Rok produkcji 1998
39tyś
póki co wersja zdławiona do 38KM.
Moim zdaniem jest piękna.
Co tu dużo pisać, oceńcie sami
http://www.bikepics.com/members/maciek423/98cb500/
Odpowiedz do tematu
: Moja cebulka ^^
:
no ladnie ladnie xD
:
no pinkna, tylko pozazdrościć
:
kolektory do malowania. Nowa uszczelka, papier ścierny, szczotka druciana, sprej żaroodporny i gotowe
Tak poza tym wygląda bardzo ładnie.
Tak poza tym wygląda bardzo ładnie.
:
po co malować?? wystarczy odrdzewiacz i szmatka
:
nie no ładnie utrzymana
GRATKI
GRATKI
:
No całkiem całkiem! Fajne ma te owiewki po bokach chłodnicy. Ostatnio widziałem taką sama bez nich i jakoś tak biedniej wyglądała. Oczywiście moim zdaniem, bo zaraz ktoś napisze, że są beznadziejne
:
ładnie wyglada. mi tez te boczki się podobają:) niby naked ale to mu takiego uroku dodaje^^ fajny sprzet !
:
ale z wygladu to juz kawa er5 ladniejsza..chyba cb jest najgorsza (z wygladu dla mnie) ale silniczki to zloto
wykonuje przeróbki motocykli.
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
Możliwość wykonania konstrukcji metalowych!
spawanie,
toczenie,
itd
virtutii spawarotti Kuraś
:
Ale co by nie mówić to GS i tak najładniejszy! Jakoś mam sentyment do tego motocykla. Pierwszy katalog motocyklowy jaki wpadł mi w ręce był z 1993 roku i jak tylko GSa zobaczyłem, to wiedziałem że to jest to! Ta rama! Kurde coś pięknego! Potem wiadomo wyszły inne ładniejsze sprzęty, ale w tamtym katalogu strona z GSem była najczęściej otwierana. CB nie powiem też jest ładny, ale jednak dla mnie GS jest górą!
:
Wiadomo, o gustach się nie mówi
Tylko to jest to że trzeba moto zobaczyć na żywca, usłyszeć, przede wszystkim przejechać się.
Tylko to jest to że trzeba moto zobaczyć na żywca, usłyszeć, przede wszystkim przejechać się.
:
Odpowiedz do tematu
GS ma lepszy wygląd, tym bardziej że był wcześniej projektowany i po tylu latach mógłby się wydawać przestarzały a nadal wygląda świeżo. CB ma mocniejszy silnik (57 vs. 46 KM) i do tego chłodzenie cieczą. GS lepsze hamulce i lepsze zawieszenie.