Witam.
Jakies kilka dni temu zaszedlem do garazu poniewaz chcialem sobie pojezdzic. Wsadzilem kluczyk i przekrecilem stacyjke zobaczyc czy akumulator nie padl i od razu wylaczylem stacyjke, wyciagnalem motocykl z garazu i znow przekrecam kluczyk a tu zero nic zadna kontrolka sie nie swieci nic nie dziala. Sprawdzilem bezpiecznik nie spalil sie, sprawdzilem akumulator myslalem ze moze sie rozladowal ale okazuje sie po sprawdzeniu miernikiem ze jest naladowany miernik pokazuje 12,6. Jest to gs z 94 roku. Czy moze ktos spotkal sie z podobna sytuacja. I gdzie jeszcze mozna zajrzec sprawdzic co moze byc przyczyna takiej awari.
Dzieki wielkie z gory za odpowiedz !
Pozdrawiam !
Odpowiedz do tematu
: Zero rekacji ! Elektryka
:
http://gs500.phorum.pl/viewtopic.php?t=866
Miałem podobny problem zobacz może ci to pomoże w jakiś sposób. Tylko u mnie było zrobione zwarcie. Zobacz te kabelki co idą w okolicach tej beczuszki (sorki nie wiem jak to się nazywa :oops: ) gdzie siedzi bezpiecznik i te które idą do tego modułu czy coś tym stylu obok przerywacza (obok takego radiatora regler się nazywa to wiem od breżniewa, przykozaczyłem co?? ). Poruszaj nimi może się przełamały albo przetarły po prostu u mnie się przepałiły np :oops:
Miałem podobny problem zobacz może ci to pomoże w jakiś sposób. Tylko u mnie było zrobione zwarcie. Zobacz te kabelki co idą w okolicach tej beczuszki (sorki nie wiem jak to się nazywa :oops: ) gdzie siedzi bezpiecznik i te które idą do tego modułu czy coś tym stylu obok przerywacza (obok takego radiatora regler się nazywa to wiem od breżniewa, przykozaczyłem co?? ). Poruszaj nimi może się przełamały albo przetarły po prostu u mnie się przepałiły np :oops:
:
aku 12V naładowane, bez obciążenia powinno mieć 14,2, czy 13,9V mierzone voltomierzem
:
Nie wiem gdzie to wyczytałeś ale tyle to powinno wynosić napiecie ładowania.
Sam akumulator w 100% naładowany po odłaczeniu od prostownika i odczekaniu 30 min powinien mieć napiecie ok 12,7V.
Sprawdź bezpiecznik wewnątrz przekaźnika rozrusznika jak to opisałem w poscie z linka. Jesli jest spalony to sprawdź co powoduje jego przepalenie. Byc moze masz gdzies uszkodzona instalacje lub zwarcie w obwodzie.
michal_elwuo napisał/a: |
aku 12V naładowane, bez obciążenia powinno mieć 14,2, czy 13,9V mierzone voltomierzem |
Nie wiem gdzie to wyczytałeś ale tyle to powinno wynosić napiecie ładowania.
Sam akumulator w 100% naładowany po odłaczeniu od prostownika i odczekaniu 30 min powinien mieć napiecie ok 12,7V.
Sprawdź bezpiecznik wewnątrz przekaźnika rozrusznika jak to opisałem w poscie z linka. Jesli jest spalony to sprawdź co powoduje jego przepalenie. Byc moze masz gdzies uszkodzona instalacje lub zwarcie w obwodzie.
Only TDI Octavia 2 FL 1,9BXE
:
Dobra dzieki wielkie na pewno sprawdze wszystko po kolei dzis jak tylko wroce z pracy
:
Wymien bezpiecznik. Ja tez tak po zimie miałem. Bezpiecznik niby nie przepalony ale nie przewodził prądy wymieniłem na nowy i wszystko OK!
:
Miałes racje to był bezpiecznik wielkie dzieki
Odpowiedz do tematu
prymok napisał/a: |
Wymien bezpiecznik. Ja tez tak po zimie miałem. Bezpiecznik niby nie przepalony ale nie przewodził prądy wymieniłem na nowy i wszystko OK! |
Miałes racje to był bezpiecznik wielkie dzieki