Jakiś czas mnie nie było i parę zmian w moto nastąpiło
Wizualne wrzucę przy okazji, jest ich trochę.
Techniczne: z wynikłego lewego powietrza wymienione uszczelki pod kroćcami dolotowymi, nowe sprężyny w gaźnikach (jedna pękła ze starości...), wymienione uszczelki pod kroćcami ssącymi do synchro, gaźniki ponownie wyczyszczone i zsynchronizowane (jak już się chwaliłem mam na stanie zestaw Cb/Cl-Tune ) Nowa linka obrotomierza. Nowe amortyzatorki pod bakiem.
Visual na dniach
Odpowiedz do tematu
:
: GS 500 E (Eclipse)
INFO:
Z racji kilku zmian i kolorystyki GS z GenesiS został przechrzczony na Eclipse
[ Dodano: Wto 03 Maj, 2011 ]
tak się teraz moje małe cudeńko prezentuje z nowych zmian:
-nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004. Już kiedyś wpadłem na ten pomysł, ale brakowało środków do realizacji Dodatkowo zamiast żarówki postojowej W5W zainstalowałem 3watową diodę CREE z radiatorem.
-przednie kierunki powędrowały na nowe zaczepy do góry, ponieważ 'zniknęły' za nową lampą
-lift tyłu, kierunki wbudowane w tylną lampę, wyzerowany błotnik, tablica nachylona pod delikatnym kątem ścięcia tyłu - maxymalizacja prześwitu przy tylnym kole
-felgi polakierowane w kolor baku i plastików, czyli pearlescent. uchwyt pasażera również.
-zainstalowany prękościomierz Cat Eye Velo 8. Potrzeba matką wynalazków. Jest precyzyjniejszy (pokazuje do 1 cyfry po przecinku), pokazuje czas jazdy, średnią i maksymalną prędkość - i - najważniejsze! - ma zegarek W seryjnym się ukręciła wczoraj linka w środku ze starości i zdemontowałem... ale póki co nie pali mi się z montowaniem jej. I tak nie wierzę w przebieg który pokazuje wcześniej zauważyłem jednak jedną rzecz: mechaniczny prędkościomierz do 100 kmph nieco zaniża prędkość, a powyżej 100 kmph zawyża. nie wiem czym jest to spowodowane, ale cyfrowemu wierzę bardziej
-pokrywa zaworów polakierowana lakierem wysokotemperaturowym (Motip, 800'C) w kolor silnika - czyli czerń
-rama maźnięta na czarno. na razie próbnie bez demontażu moto. w końcu sezon się zaczął chyba bym ocipiał, żeby teraz moto rozkładać nie mniej tak się już będzie prezentować
-wahacz jednostronnie (j/w bez demnotażu) na czarno, pod klarem nazwa moto 'Eclipse' pearlescentem. Lagi na czarno.
-napis 'Eclipse' na tłumiku. czysty mój wymysł. mi się podoba, niektórym też, niektórym nie. kwestia gustu
-obiłem sobie siedzenie na nowo. tapicer zaśpiewał 200, na Allegro dałem 15 zeta za 1x1,4m ekoskóry. Tacker miałem w domu. Efekt nienajgorszy Przy okazji obiłem przyjacielowi roztarganą w CB 500 i kumplowi w CBR F3
-nowe lusterka F1 style. Zwęziły mi moto po kilka cm z każdej strony i są niżej, łatwiej się przebijać w korkach. W końcu to gs w wydaniu street trzeba się do nich przyzwyczaić. na + że dodatkowo pod pachą widać WSZYSTKO co się dzieje z tyłu za moto opcja działa tylko bez plecaczka
Z racji kilku zmian i kolorystyki GS z GenesiS został przechrzczony na Eclipse
[ Dodano: Wto 03 Maj, 2011 ]
tak się teraz moje małe cudeńko prezentuje z nowych zmian:
-nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004. Już kiedyś wpadłem na ten pomysł, ale brakowało środków do realizacji Dodatkowo zamiast żarówki postojowej W5W zainstalowałem 3watową diodę CREE z radiatorem.
-przednie kierunki powędrowały na nowe zaczepy do góry, ponieważ 'zniknęły' za nową lampą
-lift tyłu, kierunki wbudowane w tylną lampę, wyzerowany błotnik, tablica nachylona pod delikatnym kątem ścięcia tyłu - maxymalizacja prześwitu przy tylnym kole
-felgi polakierowane w kolor baku i plastików, czyli pearlescent. uchwyt pasażera również.
-zainstalowany prękościomierz Cat Eye Velo 8. Potrzeba matką wynalazków. Jest precyzyjniejszy (pokazuje do 1 cyfry po przecinku), pokazuje czas jazdy, średnią i maksymalną prędkość - i - najważniejsze! - ma zegarek W seryjnym się ukręciła wczoraj linka w środku ze starości i zdemontowałem... ale póki co nie pali mi się z montowaniem jej. I tak nie wierzę w przebieg który pokazuje wcześniej zauważyłem jednak jedną rzecz: mechaniczny prędkościomierz do 100 kmph nieco zaniża prędkość, a powyżej 100 kmph zawyża. nie wiem czym jest to spowodowane, ale cyfrowemu wierzę bardziej
-pokrywa zaworów polakierowana lakierem wysokotemperaturowym (Motip, 800'C) w kolor silnika - czyli czerń
-rama maźnięta na czarno. na razie próbnie bez demontażu moto. w końcu sezon się zaczął chyba bym ocipiał, żeby teraz moto rozkładać nie mniej tak się już będzie prezentować
-wahacz jednostronnie (j/w bez demnotażu) na czarno, pod klarem nazwa moto 'Eclipse' pearlescentem. Lagi na czarno.
-napis 'Eclipse' na tłumiku. czysty mój wymysł. mi się podoba, niektórym też, niektórym nie. kwestia gustu
-obiłem sobie siedzenie na nowo. tapicer zaśpiewał 200, na Allegro dałem 15 zeta za 1x1,4m ekoskóry. Tacker miałem w domu. Efekt nienajgorszy Przy okazji obiłem przyjacielowi roztarganą w CB 500 i kumplowi w CBR F3
-nowe lusterka F1 style. Zwęziły mi moto po kilka cm z każdej strony i są niżej, łatwiej się przebijać w korkach. W końcu to gs w wydaniu street trzeba się do nich przyzwyczaić. na + że dodatkowo pod pachą widać WSZYSTKO co się dzieje z tyłu za moto opcja działa tylko bez plecaczka
:
Bardzo ciekawie to wygląda Trochę inne gusta mamy, ale gratuluję pomysłu lakier to perełka? Czy jakiś kameleonik?
:
Sweetaśnie A tak na serio ładnie się prezentuje. Od czego ta lampa?
Motocykle wciągają jak woźny ćwiartkę...
:
pisze ładny GS
Kod: |
nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004 |
pisze ładny GS
:
Bardzo ładny kolorek Lampa też dosyć ciekawie wygląda, jestem ciekawy jak na żywo się całość prezentuje.
:
Kameleonik Blue to Violet to Orange.
Na Chudów zdarza Ci się latać? JCT jutro będę, nie wiem tylko precyzyjnie o której
rasputhn napisał/a: |
Bardzo ciekawie to wygląda Trochę inne gusta mamy, ale gratuluję pomysłu lakier to perełka? Czy jakiś kameleonik? |
Kameleonik Blue to Violet to Orange.
Grzechu16 napisał/a: |
Bardzo ładny kolorek Lampa też dosyć ciekawie wygląda, jestem ciekawy jak na żywo się całość prezentuje. |
Na Chudów zdarza Ci się latać? JCT jutro będę, nie wiem tylko precyzyjnie o której
:
Bywam, ale tylko przejazdem Krótko i zwięźle żeby nie robić tutaj spamu to można się większą ekipą z okolic katowic umówić i pokręcić się po okolicy
Pozdrawiam
Pozdrawiam
:
Widzialem na zywo na zlocie w Toszku ale niestety Ciebie, jako wlasciciela nie spotkalem Jak Ci sie zlot podobal?
:
A spoko, fajnie było Długo nie siedziałem, tak w ramach wypadu z kumplem wpadłem na MT 03 co stała obok A Ty też GS'em? Namierzyłem tylko jednego przed zamczychem, jasnoniebieski z grzanymi manetkami i akcesoryjnym tłumikiem. Ale na 99% to był sprzęt Diablicy
:
Nie Nie,
Ja na SV650, ale bylem z Duellisem, ktory byl na GSie, a obok naszych namiotow tez stal kolejny GS
Ja na SV650, ale bylem z Duellisem, ktory byl na GSie, a obok naszych namiotow tez stal kolejny GS
:
Cóż drodzy państwo Kolejna odsłona maleństwa!
Zmiany (od najważniejszych):
-szersza o cal felga z tyłu:
z 3,5 cala na 4,5 cala - pochodząca z Suzuki 'Jajko' GSXF 750 2004r. wraz z oponką Michelin Pilot Power 150/60/ZR17 oraz przerobionym wspornikiem hamulca Jest to najlepsza, moim zdaniem, ze zmian jakich można w GS'ie dokonać. Maszyna prowadzi się 1000 razy lepiej, płynniej przyspiesza i ładniej rusza z miejsca, świetnie czuje się w winklach (tam gdzie walczyłem z uciekającą dupą, teraz przy tej samej prędkości jedną ręką spokojnie można się w zakręcie podrapać po jajkach ). Kwestii estetyki chyba nie muszę już poruszać, ponieważ maszyna także prezentuje się dużo lepiej na takim 'kapciu'. Tutaj uśmiech i podziękowania do Demondemidi'ego, raz za rady, a dwa że elementy zawieszenia właśnie od niego pochodzą. Wszystko świetnie spasiło Felgę naturalnie polakierowałem w kolor reszty moto
-jak pewnie zauważyliście - tylna lampka. Pochodzenie: Yamaha YZF R1 '98-'99. Jak dla mnie kosmos Wymagała trochę roboty z zamontowaniem, ale opłacało się Oczywiście obrócona upside-down
-w plastiki wbudowałem dodatkowe kierunki na LED'ach Podstawowa intencja? Szybki czas reakcji LED'ów. Kierowcy przynajmniej widzą jak się 'dziękuje' tudzież 'przeprasza' bo zauważyłem, że w GS'ie czas reakcji żarówek jest koszmarny i z LEWO-PRAWO-LEWO wychodzi LEWO-LEWO , a przeróbki flasher'a na LED Suzi się nie doczekała - ale o tym później No i, moim zdaniem skromnym, fajnie to wygląda Na fotach w fazie testów były wyłącznie same LED'y.
-dekle silnika walnąłem czarnym matem. Wprawdzie z puszki, ale lakier Motip'a - trzyma się bez zastrzeżeń i świetnie wygląda
...a na koniec hmm... troszkę smutna wiadomość... ponieważ Suzi szuka nowego właściciela Narobiłem przy niej znowu nowinek, w ogóle nie miałem zamiaru się jej pozbywać...nawet nie minęły dwa tygodnie jak wymieniłem filter, olej i świece Ale trafiła się niesamowita okazja i cóż Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy bez mleka - czyli zamieniłem 'Sukę' na 'Kawał-Suki' . Przy okazji się pochwalę, na razie focia 2 gether
Zmiany (od najważniejszych):
-szersza o cal felga z tyłu:
z 3,5 cala na 4,5 cala - pochodząca z Suzuki 'Jajko' GSXF 750 2004r. wraz z oponką Michelin Pilot Power 150/60/ZR17 oraz przerobionym wspornikiem hamulca Jest to najlepsza, moim zdaniem, ze zmian jakich można w GS'ie dokonać. Maszyna prowadzi się 1000 razy lepiej, płynniej przyspiesza i ładniej rusza z miejsca, świetnie czuje się w winklach (tam gdzie walczyłem z uciekającą dupą, teraz przy tej samej prędkości jedną ręką spokojnie można się w zakręcie podrapać po jajkach ). Kwestii estetyki chyba nie muszę już poruszać, ponieważ maszyna także prezentuje się dużo lepiej na takim 'kapciu'. Tutaj uśmiech i podziękowania do Demondemidi'ego, raz za rady, a dwa że elementy zawieszenia właśnie od niego pochodzą. Wszystko świetnie spasiło Felgę naturalnie polakierowałem w kolor reszty moto
-jak pewnie zauważyliście - tylna lampka. Pochodzenie: Yamaha YZF R1 '98-'99. Jak dla mnie kosmos Wymagała trochę roboty z zamontowaniem, ale opłacało się Oczywiście obrócona upside-down
-w plastiki wbudowałem dodatkowe kierunki na LED'ach Podstawowa intencja? Szybki czas reakcji LED'ów. Kierowcy przynajmniej widzą jak się 'dziękuje' tudzież 'przeprasza' bo zauważyłem, że w GS'ie czas reakcji żarówek jest koszmarny i z LEWO-PRAWO-LEWO wychodzi LEWO-LEWO , a przeróbki flasher'a na LED Suzi się nie doczekała - ale o tym później No i, moim zdaniem skromnym, fajnie to wygląda Na fotach w fazie testów były wyłącznie same LED'y.
-dekle silnika walnąłem czarnym matem. Wprawdzie z puszki, ale lakier Motip'a - trzyma się bez zastrzeżeń i świetnie wygląda
...a na koniec hmm... troszkę smutna wiadomość... ponieważ Suzi szuka nowego właściciela Narobiłem przy niej znowu nowinek, w ogóle nie miałem zamiaru się jej pozbywać...nawet nie minęły dwa tygodnie jak wymieniłem filter, olej i świece Ale trafiła się niesamowita okazja i cóż Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy bez mleka - czyli zamieniłem 'Sukę' na 'Kawał-Suki' . Przy okazji się pochwalę, na razie focia 2 gether
:
hmm czyzby to zzr 600?
:
ano
:
Odpowiedz do tematu
Eclipse'a właśnie została oddana w ręce nowego motonity Oby dała mu tyle radości co mi! Tymek - od tej chwili temat należy do Ciebie