W prawdzie suzuki stoi u mnie już od marca, ale jakoś nie było czasu się pochwalić
Rocznik 1996r. Na silniku zrobione jest niecałe 40tys. km. Jak widać jest po lekkim szlifie;p
W prawdzie trzeba ją jeszcze dopieścić wizualnie ale na serducho nie mogę na razie narzekać;p Zobaczymy co pokaże dłuższe użytkowanie;p
Jak już niektórzy na forum wiedzą jest kilka mankamentów związanych z szlifowaniem motocykla asfaltem co uczynił poprzedni właściciel;p A dokładniej lekko krzywa tarcza (wydaje mi się, że ucierpiała właśnie podczas szlifu) i wgniotka na baku od manetki gazu.
Kupiłem już z wydechem Micron`a, który bardzo dobrze pomrukuje p
Odpowiedz do tematu
: Suzuki GS 500E by lencol
Ostatnio zmieniony przez lencol Czw 08 Mar, 2012, w całości zmieniany 1 raz
Ostatnio zmieniony przez lencol Czw 08 Mar, 2012, w całości zmieniany 1 raz
:
fajny motór jak silnik chodzi dobrze to jest ekstra, wszelkie "poprawki blacharsko-lakiernicze" to tylko kosmetyka. Najważniejsze, że serducho dobrze bije
Fajny pies
szerokości!
Fajny pies
szerokości!
:
widac ze malowany itp, ale podoba mi sie kolor ramy, tez planuje taki u siebie;>
szerokośći!:)
szerokośći!:)
:
Rób co Ci mówiłem jak u Ciebie byłem i będzie dobrze
moto jest ładny, dbaj a będzie dobrze służył
No i w końcu musimy polatać razem
moto jest ładny, dbaj a będzie dobrze służył
No i w końcu musimy polatać razem
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Podoba mi się kolor ramy
:
No musimy musimy;)
Narazie się jeszcze z papierkami ociągam;)
Piotras_5 napisał/a: |
No i w końcu musimy polatać razem |
No musimy musimy;)
Narazie się jeszcze z papierkami ociągam;)
:
Czas na parę słówek o modernizacjach;)
Na wałek zdawczy została założona mniejsza zębatka, a dokładnie 14 zębowa zamiast standardowej 16-zębowej.
Ubyło jak wiadomo z V-max ale za to zrobił się trochę mocniejszy, choć różnica nie była odczuwalna.
Przyszła kolej na tylna zębatkę.
Po przeglądnięciu katalogów DIDa i Sunstara udało mi się dobrać odpowiednią zębatkę. Okazało się, że w GSF 600 występuje zębatka 42 zębowa z odpowiednią ilością otworów mocujących i identycznych rozstawach co w naszym GSie. Jedynym problemem była tylko jej grubość. Nasz Gs posiada łańcuch o rozmiarze 520, a GSF 600 ma rozmiar 530. Zębatkę zamówiłem i stoczyłem na odpowiednią grubość z zachowaniem zarysu ewolwentowego.
Po krótkiej przejażdżce mogę powiedzieć, że V - max spadła dość drastycznie do 160km/h.
Na 6 biegu przy 10 tys obr. jadę 160km/h, a z uwagi na wysokie obroty nie ma co dalej kręcić:/
Przyspieszenie wzrosło proporcjonalnie do strat prędkości maksymalnej i mogę powiedzieć, że jak tak dalej będę rwał to następne do wymiany będzie sprzęgło
Na wałek zdawczy została założona mniejsza zębatka, a dokładnie 14 zębowa zamiast standardowej 16-zębowej.
Ubyło jak wiadomo z V-max ale za to zrobił się trochę mocniejszy, choć różnica nie była odczuwalna.
Przyszła kolej na tylna zębatkę.
Po przeglądnięciu katalogów DIDa i Sunstara udało mi się dobrać odpowiednią zębatkę. Okazało się, że w GSF 600 występuje zębatka 42 zębowa z odpowiednią ilością otworów mocujących i identycznych rozstawach co w naszym GSie. Jedynym problemem była tylko jej grubość. Nasz Gs posiada łańcuch o rozmiarze 520, a GSF 600 ma rozmiar 530. Zębatkę zamówiłem i stoczyłem na odpowiednią grubość z zachowaniem zarysu ewolwentowego.
Po krótkiej przejażdżce mogę powiedzieć, że V - max spadła dość drastycznie do 160km/h.
Na 6 biegu przy 10 tys obr. jadę 160km/h, a z uwagi na wysokie obroty nie ma co dalej kręcić:/
Przyspieszenie wzrosło proporcjonalnie do strat prędkości maksymalnej i mogę powiedzieć, że jak tak dalej będę rwał to następne do wymiany będzie sprzęgło
:
Oj Łęcki Łęcki, co z Ciebie kurde bele będzie
Musimy się spotkać i to ogarnąć, proponuje wstępnie sobota / niedziela jak będzie ładna pogoda?
Musimy się spotkać i to ogarnąć, proponuje wstępnie sobota / niedziela jak będzie ładna pogoda?
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Zapomniałem dodać, że założyłem także wyświetlacz biegów;) Myślałem, że będzie to tylko taki bajerek, ale muszę przyznać, że przydaje się podczas wyprzedzania lub dojeżdżania do krzyżówek przy zrzucaniu biegów. Płytkę sam wykonałem wg. własnego projektu. Układ składa się z 6 oporów i 27 najtańszych diód jakie były w sklepie elektronicznym.
:
to do 100km/h masz teraz ze 3sek
:
Fajnie to wszystko się komponuje. Wypoleruj sobie ożebrowanie silnika, to będzie się świetnie komponował ze śrubami od pokryw
A rama prosta, mam nadzieję ?
A rama prosta, mam nadzieję ?
:
Prosta, prosta a co do polerki to może jak będzie czas... Na tą zimę mam w planie zawory do wyregulowania, wszystkie simeringi pod osłoną przedniej zębatki i łańcuch bo jak go nie wymienie to w krótkim czasie mi nowe zębatki zniszczy
:
Potwierdzam, wczoraj śmigaliśmy, przy V max faktycznie spada GS Lencola, ale za przeproszeniem, ma niezłe przypierdolenie, mój fabryczny gs wymiękł do 160
Keeway Matrix 08' -> GS500F 04' -> GSF Bandit 600 S 04' ->Honda CBR F4i 01'
==\/==
Podróż dookoła świata
Podróż dookoła świata
:
Mogę wiedziec gdzie zamawiałes zębatki? i jakie to koszta?
Dodaj wiecej fotek zegarów i wyswietlacza
Dodaj wiecej fotek zegarów i wyswietlacza
:
Odpowiedz do tematu
Zębatki zamawiałem na allegro. Przednia jakieś 30ziko, a tylna 80;P
Na kółeczko idzie jak zły
Wklejam fotę pomalowanego proszkiem tylnego wahacza. Musiałem założyć nowe łożyska (koszt 100zł z przes.).
Ale na pocieszenie naklejka się ładnie komponuje;p
No i łańcuch jest nowy
Na kółeczko idzie jak zły
Wklejam fotę pomalowanego proszkiem tylnego wahacza. Musiałem założyć nowe łożyska (koszt 100zł z przes.).
Ale na pocieszenie naklejka się ładnie komponuje;p
No i łańcuch jest nowy