|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Prawo/Policja - testy na a
ascon20 - Pią 01 Lut, 2008 Temat postu: testy na a powiedzcie mi jak to jest z testami teraz na A ja mam kat, B,C,E i muszę wykuć wszystkie testy obowiązujące na kat a czy może jakieś dodatkowe tylko.
smoku - Pią 01 Lut, 2008
ja majac B zdawalem na A i pisalo sie bodajze 18 pytan tj 12 z ogolnej czesci (przepisy itp) plus 6 z wiedzy o moto
Na kursie dali piekne ksiazeczki i plyte z programem gdzie wszystkie pytania byly wiec z nauka nie bylo problemow
kikon18 - Pią 01 Lut, 2008
Na A jest specjalnie 60 dodatkowych pytań, a na testach 12 jest takich ogólnych a 6 na A
Yarccom - Pią 01 Lut, 2008
lecisz wszystkie pytania
ascon20 - Sob 02 Lut, 2008
czyli jak wszystkie musze znać czy dodatkowe bo nie kumam
Yarccom - Sob 02 Lut, 2008
tak musisz znać wszystkie
ascon20 - Sob 02 Lut, 2008
czyli muszę kuć wszystkie pytania od początku jak na b. z dodatkowymi na a?
michal_elwuo - Sob 02 Lut, 2008
jak zdajesz na A to obowiązują Cie wszystkie pytania, niezależnie od posiadanego prawka. Jeżeli zdawałbyś jednocześnie teorię na A i na B to musisz też znać wszystkie, ale dostajesz chyba 18pytań ogólnych+6motcyklowych i możesz zrboić 3 błędy. Nie jestem pewien co do ilości, ale jakoś tak się to przedstawiało
ascon20 - Sob 02 Lut, 2008
a ile tych pytań jest ?
Yarccom - Sob 02 Lut, 2008
nie rozumiem tych pytań
od ich ilosci zależy czy sie zapiszesz na prawko czy nie czy jak ?
google.pl i wszystko wiesz
http://www.grupa33.jgora.pl/Article24.phtml 1,5 sek szukania
jankees - Nie 03 Lut, 2008
I to jest własnie w tym naszym kraju poronione , człowiek ma kat.B nie wspominając juz o C i dalszych,a przystepując do kat.A trzeba jeszcze raz zdawać teorię z B,czy to nie jest debilizm????.
WojtekR1978 - Nie 03 Lut, 2008
Nie tylko tu przepisy mają luki, są niedorzeczne, sprzeczne i jak je tam jeszcze nazwać. No cuż tak to już u nas jest, nie ma co się nakręcać i wypalać wewnętrznie
Yarccom - Nie 03 Lut, 2008
jankees ale tak z relką na sercu jakbyś zrobił sobie testy ile błedów byś zrobił
ja traktowałem to jako powtórkę przepisów i tyle
michal_elwuo - Nie 03 Lut, 2008
ale te testy są poprostu głupie... sprawdza sie niekiedy takie rzeczy, które są niepotrzebne, a innych sie nie sprawdza... nie mówiąc już o pytaniach gdzie odp. są niedorzeczne np:
Jadącemu motocyklem nie wolno
A: holować drugiego motocykla na połączeniu giętkim, umożiwiającym łatwe odczepienie
B: hamować stwarzając zagrożenie dla ruchu
C: coś tam jeszcze (nie pamiętam)
prawidłowe odp. to B i C... czyli można niby holować drugi motocykl na takim połączeniu, które na dodatek może się łatwo odczepić? =O
leon - Nie 03 Lut, 2008
Zła jest konstrukcja pkt A. Powinno być: A: holować drugiego motocykla na połączeniu giętkim, umożliwiającym łatwe odczepienie połączenia przez osobę prowadzącą motocykl holowany.
I wtedy OK, pkt A jest złym zakończeniem zdania.
michal_elwuo - Nie 03 Lut, 2008
aha ale nomalnie byś zaznaczył że nie wolno... a tu zonk
leon - Nie 03 Lut, 2008
No zonk! Pewnie bym się zastanawiał jakie odczepienie, czego i przez kogo. Ale miałem to samo - niektóre bezsensowne i niezrozumiałe pytania trzeba wyryć na pamięć i tyle.
michal_elwuo - Nie 03 Lut, 2008
ja te normalne poprostu robie, bo robie... bo są logiczne. A pozostałe apmiętam kontekst i zaznaczam same bezsensowne odp xD za każdym razem max pkt
Robcio - Nie 03 Lut, 2008
jankees napisał/a: | I to jest własnie w tym naszym kraju poronione , człowiek ma kat.B nie wspominając juz o C i dalszych,a przystepując do kat.A trzeba jeszcze raz zdawać teorię z B,czy to nie jest debilizm????. |
Wg mnie nie. Te cale testy nie sa tylko po to, aby je zakuc i zdac - powinny dawac poprawny poglad na przepisy zawarte w kodeksie drogowym - a przypominanie sobie tego nie zaszkodzi.
Przeciez zgodnie deklarujemy, ze kierowcami jestesmy dobrymi :wink:
michal_elwuo - Nie 03 Lut, 2008
może to i dobre może i złe... ale tak między nami: czy to tak dużo trzeba, żeby się ich nauczyć? 2 godzinki posiedziałem i teraz całyczas maxa mam
jankees - Pon 04 Lut, 2008
Yarccom napisał/a: | jankees ale tak z relką na sercu jakbyś zrobił sobie testy ile błedów byś zrobił
ja traktowałem to jako powtórkę przepisów i tyle |
Pewnie z kilka by było,ale moim zdaniem to jest i tak nie potrzebne,narazie jedyne co udogodnili to jak masz 'C' i zdajesz na 'E' to nie mosisz juz zdawać państwowo teorii tylko praktyka wiem bo właśnie jestem w trakcie hehe.I tak mogli by zrobic z 'A' jak masz 'B' to teoria wewnetrznie na kursach ,a państwowo tylko praktyka.
GSadmirer - Wto 05 Lut, 2008
latwe odczepienie to w sensie, ze nie rozlecic sie na najblizszym zakrecie, ale chodzi a latwosc demontazu
michal_elwuo - Wto 05 Lut, 2008
też tak pomyślałem... ale wiesz... można różnie interpretować... a najpierw na mysl przychodzi, że może się łatwo odczepić
ascon20 - Nie 10 Lut, 2008
jankees to akurat jest dobrze rozwiązane bo kiedy zdajesz kat c to automatycznie zdajesz testy na e oczywiście i teraz porównanie można to załatwić w wypadku najcięższych pojazdów na świecie i jak to się ma do kat a i b ? widocznie łatwiej jest się poruszać 40 tonowym zestawem niż moto.Według mnie powinno być jakieś przeszkolenie dla pośiadających inne kat chcących uzykać a.
hubertgontarz - Nie 10 Lut, 2008
"A: holować drugiego motocykla na połączeniu giętkim, umożliwiającym łatwe odczepienie
(...)
czyli można niby holować drugi motocykl na takim połączeniu, które na dodatek może się łatwo odczepić"
proszę czytać ze zrozumieniem.
michal_elwuo - Nie 17 Lut, 2008
ale tak to zrozumiałem na początku... nie znałem tego przepisu, więc nie skojarzyłem dopiero co wróciłem z nart, a tu 25 egzamin... trzeba porobić pytanek troszkę
Majic - Nie 17 Lut, 2008
Robcio napisał/a: | Wg mnie nie. Te cale testy nie sa tylko po to, aby je zakuc i zdac - powinny dawac poprawny poglad na przepisy zawarte w kodeksie drogowym - a przypominanie sobie tego nie zaszkodzi.
Przeciez zgodnie deklarujemy, ze kierowcami jestesmy dobrymi :wink: |
No nie mów mi, że jeżdząc codzinnie przez x lat samochodem nie zna się przepisów i trzeba od nowa je wkuwać. Rozumiem jeszcze, że byłoby jakieś ograniczenie do tych związanych ze zdawaną kategorią.
Czy dobry kierowca to taki, który zna przepisy ? Chyba nie... :wink:
ascon20 - Nie 17 Lut, 2008
jeżdząc samochodem jeżdzi się na pamięć, i rutynowo dlatego jazda to pryszcz a testy są podchwytliwe i trzeba ich się nauczyć poprostu brak czasu
karwyg - Pon 17 Maj, 2010
Testy na prawo jazdy kat.A i innych ZA FREE
http://www.e-kierowca.pl/elearning.html#/tests
Michel - Sob 22 Maj, 2010
Jak już odświeżyłeś temat to coś dodam od siebie.
Robiłem ostatnio A i B w Tychach to miałem oddzielne testy, trochę mnie to zdziwiło bo myślałem że zrobią tak jak dawniej.. Chyba, że przepis jest teraz jakiś.. No ale i tak zdane
Więc dla zdających zamieszczam pomocne materiały:
www.pmk-krakow.org/articles.php?article_id=53
http://motorkurs.pl/egzamin.htm
oraz filmiki:
www.youtube.com/watch?v=ODM4H_mIsfo
www.youtube.com/watch?v=2syzP2BZjfg
www.youtube.com/watch?v=oG1iBZj0raY
Pozdro i powodzenia.
dusza - Sob 22 Maj, 2010
w czwartek zdawałem A w Kielcach
były też osoby które zdawały A i B
egzamin wyglądał następująco:
wszyscy zaczynają razem
Osoby piszące A: 18 pytań wśród których były też pytania z obsługi motocykla itp czas 25min
Osoby piszące A i B: 18 pytań (zasady ruchu drogowego, pierwsza pomoc itp) potem zmieniają kategorie i piszą 6 pytań "motocyklowych" czas 25 min + 10 min.
a co do bycia dobrym kierowcą to np ja nie jestem i nigdy nie będę
Kat - Nie 23 Maj, 2010
Może komuś się przyda, obsługa techniczna cbf 125 i gn 250 oraz plac manewrowy:
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
(przez pierwszą minutę reklamy, można spokojnie przewinąć.)
|
|