraszamy również na nasz portal pod adresem www.gs500.pl

Portal | Szukaj | Rejestracja | Zaloguj



Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: studi
Czw 14 Cze, 2012
Zgnity zbiornik paliwa wymiana czy lepić?
Autor Wiadomość
affectpct 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 04 Cze 2012
Pochwał: 3
Posty: 272
Skąd: zabrze
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   Zgnity zbiornik paliwa wymiana czy lepić?

Witam dziś dowiedziałem się po zatankowaniu że mam kilkanaście malutkich dziurek przez które wycieka paliwo! A w jednym miejscu blacha jest wyczuwalnie cienka i może w bardzo prosty sposób się przerwać.

Teraz mam dwie opcje!
Kupić nowy znaczy urzywany ale sprawny zbiornik, pomalować i przełożyć?
Czy
zakleić go specjalną żywicą? I wtedy pomalować? W pracy mamy taką spoecjalną żywice zieloną która uszczelnia itp.

Myślę że zrobie to tak póki co zakleje dziurki a w między czasie zamówie zbiornik na netbiker
_________________
SKLEP z pasją zapraszam :)
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 47
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 232
Posty: 3202
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

Jeśli istotnie są to niewielkie perforacje to można próbować klejenia żywicami, natomiast w dalszej perspektywie wydaje się nieunikniona wymiana, gdyż poza perforacją na pewno dużo jest syfów na dnie zbiornika i może to doprowadzić do zatkania sitka w smoku i w efekcie ze spadkiem mocy i muleniem zwłaszcza w pozycji RES/PRI gdyż one zasysają paliwo z dolnej części zbiornika.
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
affectpct 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 04 Cze 2012
Pochwał: 3
Posty: 272
Skąd: zabrze
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

no nagaru w zbiorniku jest sporo juz podjołem decyzje napisałem do netbiker i tam się z nim dogadam,
Ty a co do spadku mocy to będzie to mocno odczuwalne? Bo tak szczerze to dziś tak jakby wydawało mi się że mój gs już tak nie ciagnie? Zrobiłem dopiero niecałą pierwszą setke może po prostu się przyzwyczaiłem? troche bo to pierwsze moto? Gdzie ten syf sie mógł dostać? do przewodów tak? a potem do gaźników tam to się spali? Nagar niby był twardy że trzeba by go czymś zdrapać. kurcze mówią mi że sraczkuje ale zalezy mi żeby gsa doprowadzić do idealnego stanu. W sumie tak od 6-7 tys obr. wydawało mi sie że idze do przodu :P póki co jeżdże raczej spokojnie max do 7k obrotów czy mozna tak jeździć?

I pytanie do kranika
pozycja res rezerwa tak?
on ? ciagnie od góry ?
a pri to myślałem że jest zamknięty?
jak w takim razie zamknąć kranik;d?
_________________
SKLEP z pasją zapraszam :)
 
 
miziel 


Model GSa: GS 500E
Wiek: 28
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 309
Skąd: Gliwice
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

BYło to milion razy. Jak trzymałeś na pri to powąchaj olej. GS nie ma wyłacznika kranika ;)
_________________
Suzuki GS500E 1997 Candy Teal Bluish Green :)
 
 
 
affectpct 


Model GSa: GS 500E
Dołączył: 04 Cze 2012
Pochwał: 3
Posty: 272
Skąd: zabrze
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

kurde ja zostawiam go na pri xD nie wiem czy jechać teraz do garażu? jeżdzę na rezerwie ale na noc zostawiam na pri ;d jak mam pełny bak to jeździć na on? kiedy włączać pri a kiedy res? bo nie rozumiem tego ;p już leże w piżamie nie chce mi się jechać sprawdzać czy kranik działa ok;p a dziś wymieniałem olej mam nadzieję że działa prawidłowo to na jakiej pozycji zostawiać kranik?
_________________
SKLEP z pasją zapraszam :)
 
 
demot 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 28
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 230
Skąd: okolice Inowrocławia
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

:facepalm:
_________________
 
 
 
tmi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 34
Dołączył: 03 Lut 2009
Pochwał: 28
Posty: 2264
Skąd: Cz-wa
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

Na prawde moglbys troche wiecej czytac forum, a mniej pytac? CZYTALES W OGOLE instrukcje obslugi tego motocykla? jest na forum w Polskim jezyku. Przeczytaj ja. I przestan na razie zadawac pytania na forum bo masz ich coraz wiecej.
_________________
Suzuki GS 500 05' -> Yamaha FZS 600 Fazer 02'

Motocykl to nie niedźwiedź. Nie potrzebuje zimowania.
 
 
Bonzo 


Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 27
Dołączył: 31 Paź 2010
Pochwał: 2
Posty: 246
Skąd: Wrocław
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

Stereotypowy polak, instrukcja? Po co? JA tego nie dam rady zrobić?!
_________________
Serwis coroczny GS 500 i nie tylko - gaźniki, zawory itd. Na terenie Wrocławia, kontakt PW
 
 
 
studi 



Model GSa: Inny motocykl
Wiek: 47
Dołączył: 08 Lis 2009
Pochwał: 232
Posty: 3202
Skąd: Słoneczna Italja
Wysłany: Nie 10 Cze, 2012   

twoje posty mnie rozbrajają jak miziel napisał było milion razy.

affectpct napisał/a:
no nagaru w zbiorniku jest sporo

W zbiorniku nie ma nagaru - nigdy

affectpct napisał/a:
co do spadku mocy to będzie to mocno odczuwalne

W skrajnym wypadku moto w ogóle nie pojedzie

affectpct napisał/a:
a potem do gaźników tam to się spali?

Proces spalania nie odbywa się w gaźnikach

affectpct napisał/a:
W sumie tak od 6-7 tys obr. wydawało mi sie że idze do przodu póki co jeżdże raczej spokojnie max do 7k obrotów czy mozna tak jeździć?

Generalnie możesz jeździć z dowolną prędkością obrotową większą niż te 3500rpm no i nie większą niż 10500rpm (nie wchodzisz na czerwone pole) wszystko zależy czy chcesz jeździć dynamicznie czy ekonomicznie. Moto jest najmocniejsze w zakresie 7500-9500 rpm czyli między punktem mocy maksymalnej a punktem maksymalnego momentu obrotowego.

affectpct napisał/a:
I pytanie do kranika
pozycja res rezerwa tak?
on ? ciagnie od góry ?
a pri to myślałem że jest zamknięty?
jak w takim razie zamknąć kranik;d?


ON - góra zbiornika - normalna jazda, kranik zamykany automatycznie poprzez podciśnienie z gaźnika
RES - dolna część zbiornika - normalna jazda, kranik zamykany automatycznie poprzez podciśnienie z gaźnika
PRI - dolna część zbiornika - zalewanie gaźników po zimie, albo po konserwacji, leje benzynę bez podciśnienia więc również na wyłączonym silniku

Jeśli masz w gaźnikach niesprawne zawory iglicowe to pozostawienie na PRI może doprowadzić do "przelania" gaźników, a następnie wycieku benzyny pod moto poprzez odprowadzenie skroplin z airbox'a i/lub dostanie się paliwa do oleju, w tym drugim przypadku, olej należy niezwłocznie wymienić wraz z filtrem jeśli po odkręceniu korka bagnetu wyczuwasz zapach benzyny w oleju


Temat zamykam
_________________
Pomogłem, nie zapomnij kliknąć w
_________________


Aprilia SR => Kymco S9 => GS500F K4 => DL650A L2
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja Lo-Fi

INFORMACJA DOTYCZĄCA POLITYKI PLIKÓW COOKIES ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH:
  • Nasza strona używa informacji zapisywanych za pomocą cookies i podobnych technologii głównie w celu dostosowania strony do potrzeb każdego użytkownika oraz m.in. w celach statystycznych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy z branży statystycznej. Ustawienia dotyczące plików cookies mogą być zmienione w programie (przeglądarce) do obsługi stron internetowych. Korzystanie z naszego portalu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza akceptację korzystania z serwisu na wyżej wymienionych warunkach.

  • Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, że:
    • Administratorem Danych Osobowych jest Forum GS500.pl;
    • podanie przez Ciebie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do prawidłowej rejestracji i użytkowania forum;
    • przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu użytkowania forum odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) Ogólnego Rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Rozporządzeniu;
    • Posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych, uzyskania ich kopii, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych;
    • dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania usługi lub czynności w związku z którą zostały przekazane (czas użytkowania konta na forum GS500.pl) oraz przez okres wynikający z okresu przedawnienia w ewentualnym procesie ochrony dóbr Administratora;
    • informujemy, iż Twoje dane osobowe możemy udostępniać następującym kategoriom podmiotów:Google Inc, SolarWinds Corporate, England.pl Sp. z o.o., IONIC Sp. z o.o. Sp. k.
    • Masz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznasz, iż przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia Parlamentu i Rady Unii Europejskiej o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.