|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Sprzęty użytkowników - GS 'GenesiS' 5oo :D
Paulo - Sro 17 Mar, 2010 Temat postu: GS 'GenesiS' 5oo :D W końcu i ja pochwalę się moim nabytkiem
Zobaczyłem i wiedziałem, że to musi być TEN
Ochrzczony (% ) w dzień nabycia 'GenesiS' bo nazwa mi się spodobała i ładnie pasuje do literek GS
Moto prezentuje się tak (13.03.2010):
EDIT:
Obecnie (19.06.2011):
>>>> GENESIS 500 SERVICE BOX <<<<
03.2010 / 03.2010- w chwili zakupu
EKSPLOATACJA
OPONA PRZÓD
03.2010 / Dunlop 110/70/17
07.2010 / Bridgestone Battlax BT 45 110/70/17
OPONA TYŁ
03.2010 / Dunlop Arrowmax GT 501 130/70/17R
08.2010 / Dunlop Arrowmax GT 501 130/70/17R
05.2011 / Michelin Pilot Power 150/60/17R
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD
03/2010 / Siffert
07/2010 / EBC
05/2011 / Siffert
KLOCKI HAMULCOWE TYŁ
03.2010 / Siffert
02.2011 / EBC
PŁYN HAMULCOWY
10.2010 / Wymiana (K2 - DOT4), czyszczenie i smarowanie tłoczków
05.2011 / Wymiana (K2 - DOT4)
NAPĘD
03.2010 / JK Sprockets przód, JK Sprockets tył, Łańcuch DID 520
02.2011 / Sunstar przód, JK Sprockets tył, Łańcuch DID 520 VM (x-ring)
ZAWIESZENIE PRZÓD
03.2010 / Olej i uszczelniacze nieznane.
07.2010 / Nowe uszczelniacze, Olej Castrol Fork Oil 10W (w serwisie)
02.2011 / Nowe uszczelniacze, Olej Castrol Fork Oil 10W (w ramach reklamacji 07.2010)
LUZY ZAWOROWE
03.2010 / ?
01.2011 / Regulacja: wymiana płytek obydwu zaworów ssących, wymiana uszczelki pokrywy zaworów
GAŹNIKI
03.2010 / ?
01.2011 / Czyszczenie i synchronizacja. Skład wolnych z Colortune, Synchro z Carbtune Pro.
04.2011 / Wymiana uszczelek pod kroćcami dolotowymi a blokiem silnika (rozsypały się ze starości i pojawiło się lewe powietrze). Wymiana sprężyn w gaźnikach na nówki (jedna pękła ze starości). Nowe uszczelki pod kroćcami dolotowymi. Ponownie czyszczenie i synchronizacja. Skład wolnych z Colortune, Synchro z Carbtune Pro.
OLEJ I FILTR OLEJU
03.2010 / Hiflo filtro + Bel Ray Thumper 20W-50
11.2010 / Hiflo filtro + Motul 5100 15W-50
05.2011 / Hiflo filtro + Motul 5100 15W-50
ŚWIECE
03.2010 / NGK DPR8EA9
11.2010 / NGK DPR8EA9
05.2011 / NGK DPR8EA9
FILTR POWIETRZA
03.2010 / Suzuki
06.2010 / Zamiennik FPS-010
03.2011 / Hiflo Filtro HFA 3503
AKUMULATOR
03.2010 / Katana 14Ah
INNE
04.2010 / Wymiana klamki sprzęgła
06.2010 / Wymiana linki sprzęgła
09.2010 / Wymiana łożysk przedniego koła - SKF 6302 2RS
11.2010 / Wymiana wgniecionego baku
04.2011 / Wymiana linki obrotomierza
05.2011 / Wymiana klamek sprzęgła i hamulca na czarne
MODDING
REFLEKTOR PRZÓD
03.2010 / Dual H4 Naked Eyes (HR)
04.2011 / GS 500F Street-Adapted Single H4 (HCR)
ŻARÓWKI PRZÓD
03.2010 / 2x Market Blue HID, Postojówki LED Market
04.2010 / 2x GE Sportlight, Postojówki Philips Blue Vision
09.2010 / 2x Philips Night Guide, Postojówki Philips Blue Vision
02.2011 / 2x Philips Crystal Vision, Postojówki LED 1W Radiator
04.2011 / 1x Philips Crystal Vision, Postojówka LED 1W SMD
LAKIER
03.2010 / Malowanie oryginalne czerwone '93
05.2010 / Pearlescent Flip-Flop + klar [natrysk - puszka] Blue to Violet
11.2010 / Pearlescent Flip-Flop + klar z utwardzaczem [natrysk - pistolet] Blue to Violet
KIERUNKOWSKAZY
03.2010 / Oryginalne pomarańczowe
05.2010 / Małe przezroczyste, prostokąt - sztywne. 4
06.2010 / Małe przezroczyste, strzałki - elastyczne na tył. 2
10.2010 / Małe przezroczyste, strzałki - elastyczne na przód. 2
11.2010 / Wizualny modding strzałek - niebieskie szkiełka. 4
05.2011 / Wizualny modding strzałek - czarne szkiełka. 4
LUSTERKA
03.2010 / Oryginalne
03.2011 / Małe prostokątne F-1 Style
FELGI
03.2010 / Felgi lakierowane na czarno
03.2010 / Polerowane ranty felg
04.2011 / Felgi w kolor plastików i baku. Pearlescent Flip-Flop Blue to Violet
05.2011 / Felga tył 4,5 cala (Suzuki GSXF 750) z oponą 150/60/17R, polakierowana jak wyżej
RAMA
03.2010 / Oryginał - kolor szary.
05.2010 / Znaczki Kanji na ramie [natrysk - puszka]
04.2011 / Rama w kolorze czarnym.
04.2011 / Wahacz częściowo czarny. Z lewej napis 'ECLIPSE' lakierem Flip-Flop pod klarem.
04.2011 / Lagi w kolorze czarnym. Mocowanie błotnika w kolorze czarnym.
INNE - VISUAL
04.2010 / Skrócony tylni błotnik, obrócona tylna lampa
07.2010 / Tylne żarówki LED czerwone - BAY 15-D
08.2010 / Modyfikacja uchwytu tablicy
08.2010 / Osłona łańcucha 'SUZUKI' z polerowanej stali
10.2010 / Polerowanie rantów żeberek silnika
11.2011 / Tarcza hamulcowa w kolorze plastików
04.2011 / Wyzerowany błotnik. Zmieniony sposób mocowania tablicy
04.2011 / Kierunki zintegrowane w tylnej lampie
04.2011 / Klamka sprzęgła i hamulca zmienona na kolor czarny w ramach moddingu.
04.2011 / Nowa tapicerka kanapy. Bioskóra, syntetyk.
05.2011 / Lampa tył z Yamaha YZF R1
05.2011 / Dodatkowe kierunkowskazy LED
ZDARZENIA
w ramach uczciwości
04.2010 / Parkingóweczka na lewą stronę. Złamana klamka sprzęgła
06.2010 / Parkingóweczka na prawą stronę. Złamany 1 kierunek tył
10.2010 / Boczne otarcie z Fiestą. Wgnieciony bak, złamany kierunek przód, pęknięcie prawego lusterka, pęknięcie tylnej lampy (wibracje), złamana dźwignia sprzęgła. Moto technicznie bez szwanku - wymiana baku, lusterka, kierunków. Moto jedzie jak po sznurku
studi - Sro 17 Mar, 2010
Bardzo ładne moto i ważne że tobie się podoba z tą bliźniaczą lampą istotnie to ciekawe rozwiązanie.
Paulo napisał/a: | Dałby ktoś radę zrobić GS'ką tą ósemkę na placu? |
Powiem Ci że na moim kursie jeździłem GS'em po 8 egzaminacyjnej i to nie tej dużej jak jest teraz ale tej mniejszej sprzed kilku lat i daje rade spokojnie
Paulo napisał/a: | Z minusów - dwa małe puknięcia po każdej stronie baku. Ale są niesamowicie symetryczne |
W połączeniu z nieoryginalnymi ciężarkami na kierownicy podejżewam, że wim jaka może być natura tych wgnieceń
Ale naprawde fajna maszynka, niech ci służy jak najdłużej
Karollo - Sro 17 Mar, 2010
#####
Paulo - Sro 17 Mar, 2010
Chyba macie rację, po prostu moto jeszcze nie oblatane
Ale po 250 zmiana niesamowita, sporo nauki przede mną
Liver Sausage - Czw 18 Mar, 2010
Nieoryginalna lampa, nieoryginalne ciężarki, ślady na baku, przetarty dekiel, brak osłon na lagach - pewnie poszedł jako bezwypadkowy?
Najważniejsze że Ci się podoba i masz zapał żeby go doprowadzić do dobrego stanu
No i byle serducho zdrowe było.
hubertgontarz - Czw 18 Mar, 2010
Po prostu ograniczniki puściły podczas ślizgu.
Stąd też zapewne zmieniona lampa.
rocznik 1993 i przebieg 38500 <- każdy tak mówi, po takim przebiegu motocykl wygląda jak nowy, prosto z salonu.
Ale i tak gratuluję zakupu, bo najważniejsze żeby się cieszyć!
studi - Czw 18 Mar, 2010
Paulo napisał/a: | Może mnie oświecisz Bo zastanawiałem się, zastanawiałem i dalej nie wiem jak przy ogranicznikach można by tego dokonać Wybacz, brak doświadczenia, jestem zielony |
Myślę, że koledzy @Liver Sausage i @hubertgontarz odpowiedzieli na twoje wątpkiwości w temacie symetrycznych wgniotów
grzesiu - Czw 18 Mar, 2010
hubertgontarz napisał/a: | Po prostu ograniczniki puściły podczas ślizgu.
Stąd też zapewne zmieniona lampa. |
Stad maly promien skretu A tak powaznie to zycze wielu bezawaryjnych km i szerokosci!
Irys - Czw 18 Mar, 2010
Jakoś nie pasują mi te "oczka" Ale ważne że właścicielowi się podoba!
Pozdrawiam, szerokości.
Paulo - Czw 18 Mar, 2010
Hmm no umiecie konstruktywnie przyciąć skrzydełka Ale to dobrze Im więcej będę wiedział, tym lepiej
Z tego co się dowiedziałem, moto zostało już sprowadzone w takim stanie. Poprzedni właściciele nic nie robili z puknięciami na baku, żeby zostawić oryginalny lakier. Domyśliłem się, że coś go tam spotkało... ale wszystko zdaje się być ok. w każdym razie jeśli coś jest nie tak, doprowadzę go do należytego stanu
Kumpel uważa, że lampy pochodzą z Triumph'a, nie wiem ile w tym prawdy
Miszi333 - Czw 18 Mar, 2010
Wątpię żeby to była lampa z Triumph'a, prędzej coś w stylu
http://moto.allegro.pl/it...reet_110mm.html
no ale wygląda całkiem fajnie
grzesiu - Czw 18 Mar, 2010
Paulo napisał/a: | Hmm no umiecie konstruktywnie przyciąć skrzydełka Ale to dobrze Im więcej będę wiedział, tym lepiej
Z tego co się dowiedziałem, moto zostało już sprowadzone w takim stanie. Poprzedni właściciele nic nie robili z puknięciami na baku, żeby zostawić oryginalny lakier. Domyśliłem się, że coś go tam spotkało... ale wszystko zdaje się być ok. w każdym razie jeśli coś jest nie tak, doprowadzę go do należytego stanu |
Zarty, zartami ale tu chodzi o Twoje bezpieczenstwo! Jako ciekawostke powiem Ci, ze za tyle sprzedalem swojego GS'a, w 100% bezwypadkowego. Poszukaj na forum...
Paulo - Sob 20 Mar, 2010
W każdym razie - moto jak na razie sprawuje się bez zarzutu i jestem z niego zadowolony Na serducho jak dotąd nie miałem okazji narzekać, a moto puszczone (zdjęte łapki z kiery) przy prawie 70 kmph jedzie prosto jak po stole, więc... chyba gitarka
callum - Sob 20 Mar, 2010
Paulo, lampy prosto z Triumpha na pewno nie są, ale i tak są bardzo fajne. Szczerze mówiąc to bardzo mi się podobają w tej GS-ce takie "żabie oczy" i nawet w jakimś sensie bardziej mi tu pasują niż w Triumphie. Nie przejmuj się "podcinaniem skrzydeł", wiadomo, że nie ma motocykli w tym wieku, które nie miałyby żadnych przygód za sobą, więc i ten nie będzie wyjątkiem, ale na pewno dostarczy Ci dużo frajdy z jazdy, a jak będziesz dbał o niego to wszystko będzie OK. Życzę dużo radości z jazdy tym oryginalnym GS-kiem
Paulo napisał/a: | przy prawie 70 kmph jedzie prosto jak po stole |
Sprawdź jeszcze, czy przy 30 kmph też jedzie prosto
Paulo - Sob 20 Mar, 2010
Jedzie
No wiem, nie pierwszy raz słyszę że nie ma moto bez przygód więc
Paulo - Sro 21 Kwi, 2010
Właśnie rozpocząłem żmudne prace nad przerobieniem GenesiS pod siebie
Jak skończę z zamierzonym efektem, zdam relację
Paulo - Nie 09 Maj, 2010
No więc tak...
Ukończyłem Przynajmniej póki co
Dla porównania z przed :
Po:
Special - Nie 09 Maj, 2010
reflektory to dalekosiezne halogeny dostepne na allegro?
mifek - Nie 09 Maj, 2010
Paulo, <very nice>
Mauy - Nie 09 Maj, 2010
ja jaaa, na klar wygląda
jak bedzie pogoda i czas to kolega da znać, podjedziem na 3 stawy i obczaimy wreszcie ktoś z gs w okolicy...
Paulo - Nie 09 Maj, 2010
Special napisał/a: | reflektory to dalekosiezne halogeny dostepne na allegro? |
Szczerze... chyba nie. Różnią się trochę od alledrogowych. Po pierwsze - mają homologację, po drugie są na H4 a nie na H1. Generalnie mam w środku po dwie a nie trzy żarówki jak w tamtych. A świecą w zależności od tego, jakie żarówki się wtryni. Ładnie świeciły na GE Electrics H4 Sportlight... ale spaliły się w ciągu miecha. Do kitu te żarówki
Mauy napisał/a: | ja jaaa, na klar wygląda
jak bedzie pogoda i czas to kolega da znać, podjedziem na 3 stawy i obczaimy wreszcie ktoś z gs w okolicy... |
No można by gdzieś wyskoczyć przy okazji
demondemidi - Nie 09 Maj, 2010
Wszystko git, tylko przy okazji lakierowania można było się pozbyć tych wgnieceń na baku
Paulo - Nie 09 Maj, 2010
Teoretycznie, praktycznie i technicznie - tak
Realnie - mam swoją własną teorię na temat tych wgnieceń, ale wybacz mi, nie będę się z nią dzielił, jest zbyt kontrowersyjna
Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi: one tam po prostu mają być
metalbeast - Nie 09 Maj, 2010
Paulo napisał/a: | No więc tak...
Ukończyłem Przynajmniej póki co |
Fajnie wygląda. Lakier ciekawy bardzo choć nie w moim guście.
Chyba nikt na forum takiego nie ma
Ogólnie nie podobają mi się takie lampy. Kwestia gustu.
Lusterka chromowane takie: http://www.master.pl/~psych/moto/lustra/03.jpg
są całkiem spoko, ale pasują do klasycznej wersji nakeda, a ty masz raczej po przeróbkach i mogą nie pasować wizualnie. Ja mogę polecić - opisałem je w temacie swojego moto.
Planujesz jakąś zmaine tłumika (nawet na monti ) ? Doda to rasowego wyglądu motocyklowi.
Special - Nie 09 Maj, 2010
metalbeast napisał/a: | (nawet na monti ) |
co to ma znaczyc ?
montii to jeden z najlepszych wyborow jezeli chodzi o budzetowy wydech
metalbeast - Nie 09 Maj, 2010
To nie miało tak zabrzmieć
Lepszy monti niż jakaś polepiona puszka.
Paulo - Nie 09 Maj, 2010
metalbeast napisał/a: | Fajnie wygląda. Lakier ciekawy bardzo choć nie w moim guście.
Chyba nikt na forum takiego nie ma |
Nie wydaje mi się Jak dotąd widziałem aż 1 moto w kameleonie i to gdzieś w necie.
metalbeast napisał/a: | Ogólnie nie podobają mi się takie lampy. Kwestia gustu. |
Dokładnie tak Mnie zaś brzydzi to jedno 'wielkie oko' na środku Już nawet diabeł na masce jest lepszy, choćby niewyszukany
metalbeast napisał/a: | Lusterka chromowane takie: http://www.master.pl/~psych/moto/lustra/03.jpg
są całkiem spoko, ale pasują do klasycznej wersji nakeda, a ty masz raczej po przeróbkach i mogą nie pasować wizualnie. Ja mogę polecić - opisałem je w temacie swojego moto. |
Myślałem o okrągłych
metalbeast napisał/a: | Planujesz jakąś zmaine tłumika (nawet na monti ) ? Doda to rasowego wyglądu motocyklowi. |
Raczej nie. Przynajmniej na typ etapie Jak na razie nie narzekam na to, co GenesiS do mnie mówi
Emwu96 - Pon 10 Maj, 2010
http://moto.allegro.pl/it...mm_srebrna.html
i pisze, ze cena dotyczy jednej sztuki to jednej lampki czy no dwoch normalnie bo sie pogubilem
hubertgontarz - Pon 10 Maj, 2010
Wg mnie kanapa mi nie pasuje, powinna być czarna, kolor nic też czarny i uchwyt pasażera. Do tego laga prawa się poci.
Ale ogólnie ciekawa inwencja twórcza z kolorem.
YaCek - Pon 10 Maj, 2010
Paulo napisał/a: | Dokładnie tak Mnie zaś brzydzi to jedno 'wielkie oko' na środku |
Odnośnie podwójnych lampionów, popieram (sam mam duet) , choć powiem że "cyklopy" też się godnie prezentują
Zaraz będą głosy, że ori to zawsze ori
Kiedy ja rejestrowałem się na forum moją Suze porównano do :
http://bamfbackgrounds.co...wofkq-walle.jpg
niewybacze
Paulo - Nie 16 Maj, 2010
A ja nie uważam, że się godnie prezentują Kojarzą mi się ze starocią i prostotą
Paulo - Nie 31 Paź, 2010
Kilka dni przed kolizją zrobiłem kilka rzeczy, zatem zafotkuję troszkę Przede wszystkim ranty żeberek silnika. Nie wiem, jak mi się udało, sami oceńcie.
[/URL]
Następne fotki będą już bo remoncie i, mam nadzieje, profesjonalnym lakierowaniu
Emwu96 - Wto 16 Lis, 2010
a te ranty na cylindrze jak robiles ?
Paulo - Czw 18 Lis, 2010
Pilnik małej gradacji, potem lakierem wysokotemperaturowym, żeby granica między srebrnym i czarnym była ostra i jeszcze raz pilnikiem, ale gruboziarnistym, żeby był taki efekt skośnych paseczków Skończyłem remont GenesiS. Zafotkuję przy dobrej pogodzie
Emwu96 - Czw 18 Lis, 2010
a sciagales sillnik/cylinder jak to robiles ?
Paulo - Czw 25 Lis, 2010
Nie, nic nie ściągałem nic
Dziś postaram się wrzucić fotki skończonej roboty
Paulo - Sob 27 Lis, 2010
OK jak obiecałem foty skończonej roboty
AdamSsS - Sob 27 Lis, 2010
_-zak-_ - Sob 27 Lis, 2010
Naprawdę ładnie, super efekt. Jest jedno ale, co jest z siedzeniem, dziwnie się marszczy?
Patryk89 - Sob 27 Lis, 2010
Bardzo ładnie to wygląda. Fajny pomysł z malowaniem tarczy hamulcowej.
Paulo - Sob 27 Lis, 2010
_-zak-_ napisał/a: | co jest z siedzeniem, dziwnie się marszczy? |
To z tyłu to szron xD Foto było robione wczoraj przed południem Jeszcze dało się latać w porównaniu do tego, co dziś jest za oknem... Ale było tak w okolicach 0. Hmm czemu się marszczy, nie wiem Od temperatury? Nie zwróciłem na to uwagi szczerze mówiąc Chociaż jeden kij i tak przed wiosną poleci do tapicera do podwyższenia
_-zak-_ - Sob 27 Lis, 2010
Dobry powód do upiększeń. Gratuluje zapału.
Najgorsze jest to jak już się nie ma pomysłu co by tu zmienić.
Paulo - Pon 06 Gru, 2010
A tam Pomysł się zawsze znajdzie Jak braknie to się zmieni moto i zabawa od nowa
Paulo - Sob 12 Lut, 2011
Wpadłem na taki ciekawy pomysł, założę sobie tutaj w pierwszym poście książeczkę serwisową mojej Suzi, będę tam opisywał wszystkie zmiany eksploatacyjne jak i wizualne
Swojego rodzaju dokumentacja życia moto
AdamSsS - Sob 12 Lut, 2011
Bardzo dobry pomysł . Popieram .
Paulo - Sob 16 Kwi, 2011
Jakiś czas mnie nie było i parę zmian w moto nastąpiło
Wizualne wrzucę przy okazji, jest ich trochę.
Techniczne: z wynikłego lewego powietrza wymienione uszczelki pod kroćcami dolotowymi, nowe sprężyny w gaźnikach (jedna pękła ze starości...), wymienione uszczelki pod kroćcami ssącymi do synchro, gaźniki ponownie wyczyszczone i zsynchronizowane (jak już się chwaliłem mam na stanie zestaw Cb/Cl-Tune ) Nowa linka obrotomierza. Nowe amortyzatorki pod bakiem.
Visual na dniach
Paulo - Pon 02 Maj, 2011 Temat postu: GS 500 E (Eclipse) INFO:
Z racji kilku zmian i kolorystyki GS z GenesiS został przechrzczony na Eclipse
[ Dodano: Wto 03 Maj, 2011 ]
tak się teraz moje małe cudeńko prezentuje z nowych zmian:
-nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004. Już kiedyś wpadłem na ten pomysł, ale brakowało środków do realizacji Dodatkowo zamiast żarówki postojowej W5W zainstalowałem 3watową diodę CREE z radiatorem.
-przednie kierunki powędrowały na nowe zaczepy do góry, ponieważ 'zniknęły' za nową lampą
-lift tyłu, kierunki wbudowane w tylną lampę, wyzerowany błotnik, tablica nachylona pod delikatnym kątem ścięcia tyłu - maxymalizacja prześwitu przy tylnym kole
-felgi polakierowane w kolor baku i plastików, czyli pearlescent. uchwyt pasażera również.
-zainstalowany prękościomierz Cat Eye Velo 8. Potrzeba matką wynalazków. Jest precyzyjniejszy (pokazuje do 1 cyfry po przecinku), pokazuje czas jazdy, średnią i maksymalną prędkość - i - najważniejsze! - ma zegarek W seryjnym się ukręciła wczoraj linka w środku ze starości i zdemontowałem... ale póki co nie pali mi się z montowaniem jej. I tak nie wierzę w przebieg który pokazuje wcześniej zauważyłem jednak jedną rzecz: mechaniczny prędkościomierz do 100 kmph nieco zaniża prędkość, a powyżej 100 kmph zawyża. nie wiem czym jest to spowodowane, ale cyfrowemu wierzę bardziej
-pokrywa zaworów polakierowana lakierem wysokotemperaturowym (Motip, 800'C) w kolor silnika - czyli czerń
-rama maźnięta na czarno. na razie próbnie bez demontażu moto. w końcu sezon się zaczął chyba bym ocipiał, żeby teraz moto rozkładać nie mniej tak się już będzie prezentować
-wahacz jednostronnie (j/w bez demnotażu) na czarno, pod klarem nazwa moto 'Eclipse' pearlescentem. Lagi na czarno.
-napis 'Eclipse' na tłumiku. czysty mój wymysł. mi się podoba, niektórym też, niektórym nie. kwestia gustu
-obiłem sobie siedzenie na nowo. tapicer zaśpiewał 200, na Allegro dałem 15 zeta za 1x1,4m ekoskóry. Tacker miałem w domu. Efekt nienajgorszy Przy okazji obiłem przyjacielowi roztarganą w CB 500 i kumplowi w CBR F3
-nowe lusterka F1 style. Zwęziły mi moto po kilka cm z każdej strony i są niżej, łatwiej się przebijać w korkach. W końcu to gs w wydaniu street trzeba się do nich przyzwyczaić. na + że dodatkowo pod pachą widać WSZYSTKO co się dzieje z tyłu za moto opcja działa tylko bez plecaczka
rasputhn - Sro 04 Maj, 2011
Bardzo ciekawie to wygląda Trochę inne gusta mamy, ale gratuluję pomysłu lakier to perełka? Czy jakiś kameleonik?
wolf - Sro 04 Maj, 2011
Sweetaśnie A tak na serio ładnie się prezentuje. Od czego ta lampa?
DARO13 - Sro 04 Maj, 2011
Kod: | nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004 |
pisze ładny GS
Grzechu16 - Sro 04 Maj, 2011
Bardzo ładny kolorek Lampa też dosyć ciekawie wygląda, jestem ciekawy jak na żywo się całość prezentuje.
Paulo - Czw 05 Maj, 2011
rasputhn napisał/a: | Bardzo ciekawie to wygląda Trochę inne gusta mamy, ale gratuluję pomysłu lakier to perełka? Czy jakiś kameleonik? |
Kameleonik Blue to Violet to Orange.
Grzechu16 napisał/a: | Bardzo ładny kolorek Lampa też dosyć ciekawie wygląda, jestem ciekawy jak na żywo się całość prezentuje. |
Na Chudów zdarza Ci się latać? JCT jutro będę, nie wiem tylko precyzyjnie o której
Grzechu16 - Czw 05 Maj, 2011
Bywam, ale tylko przejazdem Krótko i zwięźle żeby nie robić tutaj spamu to można się większą ekipą z okolic katowic umówić i pokręcić się po okolicy
Pozdrawiam
Fabian - Wto 10 Maj, 2011
Widzialem na zywo na zlocie w Toszku ale niestety Ciebie, jako wlasciciela nie spotkalem Jak Ci sie zlot podobal?
Paulo - Wto 10 Maj, 2011
A spoko, fajnie było Długo nie siedziałem, tak w ramach wypadu z kumplem wpadłem na MT 03 co stała obok A Ty też GS'em? Namierzyłem tylko jednego przed zamczychem, jasnoniebieski z grzanymi manetkami i akcesoryjnym tłumikiem. Ale na 99% to był sprzęt Diablicy
Fabian - Pon 16 Maj, 2011
Nie Nie,
Ja na SV650, ale bylem z Duellisem, ktory byl na GSie, a obok naszych namiotow tez stal kolejny GS
Paulo - Nie 19 Cze, 2011
Cóż drodzy państwo Kolejna odsłona maleństwa!
Zmiany (od najważniejszych):
-szersza o cal felga z tyłu:
z 3,5 cala na 4,5 cala - pochodząca z Suzuki 'Jajko' GSXF 750 2004r. wraz z oponką Michelin Pilot Power 150/60/ZR17 oraz przerobionym wspornikiem hamulca Jest to najlepsza, moim zdaniem, ze zmian jakich można w GS'ie dokonać. Maszyna prowadzi się 1000 razy lepiej, płynniej przyspiesza i ładniej rusza z miejsca, świetnie czuje się w winklach (tam gdzie walczyłem z uciekającą dupą, teraz przy tej samej prędkości jedną ręką spokojnie można się w zakręcie podrapać po jajkach ). Kwestii estetyki chyba nie muszę już poruszać, ponieważ maszyna także prezentuje się dużo lepiej na takim 'kapciu'. Tutaj uśmiech i podziękowania do Demondemidi'ego, raz za rady, a dwa że elementy zawieszenia właśnie od niego pochodzą. Wszystko świetnie spasiło Felgę naturalnie polakierowałem w kolor reszty moto
-jak pewnie zauważyliście - tylna lampka. Pochodzenie: Yamaha YZF R1 '98-'99. Jak dla mnie kosmos Wymagała trochę roboty z zamontowaniem, ale opłacało się Oczywiście obrócona upside-down
-w plastiki wbudowałem dodatkowe kierunki na LED'ach Podstawowa intencja? Szybki czas reakcji LED'ów. Kierowcy przynajmniej widzą jak się 'dziękuje' tudzież 'przeprasza' bo zauważyłem, że w GS'ie czas reakcji żarówek jest koszmarny i z LEWO-PRAWO-LEWO wychodzi LEWO-LEWO , a przeróbki flasher'a na LED Suzi się nie doczekała - ale o tym później No i, moim zdaniem skromnym, fajnie to wygląda Na fotach w fazie testów były wyłącznie same LED'y.
-dekle silnika walnąłem czarnym matem. Wprawdzie z puszki, ale lakier Motip'a - trzyma się bez zastrzeżeń i świetnie wygląda
...a na koniec hmm... troszkę smutna wiadomość... ponieważ Suzi szuka nowego właściciela Narobiłem przy niej znowu nowinek, w ogóle nie miałem zamiaru się jej pozbywać...nawet nie minęły dwa tygodnie jak wymieniłem filter, olej i świece Ale trafiła się niesamowita okazja i cóż Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy bez mleka - czyli zamieniłem 'Sukę' na 'Kawał-Suki' . Przy okazji się pochwalę, na razie focia 2 gether
huh - Nie 19 Cze, 2011
hmm czyzby to zzr 600?
Paulo - Wto 21 Cze, 2011
ano
Paulo - Pon 27 Cze, 2011
Eclipse'a właśnie została oddana w ręce nowego motonity Oby dała mu tyle radości co mi! Tymek - od tej chwili temat należy do Ciebie
guayre - Pon 27 Cze, 2011
Tak jest! Temat przejmuję i obiecuję na bieżąco zdawać relacje z życia Eclipse'a.;) I na pewno jeszcze nie raz będę Cię prosił o pomoc, więc nie uciekaj z Kawą z forum!;p
Pierwszy tydzień za mną, zrobione ponad 500km, oczywiście nie obyło się bez kilku przygód i zmian...:)
1. 4 godzinny postój motoru na nie swoim osiedlu zakończył się drutem w wentylu i złamanym nożem w oponie (kochany Kraków...), domyślam się, że to przez obce tablice, bo jeszcze nie przerejestrowałem motoru. Na szczęście wentyl wymieniłem sam i po napompowaniu spokojnie dało się dojechać do wulkanizacji.
2. Podczas oglądania motoru z flakiem z tyłu oczywiście się zagapiłem trzymając go tylko jedną ręką iiiii... bum! Przewrócił się na drugą stronę... Efekt: drobne otarcia i złamana klamka hamulca przedniego, do wulkanizacji i później po nową klamkę na hamulcu tylnym.;D Plus - jak się okazało nowa klamka jest jakaś wygodniejsza.:)
3. Do wymiany poszedł napęd, części zakupione w Larssonie, łańcuch RK x-ringowy wzmacniany. Mój instruktor jazdy pożyczył mi kartę stałego klienta i dostałem rabat w wysokości 35% (!!!), wobec czego wszystko kosztowało mnie 'grosze'.:) Wymieniłem z pomocą ojca i teraz wszystko chodzi dużo ciszej i przyjemniej.
4. Poza tym oczywiście kupiłem parę rzeczy, Suzi dostała siatkę bagażową, spray do czyszczenia łańcucha i do smarowania Castrol, Hipol jednak za bardzo brudził...
5. Ostatnio polatałem z kolegą po Krakowie, on na GSX-F po małych modach i stwierdził, że jak na GS-a to wręcz za dobrze się zbiera, był pod wrażeniem tego egzemplarza.:)
Póki co, tyle.
Pzdr!:)
guayre - Pon 05 Wrz, 2011
04.09.2011
Wymienione świece
Czyszczenie, synchronizacja, regulacja gaźników
Usługi wykonane przez PS Bikes w Krakowie
Koszt 190zł
guayre - Pią 30 Wrz, 2011
Z racji przypływu gotówki:
lakierowanie moto -> bak, tylne owiewki, przedni błotnik, uchwyt z tyłu.
kolor: czarna perła (pod słońce mieni się delikatnie na fiolet)
koszt: 350zł w profi warsztacie lakierniczym
Uploaded with ImageShack.us
Lepsze foto zrobię w najbliższym czasie.
Spotkała mnie także nietypowa przygoda, urwało się to coś, do czego jest przymocowana linka sprzęgła, pod deklem, udało się na szczęście pospawać mini-element, teraz jest lepiej niż fabrycznie. Przy okazji wymieniony uszczelniacz popychaczy sprzęgła, bo troszkę się olej sączył.
Całkowity koszt 120zł (PS Bikes Kraków)
LukSwi - Sob 01 Paź, 2011
Jeśli można wiedzieć dlaczego zmieniłeś kolor?
Tamten ci się nie podobał?
\/ Kiedyś pytałem się w mieszalni lakierów to za czarna perłe chcieli 50zł za 100ml bazy
kempes - Sob 01 Paź, 2011
Rozumiem, że 350 zł płaciłeś za samo malowanie? Ile kosztował cię lakier, podkład, kolor, itp., i ile konkretnie tego potrzeba na pomalowanie GS'a?
guayre - Nie 02 Paź, 2011
@LukSwi
Tak, zmieniłem, bo zawsze byłem miłośnikiem czarnego, takie miałem wszystkie auta, łącznie z obecnym, więc i motor poszedł w taki kolor, fiolet był nieco źle odbierany... Dużą rolę też odegrała cena, nie dałbym więcej za taką niczym nie wymuszoną zachciankę kolorystyczną. W fiolecie zostały felgi, ramiona lusterek i parę wstawek w ramie. Ogólnie moto jest 'bardzo czarne', w zimie mam jeszcze zamiar pomalować obudowę zegarów i odświeżyć kierownicę.
Jeśli chodzi o cenę 350zł... To jest łączny koszt malowania, razem z materiałami, tych wszystkich elementów. Dlaczego malowanie 'za frytki'? Ojciec załatwił u znajomego właściciela zakładu blach.-lakier., stąd miałem pewność, że będzie profi i cena wręcz śmieszna.
W związku z powyższym nie wiem ile czego było trzeba, ale jak chcesz to mogę zapytać. Na oko strzelam, że materiały w tych 350zł to jakieś 150-200zł max.
[ Dodano: Pon 03 Paź, 2011 ]
Uploaded with ImageShack.us
Paulo - Sob 22 Paź, 2011
No cóż, kolor to już kwestia gustu, choć trochę szkoda... fakt faktem koło amatorszczyzny to nawet nie leżało, ale miało swój urok Nie było mnie jakiś czas na forum, wiadomo był środek sezonu, lata się zamiast siedzieć przed kompem W każdym razie cieszę się że wciąż zadowolony z maszynki. Nie czytałem Twoich przygód wcześniej, ale motyw z oponą i wentylem był mało fajny, tak że... nie wiedziałem że SK-owe tablice w KRK robią taką sensację he he. Co do osiągów i 'zbierania' maszynki też miło że zadowolony. Jak wiesz była to wersja zdławiona GM51B więc kto wie, może po prostu jest na Dyno-Jet'ach czy coś, specjalnie się nad tym nie zastanawiałem Za to zmiana felgi z tyłu - dla mnie to podstawa zmian technicznych w GS i zalecałbym to każdemu, kto kupuję maszynkę na dłużej. Pozdro Tymek, LWG!
guayre - Czw 10 Lis, 2011
Siema Paweł, teraz mnie tu trochę nie było, zresztą właśnie wracam z moto.:) Suza służy baaardzo dobrze, nie mam prawa narzekać! Na tej feldze rzeczywiście 100 razy lepiej wygląda, jeszcze nie spotkałem w Krk drugiej takiej gs-ki. Zresztą w sumie jeszcze nikt nie zorientował się na 1 rzut oka, że to GS-ka:D Te osiągi to ciekawa sprawa, ja się praktycznie w ogóle na tym nie znam, ale ze spotkań z innymi moto na to by wychodziło... Kiedyś nawet przypadkowo spotkałem się z inną gs na światłach i... zdecydowanie z przodu!
Może się wybiorę jeszcze w tym roku na śląsk do kolegi, bo bandita kupił, odezwę się wtedy!
Pzdr!
Paulo - Czw 10 Lis, 2011
He he no spoko Choć w tym sezonie już się nie zapowiada, od jutra ma się zacząć epoka lodowcowa hi hi
guayre - Nie 15 Kwi, 2012
Na nowy sezon wymieniona tylna opona - Michelin 150/70 i wymieniony olej
Po zimie wszystko sprawuje się doskonale, nawet aku po podładowaniu i dolewce działa jak nówka. Opona zakupiona używana, ale w naprawdę bardzo dobrym stanie, do tego super wygląda, a moto zdecydowanie lepiej trzyma się drogi!
Na razie, odpukać, żadnych usterek, a przebieg powoli rośnie:)
Paulo - Sob 26 Maj, 2012
Co mi pozostaje dodać, cieszę się że moto Ci służy
Ta felga z jajka to naprawdę jest rewelacja, cholerny przełom aż się dziwię że tak małe jest tym zainteresowanie :O felga z tarczą hamulcową chodzi na Allegro po 70 zeta, a tak poza tym wystarczy dać wspornik do przespawania... myślę że nie jeden spawacz zrobiłby to za przysłowiową flachę. a jest to najlepsza modyfikacja jaką w tym motocyklu (moim zdaniem) można i powinno się zrobić... pozdro
guayre - Pon 11 Cze, 2012
Nie mogę się nie zgodzić!:D Gdybym kupił normalnego GS-a bez chwili zastanowienia zmieniałbym tę felgę.:) Moto oczywiście cały czas służy, bez usterek, tylko lać paliwo.
Update: Ostatnio podmalowałem na szybko silnik i okolice, bo mat się trochę złuszczył, teraz jest błyszczące, ale jak będę miał więcej czasu zrobię to bardziej porządnie.
I najmniej przyjemna sprawa - powoli się przygotowuję do sprzedaży, powód najzwyklejszy i taki z jakiego Paulo rozstał się z Suzą - czas na coś mocniejszego. Nie spieszę się ze sprzedażą, Suzą cały czas jeżdżę, wolałbym, żeby trafiła do kogoś z forum.
miziel - Pon 11 Cze, 2012
a moglbys gdzies wrzucic jakies foto aktualne ?
guayre - Pon 11 Cze, 2012
Proszę bardzo, przed chwilą robione dla innego forumowicza.;)
http://hostuje.net/file.p...19cc5ca29056707
http://hostuje.net/file.p...e4d94e26f7033f4
http://hostuje.net/file.p...9cc04f075b14cc7
guayre - Czw 14 Cze, 2012
Suza przed chwilą pojechała do Wałbrzycha z forumowiczem wizio! Trochę smutno, ale mam nadzieję, że będzie mu służyła oraz dawała tyle radości co mi i wcześniej Pawłowi aka Paulo.
Myślę, że szczęśliwy (chyba ) nabywca się tu odezwie.
PS Gdyby ktoś chciał pogonić jakieś zzr600, cebrę albo thundercata - niech da znać!
Paulo - Czw 31 Paź, 2013
hmmm ciekawe jak tam się ma nie-moje już maleństwo
|
|