.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Technika jazdy - Stawianie motocykla na koło - jazda na jednym kole , na kole

Piotrek191 - Pon 31 Gru, 2007
Temat postu: Stawianie motocykla na koło - jazda na jednym kole , na kole
Witam! Jestem początkującym kierowcą i dopiero niedawno rozpocząłem przygode z GS-ką... :D Teraz chciałbym się nauczyć stawiać go na gumie, ale nie mam o tym zielonego pojęcia... :( Czy ktoś mi pomorze :?: :?: :?:
capri - Pon 31 Gru, 2007

Witam, Nie mam doświadczenia z GS-em, tym bardziej, że mojego nie mogę dostroić na max jego możliwości, ale jak nie ma siły, zeby wszedł na koło tylko za pomocą gazu musisz strzelić ze sprzęgła. Jednak uważaj, żebyś nie strzelił w jego max obrotach, bo sądze, ze miałbyś go na sobie szybciej, niż zdążyłbyś zareagować. Ja umiałem jeździć na gumie na crossie HUSQVARNA 510 TE, ale on wchodził na koło przy dodaniu gazu :) próbuj, zapewne nie raz się wywalisz... ubierz ochraniacze i rób to z głową
michal_elwuo - Pon 31 Gru, 2007

hah xD ja to nawet na simsonie dawałem radę przejechać kilkadziesiąt metrów xD

poprostu wciskasz przednie zawieszenie i jak odbije dodajesz gazu... gs sobie poradzi, bo już raz próbowałem...a jak nie to możesz lekko poderwać, może łatwiej, bo tu zawieszenie troszkę twardsze, bo wciska to się w enduro i crossach :p

strzał ze sprzęgłą oczywiście stawia najlepiej, ale łatwo się glebnąć

Piotrek191 - Wto 01 Sty, 2008

Myślałem,że jeszcze sobie pośmigam... Jednak wczoraj spadł śnieg i po zawodach... :(
WojtekR1978 - Wto 01 Sty, 2008

Nie orientuję się do konca ale mam wrażenie że do łatwiejszego stawiania GS na koło mozna dokupić zębatkę z mniejszą o 1 czy 2 ilością zębów. Ale już teraz sam nie jestem pewien.
michal_elwuo - Wto 01 Sty, 2008