.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Sprzęty użytkowników - GS 'GenesiS' 5oo :D

Paulo - Sro 17 Mar, 2010
Temat postu: GS 'GenesiS' 5oo :D
W końcu i ja pochwalę się moim nabytkiem :D
Zobaczyłem i wiedziałem, że to musi być TEN ;P

Ochrzczony (% ;P ) w dzień nabycia 'GenesiS' bo nazwa mi się spodobała i ładnie pasuje do literek GS ;)
Moto prezentuje się tak (13.03.2010):



EDIT:
Obecnie (19.06.2011):





>>>> GENESIS 500 SERVICE BOX <<<<
03.2010 / 03.2010- w chwili zakupu

EKSPLOATACJA

OPONA PRZÓD
03.2010 / Dunlop 110/70/17
07.2010 / Bridgestone Battlax BT 45 110/70/17
OPONA TYŁ
03.2010 / Dunlop Arrowmax GT 501 130/70/17R
08.2010 / Dunlop Arrowmax GT 501 130/70/17R
05.2011 / Michelin Pilot Power 150/60/17R
KLOCKI HAMULCOWE PRZÓD
03/2010 / Siffert
07/2010 / EBC
05/2011 / Siffert
KLOCKI HAMULCOWE TYŁ
03.2010 / Siffert
02.2011 / EBC
PŁYN HAMULCOWY
10.2010 / Wymiana (K2 - DOT4), czyszczenie i smarowanie tłoczków
05.2011 / Wymiana (K2 - DOT4)
NAPĘD
03.2010 / JK Sprockets przód, JK Sprockets tył, Łańcuch DID 520
02.2011 / Sunstar przód, JK Sprockets tył, Łańcuch DID 520 VM (x-ring)
ZAWIESZENIE PRZÓD
03.2010 / Olej i uszczelniacze nieznane.
07.2010 / Nowe uszczelniacze, Olej Castrol Fork Oil 10W (w serwisie)
02.2011 / Nowe uszczelniacze, Olej Castrol Fork Oil 10W (w ramach reklamacji 07.2010)
LUZY ZAWOROWE
03.2010 / ?
01.2011 / Regulacja: wymiana płytek obydwu zaworów ssących, wymiana uszczelki pokrywy zaworów
GAŹNIKI
03.2010 / ?
01.2011 / Czyszczenie i synchronizacja. Skład wolnych z Colortune, Synchro z Carbtune Pro.
04.2011 / Wymiana uszczelek pod kroćcami dolotowymi a blokiem silnika (rozsypały się ze starości i pojawiło się lewe powietrze). Wymiana sprężyn w gaźnikach na nówki (jedna pękła ze starości). Nowe uszczelki pod kroćcami dolotowymi. Ponownie czyszczenie i synchronizacja. Skład wolnych z Colortune, Synchro z Carbtune Pro.
OLEJ I FILTR OLEJU
03.2010 / Hiflo filtro + Bel Ray Thumper 20W-50
11.2010 / Hiflo filtro + Motul 5100 15W-50
05.2011 / Hiflo filtro + Motul 5100 15W-50
ŚWIECE
03.2010 / NGK DPR8EA9
11.2010 / NGK DPR8EA9
05.2011 / NGK DPR8EA9
FILTR POWIETRZA
03.2010 / Suzuki
06.2010 / Zamiennik FPS-010
03.2011 / Hiflo Filtro HFA 3503
AKUMULATOR
03.2010 / Katana 14Ah
INNE
04.2010 / Wymiana klamki sprzęgła
06.2010 / Wymiana linki sprzęgła
09.2010 / Wymiana łożysk przedniego koła - SKF 6302 2RS
11.2010 / Wymiana wgniecionego baku
04.2011 / Wymiana linki obrotomierza
05.2011 / Wymiana klamek sprzęgła i hamulca na czarne


MODDING

REFLEKTOR PRZÓD
03.2010 / Dual H4 Naked Eyes (HR)
04.2011 / GS 500F Street-Adapted Single H4 (HCR)
ŻARÓWKI PRZÓD
03.2010 / 2x Market Blue HID, Postojówki LED Market
04.2010 / 2x GE Sportlight, Postojówki Philips Blue Vision
09.2010 / 2x Philips Night Guide, Postojówki Philips Blue Vision
02.2011 / 2x Philips Crystal Vision, Postojówki LED 1W Radiator
04.2011 / 1x Philips Crystal Vision, Postojówka LED 1W SMD
LAKIER
03.2010 / Malowanie oryginalne czerwone '93
05.2010 / Pearlescent Flip-Flop + klar [natrysk - puszka] Blue to Violet
11.2010 / Pearlescent Flip-Flop + klar z utwardzaczem [natrysk - pistolet] Blue to Violet
KIERUNKOWSKAZY
03.2010 / Oryginalne pomarańczowe
05.2010 / Małe przezroczyste, prostokąt - sztywne. 4
06.2010 / Małe przezroczyste, strzałki - elastyczne na tył. 2
10.2010 / Małe przezroczyste, strzałki - elastyczne na przód. 2
11.2010 / Wizualny modding strzałek - niebieskie szkiełka. 4
05.2011 / Wizualny modding strzałek - czarne szkiełka. 4
LUSTERKA
03.2010 / Oryginalne
03.2011 / Małe prostokątne F-1 Style
FELGI
03.2010 / Felgi lakierowane na czarno
03.2010 / Polerowane ranty felg
04.2011 / Felgi w kolor plastików i baku. Pearlescent Flip-Flop Blue to Violet
05.2011 / Felga tył 4,5 cala (Suzuki GSXF 750) z oponą 150/60/17R, polakierowana jak wyżej
RAMA
03.2010 / Oryginał - kolor szary.
05.2010 / Znaczki Kanji na ramie [natrysk - puszka]
04.2011 / Rama w kolorze czarnym.
04.2011 / Wahacz częściowo czarny. Z lewej napis 'ECLIPSE' lakierem Flip-Flop pod klarem.
04.2011 / Lagi w kolorze czarnym. Mocowanie błotnika w kolorze czarnym.
INNE - VISUAL
04.2010 / Skrócony tylni błotnik, obrócona tylna lampa
07.2010 / Tylne żarówki LED czerwone - BAY 15-D
08.2010 / Modyfikacja uchwytu tablicy
08.2010 / Osłona łańcucha 'SUZUKI' z polerowanej stali
10.2010 / Polerowanie rantów żeberek silnika
11.2011 / Tarcza hamulcowa w kolorze plastików
04.2011 / Wyzerowany błotnik. Zmieniony sposób mocowania tablicy
04.2011 / Kierunki zintegrowane w tylnej lampie
04.2011 / Klamka sprzęgła i hamulca zmienona na kolor czarny w ramach moddingu.
04.2011 / Nowa tapicerka kanapy. Bioskóra, syntetyk.
05.2011 / Lampa tył z Yamaha YZF R1
05.2011 / Dodatkowe kierunkowskazy LED

ZDARZENIA
w ramach uczciwości

04.2010 / Parkingóweczka na lewą stronę. Złamana klamka sprzęgła
06.2010 / Parkingóweczka na prawą stronę. Złamany 1 kierunek tył
10.2010 / Boczne otarcie z Fiestą. Wgnieciony bak, złamany kierunek przód, pęknięcie prawego lusterka, pęknięcie tylnej lampy (wibracje), złamana dźwignia sprzęgła. Moto technicznie bez szwanku - wymiana baku, lusterka, kierunków. Moto jedzie jak po sznurku :)

studi - Sro 17 Mar, 2010

Bardzo ładne moto i ważne że tobie się podoba z tą bliźniaczą lampą istotnie to ciekawe rozwiązanie.

Paulo napisał/a:
Dałby ktoś radę zrobić GS'ką tą ósemkę na placu?

Powiem Ci że na moim kursie jeździłem GS'em po 8 egzaminacyjnej i to nie tej dużej jak jest teraz ale tej mniejszej sprzed kilku lat i daje rade spokojnie

Paulo napisał/a:
Z minusów - dwa małe puknięcia po każdej stronie baku. Ale są niesamowicie symetryczne

W połączeniu z nieoryginalnymi ciężarkami na kierownicy podejżewam, że wim jaka może być natura tych wgnieceń :hyhy:

Ale naprawde fajna maszynka, niech ci służy jak najdłużej

Karollo - Sro 17 Mar, 2010

#####
Paulo - Sro 17 Mar, 2010

Chyba macie rację, po prostu moto jeszcze nie oblatane ;)
Ale po 250 zmiana niesamowita, sporo nauki przede mną :D

Liver Sausage - Czw 18 Mar, 2010

Nieoryginalna lampa, nieoryginalne ciężarki, ślady na baku, przetarty dekiel, brak osłon na lagach - pewnie poszedł jako bezwypadkowy? :hyhy:
Najważniejsze że Ci się podoba i masz zapał żeby go doprowadzić do dobrego stanu :)
No i byle serducho zdrowe było.

hubertgontarz - Czw 18 Mar, 2010

Po prostu ograniczniki puściły podczas ślizgu.
Stąd też zapewne zmieniona lampa.

rocznik 1993 i przebieg 38500 <- każdy tak mówi, po takim przebiegu motocykl wygląda jak nowy, prosto z salonu.

Ale i tak gratuluję zakupu, bo najważniejsze żeby się cieszyć!

studi - Czw 18 Mar, 2010

Paulo napisał/a:
Może mnie oświecisz ;P Bo zastanawiałem się, zastanawiałem i dalej nie wiem jak przy ogranicznikach można by tego dokonać :) Wybacz, brak doświadczenia, jestem zielony ;D

Myślę, że koledzy @Liver Sausage i @hubertgontarz odpowiedzieli na twoje wątpkiwości w temacie symetrycznych wgniotów

grzesiu - Czw 18 Mar, 2010

hubertgontarz napisał/a:
Po prostu ograniczniki puściły podczas ślizgu.
Stąd też zapewne zmieniona lampa.


Stad maly promien skretu :hyhy: A tak powaznie to zycze wielu bezawaryjnych km i szerokosci! :)

Irys - Czw 18 Mar, 2010

Jakoś nie pasują mi te "oczka" ;) Ale ważne że właścicielowi się podoba!
Pozdrawiam, szerokości.

Paulo - Czw 18 Mar, 2010

Hmm no umiecie konstruktywnie przyciąć skrzydełka ;P Ale to dobrze :) Im więcej będę wiedział, tym lepiej ;)
Z tego co się dowiedziałem, moto zostało już sprowadzone w takim stanie. Poprzedni właściciele nic nie robili z puknięciami na baku, żeby zostawić oryginalny lakier. Domyśliłem się, że coś go tam spotkało... ale wszystko zdaje się być ok. w każdym razie jeśli coś jest nie tak, doprowadzę go do należytego stanu ;)
Kumpel uważa, że lampy pochodzą z Triumph'a, nie wiem ile w tym prawdy :)

Miszi333 - Czw 18 Mar, 2010

Wątpię żeby to była lampa z Triumph'a, prędzej coś w stylu
http://moto.allegro.pl/it...reet_110mm.html

no ale wygląda całkiem fajnie ;)

grzesiu - Czw 18 Mar, 2010

Paulo napisał/a:
Hmm no umiecie konstruktywnie przyciąć skrzydełka ;P Ale to dobrze :) Im więcej będę wiedział, tym lepiej ;)
Z tego co się dowiedziałem, moto zostało już sprowadzone w takim stanie. Poprzedni właściciele nic nie robili z puknięciami na baku, żeby zostawić oryginalny lakier. Domyśliłem się, że coś go tam spotkało... ale wszystko zdaje się być ok. w każdym razie jeśli coś jest nie tak, doprowadzę go do należytego stanu ;)


Zarty, zartami ale tu chodzi o Twoje bezpieczenstwo! Jako ciekawostke powiem Ci, ze za tyle sprzedalem swojego GS'a, w 100% bezwypadkowego. Poszukaj na forum...

Paulo - Sob 20 Mar, 2010

W każdym razie - moto jak na razie sprawuje się bez zarzutu i jestem z niego zadowolony ;) Na serducho jak dotąd nie miałem okazji narzekać, a moto puszczone (zdjęte łapki z kiery) przy prawie 70 kmph jedzie prosto jak po stole, więc... chyba gitarka ;)
callum - Sob 20 Mar, 2010

Paulo, lampy prosto z Triumpha na pewno nie są, ale i tak są bardzo fajne. Szczerze mówiąc to bardzo mi się podobają w tej GS-ce takie "żabie oczy" i nawet w jakimś sensie bardziej mi tu pasują niż w Triumphie. Nie przejmuj się "podcinaniem skrzydeł", wiadomo, że nie ma motocykli w tym wieku, które nie miałyby żadnych przygód za sobą, więc i ten nie będzie wyjątkiem, ale na pewno dostarczy Ci dużo frajdy z jazdy, a jak będziesz dbał o niego to wszystko będzie OK. Życzę dużo radości z jazdy tym oryginalnym GS-kiem :)

Paulo napisał/a:
przy prawie 70 kmph jedzie prosto jak po stole

Sprawdź jeszcze, czy przy 30 kmph też jedzie prosto ;-)

Paulo - Sob 20 Mar, 2010

Jedzie ;)
No wiem, nie pierwszy raz słyszę że nie ma moto bez przygód więc :D

Paulo - Sro 21 Kwi, 2010

Właśnie rozpocząłem żmudne prace nad przerobieniem GenesiS pod siebie ;)
Jak skończę z zamierzonym efektem, zdam relację ;P

Paulo - Nie 09 Maj, 2010

No więc tak...
Ukończyłem ;) Przynajmniej póki co ;P



Dla porównania z przed ;) :




Po:


Special - Nie 09 Maj, 2010

reflektory to dalekosiezne halogeny dostepne na allegro?
mifek - Nie 09 Maj, 2010

Paulo, <very nice> :hyhy:
Mauy - Nie 09 Maj, 2010

ja jaaa, na klar wygląda
jak bedzie pogoda i czas to kolega da znać, podjedziem na 3 stawy i obczaimy ;) wreszcie ktoś z gs w okolicy...

Paulo - Nie 09 Maj, 2010

Special napisał/a:
reflektory to dalekosiezne halogeny dostepne na allegro?

Szczerze... chyba nie. Różnią się trochę od alledrogowych. Po pierwsze - mają homologację, po drugie są na H4 a nie na H1. Generalnie mam w środku po dwie a nie trzy żarówki jak w tamtych. A świecą w zależności od tego, jakie żarówki się wtryni. Ładnie świeciły na GE Electrics H4 Sportlight... ale spaliły się w ciągu miecha. Do kitu te żarówki :/

Mauy napisał/a:
ja jaaa, na klar wygląda
jak bedzie pogoda i czas to kolega da znać, podjedziem na 3 stawy i obczaimy ;) wreszcie ktoś z gs w okolicy...

No można by gdzieś wyskoczyć przy okazji ;)

demondemidi - Nie 09 Maj, 2010

Wszystko git, tylko przy okazji lakierowania można było się pozbyć tych wgnieceń na baku :zdziwko:
Paulo - Nie 09 Maj, 2010

Teoretycznie, praktycznie i technicznie - tak :)
Realnie - mam swoją własną teorię na temat tych wgnieceń, ale wybacz mi, nie będę się z nią dzielił, jest zbyt kontrowersyjna :oczami:
Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi: one tam po prostu mają być :rotfl:

metalbeast - Nie 09 Maj, 2010

Paulo napisał/a:
No więc tak...
Ukończyłem ;) Przynajmniej póki co ;P


Fajnie wygląda. Lakier ciekawy bardzo choć nie w moim guście.
Chyba nikt na forum takiego nie ma ??
Ogólnie nie podobają mi się takie lampy. Kwestia gustu.
Lusterka chromowane takie: http://www.master.pl/~psych/moto/lustra/03.jpg
są całkiem spoko, ale pasują do klasycznej wersji nakeda, a ty masz raczej po przeróbkach i mogą nie pasować wizualnie. Ja mogę polecić - opisałem je w temacie swojego moto.
Planujesz jakąś zmaine tłumika (nawet na monti :P ) ? Doda to rasowego wyglądu motocyklowi.

Special - Nie 09 Maj, 2010

metalbeast napisał/a:
(nawet na monti )


co to ma znaczyc ?
montii to jeden z najlepszych wyborow jezeli chodzi o budzetowy wydech :)

metalbeast - Nie 09 Maj, 2010

To nie miało tak zabrzmieć :)
Lepszy monti niż jakaś polepiona puszka.

Paulo - Nie 09 Maj, 2010

metalbeast napisał/a:
Fajnie wygląda. Lakier ciekawy bardzo choć nie w moim guście.
Chyba nikt na forum takiego nie ma ??

Nie wydaje mi się ;) Jak dotąd widziałem aż 1 moto w kameleonie i to gdzieś w necie.
metalbeast napisał/a:
Ogólnie nie podobają mi się takie lampy. Kwestia gustu.

Dokładnie tak ;) Mnie zaś brzydzi to jedno 'wielkie oko' na środku ;P Już nawet diabeł na masce jest lepszy, choćby niewyszukany :D
metalbeast napisał/a:
Lusterka chromowane takie: http://www.master.pl/~psych/moto/lustra/03.jpg
są całkiem spoko, ale pasują do klasycznej wersji nakeda, a ty masz raczej po przeróbkach i mogą nie pasować wizualnie. Ja mogę polecić - opisałem je w temacie swojego moto.

Myślałem o okrągłych ;)
metalbeast napisał/a:
Planujesz jakąś zmaine tłumika (nawet na monti :P ) ? Doda to rasowego wyglądu motocyklowi.

Raczej nie. Przynajmniej na typ etapie ;) Jak na razie nie narzekam na to, co GenesiS do mnie mówi :>

Emwu96 - Pon 10 Maj, 2010

http://moto.allegro.pl/it...mm_srebrna.html

i pisze, ze cena dotyczy jednej sztuki to jednej lampki czy no dwoch normalnie :D bo sie pogubilem :P

hubertgontarz - Pon 10 Maj, 2010

Wg mnie kanapa mi nie pasuje, powinna być czarna, kolor nic też czarny i uchwyt pasażera. Do tego laga prawa się poci.
Ale ogólnie ciekawa inwencja twórcza z kolorem.

YaCek - Pon 10 Maj, 2010

Paulo napisał/a:
Dokładnie tak ;) Mnie zaś brzydzi to jedno 'wielkie oko' na środku ;P


Odnośnie podwójnych lampionów, popieram :P (sam mam duet) , choć powiem że "cyklopy" też się godnie prezentują :P
Zaraz będą głosy, że ori to zawsze ori :) :hyhy:

Kiedy ja rejestrowałem się na forum moją Suze porównano do :
http://bamfbackgrounds.co...wofkq-walle.jpg
niewybacze :cwaniak:

Paulo - Nie 16 Maj, 2010

A ja nie uważam, że się godnie prezentują ;P Kojarzą mi się ze starocią i prostotą ;)
Paulo - Nie 31 Paź, 2010

Kilka dni przed kolizją zrobiłem kilka rzeczy, zatem zafotkuję troszkę ;) Przede wszystkim ranty żeberek silnika. Nie wiem, jak mi się udało, sami oceńcie.

[/URL]

Następne fotki będą już bo remoncie i, mam nadzieje, profesjonalnym lakierowaniu ;)

Emwu96 - Wto 16 Lis, 2010

a te ranty na cylindrze jak robiles ?
Paulo - Czw 18 Lis, 2010

Pilnik małej gradacji, potem lakierem wysokotemperaturowym, żeby granica między srebrnym i czarnym była ostra i jeszcze raz pilnikiem, ale gruboziarnistym, żeby był taki efekt skośnych paseczków :) Skończyłem remont GenesiS. Zafotkuję przy dobrej pogodzie :)
Emwu96 - Czw 18 Lis, 2010

a sciagales sillnik/cylinder jak to robiles ?
Paulo - Czw 25 Lis, 2010

Nie, nic nie ściągałem nic :)

Dziś postaram się wrzucić fotki skończonej roboty :D

Paulo - Sob 27 Lis, 2010

OK jak obiecałem foty skończonej roboty ;)










:oczami:

AdamSsS - Sob 27 Lis, 2010

:D :D
_-zak-_ - Sob 27 Lis, 2010

Naprawdę ładnie, super efekt. Jest jedno ale, co jest z siedzeniem, dziwnie się marszczy?
Patryk89 - Sob 27 Lis, 2010

Bardzo ładnie to wygląda. Fajny pomysł z malowaniem tarczy hamulcowej.
Paulo - Sob 27 Lis, 2010

_-zak-_ napisał/a:
co jest z siedzeniem, dziwnie się marszczy?

To z tyłu to szron xD Foto było robione wczoraj przed południem ;P Jeszcze dało się latać w porównaniu do tego, co dziś jest za oknem... ;) Ale było tak w okolicach 0. Hmm czemu się marszczy, nie wiem :D Od temperatury? Nie zwróciłem na to uwagi szczerze mówiąc :) Chociaż jeden kij i tak przed wiosną poleci do tapicera do podwyższenia :P

_-zak-_ - Sob 27 Lis, 2010

Dobry powód do upiększeń. Gratuluje zapału.
Najgorsze jest to jak już się nie ma pomysłu co by tu zmienić.

Paulo - Pon 06 Gru, 2010

A tam ;) Pomysł się zawsze znajdzie :D Jak braknie to się zmieni moto i zabawa od nowa :P
Paulo - Sob 12 Lut, 2011

Wpadłem na taki ciekawy pomysł, założę sobie tutaj w pierwszym poście książeczkę serwisową mojej Suzi, będę tam opisywał wszystkie zmiany eksploatacyjne jak i wizualne ;)
Swojego rodzaju dokumentacja życia moto :D

AdamSsS - Sob 12 Lut, 2011

Bardzo dobry pomysł . Popieram .
Paulo - Sob 16 Kwi, 2011

Jakiś czas mnie nie było i parę zmian w moto nastąpiło ;)
Wizualne wrzucę przy okazji, jest ich trochę.

Techniczne: z wynikłego lewego powietrza wymienione uszczelki pod kroćcami dolotowymi, nowe sprężyny w gaźnikach (jedna pękła ze starości...), wymienione uszczelki pod kroćcami ssącymi do synchro, gaźniki ponownie wyczyszczone i zsynchronizowane (jak już się chwaliłem mam na stanie zestaw Cb/Cl-Tune :P ) Nowa linka obrotomierza. Nowe amortyzatorki pod bakiem.

Visual na dniach :)

Paulo - Pon 02 Maj, 2011
Temat postu: GS 500 E (Eclipse)
INFO:
Z racji kilku zmian i kolorystyki GS z GenesiS został przechrzczony na Eclipse ;)

[ Dodano: Wto 03 Maj, 2011 ]


tak się teraz moje małe cudeńko prezentuje :) z nowych zmian:

-nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004. Już kiedyś wpadłem na ten pomysł, ale brakowało środków do realizacji :) Dodatkowo zamiast żarówki postojowej W5W zainstalowałem 3watową diodę CREE z radiatorem.

-przednie kierunki powędrowały na nowe zaczepy do góry, ponieważ 'zniknęły' za nową lampą :)

-lift tyłu, kierunki wbudowane w tylną lampę, wyzerowany błotnik, tablica nachylona pod delikatnym kątem ścięcia tyłu - maxymalizacja prześwitu przy tylnym kole

-felgi polakierowane w kolor baku i plastików, czyli pearlescent. uchwyt pasażera również.

-zainstalowany prękościomierz Cat Eye Velo 8. Potrzeba matką wynalazków. Jest precyzyjniejszy (pokazuje do 1 cyfry po przecinku), pokazuje czas jazdy, średnią i maksymalną prędkość - i - najważniejsze! - ma zegarek :D W seryjnym się ukręciła wczoraj linka w środku ze starości i zdemontowałem... ale póki co nie pali mi się z montowaniem jej. I tak nie wierzę w przebieg który pokazuje :P wcześniej zauważyłem jednak jedną rzecz: mechaniczny prędkościomierz do 100 kmph nieco zaniża prędkość, a powyżej 100 kmph zawyża. nie wiem czym jest to spowodowane, ale cyfrowemu wierzę bardziej :P

-pokrywa zaworów polakierowana lakierem wysokotemperaturowym (Motip, 800'C) w kolor silnika - czyli czerń

-rama maźnięta na czarno. na razie próbnie bez demontażu moto. w końcu sezon się zaczął :P chyba bym ocipiał, żeby teraz moto rozkładać ;) nie mniej tak się już będzie prezentować :)

-wahacz jednostronnie (j/w bez demnotażu) na czarno, pod klarem nazwa moto 'Eclipse' pearlescentem. Lagi na czarno.

-napis 'Eclipse' na tłumiku. czysty mój wymysł. mi się podoba, niektórym też, niektórym nie. kwestia gustu :)

-obiłem sobie siedzenie na nowo. tapicer zaśpiewał 200, na Allegro dałem 15 zeta za 1x1,4m ekoskóry. Tacker miałem w domu. Efekt nienajgorszy ;) Przy okazji obiłem przyjacielowi roztarganą w CB 500 i kumplowi w CBR F3 :P

-nowe lusterka F1 style. Zwęziły mi moto po kilka cm z każdej strony i są niżej, łatwiej się przebijać w korkach. W końcu to gs w wydaniu street ;) trzeba się do nich przyzwyczaić. na + że dodatkowo pod pachą widać WSZYSTKO co się dzieje z tyłu za moto :P opcja działa tylko bez plecaczka ;)




















rasputhn - Sro 04 Maj, 2011

Bardzo ciekawie to wygląda ;) Trochę inne gusta mamy, ale gratuluję pomysłu :) lakier to perełka? Czy jakiś kameleonik?
wolf - Sro 04 Maj, 2011

Sweetaśnie ;) A tak na serio ładnie się prezentuje. Od czego ta lampa?
DARO13 - Sro 04 Maj, 2011

Kod:
nowa przednia lampa - powypadkowa, pochodzi z GS 500F 2004


pisze ;) ładny GS :D

Grzechu16 - Sro 04 Maj, 2011

Bardzo ładny kolorek :) Lampa też dosyć ciekawie wygląda, jestem ciekawy jak na żywo się całość prezentuje.
Paulo - Czw 05 Maj, 2011

rasputhn napisał/a:
Bardzo ciekawie to wygląda ;) Trochę inne gusta mamy, ale gratuluję pomysłu :) lakier to perełka? Czy jakiś kameleonik?


Kameleonik :) Blue to Violet to Orange.

Grzechu16 napisał/a:
Bardzo ładny kolorek :) Lampa też dosyć ciekawie wygląda, jestem ciekawy jak na żywo się całość prezentuje.


Na Chudów zdarza Ci się latać? :) JCT jutro będę, nie wiem tylko precyzyjnie o której ;)

Grzechu16 - Czw 05 Maj, 2011

Bywam, ale tylko przejazdem :) Krótko i zwięźle żeby nie robić tutaj spamu to można się większą ekipą z okolic katowic umówić i pokręcić się po okolicy :)
Pozdrawiam

Fabian - Wto 10 Maj, 2011

Widzialem na zywo na zlocie w Toszku :D ale niestety Ciebie, jako wlasciciela nie spotkalem :P Jak Ci sie zlot podobal?
Paulo - Wto 10 Maj, 2011

A spoko, fajnie było ;) Długo nie siedziałem, tak w ramach wypadu z kumplem wpadłem na MT 03 co stała obok :P A Ty też GS'em? Namierzyłem tylko jednego przed zamczychem, jasnoniebieski z grzanymi manetkami i akcesoryjnym tłumikiem. Ale na 99% to był sprzęt Diablicy :D
Fabian - Pon 16 Maj, 2011

Nie Nie,
Ja na SV650, ale bylem z Duellisem, ktory byl na GSie, a obok naszych namiotow tez stal kolejny GS :)

Paulo - Nie 19 Cze, 2011

Cóż drodzy państwo :D Kolejna odsłona maleństwa! ;)



















Zmiany (od najważniejszych):

-szersza o cal felga z tyłu:
z 3,5 cala na 4,5 cala - pochodząca z Suzuki 'Jajko' GSXF 750 2004r. wraz z oponką Michelin Pilot Power 150/60/ZR17 oraz przerobionym wspornikiem hamulca :) Jest to najlepsza, moim zdaniem, ze zmian jakich można w GS'ie dokonać. Maszyna prowadzi się 1000 razy lepiej, płynniej przyspiesza i ładniej rusza z miejsca, świetnie czuje się w winklach (tam gdzie walczyłem z uciekającą dupą, teraz przy tej samej prędkości jedną ręką spokojnie można się w zakręcie podrapać po jajkach :P ). Kwestii estetyki chyba nie muszę już poruszać, ponieważ maszyna także prezentuje się dużo lepiej na takim 'kapciu'. Tutaj uśmiech i podziękowania do Demondemidi'ego, raz za rady, a dwa że elementy zawieszenia właśnie od niego pochodzą. Wszystko świetnie spasiło ;) Felgę naturalnie polakierowałem w kolor reszty moto :)

-jak pewnie zauważyliście - tylna lampka. Pochodzenie: Yamaha YZF R1 '98-'99. Jak dla mnie kosmos ;) Wymagała trochę roboty z zamontowaniem, ale opłacało się ;) Oczywiście obrócona upside-down :)

-w plastiki wbudowałem dodatkowe kierunki na LED'ach :) Podstawowa intencja? Szybki czas reakcji LED'ów. Kierowcy przynajmniej widzą jak się 'dziękuje' tudzież 'przeprasza' bo zauważyłem, że w GS'ie czas reakcji żarówek jest koszmarny i z LEWO-PRAWO-LEWO wychodzi LEWO-LEWO :] , a przeróbki flasher'a na LED Suzi się nie doczekała - ale o tym później ;) No i, moim zdaniem skromnym, fajnie to wygląda :P Na fotach w fazie testów były wyłącznie same LED'y.

-dekle silnika walnąłem czarnym matem. Wprawdzie z puszki, ale lakier Motip'a - trzyma się bez zastrzeżeń i świetnie wygląda :)


...a na koniec hmm... troszkę smutna wiadomość... ponieważ Suzi szuka nowego właściciela :) Narobiłem przy niej znowu nowinek, w ogóle nie miałem zamiaru się jej pozbywać...nawet nie minęły dwa tygodnie jak wymieniłem filter, olej i świece :D Ale trafiła się niesamowita okazja i cóż ;) Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem Kawy bez mleka - czyli zamieniłem 'Sukę' na 'Kawał-Suki' :D . Przy okazji się pochwalę, na razie focia 2 gether :>


huh - Nie 19 Cze, 2011

hmm czyzby to zzr 600? ;>
Paulo - Wto 21 Cze, 2011

ano ;P
Paulo - Pon 27 Cze, 2011

Eclipse'a właśnie została oddana w ręce nowego motonity :) Oby dała mu tyle radości co mi! Tymek - od tej chwili temat należy do Ciebie ;)
guayre - Pon 27 Cze, 2011

Tak jest! :hurra: Temat przejmuję i obiecuję na bieżąco zdawać relacje z życia Eclipse'a.;) I na pewno jeszcze nie raz będę Cię prosił o pomoc, więc nie uciekaj z Kawą z forum!;p

Pierwszy tydzień za mną, zrobione ponad 500km, oczywiście nie obyło się bez kilku przygód i zmian...:)

1. 4 godzinny postój motoru na nie swoim osiedlu zakończył się drutem w wentylu i złamanym nożem w oponie (kochany Kraków...), domyślam się, że to przez obce tablice, bo jeszcze nie przerejestrowałem motoru. Na szczęście wentyl wymieniłem sam i po napompowaniu spokojnie dało się dojechać do wulkanizacji.

2. Podczas oglądania motoru z flakiem z tyłu oczywiście się zagapiłem trzymając go tylko jedną ręką iiiii... bum! Przewrócił się na drugą stronę... Efekt: drobne otarcia i złamana klamka hamulca przedniego, do wulkanizacji i później po nową klamkę na hamulcu tylnym.;D Plus - jak się okazało nowa klamka jest jakaś wygodniejsza.:)

3. Do wymiany poszedł napęd, części zakupione w Larssonie, łańcuch RK x-ringowy wzmacniany. Mój instruktor jazdy pożyczył mi kartę stałego klienta i dostałem rabat w wysokości 35% (!!!), wobec czego wszystko kosztowało mnie 'grosze'.:) Wymieniłem z pomocą ojca i teraz wszystko chodzi dużo ciszej i przyjemniej.

4. Poza tym oczywiście kupiłem parę rzeczy, Suzi dostała siatkę bagażową, spray do czyszczenia łańcucha i do smarowania Castrol, Hipol jednak za bardzo brudził...

5. Ostatnio polatałem z kolegą po Krakowie, on na GSX-F po małych modach i stwierdził, że jak na GS-a to wręcz za dobrze się zbiera, był pod wrażeniem tego egzemplarza.:)

Póki co, tyle.
Pzdr!:)

guayre - Pon 05 Wrz, 2011

04.09.2011
Wymienione świece
Czyszczenie, synchronizacja, regulacja gaźników
Usługi wykonane przez PS Bikes w Krakowie
Koszt 190zł

guayre - Pią 30 Wrz, 2011

Z racji przypływu gotówki:

lakierowanie moto -> bak, tylne owiewki, przedni błotnik, uchwyt z tyłu.
kolor: czarna perła (pod słońce mieni się delikatnie na fiolet)
koszt: 350zł w profi warsztacie lakierniczym



Uploaded with ImageShack.us

Lepsze foto zrobię w najbliższym czasie.

Spotkała mnie także nietypowa przygoda, urwało się to coś, do czego jest przymocowana linka sprzęgła, pod deklem, udało się na szczęście pospawać mini-element, teraz jest lepiej niż fabrycznie. :) Przy okazji wymieniony uszczelniacz popychaczy sprzęgła, bo troszkę się olej sączył.
Całkowity koszt 120zł (PS Bikes Kraków)

LukSwi - Sob 01 Paź, 2011

Jeśli można wiedzieć dlaczego zmieniłeś kolor?
Tamten ci się nie podobał?



\/ Kiedyś pytałem się w mieszalni lakierów to za czarna perłe chcieli 50zł za 100ml bazy

kempes - Sob 01 Paź, 2011

Rozumiem, że 350 zł płaciłeś za samo malowanie? Ile kosztował cię lakier, podkład, kolor, itp., i ile konkretnie tego potrzeba na pomalowanie GS'a?
guayre - Nie 02 Paź, 2011

@LukSwi
Tak, zmieniłem, bo zawsze byłem miłośnikiem czarnego, takie miałem wszystkie auta, łącznie z obecnym, więc i motor poszedł w taki kolor, fiolet był nieco źle odbierany... :hyhy: Dużą rolę też odegrała cena, nie dałbym więcej za taką niczym nie wymuszoną zachciankę kolorystyczną. :P W fiolecie zostały felgi, ramiona lusterek i parę wstawek w ramie. Ogólnie moto jest 'bardzo czarne', w zimie mam jeszcze zamiar pomalować obudowę zegarów i odświeżyć kierownicę.

Jeśli chodzi o cenę 350zł... To jest łączny koszt malowania, razem z materiałami, tych wszystkich elementów. :] Dlaczego malowanie 'za frytki'? Ojciec załatwił u znajomego właściciela zakładu blach.-lakier., stąd miałem pewność, że będzie profi i cena wręcz śmieszna. :)

W związku z powyższym nie wiem ile czego było trzeba, ale jak chcesz to mogę zapytać. Na oko strzelam, że materiały w tych 350zł to jakieś 150-200zł max.

[ Dodano: Pon 03 Paź, 2011 ]


Uploaded with ImageShack.us

Paulo - Sob 22 Paź, 2011

No cóż, kolor to już kwestia gustu, choć trochę szkoda... fakt faktem koło amatorszczyzny to nawet nie leżało, ale miało swój urok :P Nie było mnie jakiś czas na forum, wiadomo był środek sezonu, lata się zamiast siedzieć przed kompem :D W każdym razie cieszę się że wciąż zadowolony z maszynki. Nie czytałem Twoich przygód wcześniej, ale motyw z oponą i wentylem był mało fajny, tak że... nie wiedziałem że SK-owe tablice w KRK robią taką sensację he he. Co do osiągów i 'zbierania' maszynki też miło że zadowolony. Jak wiesz była to wersja zdławiona GM51B więc kto wie, może po prostu jest na Dyno-Jet'ach czy coś, specjalnie się nad tym nie zastanawiałem :) Za to zmiana felgi z tyłu - dla mnie to podstawa zmian technicznych w GS i zalecałbym to każdemu, kto kupuję maszynkę na dłużej. Pozdro Tymek, LWG!
guayre - Czw 10 Lis, 2011

Siema Paweł, teraz mnie tu trochę nie było, zresztą właśnie wracam z moto.:) Suza służy baaardzo dobrze, nie mam prawa narzekać! Na tej feldze rzeczywiście 100 razy lepiej wygląda, jeszcze nie spotkałem w Krk drugiej takiej gs-ki. Zresztą w sumie jeszcze nikt nie zorientował się na 1 rzut oka, że to GS-ka:D Te osiągi to ciekawa sprawa, ja się praktycznie w ogóle na tym nie znam, ale ze spotkań z innymi moto na to by wychodziło... Kiedyś nawet przypadkowo spotkałem się z inną gs na światłach i... zdecydowanie z przodu! :cool:
Może się wybiorę jeszcze w tym roku na śląsk do kolegi, bo bandita kupił, odezwę się wtedy!
Pzdr!

Paulo - Czw 10 Lis, 2011

He he no spoko ;) Choć w tym sezonie już się nie zapowiada, od jutra ma się zacząć epoka lodowcowa hi hi :/
guayre - Nie 15 Kwi, 2012

Na nowy sezon wymieniona tylna opona - Michelin 150/70 i wymieniony olej
Po zimie wszystko sprawuje się doskonale, nawet aku po podładowaniu i dolewce działa jak nówka. Opona zakupiona używana, ale w naprawdę bardzo dobrym stanie, do tego super wygląda, a moto zdecydowanie lepiej trzyma się drogi!
Na razie, odpukać, żadnych usterek, a przebieg powoli rośnie:)

Paulo - Sob 26 Maj, 2012

Co mi pozostaje dodać, cieszę się że moto Ci służy :)

Ta felga z jajka to naprawdę jest rewelacja, cholerny przełom :D aż się dziwię że tak małe jest tym zainteresowanie :O felga z tarczą hamulcową chodzi na Allegro po 70 zeta, a tak poza tym wystarczy dać wspornik do przespawania... myślę że nie jeden spawacz zrobiłby to za przysłowiową flachę. a jest to najlepsza modyfikacja jaką w tym motocyklu (moim zdaniem) można i powinno się zrobić... pozdro ;)

guayre - Pon 11 Cze, 2012

Nie mogę się nie zgodzić!:D Gdybym kupił normalnego GS-a bez chwili zastanowienia zmieniałbym tę felgę.:) Moto oczywiście cały czas służy, bez usterek, tylko lać paliwo.

Update: Ostatnio podmalowałem na szybko silnik i okolice, bo mat się trochę złuszczył, teraz jest błyszczące, ale jak będę miał więcej czasu zrobię to bardziej porządnie.

I najmniej przyjemna sprawa - powoli się przygotowuję do sprzedaży, powód najzwyklejszy i taki z jakiego Paulo rozstał się z Suzą - czas na coś mocniejszego. :hyhy: Nie spieszę się ze sprzedażą, Suzą cały czas jeżdżę, wolałbym, żeby trafiła do kogoś z forum. :)

miziel - Pon 11 Cze, 2012

a moglbys gdzies wrzucic jakies foto aktualne :) ?
guayre - Pon 11 Cze, 2012

Proszę bardzo, przed chwilą robione dla innego forumowicza.;)

http://hostuje.net/file.p...19cc5ca29056707
http://hostuje.net/file.p...e4d94e26f7033f4
http://hostuje.net/file.p...9cc04f075b14cc7

guayre - Czw 14 Cze, 2012

Suza przed chwilą pojechała do Wałbrzycha z forumowiczem wizio! Trochę smutno, ale mam nadzieję, że będzie mu służyła oraz dawała tyle radości co mi i wcześniej Pawłowi aka Paulo. :)
Myślę, że szczęśliwy (chyba ;p ) nabywca się tu odezwie.

PS Gdyby ktoś chciał pogonić jakieś zzr600, cebrę albo thundercata - niech da znać! :hyhy:

Paulo - Czw 31 Paź, 2013

hmmm ciekawe jak tam się ma nie-moje już maleństwo :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group