.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Tuning i akcesoria - Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.

Breżniew - Wto 01 Sty, 2008
Temat postu: Przewody hamulcowe w stalowym oplocie.
Czy ktoś z was stosował może w GS-ie przewody tej firmy:
http://www.przewodywoplocie.pl/ceny/

Może znacie inny sklep internetowy z przystępnymi cenami?
Jakie są rzeczywiste korzyści po wymianie?

michal_elwuo - Wto 01 Sty, 2008

z tego co się orientuję to chodzi o mniejsze ryzyko uszkodzenia przewodu... a czy ma wpływa na hamowanie to nie wiem :( mogłoby mieć tylko w ten sposób że by były mniej 'rozciągliwe' pod wpływem ciśnienia, ale:
-zwykłe chyba są zrobione z takiego materiału że takie zjawisko praktycznie nie ma miejsca
-one są w oplocie a w środku jest to samo chyba

no i jeszcze takie przewody o niebo lepiej wyglądają moim zdaniem :)

capri - Wto 01 Sty, 2008

Z tego co wiem, to jak sportowo (agresywnie) jeździsz, płyn hamulcowy rozgrzewa się do takiej temperatury, że guma nie wytrzymuje i rozszerza się do tego stopnia, że zamiast ciśnienie z pompki zamiast pchać tłoczek, rozchodzi się w wężu
michal_elwuo - Wto 01 Sty, 2008

aha :) każdy doda coś od siebie i będzi wiadomo wszystko xD

a ja sobie przypomniałem że google nie gryzie no i w 0,25sekundy mam ponad 25000 odpowiedzi :p a najlepsza jest ta:

http://www.przewodywoploc...CFQbdlAodoyXfOA

michal_elwuo - Wto 01 Sty, 2008

http://www.scigacz.pl/Prz...zniej,2279.html

a po przeczytaniu tego zaraz zamawiam sobie takie przewody ;p

hubertgontarz - Sro 02 Sty, 2008

sam na wiosnę mam zamiar zlecić serwisowi wymianę klocków + przewodów.

oto ceny które podał mi Dragon (szukać na Śląskim Forum Motocyklowym)

Przewody firmy Goodridge
Przód:
Końcówki ocynkowane.
Stalowy - 122zł
W dodatkowej gumowej koszulce - 148zł

Końcówki chromowane.
Stalowy - 145
W dodatkowej gumowej koszulce - 165zł

Tył
Końcówki ocynkowane
Stalowy - 139zł
W dodatkowej gumowej koszulce - 165zł

Końcówki chromowane
Stalowy - 165zł
W dodatkowej gumowej koszulce - 182zł

co do klocków:
PRZÓD: klocki EBC HH 85 zł
TYŁ: standardowe 55 zł, seria HH też 85 zł.

Stalowy oplot z przodu i z tyłu, do tego wymiana klocków i płynu poprawi skuteczność i dozowalność hamulców, na ile tego nie wiem.
Jednakże nie chcę oszczędzać na swoim bezpieczeństwie. Jest to wydatek ok. 500-600 zł ale myślę że warto. Hobby motocyklowe to drogie hobby i nikt nie mówił że będzie tanio.

Kolejną sprawą poza bezpieczeństwem jest wygląd stalowego oplotu w koszulce gumowej - prezentuje sie to wyśmienicie :) Do mojej murzynki będzie pasował ten ubiór idealnie :)

michal_elwuo - Czw 03 Sty, 2008

a które końcówki się opłaca zakładać, a które nie? bo różnica przy niektórych jest spora, a nie wiem na ile to ważne :p ocynkowane, chromowane, czy może ze stali szlachetnej, lub aluminium bo i z takimi się spotkałem (nie jestem pewien co do stali slzachetnej, ale jakaś stal napewno xD )
Breżniew - Czw 03 Sty, 2008

Czytałem ze aluminiowe korodują i zdarza sie ze pękają. Lepsze są stalowe . Czy chromowane , czy ocynk to już sprawa wyglądu.
Ja , jesli juz sie zdecyduje to chrom lub nierdzewka.

michal_elwuo - Czw 03 Sty, 2008

a aluminiowe najdroższe chyba ^^ ja chyba ocynkowane wezmę. Taniej niż u kolegi z Forum Śląskich Motocyklistów to chyba nie znajdę? na ściagcz.pl widziałem tej samej formy o około 20zł drożej :P
Sc0uT - Czw 03 Sty, 2008

Jezeli do przodu dla mnie to srednie rozwiazanie, jesli dobrze trzymaja i nie pecznieja, to wymiana z tylu to juz kompletna bzdura i wywalanie kasy w bloto...
michal_elwuo - Czw 03 Sty, 2008

ja myslę że przód warto. tyłu nie wymieniam bo i tak przy redukcji mi koło skacze :P
hubertgontarz - Czw 03 Sty, 2008

Myślę że to co zaproponował Dragon, włącznie z klockami EBC - to taniej nie ma.

Nie chce żeby ktoś to traktował jako reklamę - po prostu napisałem do Dragona jak u Niego z cenami i odpisał, a że temat jest taki jaki jest to wkleiłem to co mi odpisał.

michal_elwuo - Czw 03 Sty, 2008

tak szukałem teraz i naprawdę taniej nie znalazłem :P zdaje się że go znasz, bo tak piszesz :P weź podaj jakiś kontakt (najlepiej gadu/tlen) na pm, czy coś, to się do niego odezwę, bo bym zamówił ;)
pootietang - Czw 03 Sty, 2008

wydaję mi się że tanio te przewody. może się zdecyduje jeśli wyrobię z kasą bo czas by był żeby zmienić te gumowe a jak już zmieniać to tylko na stalowy oplot.
Falco77 - Pią 04 Sty, 2008

w moim gsie mam oplot na przód (nie powiem jaki bo przy zakupie motoru nie pytałem o to) w porównaniu ze zwykłym jest różnica na korzyść dla "stalówki"
hubertgontarz - Pią 04 Sty, 2008

na wiosnę połowa osób korzystających z tego forum będzie miała :)

i wtedy napiszemy: mam i ja.

Zmiana oplotu, klocków i płynu to troska o własne bezpieczeństwo.

michal_elwuo - Nie 20 Sty, 2008

ktoś tam się pytał co i jak w innym topicu. Ja założyłem oplocik 3 dni temu. Kupiłem go w sklepie: www.sklep.scigacz.pl i gorąco polecam. Dałem chyba 125zł, firma dobra (BF GOODRIDGE). z założeniem troszkę zabawy, ale dałem radę i chodzi pięknie. Dozowalność niesamowita, wygląd też o niebo lepszy. Klocki i tam miałem założone LUCASA (poprzedni właściciel je zakłdał i zrobił na nich jakieś 1000km, więc są jak nowe) i muszę powiedzieć że teraz to hamulce są kozak ;)

Polecam wszystkim takie przewodziki i klocki też warto. Znacznie podnoszą bezpieczeństo.

P.S. do Gs-a na tył się nie da stalowego? i tak bym chyba nie zakładał, ale jak zmieniałem płyn to widziałem że tam nie ma standartowego przewodu (tak jak na przód), tylko tak nasuwany i założony na cybant.

Breżniew - Nie 20 Sty, 2008

Tylny przewód tez jest wysokociśnieniowy z zaprasowanymi końcówkami. Ten z opaska zaciskowa to prowadzi płyn ze zbiorniczka do pompy. Śmiało można wymienic na stalowy.

Wrzuć zdjęcia tego przewodu , końcówek itp , napisz co było w zestawie , jakie wybrałeś końcówki itd.

michal_elwuo - Nie 20 Sty, 2008

ok to się wezmę. Zdjęcia potem, bo mam kłopot z aparatem a co do zestawu:
-przewód
-4 podkładki miedziane
-dwie 'śrubki' te od przykręcania (przy pompie pasowało, przy zacisku musiałem dać starą :/ )
-dwie naklejki białe "BF GOODRIDGE"
-no i oczywiście przewodzik

zamawiałem najtańszy (zdaje się ocynkowany) bo powiedzieli mi że te pozostałe wcale nie są o wiele lepsze a cena sporo większa. Przewodzik wygląda bardzo ładnie, troszkę problem z zamocowaniem, bo te gumki stare mają większa średnicę, ale jak się chce to daje radę ;) wygląda bardzo ładnie. Dzisiaj odpaliłem moto, jak już zagadało łądnie to się przejechałem po ulicy. Dozowalność hamulca poprostu KOZAK. Idealne wyczucie. To chyba najlepszy element tuningu jaki można sobie wyobrazić :) naprawdę warto :D

co do odpowietrzania to jest z tym problem, ale już wiem jak to zrobić. Jak będę miał troszkę czasu to porobię foty i opisy i zamieszczę 'instrukcję' dla tych którzy nie mają pojęcia jak się za to zabrać ;)

Jakby ktoś zamawiał to odrazu na mail z potwierdzeniem zamówienia odpiszcie model motocykla i rok produkcji, bo ja nie pomyślałem i przez to ze dwa dni wyjaśniałem co i jak.

Plaster - Nie 06 Kwi, 2008

ja tez sie skusilem na stalowy przewod GOODRIDGE i jest roznica w porownaniu z gumowym klamka jest twarda i nie zapada sie gdy kilka razy ostrzej przyhamujemy. polecam tym co jeszcze nie maja wiadomo ze nie zamieni to GS-a w R1 ale warto go miec.
Yarccom - Nie 06 Kwi, 2008

michal_elwuo podaj konkretny link do tego

100 pare zł to nie majątek a jak ma pomóc to moze jednak warto

hubertgontarz - Nie 06 Kwi, 2008

Sam mam przewód stalowy. 300 zł za tył i przód (w gumowej koszulce). Klamka zdecydowanie mniej gumowata, czucie hamulca dobre. Wg mnie dobra inwestycja. Dla oszczędnych zmienić z przodu.
Kuraś - Nie 06 Kwi, 2008

wg mnie stylu to az tak konieczne nie jest przynajmniej w tej klasie motocyjkla (:D) z przodu owszem sam w simku widze roznice jak polatam z godzine po miescie ze klamka dalej sie ugina..
hubertgontarz - Pon 07 Kwi, 2008

Jest to jedna z tych form tuningu motocykla która przynosi wymierne korzyści.
Nie to co karbonowa folia na zegarach.

Yarccom - Pon 07 Kwi, 2008

konkretne linki z których kupiliście ;)
i te za 300 i te za 100

michal_elwuo gdzie jesteś jak Cie potrzebują :D

hubertgontarz - Pon 07 Kwi, 2008

Przewody firmy Goodridge. Ceny już podawałem. 148 zł przód (końcówka ocynkowana w stalowej koszulce), 165 zł tył (końcówka ocynkowana w stalowej koszulce).

http://sklep.scigacz.pl/p...ocynk-p-89.html
http://sklep.scigacz.pl/p...ocynk-p-86.html

Z przodu na pewno warto zmienić. Z tyłu wymieniałem bo miałem takie "widzi-mi-się"

GSadmirer - Pon 07 Kwi, 2008

BTW sami zakladacie czy zlecacie jakiemus serwisowi??

Krzywo sie patrza jak przychodzisz z wlasnym czesciami i prosisz tylko o robocizne :?:

Kuraś - Wto 08 Kwi, 2008

a co to za problem wymienic przewod i potem dobrze skrecic i odpowietrzyc ?:| (tuz to godzinka roboty na spokojnie z przerwa na male co nieco :D )moze w gs'ie jest to jakies nie codzinne rozwiazanie czy cos ale ja wszystko sam robilem aby przy pompowaniu klamka kumpel mnie wspieral ;)
michal_elwuo - Wto 08 Kwi, 2008

nie było mnie przez kilka dni :(

kupowałem te ze ścigacz.pl :) co do odpowietrzania to gdzieś ładnie to opisywałem... i to nieraz... ale niestety nie mogę znaleźć :(

Grzechu16 - Wto 08 Kwi, 2008

czekamy na jakies fotki jak to wyglada:)
michal_elwuo - Wto 08 Kwi, 2008

niestety dalej aparat nie naprawiony :( jak wygląda... hmm... w oczy się nie rzuca, ale jak ktoś się zna co nieco to zauwarzy :) wygląda ładnie, napewno nie szpeci, a wręcz dodaje uroku :D
Irek - Pon 24 Sie, 2009

Dziś szperając po sklepach internetowych w poszukiwaniu oleju i filtra do mojej maszynki natknolem się myślę na przewody hamulcowe w stalowym oplocie firmy HEL myślę w dość okazyjnej cenie 300zł za komplet na przód i tył.
Tutaj podaje link dla zainteresowanych.
http://www.larsson.pl/?c=...OQ==&bid=109853

Pawlus - Czw 16 Gru, 2010

Witam! Sory że odkpuję stary temat ale nie chcę zaśmiecać forum nowym ;p Wiosna tuż tuż, a wypadałoby mieć czym hamować. Szykuję się do zakupu stalowego oplotu na przód i ku mojemu miłemu zaskoczeniu na allegro pojawiło się ostatnio masę ofert przewodów w oplocie firmy LML za przystępną cenę. Chiałbym się zapytać, czy ktoś może miał z tym do czynienia i czy warto zakupić, czy może lepiej nie ryzykowac i kupic coś sprawdzonego (HEL, Goodridge)? Pzdr.
Yarccom - Pią 17 Gru, 2010

no pewnie ja miałem LML w TDMce

mam je tez w ofercie
za komplet płacisz od 30-50% mniej niz za hela ;)

przewody w stalowym oplocie LML

Paulo - Pią 17 Gru, 2010

A taki z końcówkami gotowymi do GS'a (bo tam na foto inne, nie wiem, może to tylko fotka poglądowa) to w jakiej cenie byś miał? :) I jakie kolory?
Pozdr

Yarccom - Pon 20 Gru, 2010

no własnie cena LML jest niższa niż Hela bo nie ma tu "gotowych" zestawów
kupujesz przewód na wymiar do tego 2 końcówki i po sprawie

kolory przewodów tylko srebrne
końcówki czarne lub chrom

Pawlus - Pon 20 Gru, 2010

Wie ktoś może pod jakim kątem są zagięte końcówki przedniego przewodu w GS'ie (model poniżej 96')? Jak mierzę kątomierzem to wychodzi niby 20st. przy pompie i 30st. przy zacisku, ale jak porobilem fotki i patrze na te koncowki na aukcjach to bardziej pasowałoby 30st. przy pompie i 45st. przy zacisku.
tmi - Pon 20 Gru, 2010

Szkoda, że przewodów LML nie ma w kolorze żółtym to bym się zdecydował. Pozostają HEL, miałem zamiar zakładać na przyszły sezon ale skoro do najnowszych, najmocniejszych i najbardziej zaawansowanych motocykli fabrycznie zakładają przewody gumowe to chyba wiedzą co robią, a moje jeszcze nie są takie stare (5 lat).
Pawlus - Pon 20 Gru, 2010

ponoć są (link podaje w celach informacyjnych, jeśli to jest jakaś reklama to proszę link usunąć):
http://www.przewodystalow...e&id=5&Itemid=6

dodatkowo jest tam informacja, że sprzedają też przewody z końcówkami zarobionymi a nie zakręcane. Najlepiej będzie zapytać.

PS ponawiam też pytanie o kąty końcówek, jeśli ktoś wie na 100% to proszę o odpowiedź.

tmi - Pon 20 Gru, 2010

Pawlus napisał/a:
ponoć są (link podaje w celach informacyjnych, jeśli to jest jakaś reklama to proszę link usunąć):
http://www.przewodystalow...e&id=5&Itemid=6

Faktycznie. Jak sprawdzałem na all to nie było żółtych.

vinyl - Sob 21 Maj, 2011

Witam ponownie ;) Tym razem mam pytanko dot. właśnie oplotu na sam przód. Powiedzcie mi - jakiej długości przewód muszę zamówic i jakie końcówki do przewodu, aby pasowało do GS500 F 2004 rok ?? Planuje kupić LML, na tej aukcji, tutaj też wszystkie końcówki:

http://allegro.pl/przewod...1576523250.html

Pawlus - Sob 21 Maj, 2011

Przewód do "E" ma gdzieś 76-77 cm, można wziąć wtedy 80. Końcówka przy pompie może byc prosta lub 15 st., przy zacisku 30 albo 45 st. Do F'ki powinno być podobnie. Ja też chciałem brać te LML ale jak zobaczyłem jak to jest wykonane i że tylko rok gwarancji, to wziąłem HEL'a. I moim zdaniem lepiej się opłaca. Nie chce tutaj być przeciwnikiem LML, nie wiem jak on w praktyce się spisuje ale ja z niego zrezygnowałem.
Krzycho - Sob 21 Maj, 2011

A na tył jaka długość? ;) Zakładał ktoś na tył również?? :)
tmi - Sob 21 Maj, 2011

Zawsze się zastanawiam po co niektórzy zakładają oplot na tył. Jedyne sensowne wytłumaczenie to względy estetyczne pod kolor moto chociaż to się usyfi i już tak fajnie nie wygląda, a na czarnym gumiaku nie widać.
Krzycho - Sob 21 Maj, 2011

Może ze zmęczenia, może nie, ale nie zauważyłem: jaka długość na przód, 80? i na taki zestaw potrzebuję przewód, 2 końcówki i jakieś śrubki? :D
vinyl - Sob 21 Maj, 2011

A ja ponawiam pytanie, bo nie mam pewności że do GS500 F z 2004 jest tak samo jak do starszych modeli E - tzn. jaka długość i jakie końcówki na przód ?
djmauro - Sob 21 Maj, 2011

z tego co się orientuję to końcówki te same co we wszystkich modelach po 1996, bo ta sama pompa i ten sam zacisk, co do długości to chyba dłuższe muszą być, na Allegro są oddzielne aukcje Hel dla modeli F i E więc pewnie przewody się nieco różnią.
Pawlus - Sob 21 Maj, 2011

tmi napisał/a:
Zawsze się zastanawiam po co niektórzy zakładają oplot na tył. Jedyne sensowne wytłumaczenie to względy estetyczne pod kolor moto chociaż to się usyfi i już tak fajnie nie wygląda, a na czarnym gumiaku nie widać.


Żeby raz założyć i mieć spokój z wymienianiem? (oczywiście jeśli ktoś stosuje się do wymiany przewodów co odpowiedni czas).

vinyl napisał/a:
A ja ponawiam pytanie, bo nie mam pewności że do GS500 F z 2004 jest tak samo jak do starszych modeli E - tzn. jaka długość i jakie końcówki na przód ?


Nikt Ci tego nie wywróży. Zmierz długość przewodu i popatrz jakie tam są końcówki. Jak końcówka będzie miała trochę większy kąt przy zacisku niż jest i jak przy pompie będzie prosta to się nic nie stanie. Nawet dla oplotu lepiej, bo te przewody są twardsze niż gumki. Możesz też napisać do hela i się zapytać jakiej długości mają przewód i o jakich końcówkach do tego modelu. Tutaj pewnie nikt nie odpowie, przynajmniej mi nikt nie odpowiedział jak pytałem o wymiary do wersji "E".

studi - Sob 21 Maj, 2011

Ja też proponuje ci zakupienie HEL, podajesz model moto i tyle, oni mają specyfikacje i składają z odpowiednich końcówek i długości.

Co do samej długości to w E i F są dokładnie takie same i idą dokładnie ta samą "trasą" i jest to ok. 75-80cm.

Co do końcówek to wg. manuala przy zacisku końcówka jest wygięta o 28st. a przy pompie 14st.

Jeśli będziesz zamawiać HEL'e np. poprzez stronę larsson'a to możesz wybrać zarówno kolor wężyków jaki i kolor końcówek.

Pawlus - Sob 21 Maj, 2011

studi napisał/a:
Jeśli będziesz zamawiać HEL'e np. poprzez stronę larsson'a to możesz wybrać zarówno kolor wężyków jaki i kolor końcówek.


Zawsze można wybrać, tak samo jak przez ich stronę i przez allegro. Tylko kolor moto musi być taki żeby coś pasowało, u mnie np. zbyt dużego wyboru nie było. Hel imo jest lepszy bo masz:
-dożywotnią gwarancję
-wszystkie śruby i podkładki potrzebne do montazu (podkładki trzeba dać nowe)
-świetną instrukcję dzięki której wiedziałem jak samemu poprawnie zalac i odpowietrzyc układ (bez tego to nie wiem czy bym sobie poradził)
-wysyłke wliczoną w koszt przewodu
-rzetelny sprzedawca (w moim przypadku okazało się że zacisk ma inny gwint - dosłali odrazu nową śrubkę z poprawnym gwintem, nic nie musiałem za to dopłacać czy tez odsyłać niepoprawnej śrubki)

W moim przypadku różnica w cenie między LML a Hel'em wychodziła coś 60-70zł. W tej cenie śrubki i podkładki + dozywotnia gwarancja to zdecydowanie lepsza opcja. Tymbardziej, że jakść naprawdę jest na wyższym poziomie. Wystarczy wziąć do ręki oba przewody i porównać. Jednak każdemu pozostaje indywidualny wybór.

vinyl - Sob 21 Maj, 2011

Zdecydowałem się na czarnego Hela, do tego klocki EBC HH, mam nadzieje że bedzie spoko ;)
Pawlus - Sob 21 Maj, 2011

powinno być git, jednak klocki HH są sinterowe - do najlepszego hamwoania potrzebują się rozgrzać i dodatkowo bedą bardziej zjadały tarczę porównaniu do zwykłych. Moim zdaniem lepiej zakładac zwykłe klocki i je częściej wymieniać, niż częściej wymieniać tarczę (bo to jednak stosunkowo większy koszt niż zakup samych klockow). Ale to też zależy jak kto jeździ, jak się nie kręci od oporu to hamowanie silnikiem przejmuje inicjatywę i hamulcami sie tylko dohamowuje :P
huh - Sro 25 Maj, 2011

witam, wlasnie zamontowalem przewody w stalowym oplocie. Jaka dlugość? 70-75 cm na przod od oczka do oczka, i blizej bym sie trzymal tych 70, bo mam 76 cm i jest troszke przy dlugi, musialem przekladac przez polki zeby gdzies ta dugosc upchnac:D A jesli ktos ma watpliwosci po co zmieniac na oplot to mozna zrobic prosty test, wystarczy scisnac mocno palcami przewod gumowy i druga reka wcisnac klamke, i wszystko mowi samo za siebie... Teraz czuje ze mam hamulce i fakt ze trzeba nauczyc sie od nowa ich uzywac:) A jeśli chodzi o koncowki to u góry i u dolu uzylem wygietych o 30* i pasuja idealnie
kiler - Sob 21 Sty, 2012

Trochę odświeżę temat. Planuje zakup stalowego oplotu na przód. I tutaj pytanie jaki kupić? :P Na ścigaczu.pl znalazłem przewód firmy Goodridge, najtańsza jest końcówka ocynkowana, czy to jaka jest ta końcówka ma jakiś istotny wpływ? Kupować ten przewód czy lepiej dołożyć i kupić Hela?
panbodzio - Sob 21 Sty, 2012

rodzaj koncowki to tylko estetyka.
roznicy w jakosci pomiedzy hel i bf-goodridge nie odczujesz, choc osobiscie zakupilem przewody hel-a.
wiem ze calkiem niezle ceny na bf-goodridge ma firma pmt z nieporetu http://ptm.pl/ mozesz napisac i zapytac.

kiler - Sob 21 Sty, 2012

Ok dzięki! ;) jeszcze mam pytanie co do długości. Wystarczy, że im podam model motocykla czy muszę dokładnie wiedzieć jaką ma mieć długość? I o co chodzi z tymi koszulkami? To tylko estetyka?
vinyl - Sob 21 Sty, 2012

W zeszłym sezonie kupiłem dedykowane pod GS'a z HEL'a, natomiast powiem szczerze że różnicy nie widzę ;) Jak kupujesz jakieś uniwersalne to zazwyczaj podajesz konkretną długość i oni ci przycinają. To rozwiązanie jest zazwyczaj tańsze.
panbodzio - Sob 21 Sty, 2012

tak wystarczy model. firmy dlugosci znaja. a na wszelki wypadek mozesz sobie zmierzyc gumowy przewod.
koszulki tak jak koncowki dobierasz sobie zeby bylo ladnie ;)

Tyron - Nie 22 Lip, 2012

Mam pytanie czy ktoś z Krakowa lub okolic miałby poratować przewodem w stalowym oplocie 40-45cm z oczkami w tym samym kierunku/jednej osi/płaszczyźnie? Dorabiają gdzieś na miejscu, na poczekaniu takie przewody? Sprawa pilna!
miro7005 - Sro 25 Lip, 2012

Podajcie Linka do zakupu przewodu do gs , bo szukam i szukam ....
Machu - Sro 25 Lip, 2012

miro7005 napisał/a:
Podajcie Linka do zakupu przewodu do gs , bo szukam i szukam ....


http://netbiker.pl/katego...uklad-hamulcowy

studi - Sro 25 Lip, 2012

miro7005, http://bit.ly/SUniTt albo jeden z ich dystrybutorów http://www.larsson.pl/ind...cowe&bid=109858
MacGyver - Sro 25 Lip, 2012

Maz jeszcze jedną stronkę z przewodami http://motofactory.pl/pl/...UKI-GS-500/1406
miro7005 - Sro 25 Lip, 2012

dzięki chłopaki :)
Machu - Sro 25 Lip, 2012

miro7005 napisał/a:
dzięki chłopaki :)


Chłopaki to są w burdelu ;)

miro7005 - Sro 25 Lip, 2012

hehe to koledzy :P
makumba88 - Pon 15 Kwi, 2013

Złota łopata za odkopanie tematu wędruje do mnie, ale mam zagwozdkę, to po co tworzyć nowy.
Ponieważ odnawiam GSa, chciałbym mu sprawić oplotowy przewód na przód. Z drugiej strony ponieważ jest to duży projekt, to na zestaw HELa nie bardzo mnie stać. W związku z tym:
Czy ktoś korzystał z tego przewodu? Czy jest on coś warty?
http://www.owiewki24.pl/p...PLOCIE-75cm/453

Piter - Czw 06 Lut, 2014

Gdyby ktoś potrzebował przewody Hel , proszę o pw.
Piotras_5 - Czw 06 Lut, 2014

Piter tylko do GSa? ;)
makumba88 - Czw 06 Lut, 2014

makumba88 napisał/a:
Złota łopata za odkopanie tematu wędruje do mnie, ale mam zagwozdkę, to po co tworzyć nowy.
Ponieważ odnawiam GSa, chciałbym mu sprawić oplotowy przewód na przód. Z drugiej strony ponieważ jest to duży projekt, to na zestaw HELa nie bardzo mnie stać. W związku z tym:
Czy ktoś korzystał z tego przewodu? Czy jest on coś warty?
http://owiewki24.pl/pl/p/...E-75cm/453http:


Kupiłem ten przewód, to się wypowiem co on warty.
- po zamontowaniu hamulec szybciej "łapie" i paradoksalnie stał się jednocześnie bardziej zerojedynkowy i lepiej wyczuwalny w granicznych wartościach hamowania (granica przyczepności). Ale nie jest to taka różnica, że gały wychodzą na wierzch, jest po prostu zauważalna.
- po sezonie nie widzę, żeby coś się działo z metalowym oplotem lub plastikowo-gumową otuliną zewnętrzną. Brak przebarwień, pęknięć, przerwań.
- jedynym słabym punktem są końcówki, które pod koniec sezonu pokryły się rdzawym nalotem. Bardzo cienka warstewka, którą łatwo usunąć papierkiem ściernym. Także jeśli ktoś się zdecyduje, to po wyjęciu z opakowania trzeba końcówki opryskać bezbarwnym.
Uważam, że za tę cenę warto. Dodam jeszcze, że przewód 75 cm jest jakby trochę przydługi. Wersja 70 cm mogłaby być lepsza.

jacusb - Sro 20 Sie, 2014

makumba88, jak dalej sprawują się te przewody?
Piter - Pon 01 Wrz, 2014

Piotras Przewody Hella mam do każdego moto .

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group