|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Technika jazdy - Stawianie motocykla na koło - jazda na jednym kole , na kole
Piotrek191 - Pon 31 Gru, 2007 Temat postu: Stawianie motocykla na koło - jazda na jednym kole , na kole Witam! Jestem początkującym kierowcą i dopiero niedawno rozpocząłem przygode z GS-ką... Teraz chciałbym się nauczyć stawiać go na gumie, ale nie mam o tym zielonego pojęcia... Czy ktoś mi pomorze
capri - Pon 31 Gru, 2007
Witam, Nie mam doświadczenia z GS-em, tym bardziej, że mojego nie mogę dostroić na max jego możliwości, ale jak nie ma siły, zeby wszedł na koło tylko za pomocą gazu musisz strzelić ze sprzęgła. Jednak uważaj, żebyś nie strzelił w jego max obrotach, bo sądze, ze miałbyś go na sobie szybciej, niż zdążyłbyś zareagować. Ja umiałem jeździć na gumie na crossie HUSQVARNA 510 TE, ale on wchodził na koło przy dodaniu gazu próbuj, zapewne nie raz się wywalisz... ubierz ochraniacze i rób to z głową
michal_elwuo - Pon 31 Gru, 2007
hah xD ja to nawet na simsonie dawałem radę przejechać kilkadziesiąt metrów xD
poprostu wciskasz przednie zawieszenie i jak odbije dodajesz gazu... gs sobie poradzi, bo już raz próbowałem...a jak nie to możesz lekko poderwać, może łatwiej, bo tu zawieszenie troszkę twardsze, bo wciska to się w enduro i crossach
strzał ze sprzęgłą oczywiście stawia najlepiej, ale łatwo się glebnąć
Piotrek191 - Wto 01 Sty, 2008
Myślałem,że jeszcze sobie pośmigam... Jednak wczoraj spadł śnieg i po zawodach...
WojtekR1978 - Wto 01 Sty, 2008
Nie orientuję się do konca ale mam wrażenie że do łatwiejszego stawiania GS na koło mozna dokupić zębatkę z mniejszą o 1 czy 2 ilością zębów. Ale już teraz sam nie jestem pewien.
michal_elwuo - Wto 01 Sty, 2008
jak powiększysz tylną, lub zmniejszysz przednią... ale ja bym nie zmieniał, bo biegi sa ładnie zestrojone, postawić też się da, a tak to wolniej będzie śmigał... a jak masz w moto tak że odkręcasz i leci na jedno to nie jest aż tak ciekawie, bo nieraz niechcący odkręcisz za mocno i lipa może być jak raz się przejechjałem na R1 kawałek to niemaiłem pojęcia że to tak chodzi.. 1/4 gazu a ja na jednym wylądowałem =O pierw lepij się nauczyć bez tego jeździć a potem uczyć się uwarzać na to... takie jest moje zdanie
matoshiba - Wto 01 Sty, 2008
WojtekR1978 napisał/a: | Nie orientuję się do konca ale mam wrażenie że do łatwiejszego stawiania GS na koło mozna dokupić zębatkę z mniejszą o 1 czy 2 ilością zębów. Ale już teraz sam nie jestem pewien. |
Dobrze się orientujesz .
http://video.google.com/v...1950267&q=stunt to jest jedno rozwiązanie ---> zobaczcie na zębatkie .
A inny to zmienić zębatkie zdawczą na o jeden ząbek mniejszą tylko trzeba pamiętać o jednym GS nie ma pompki oleju .
michal_elwuo - Wto 01 Sty, 2008
a najłatwiejszym wyjściem jest zmienić moto na mocniejsze xD
ale mniej realnym
Breżniew - Wto 01 Sty, 2008
matoshiba napisał/a: | tylko trzeba pamiętać o jednym GS nie ma pompki oleju . |
Pompę oleju ma jak najbardziej , tylko smok tej pompy znajduje sie w przedniej części miski olejowej. Po postawieniu moto do pionu smok wynurza się z oleju i brak cisnienia w układzie smarowania. Tym samym silnik mozna zatrzec na panewkach.
Jak wolisz kase przeznaczyc na paliwo a nie remont silnika lub jego wymiane to lepiej nie gumuj.
capri - Sro 02 Sty, 2008
michal_elwuo napisał/a: | ... bo nieraz niechcący odkręcisz za mocno i lipa może być jak raz się przejechjałem na R1 kawałek to niemaiłem pojęcia że to tak chodzi.. 1/4 gazu a ja na jednym wylądowałem =O pierw lepij się nauczyć bez tego jeździć a potem uczyć się uwarzać na to... takie jest moje zdanie |
Ale to Ty dodajesz gazu a nie ktoś za Ciebie... czuć, że wchodzi na koło to odejmujesz...chyba, że chwytasz gaz głębokim nachwytem i jak cofa Cię do tyłu to automatycznie dodajesz gazu no i .... reszta znana...
michal_elwuo - Sro 02 Sty, 2008
w sumie fakt ja to mam stracha, bo na rowerze jak się chciałem nauczyć to nieraz poleciałem na pl;ecy... na simsonku tak samo, tylko że on wyjeżdżał mi spod dupy nie chcę nic zrobić gsowi i dlatego się boję jak już wszystko wyczuję (póki co to przejechałem z 120km, to to jest nic) to będępróbował
capri - Sro 02 Sty, 2008
ja tam tez nie chce katować GS-a, tym bardziej go zatrzeć. niech zostanie na dwóch kołach
michal_elwuo - Sro 02 Sty, 2008
racja przy ruszaniu jak szarpnie na jedno niezaszkodzi (no tylko troszkę), ale katowac nie ma co po simsonie nauczyłem się żenia ma co katować (po tym odrazu źle chodził xD )
pwpsrspl - Czw 03 Sty, 2008 Temat postu: Pompa oleju w gs 500 Smoka można przerobić tak zeby lapal olej nizej, z tego co wiem to w gsx-f 600 o 750 z roczników 88-97 byly lepsze pompy a konstrukcyjnie bardzo podobne do tych z gsów. Ja sie zastanawiam cały czas czy sie oplaca bo za sezon mysle o gsr 600 a gs pojdzie do mojej dziewczyny. Jak by ktos nawet próbowal latac tak jak tamten chlopak z filmiku na googlach to gs długo by nie pożył heh. Co nieznaczy ze kilkusekundowe gumy bardzo szkodzą. Sam potrafie podnies gs'ke na 4-5 sekud od 15-20 km/h do konca 1 biegu. Ze sprzegla oczywiscie. Mój nie idzie ze sposobu na odbicie z zawiechy, moze mam za twardą z przodu, gsx-f kumpla szedl bardzo ładnie. Zawsze mozna zalac troche więcej oleju niż trzeba ale wtedy trzeba liczyc sie z tym ze cisnienie bedzie za duże i poniszczy pierscienie.
Także jak sie chce latać na gsie na gumie to trzeba troche zainwestowac zeby potem nie inwestowac 10x tyle =)
Rafał - Sro 09 Sty, 2008 Temat postu: Re: Jak nauczyć się stawiać motor na koło? (jazda na jednym
Piotrek191 napisał/a: | Witam! Jestem początkującym kierowcą i dopiero niedawno rozpocząłem przygode z GS-ką... Teraz chciałbym się nauczyć stawiać go na gumie, ale nie mam o tym zielonego pojęcia... Czy ktoś mi pomorze |
http://smfighters.com/index.php?page=home a tu spróbuj sie zgłosic Za 500 zł poinenes mies przystosowanego Gs do latania nagumie Nawet robia wstawki do miski olejowej i Silnik jest smarowany pod kazdym katem...powodzonka zycze...
Snajper - Czw 10 Sty, 2008 Temat postu: Re: Jak nauczyć się stawiać motor na koło? (jazda na jednym
Rafał napisał/a: |
Nawet robia wstawki do miski olejowej i Silnik jest smarowany pod kazdym katem...powodzonka zycze... | Mając tą przegrodę to jest smarowanie? Myślałem, że ma ona na celu aby olej nie leciał do silnika. Piszę głupoty, czy kombinują jeszcze coś ze smokiem?
RONI:) - Sro 13 Lut, 2008
żeby gumować na gsie słyszałem że najlepiej stanąć na tylnim lewym podnóżku a prawą nogą kontrolować hamulec ..jak narazie nie bawie się wtaką ekwibliristyke..a poza tym przednie lagi są miękie jak serdelki
pootietang - Sro 13 Lut, 2008
jak bym miał 2 motorki w tym jeden w takim stanie że nie byłoby mi szkoda to może bym się "pouczył" ale szkoda mi mojego gs'ika do nauki akrobacji poza tym przy niegroźnie wyglądającym upadku rozwaliłem sobie kręgosłup więc bałbym się bo już widziałem jak gościa karetka zabierała z placu gdzie godzinę wcześniej ćwiczył jazdę na kole.
Plaster - Sro 13 Lut, 2008
no dokladnie tez mi szkoda sprzetu do nauki jazdy na kole bo wtedy wiele podzespolow dostaje po tylku co pozniej wiaze sie z kosztami a jeszcze jak zaliczysz glebe...
ADaS - Czw 20 Mar, 2008
mi też szkoda motoru za długo na niego oszczędzałem zeby go zakatować
leon - Czw 20 Mar, 2008
No to widzę, że jesteśmy w wiekszości. Na takie nauki dobrze jest sobie jakąś MZkę kupić, lub jakieś enduro i sobie ćwiczyć bez obaw o sprzęt.
pootietang - Czw 20 Mar, 2008
jeśli chodzi o enduro to raczej nie trudno na koło coś takiego postawić za to łatwo przeholować i położyć się na plecy
swiej - Wto 16 Cze, 2009
enduro czy cross?
karoleq_90 - Wto 16 Cze, 2009
Mz najlepsza: sama idzie na koło nawet bez sprzęgła Szczególnie model 251
hubertgontarz - Wto 16 Cze, 2009
Jak na koło to nie GS, maszyna chłodzona powietrzem na pewno nie jest stworzona do "mega pałowania".
Jakaś dwusuwowa 250 i tyle ode mnie.
Leon84 - Wto 16 Cze, 2009
karoleq_90 napisał/a: | Mz najlepsza: sama idzie na koło nawet bez sprzęgła Szczególnie model 251 |
Oj tak... przetestowałem w niedzielę na 251 kumpla. Wystartowałem na kole zupełnie przez przypadek..masakra . Na mojej 250 tak się nie dało. Strasznie źle wyważone cholerstwo w porównaniu do 250.
djmauro - Wto 16 Cze, 2009
nie lepiej sobie BMX kupić ? Bezpieczniej i w ogóle
spiro54 - Sro 17 Cze, 2009
Piotrek wsiadaj na rower i cwicz.Zamin zaczniesz jezdzic na gumie na gs`ie najpierw naucz sie na rowerze.Rower wazy ~15kg a moto ~200kg.Jak sie wylozysz na rowerze (a na poczatku o to nie trudno) to zbytnio nie ucierpisz ani Ty ani rower, natomiast na moto...bedzie znacznie gorzej
Majic - Sro 17 Cze, 2009
omg...
Piortek napisał tego posta 31 GRUDNIA 2007. Teraz mamy 17 CZERWCA 2009. Myślę, że porady po półtora roku nie są mu potrzebne... gdyby w ogóle się jeszcze logował...
NIE ODGRZEWAĆ STARYCH DAŃ
hubertgontarz - Sro 17 Cze, 2009
może chłopak czekał dwa lata na radę i tak siedzi przed kompem i siedzi i czeka....
Majic - Sro 17 Cze, 2009
Kod: | Dołączył: Nie 30 Gru, 2007
Ostatnia wizyta: Nigdy
Wizyt: 0 Łączny czas wizyt
Postów: 2, tematów: 1, załączników: 0, ankiet: 0
[0% z całości / 0,00 postów dziennie]
Ostatni post Wto 01 Sty, 2008 |
Jego statystyki powalają
blondi_2001 - Pon 22 Cze, 2009
nie szkodzi - ja sama też chętnie czytam te rady w końcu forum jest po to, żeby dzielić się doświadczeniami, tak? pozdr
tornado50 - Sro 24 Mar, 2010 Temat postu: odrywanie przedniego koła od ziemi podczas przyśpieszania... Mam GS500E z lat 90tych, obecnie po czyszczeniu gaźników, synchronizacji, wymianie świec, olejów, pełnym odblokowaniu, wymianie napędu itd... Po zrobionym serwisie od 7000 rpm dostaje tak ogromnego kopa, że czuję jak wyciąga przednie koło w górę... czy to możliwe, żeby na biegach 1 i 2 bez strzelania ze sprzęgła poszedł na gumę, szczególnie podczas jazdy w dwie osoby? Boję się przetestować, tym bardziej że dawno nie jeździłem. Czekam na Wasze opinie i doświadczenia
midd - Sro 24 Mar, 2010
tornado50 napisał/a: | szczególnie podczas jazdy w dwie osoby? |
tylko podczas jazdy w dwie osoby jest to możliwe
Plaster - Czw 25 Mar, 2010 Temat postu: Re: odrywanie przedniego koła od ziemi podczas przyśpieszani
tornado50 napisał/a: | czy to możliwe, żeby na biegach 1 i 2 bez strzelania ze sprzęgła poszedł na gumę, szczególnie podczas jazdy w dwie osoby? Boję się przetestować, tym bardziej że dawno nie jeździłem. |
Masz racje, szczegolnie uwazaj na 1-szym biegu gdy przekroczysz 7000 obr, wtedy kazdy zly ruch manetka gazu moze bolec przez cale zycie
mr0zd - Czw 25 Mar, 2010
Może Ci przy czyszczeniu gaźników silnik od R1 wstawili? A tak naprawdę to po prostu zawias nurkuje i masz wrażenie że się koło podnosi
cortex - Czw 25 Mar, 2010
odnosnie stawiana na koło , ostatnio jak ruszałem ze świateł (a miałem pasażera z tyłu) to przez pomyłke strzeliłem ze sprzęgła przy ok 5tys obr i poszedł na koło
wlewacz - Czw 25 Mar, 2010
Ja powoli próbuję ładne stoppie zrobić na GS-ie Ale to początki i sprzęt niezbyt odpowiedni więc raczej rzadko to próbuje
Spajdi - Czw 25 Mar, 2010
". czy to możliwe, żeby na biegach 1 i 2 bez strzelania ze sprzęgła poszedł na gumę, szczególnie podczas jazdy w dwie osoby? " nie, nie możliwe... Bynajmniej nie przy płynnym przyspieszaniu na maksa..., może gdybyś zgrał się z pasażerem, specjalnie mocno szarpał gazem i ciałem przy 7 tyś. rpm na 1 (na 2 na bank nic się nie stanie to GS 500 to jest tylko ok. 46KM niektóre moto 100KM ciężko postawić z gazu na koło i trzeba się tego długo uczyć ) to może byś coś zdziałał, ale przy normalnej jeździe nie ma prawa Cię dźwignąć na koło nawet z pasażerem nawet przy pełnym otwarciu gazu, chyba, że specjalnie będziesz szarpał gazem powyżej 7 tyś. rpm na 1 biegu, a pasażer będzie z 2x cięższy od Ciebie to może go postawisz To, że czujesz, że Ci się przód podnosi to jeszcze nie znaczy, że pójdziesz na koło do tego jeszcze daleka droga
pubuss - Pią 26 Mar, 2010
Cytat: | Ja powoli próbuję ładne stoppie zrobić na GS-ie Ale to początki i sprzęt niezbyt odpowiedni więc raczej rzadko to próbuje |
To zainstaluj sobie amor skrętu, będzie prościej i lag nie powyginasz
wlewacz - Pią 26 Mar, 2010
W sumie nosze się ze zmianą moto więc nie będę już doinwestowywał.
Nie sądzę żeby przez to lagi się powyginały, ale skoro tak mówisz to już pewnie nie będę próbował
tornado50 - Pią 26 Mar, 2010
Właśnie też wydawało mi się to mało możliwe z racji małej mocy motocykla, choć biorąc pod uwagę stosunek pojemność/moc do tej niewielkiej masy miałem pewne obawy czy go nie postawi W każdym bądź razie chyba macie rację; przy ostrym przyśpieszaniu po prostu wyciąga do góry amortyzator przedni co daje wrażenie podnoszenia koła. Jednak nie testowałem, więc nie mówię na 100% Pozdrawiam Wszystkich!
Spajdi - Sob 27 Mar, 2010
"Właśnie też wydawało mi się to mało możliwe z racji małej mocy motocykla, choć biorąc pod uwagę stosunek pojemność/moc do tej niewielkiej masy miałem pewne obawy czy go nie postawi "
GS500 - ok. 46KM/169kg
GSXR 600 - ok. 120KM/163kg
Masy podane w stanie suchym Także jak na gixera 600 się przesiądziesz to możesz się martwić czy cię z pasażerem nie dźwignie bo tam to już jest bardzo realne natomiast poczciwym osiołkiem GS'em to "kaźmirz Ty się nie bój"
hubertgontarz - Sob 27 Mar, 2010
"po zrobionym serwisie od 7000 rpm dostaje tak ogromnego kopa, że czuję jak wyciąga przednie koło w górę... czy to możliwe, żeby na biegach 1 i 2 bez strzelania ze sprzęgła poszedł na gumę, szczególnie podczas jazdy w dwie osoby? "
NIEMOŻLIWE. Czujesz różnice bo poprzednio motocykl miał mniejszą moc, co tym bardziej będzie odczuwalne w dwie osoby.
karoleq_90 - Sob 27 Mar, 2010
Moja cebra (85KM) z gazu nawet na 1 nie chce iść na koło to tym bardziej gs nie pójdzie
midd - Nie 28 Mar, 2010
Cytat: | Moja cebra (85KM) z gazu nawet na 1 nie chce iść na koło to tym bardziej gs nie pójdzie |
moj ma 75 i na jedynce bardzo chetnie idzie na koło z gazu raczej kwestia geometrii, momentu obrotowego i stosunku mocy do masy, tak czy inaczej gs z gazu nie pojdzie
tmi - Nie 28 Mar, 2010
GS z gazu?, chciałbym to zobaczyć.
Spajdi - Nie 28 Mar, 2010
Haha no z gazu z gazu walisz N2O do gaźników i idzie na koło
Więc oficjalnie sprostujmy :
GS to spokojny ustatkowany motocykl dla początkujących który bez konkretnego strzału ze sprzęgła nie idzie na koło nawet z teściową na zadupku
vinyl - Sro 31 Mar, 2010
A czy ktoś z Was jeżdził GSem na tylnim ze strzale ze sprzęgła ? Jak to dokładnie w wypadku tego moto trzeba wykonać (tzn jaki bieg, prędkość, obroty itp) ? Póki co, dopiero zaczynam jeżdzić na GSie i na pewno nie zamierzeam tego próbować - raz, że szkoda mi mojej Fki (zarówno owiewki mogą oberwać jak i sam silnik, bo nie ma ponoć takiego smarowania, nie mówiąc już o mnie), a dwa, że po prostu nie mam umiejętności i nawet podczas normalnej jazdy nie czuje żebym miał opanowaną maszynę (zrobiłem dopiero z 400 km na nim ..) a co dopiero takie coś. Pytam z ciekawości (może w przyszłości spróbuje, za 1-2 sezony, jak nabędę już jakieś podstawy w jeżdzie )
mr0zd - Sro 31 Mar, 2010
Jak dasz stuntpizze na tył to może pójdzie, bez tego strzelanie ze sprzęgła w GSie mija się po prostu z celem...
karoleq_90 - Czw 01 Kwi, 2010
Gs jest motocyklem do jazdy na 2 kołach do jazdy na 1 polecam np: honde cbr 600 f2, lub nawet mz etz 251.
Matizyahu - Czw 01 Kwi, 2010
No na koło nie pójdzie z gazu. Aczkolwiek udało mi się ostatnio małe stoppie zrobić. Ale dla sprostowania. To nie było postawienie moto prawie do pionu tylko oderwanie tylnego koła na 10-15 cm od ziemi
vinyl - Czw 01 Kwi, 2010
OK, ale po co piszecie 4 strony o tym, że GS nie jest do stawiania na koło, każdy chyba to wie. Wydaje mi się, że autorowi wątku chodziło o jakieś konkretne porady, tak samo jak mi w przedostatnim poście, nikt nie odpowiedział, a każdy tylko po raz setny piszę, że GSa z gazu sie nie da, ew. ze strzału .. no ludzie .
Yarccom - Czw 01 Kwi, 2010
ale jak sie nie da tak mozna pisać w jaki sposób go podnieść
vinyl - Czw 01 Kwi, 2010
.. Żartujesz sobie w tym momencie, prawda ?
joeey - Czw 01 Kwi, 2010
Yarccom skoro ze strzału ze sprzęgła pójdzie to z czego taka polewa? vinyl zadał sensowne pytanie i jeśli ktoś próbował tego z oczekiwanym skutkiem to może napisać przy jakich obrotach strzał ze sprzęgła zrobić i ewentualnie bieg. Sam jestem ciekawy
Spajdi - Pią 02 Kwi, 2010
Ludzie jak już ktoś chce się brać za jazdę na kole to nie zadaje pytania na jakim biegu przy jakich obrotach strzelać ze sprzęgła tylko próbuje to przecież chyba jest oczywiste ?! Co chcecie gotowy przepis na 2 biegu przy 4 tyś. rpm wciśnij sprzęgło gaz do końca i jak będzie 10 tyś. rpm to strzel ze sprzęgła ?! Czasami już strach czytać forum... Za niedługo się zapytają ile wcisnąć klamkę, żeby wyhamować z 60 przed światłami To robi się na WYCZUCIE i trzeba mieć dobrze opanowany motocykl, żeby się nie rozpieprzyć, a jak ktoś zadaje takie pytanie to znaczy, że nie ma opanowanego moto i powinien się skupić na czymś innym niż na jeździe na jednym kole
joeey - Pią 02 Kwi, 2010
Po tych pytaniach wywnioskowałeś, że ktoś ma słabo opanowane moto? Ktoś zadaje takie pytania bo nigdy tego nie próbował i najpierw chciałby trochę o tym poczytać i wtedy zadecydować czy bawić się w to czy nie. Jak nie masz nic do napisania w tym temacie to nie wiem dlaczego krytykujesz Nie podobają Ci się te pytania to po prostu tego nie czytaj i omiń szerokim łukiem ten temat... Po to jest forum, a tym bardziej ten temat żeby dowiedzieć się przynajmniej teorytycznie jak postawić GS'a na koło. Więc zrób tą przyjemność nam i nie pisz takich idiotycznych postów, które nie wnoszą nic do tematu, a irytują innych forumowiczów Każdy wie, że trzeba próbować aż się to opanuje, ale najpierw trzeba dowiedzieć się co nie co.
Nie chcę tu zaczynać jakiejś ostrej dyskusji, ale nieźle mnie zirytowałeś, bo nic się nie wniosłeś do tematu, a potrafiłeś tylko skrytykować.
vinyl - Pią 02 Kwi, 2010
Spajdi napisał/a: | na 2 biegu przy 4 tyś. rpm wciśnij sprzęgło gaz do końca i jak będzie 10 tyś. rpm to strzel ze sprzęgła |
A żebyś wiedział, że właśnie tego typu odpowiedzi oczekiwałem. I jeszcze jedno - takie pytanie wcale nie jest idiotyzmem, nie dla wszystkich tego typu manewry są takie naturalne jak dla Ciebie, że wiedzą jak to zrobić, wystarczy 10 min treningu na parkingu i już widać ze coś nie wychodzi i warto się kogoś zapytać o jakąś teoretyczną poradę.
A co mnie dobija, to nie tego typu pytania, ale 4 wątki postów typu 'GS nie jest do stawiania, z gazu nie pójdzie, tylko ze sprzęgła czyli się nie da wogle' w wątku pt: Jak stawiać GSa. To, że nie jest do stawiania każdy wie, tak samo jak chyba każdy wie, że przy niezłych umiejętnościach (a nawet tych przeciętnych) da się postawić moto o dużo mniejszych osiągach i zbliżonej masie, np klasy 125.
No ale dobrze, zażenowaliśmy Spajdiego tymi banalnymi pytaniami, w końcu każdy z tym się rodzi tak jak on, mistrz stuntu i stójki na tylnim i przednim jednocześnie chyba.
Rozumiem że wszystkie poradniki on-line, książki o technice na moto, oraz filmiki / poradniki na YT dot. wheelie/tylniego (których jest cała masa) też są dla Ciebie żenujące, bo z przeciwskrętem każdy się rodzi co nie ?
Spajdi - podsumowując - Twój post gówno wniósł do tego tematu, tylko zwiększył zamęt i agresywnośc dyskusji, masz pisać nie na temat, nie pisz wcale.
Spajdi - Pią 02 Kwi, 2010
Uuuu to mi pojechaliście Wiecie co... Są pewne rzeczy których trzeba się po prostu nauczyć... Nie siedzieć z dupskiem przed kompem i pisać smuty tylko wyjechać na duży pusty parking i ćwiczyć... Ja nie jeżdżę na 1 kole bo mnie to nie jara, ale jak będę chciał się nauczyć to pojadę po moto do garażu, a nie będę teoretyzował na forum i oczekiwał jakichś złotych rad... Albo wezmę kumpla który to potrafi, żeby mnie nauczył na żywo bo przed kompem to się g... możecie nauczyć tyle wam powiem !
Więc dobrze będę omijał takie tematy przepraszam, że żyję
Pozdrawiam gniewnych stunterów
karoleq_90 - Pią 02 Kwi, 2010
Cytat z meteorczyka
"Wheelie
Wiadomo podstawa i trzeba wyjeżdzić. Na poczatku ciezko ogarnac ile mozna podniesc kolo w gore. Wydaje sie ze juz za wysoko a tak naprawde jeszcze duzo brakuje do plecow. Ja preferuje ze sprzegla bo na nakedowskiej kierownicy ciezko z zawiasu sie wybic bez sprzegla. Najlatwiej sie kontroluje moto gumujac na stopkach pasazera, ale jest minus ze bez HB nie mozna sie asekurowac hamulcem. Teraz jade z 20-30 km/h 11000 obrotow, strzal i w pionie odpuszczenie gazu do polowy no i balans, a gaz caly czas do polowy, ewentualnie male korekty gazem. jak obroty sie juz koncza to ostre szarpniecie do tylu na plecy i sie przejedzie jeszcze z 20-30 metrow."
A dokładniej z tego tematu http://forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=2691
vinyl - Pią 02 Kwi, 2010
Spajdi, widzę że Ty z tych zapaleńców, co nie pierd*lą tylko robią i już, stara szkoła to lubie. Szkoda tylko że masz czas na nabicie 250 postów na forum, i teoretyzować na temat, że w GSie ze sobą wozisz 'zestaw orginalnych narzędzi, szmatkę i kawałek przewodu paliwowego', pozdrawiam również zagorzały praktyku
Pro - Pią 02 Kwi, 2010
Kusi was to jedno kółko oj kusi
Makar00n - Pią 02 Kwi, 2010
GS nie jest od stawiania na koło! Meteorczyk jest najlepszym przykładem!
joeey - Sob 03 Kwi, 2010
Spajdi napisał/a: | Pozdrawiam gniewnych stunterów |
Nie załamuj mnie człowieku...
To że GS jest nie do jeżdżenia na tylnym kole to wiadomo, ale fajnie by było opanować np. ruszanie spod świateł z jednoczesnym podniesieniem przedniego koła i te kilkanaście metrów na jednym śmignąć
vinyl - Nie 04 Kwi, 2010
Joeey daj spokój, przecież widzisz że to nie dla takich leszczyków jak my, obrażalski guru spajdi już mi to dobitnie udowodnił.
Wpadasz jutro do mnie na klocki Lego czy coś ?
Plaster - Nie 04 Kwi, 2010
joeey napisał/a: |
To że GS jest nie do jeżdżenia na tylnym kole to wiadomo, ale fajnie by było opanować np. ruszanie spod świateł z jednoczesnym podniesieniem przedniego koła i te kilkanaście metrów na jednym śmignąć | To zmien zebatke w moto, wtedy poderwanie na kolo bedzie prostrze ale ogolnie bedzie wolniejszy Jesli jezdzisz glownie po miescie to chyba sie z tym pogodzisz
midd - Nie 04 Kwi, 2010
dzizas, kupcie sobie sportowe lytry a nie katujcie gsa jazda na kole
joeey - Nie 04 Kwi, 2010
Cytat: | To zmien zebatke w moto, wtedy poderwanie na kolo bedzie prostrze ale ogolnie bedzie wolniejszy Jesli jezdzisz glownie po miescie to chyba sie z tym pogodzisz |
No właśnie nie chcę traktować GS'a jako moto do stuntu bo ani sprzęt się nie nadaję, ani moje umiejętności, a ruszanie spod świateł na jednym kole byłoby bardzo przyjemne
vinyl - Nie 04 Kwi, 2010
Bo jeżdzić F-ką i nie potrafić nawet strzelić ze sprzęgła to nie wypada
mr0zd - Pon 05 Kwi, 2010
Znaczy się ruszając spod świateł z podniesionym kołem rośnie ci respekt na dzielni? pozdro
karoleq_90 - Pon 05 Kwi, 2010
joeey napisał/a: | No właśnie nie chcę traktować GS'a jako moto do stuntu bo ani sprzęt się nie nadaję, ani moje umiejętności, a ruszanie spod świateł na jednym kole byłoby bardzo przyjemne |
Cytat: | Znaczy się ruszając spod świateł z podniesionym kołem rośnie ci respekt na dzielni? pozdro |
Mi respekt nie rośnie od jazdy na kole ale od przyspieszania w rakietowym tempie
Pro - Pon 05 Kwi, 2010
mr0zd napisał/a: | Znaczy się ruszając spod świateł z podniesionym kołem rośnie ci respekt na dzielni? pozdro |
a jak ktos nie ma swiateł na dzielni?
joeey - Pon 05 Kwi, 2010
Cytat: | a jak ktos nie ma swiateł na dzielni? |
To wtedy mrozd nie wymyśli pojazdu
vinyl - Pon 05 Kwi, 2010
mr0zd - wręcz przeciwnie, ruszanie z podniesionym przodem to obciach po całości. Zgadzasz się, właścicielu SV'ki, nie ? pozdro !
Lemon - Pon 05 Kwi, 2010
odpowiedz macie w pierwszym poscie na 5. stronie wątku (nikt i nic więcej juz raczej nie doda!)
coś wiecej to uderzac do Meteora.
kr28is - Czw 15 Kwi, 2010
Fajna zabawka
http://www.youtube.com/wa...OI&feature=grec
joeey - Czw 15 Kwi, 2010
Przepraszamy, nie można odnaleźć żądanej strony.
pootietang - Nie 18 Kwi, 2010
http://www.youtube.com/watch?v=RDPW-GU1YSc
wiem ze wszystko co ma dwa koła może jęździć na jednym ale czy warto??
Karollo - Pon 05 Lip, 2010 Temat postu: ##### #####[/hide]
joeey - Nie 08 Sie, 2010
jasiuekonom - Sro 29 Cze, 2011
odświerzę trochę temat, w sumie to moj pierwszy sezon w zyciu na motorze ale juz zrobilem w nim ok 3 tys km, poczulem sie pewnie na Suczce i postanowilem pocwiczyc troche latanie na kolku, 3 dni prob i idzie coraz lepiej u mnie to wyglada tak, wrzucam 1, zaczynam sie toczyc (sprzeglo oczywiscie odpuszczone) przy ok 20km/h gaz do oporu i przy ok 4-5 tys obrotow (nadal trzymajac gaz na max) cwiercsekundowe pykniecie sprzegla i Suczka leci na kolo poki co troche jeszcze za mocno leze na baku dlatego nie podnosi mi wysoko kola ale to celowo, najpierw tak chce pocwiczyc i przyzwyczaic sie do oporow potem bedzie bardziej hardkorowo ale sie rozpisalem
Yarccom - Sro 29 Cze, 2011
szykowac juz sprzegło na wymianę
jasiuekonom - Sro 29 Cze, 2011
Yarccom napisał/a: | szykowac juz sprzegło na wymianę |
cos za cos :P przed sprzedaza zmienie, chyba ze mi zacznie to przeszkadzac (jesli wogole zacznie) bo nie cwicze stawiania na kolo przez caly dzien kilka prob i styknie stresu
muminek - Sro 29 Cze, 2011
tez probowalem stawac na koło to robie to w ten że po prostu kręce do 8k i puszczam sprzegło ale strasznie mi szkoda moto wiec za długo tego nie robie. i na dodatek jak tego probuje to sprzegło strasznie krotkie mi sie robi i luznie a najdziwniejsze ze po jakims czasie znowu wraca do swojego poprzedniego stanu. probowalem takze siedzenia na baku i stania na podnozkach powstrzymuje mnie tylko strach przed glebą, a raczej przed uszkodzeniami ze strony moto. tak to bym juz latał na kole
jasiuekonom - Sro 29 Cze, 2011
muminek napisał/a: | kręce do 8k i puszczam sprzegło |
ale z postoju 8k i puszczasz czy jak sie juz toczysz?? tez mi sie sprzeglo miekkie robi i luz ale po jakims czasie sie poprawia
muminek - Sro 29 Cze, 2011
z postoju. probowalem także poderwac rękami ale raczej lipnie to wychodziło najlepiej stanąć na tylnij podnozkach tylko zeby fikołka do tylu nie zrobic.
jasiuekonom - Sro 29 Cze, 2011
no to nie, z postoju lipa ja cwicze tak ze minimum z 40 na godzine mam jak na kolo staje
Piotras_5 - Sro 29 Cze, 2011
nie no jasiu super, ale GS to średni moto do jazdy na jednym kole... No ale, co kto lubi.
panbodzio - Sro 29 Cze, 2011
Piotras_5 napisał/a: | GS to średni moto do jazdy na jednym kole |
przed wiejska dyska wszystko sie nadaje do stawiania na kolo
moj wielblad ku zdziwieniu rowniez przednie kopytka podnosi
fakt faktem trzeba sie liczyc ze naped i sprzeglo w dupe dostaje. nie mowiac o tym ze w gs-ie jazda na kole powoduje brak smarowania, ale czego sie dla lansu nie robi
muminek - Sro 29 Cze, 2011
zaden lans... stań na koło zobaczy jaki z Ciebie koks -.- a nie tylko krytyka
panbodzio - Sro 29 Cze, 2011
muminek jak wspominalem wielblad tez mi na kolo poszedl aczkolwiek zaprzestalem dalszej praktyki bo szkoda mi sprzeta...
slow krytyki z mojego posta bym sie nie doszukiwal
wyjdz - Sro 29 Cze, 2011
Lepiej sprzedac GS'a i zakupic f3 w psie, na forum SP mozna wyrwac w 100% pewne sztuki (bez pukajacych panewek).
mr0zd - Czw 30 Cze, 2011
Jak ktoś chce się w stunt bawić.
jasiuekonom - Czw 30 Cze, 2011
sprzeglo i naped owszem dostaje w dupe, a z tym smarowaniem sprawa wyglada tak ze nie latam po 100 metrow na tylnym kole , czasami sobie tylko poderwe i to nie tak jak swieca heh tylko tak łoooo, pare metrow z kolem 70 centow nad ziemia ale nie idzie mi to za dobrze
muminek - Czw 30 Cze, 2011
no tu racja, szkoda takiego wieloletniego GS'a ale tak samo jak Jasiu - nie szaleje za duzo. i na przyszły sezon chyba jakąś padake kupie i stun
jasiuekonom - Czw 30 Cze, 2011
no ja tez sie na nastepny sezon przymierzam, jak dobrze pojdzie to R6
olecki - Pon 04 Lip, 2011
muminek napisał/a: | no tu racja, szkoda takiego wieloletniego GS'a ale tak samo jak Jasiu - nie szaleje za duzo. i na przyszły sezon chyba jakąś padake kupie i stun |
polecam najpierw na rowerze sie pouczyć
http://www.youtube.com/wa...nel_video_title
muminek - Pon 04 Lip, 2011
nieźle ! ale jednak zostane przy motocyklu
Snajper4 - Pon 04 Lip, 2011
Olecki to Ty rok temu jeździłeś na rozpoczęciu sezonu na bemowie?
olecki - Pon 04 Lip, 2011
Snajper4 napisał/a: | Olecki to Ty rok temu jeździłeś na rozpoczęciu sezonu na bemowie? |
no dokladnie ja
Kubunia - Czw 04 Sie, 2011
I ja dzisiaj spróbowałem jazdy na jednym kole. Proszę się nie śmiać, bo to pierwsze próby.
kiler - Czw 04 Sie, 2011
Możesz powiedzieć jak go stawiasz na koło?
Borek - Czw 04 Sie, 2011
Ja się męczyłem, próbowałem podkręcić do 8k obrotów i strzelać ze sprzęgła ale ciężko szło, tylko trochę się podnosił. Więc mam to samo pytanie
Kubunia - Czw 04 Sie, 2011
Ruszam z pierwszego biegu i przy około 20 - 30 km/h daję gaz na maksa i wciskam sprzęgło palcem wskazującym na ułamek sekundy. Motocykl bardzo ochoczo idzie na koło i trzeba uważać coby pleców nie pozdzierać.
Dodam, że nie jeżdżę na gumie całymi dniami bo szkoda mi sprzętu ale ciekawość wygrała i postawiłem go z 6 razy na koło. Przepraszam, to już się więcej nie powtórzy
Grzechu16 - Czw 04 Sie, 2011
Macie instrukcję: JAK POSTAWIĆ MOTOCYKL NA KOŁO
olecki - Pon 15 Lip, 2013
Troche odświeże temat ( nawet sporo, także złota łopata sie należy ). Jest temat gymkhanowców więc może i ktoś z zajawką na gumowanie sie znajdzie?
Ja od tego sezonu się wziąłem za nauke, z gazu nie szło to ze sprzęgła Opisze i zapodam pare rad w oparciu o własne doświadczenia, może kogoś zachęcę do nauki.
Motocykl
Na początek wspomnę od razu: tak, motocykl się psuje od takiej jazdy. Zwłaszcza na początku najbardziej dostaje główka ramy i lagi. Spowodowane to jest nagłym zamknięciem gazu ( pierwsze strzały to nic innego jak "o k..plecy", zamykamy ze strachu gaz i przód wali aż boli ) Sprzęgło, napęd na pewno też szybciej pada. Jeżeli chodzi o smarowanie - to nie stunt, aż takich pionów i kilometrowym gum sie nie robi, więc odrobina oleju więcej powinna wystarczyć.
Jak wiadomo - nie maszyna.....bla bla bla, także każdym się da
Jak zacząć
Wiele osób obawia się dwóch rzeczy - przyśpieszonego zużycia moto i gleby. To pierwsze już opisałem
Gleba (konkretniej plecy) przy nauce jest niemożliwa. Najzwyczajniej w świecie psychika nie pozwoli. Koło podniesie się 2cm a my zamykamy gaz, bo wydaje się że już jest pion. Niestety, tak pierwsze dni wyglądają, z czasem przyzwyczaimy się do wysokości.
Uczyć się tylko na równej drodze z dobrym asfaltem, no i najlepiej pustej/zamkniętej.
Nie ma i nie będzie konkretnego poradnika, trzeba samemu swoje wyjeździć, próbować a z czasem samo przyjdzie, ale moje rady:
- Prawa noga na hamulcu. W razie krytycznej sytuacji hampel i 2 koła mamy na ziemi. (Uważać żeby przy podnoszeniu automatycznie nie wciskać, nie podniesie sie )
- Siadamy lekko z tyłu
- Mała prędkość, pierwszy bieg
- Strzał ze sprzęgła dwoma palcami. Strzał.
- Warto aby ktoś nagrał/zrobił zdjęcia. Zobaczysz, że do pleców jeszcze duuużo.
- Im wyżej, tym lepiej, dłużej.
Na dniach zapodam jakieś fotki i filmy ze swojej jazdy No i próby przepinania na 2 będą ( byle nie luz )
A tutaj pare filmików które trzeba obejrzeć
Z pasażerem http://www.youtube.com/watch?v=rYYDTarY9Bc
Absolutna klasyka http://www.youtube.com/wa...feature=related
koledzy Horneciarze http://www.youtube.com/watch?v=WNUCpUK8dEs
Pozdro!
lencol - Wto 16 Lip, 2013
Dodam swoje 3 grosze, że jeżeli ktoś chce się trochę pobawić to Gs nie nadaje się całkowicie do tego typu zabaw
Troche popodnosiłem, pokombinowałem (naprawdę niedużo) i uszczelniacze lag na dzień dobry do wymiany. To samo tyczy się łożysk w główce ramy - po kosztownej wymianie odpuściłem tego typu zabawy na GSce. Sprzęgło też niestety nie pożyje za długo, a na seryjnym napędzie GSa nie podniesiesz inaczej - pozostaje strzał ze sprzęgła.
Sprawa jest jeszcze taka, że nie do końca jak zalejesz więcej oleju to można bez obaw latać na kole. Pompa ma wydajność 40l na minutę i zaciąga smokiem z przedniej części silnika. Ok, 10 sekundowe postawienie na kole nie narobi bałaganu, ale 40 sekundowe już może skutkować zużyciem patologicznym panewek. Chcesz pokombinować = odwróć smok i lej olej ponad stan.
Co do samego gumowania: albo gumujesz utrzymując równowagę, albo gumujesz z przyspieszaniem - ten drugi sposób dla poczatkujacych najlepszy. Należy tylko pamietać, ze jedynka dośc szybko się kończy, a jeżeli jedziesz na gumie to bieg musisz zmienić bez sprzęgła, bo po wciśnięciu sprzęgła moto odrazu opada - nie zdążysz zmienić biegu i lipa z dalszej jazdy na kole.
Zmiana biegów podczas gumowania dość silnie obciąża skrzynie biegów, dlatego prosze się nie dziwić jak wam po jakimś czasie zacznie wypadać drugi bieg.
Obecnie mam drugie moto z klatką do latania ekstremalnego i Gs tylko turystycznie jest wykorzystywany.
Nikogo nie zniechęcam do gumowania, tylko przestrzegam przed wydatkami z tym związanymi. Pozdro
Chrupq - Wto 16 Lip, 2013
znajomy stunter się kiedyś wypowiadał że dobrze jest minimalnie obniżyć ciśnienie w tylnym kole.... może komuś się przyda, ja na razie nie planuję robić nic w kierunku stuntu więc tego nie zweryfikuje.
Borek - Wto 16 Lip, 2013
Ja gixem z gazu ładnie idę z 1 przy 5 tys. obrotów, nie jest trudno Tylko uszczelniacze biedne są Jak się leci z gazu to główną przeszkodą jest psychika i tyle.
A ze sprzęgła próbowałem ,ale za ciula nie mogę
olecki - Wto 16 Lip, 2013
Ja tylko ze sprzęgła, z gazu sie Fazer chyba nie podniesie. Albo zle to robilem
Dziś może jakieś fotki sie uda zrobić
yaszczi - Wto 16 Lip, 2013
Fazeusz z gazu idzie jak zły. Zakręć do 8/9k rpm, zamknij przepustnicę na sekundę (niech obroty spadną o kilka k) i pełna dzida (manetka do oporu). Jedyny minus to prędkość na 1 lub 2 biegu przy tych obrotach
Z plecakiem jak kręcisz do oporu to wstaje nawet z trójki.
olecki - Wto 16 Lip, 2013
jakoś ze sprzęgła wole, łatwiej wyczuć, przyjemnie wstaje
yaszczi - Wto 16 Lip, 2013
ja za to nie ogarniam ze sprzęgła, ale wszystko do wyczucia:)
olecki - Wto 16 Lip, 2013
przepinanie na 2 spoko
Borek - Sro 17 Lip, 2013
olecki napisał/a: | przepinanie na 2 spoko |
Koniecznie
olecki - Sro 17 Lip, 2013
trzeba teraz jechać na pas z kamerą i jakimś dobrym aparatem
drops144 - Nie 21 Lip, 2013
podłącze sie
mój filmik
http://www.youtube.com/watch?v=F8C6KQrgXDE mam jeszcze na kompie z gixem
olecki - Czw 01 Sie, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=UdrbKeXz5xc
olecki - Nie 25 Sie, 2013
postępy są
edit
dziś na stojąco pierwszy raz próbowałem, no no nawet sie udało troche przejechać, ale wydaje sie duuuużo wyżej
pawulon40 - Sob 14 Wrz, 2013
Chyba jestem za stary i szkoda mi napędu Pozdrawiam
lencol - Pon 16 Wrz, 2013
olecki - Wto 17 Wrz, 2013
ładnie
yaszczi - Pią 20 Wrz, 2013
zainspirowany wyczynami Oleckiego widzianymi na żywo w Skorzęcinie...OLECKI NA GUMIE
postanowiłem spróbować strzelić ze sprzęgła
takie tam pierwsze strzały (na dzisiaj wystarczy, bo mam miękkie nogi )
http://www.youtube.com/watch?v=J6Y0F6mmenI
dowiedziałem się na własnej skórze, że da się
Borek - Pią 20 Wrz, 2013
A tak lata Pszczółka:
http://www.youtube.com/watch?v=Wq9iUE5aruQ
yaszczi - Pią 20 Wrz, 2013
Ja też tak chcę!
Piotras_5 - Pią 20 Wrz, 2013
Yaszczi xD
yaszczi - Sob 21 Wrz, 2013
powoli małymi kroczkami, dzisiaj już kilka metrów udało się przejechać
olecki - Nie 22 Wrz, 2013
Yaszczi więcej gazu, nie odpuszczaj po strzale
tak czy siak gratz, teraz już tylko kwestia czasu - powoli przyzwyczaisz się do wysokości. Miesiąc, dwa a będziesz kombinował coby biegi przebijać
yaszczi - Nie 22 Wrz, 2013
to przez Ciebie
w pozycji co na fotkach wydaje mi się, że zaraz plecy
wczoraj udało mi się kilka metrów przekulać bez odpuszczania gazu.
simin - Nie 22 Wrz, 2013
tak jak wczoraj rozmawialiśmy - pochwal się jak na kole zejdziesz na kolano i przytrzesz podnóżek (bez łokcia, gmola, kierownicy, lusterka, owiewki i wydechu)...
yaszczi - Nie 22 Wrz, 2013
"nie da się"
olecki - Nie 22 Wrz, 2013
simin napisał/a: | tak jak wczoraj rozmawialiśmy |
czyli jednak
rób często foty - bedziesz wiedział ile do pleców
Borek - Wto 08 Paź, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=08WgMVRBvbU
takie moje kaleczenie. Jak widać bepieczeństwo przede wszystkim, droga zamknięta xD
miałem dziś z Oleckim pogumować,ale podejrzewam ,że go poniósł melanż.
olecki - Wto 08 Paź, 2013
Borek napisał/a: | miałem dziś z Oleckim pogumować,ale podejrzewam ,że go poniósł melanż. |
a jednak!!
Borek - Wto 08 Paź, 2013
dałnie
olecki - Wto 08 Paź, 2013
dawaj ten szatański fylm
Borek - Wto 08 Paź, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=khjl61m0piM
mata
Piotras_5 - Sro 09 Paź, 2013
assyyyyy dobry podkład!
Propsy na maksa
Borek - Sro 09 Paź, 2013
Piotras_5 napisał/a: | assyyyyy dobry podkład!
Propsy na maksa |
no podkład dobry, ale zrypałem ,bo ściągnąłem jakąś krótka wersje jest jak jest,ale nie miałem siły na nowo czekać to wrzuciłem
olecki - Sro 09 Paź, 2013
Pięknie Polatane fest Szkoda Borek że nie ma nagranej wbity na kole na bramki na A2, aczkolwiek kładka też bez tragedii
Pare "fot" wyłapanych z filmu.
Jako że Borek zrobił zupełnie kozak wersje ( nawet ta muza zupełnie wporzo wyszła ), ja zrobie mały mix ze mną w roli głównej coby mamie pokazać
( bo tak powie że znowu z tym pijakiem latam )
( na sam widok koszulki gsowej szykuje mi wode na rano)
edit
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
yaszczi - Czw 10 Paź, 2013
mega mega mega poszły pochwały!
Kuraś - Czw 10 Paź, 2013
wiem że bez fot sie nie liczy ale muszę przyznać że viadro z gazu idzie na kolo az miło :D:D:D i musze się przyznać, że to mi się spodobało
olecki - Czw 10 Paź, 2013
Kuraś napisał/a: | wiem że bez fot sie nie liczy |
pics or it didn't happen
Kuraś - Pią 11 Paź, 2013
http://tnij.org/varaderonakole
yaszczi - Sob 12 Paź, 2013
Kuraś, no mi też się udało Fazera bardziej na pion podnieść
Kuraś - Sob 12 Paź, 2013
przeciez to nie ty..
inny kask.. a juz myślałeś że mnie nabierzesz
olecki - Pon 28 Paź, 2013
swoją drogą fota Yaszcziego pokazuje jak bardzo przednia owiewka przeszkadza w lataniu na kole. Ja też czasami już musze sie wychylać na bok coby coś widzieć
trzeba te plastiki wy...ć w p..u
Machu - Wto 29 Paź, 2013
Nie chce nikogo podpuszczać bo widze ze zaczyna się zaliczanie kto gdzie jechał na kole ale tu górą nie dacie rady
Kuraś - Wto 29 Paź, 2013
poczym piwo..
olecki - Sro 30 Paź, 2013
Machu na siedząco czy na podnóżkach?
Machu - Sro 30 Paź, 2013
NA podnóżkach żebyś widzial co jest przed Tobą
Borek - Czw 31 Paź, 2013
Dobra olecki akceptujemy czelendż
Kuraś - Sro 06 Lis, 2013
podobawmy się w 2 strone
http://polskajazda.pl/db/..._800_resize.jpg
teraz wasza kolej!
Zechowany - Czw 28 Lis, 2013
Kuraś ty trolu odrazu pokaz tą tarcze co tam była zamontowana, bo ta przeróbka nadal wprowadza mne w "wyzszy stan umyslu" I dziwic sie ze simek robil stopala, jak łatwo jak olecki 0,7
Kuraś - Czw 28 Lis, 2013
mogłbym rzec.. co wy k... wiecie o tjuningu
olecki - Czw 28 Lis, 2013
o kurw
yaszczi - Czw 28 Lis, 2013
ciekawe ile razy przez kiere przeleciał...
olecki - Czw 28 Lis, 2013
pewnie ani razu, głowka ramy pękała przy pierwszym hamowaniu
yaszczi - Czw 28 Lis, 2013
Kuraś - Czw 28 Lis, 2013
zawstdzilem was trole..
tarcza z gsxr1000 310mm to musiało hamować
no i muszę się pochwalić że miałem jako 2 w Polsce dokładana tarcze do simka właściwie to pierwszy bo pierwsza tarcza była sztywna itd a tu plywający zacisk i tarcza.. poezja sama w sobie
chcecie wiecej tjuningu?
olecki - Czw 28 Lis, 2013
Rób temat o Twoich projektach. Moto-Kuraś-Tjóningg
Zechowany - Czw 28 Lis, 2013
Lepi nieeeeeeeee
Kuraś - Czw 28 Lis, 2013
w simsonie 4kanały pluczace, rozwiercany gaznik, wydech spawany i strojony pod obroty, obrotomierz ogolnie magia
Zechowany - Pią 29 Lis, 2013
Magia w simsonie jest regulacja biegów..tak dobrze czytacie regulacja biegów
Kuraś - Pią 29 Lis, 2013
co ty pierdolisz.. jakbym palił fajki to z kiepem w papie i zamknietymi oczami bym ci to zrobil to tego trzeba mieć zgrabne raczki a nie jak ty- dwie szufle i jak ty chcesz tam to zrobic xD
Zechowany - Pią 29 Lis, 2013
Pałuj sie Cyganie Biegi ogarniete Książka "Jeżdżę motorowerem simson" to bardzo pomocna lektura
Kuraś - Pią 29 Lis, 2013
umiales kartki przewracac tymi szuflami? xD
lukasW124 - Pią 29 Lis, 2013
Kto z simsony.net łapka w góre
Kuraś - Pią 29 Lis, 2013
ja mialem swoje forum.
Patrycja500 - Czw 05 Gru, 2013
Ja rok temu jak miałam maly sprzet w teren się uczyłam z gazu ,raz strzeliłam ze sprzęgła jak nabrałam większej odwagi ale na gs nigdy bym się nie odważyła , szkoda by było bo pewnie bym leżała ; p Ale fajnych informacji można tu od was wyczytać na ten temat ; d
olecki - Sob 22 Mar, 2014
http://www.youtube.com/wa...eature=youtu.be
pierwsze materiały z tego sezonu
I musze sie pochwalić, pare dni temu do trójki przebiłem, to jest dopiero fun!!
yaszczi - Sob 22 Mar, 2014
strasznie nieodpowiedzialne tak na ruchliwej ulicy....
Borek - Nie 23 Mar, 2014
olecki napisał/a: | http://www.youtube.com/watch?v=Vs-xXWXaMXE&feature=youtu.be
pierwsze materiały z tego sezonu
I musze sie pochwalić, pare dni temu do trójki przebiłem, to jest dopiero fun!! |
Trzeba się umówić znowu na jakiś trening
olecki - Pon 24 Mar, 2014
Tak, tylko myśl/szukaj/pytaj o jakiś dobry pas, mopy już za małe A wszystkie obwodnice etc pootwierali
i na jakies chlanie tez sie mozna umówić
Borek - Pon 24 Mar, 2014
tak
Krt - Pon 24 Mar, 2014
weźcie mnie ze sobą, polatać nie polatam, ale nachlać się mogę
olecki - Wto 25 Mar, 2014
znany niektórym kolega Głuchy:
http://www.youtube.com/watch?v=pwYSPZ3NCfI
Borek - Wto 25 Mar, 2014
klasyka gatunku
olecki - Czw 10 Kwi, 2014
Cytat: | I musze sie pochwalić, pare dni temu do trójki przebiłem, to jest dopiero fun!! |
nie polecam
tholin85 - Czw 10 Kwi, 2014
?gleba
yaszczi - Czw 10 Kwi, 2014
skrzynia podziękowała i sobie poszła
olecki - Czw 10 Kwi, 2014
dokładnie
ogólnie przepinanie biegów na kole jest mało komfortowe dla skrzyni, a z 1 na 2 zabójcze
Jak by Fazer wstawał ze sprzęgła z dwójeczki to by nie było problemu Po prostu za słabe moto dla mnie
olecki - Wto 10 Cze, 2014
nie wiem czy wrzucałem, ale to były czasy łojenia na kole
https://www.youtube.com/watch?v=1UGVXwzlRuA
Borek - Wto 10 Cze, 2014
prywatne jest
|
|