.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Mechanika - Układ paliwowy - przewody paliwowe

michal_elwuo - Pią 28 Gru, 2007
Temat postu: Układ paliwowy - przewody paliwowe
Układ paliwowy...

Z nudów zajrzałem do schematu paliwowego... zastanawaiłem się po co jest ta rureczka z dołu (zauwarzyłem że idzie ona na górę) i teraz widzę że to jest coś w stylu odpowadzania oparów w przypasku wzrostu ciśnienia w zbiorniku, czy czegoś podbnego :P u mnie te rurka jest do niczego nie podłączona... to chyba nie najlepszy pomysł, bo tam powinien być chyba zaworek zwrotny (roll-over valve)...
jak to jest u was połączone? gdzie jest ten element, który jest opisany na tym schemaciku jako "
"canister"? może poprostu odpadł wężyk, ale tak tego chyba nie zlokalizuję :/

POMÓŻCIE!

Falco77 - Pią 28 Gru, 2007

hmmmm...ciekawe ale u mnie nie ma tego "kanistra"....czy może na oczy mi się rzuciło? :?
michal_elwuo - Pią 28 Gru, 2007

u mnie też nie ma... a ta rurkę masz podłączoną gdzieś (tą ze zbiornika)? bo ja nie mam, ale wężyk do gaźników idzie gdzieś z okolic kranika... i chyba za tym cos jest... nie będę tego ruszał, skoro działało... a teraz mogę tylko rozregulować gaźniki tak, więc zostawię :P
Falco77 - Pią 28 Gru, 2007

u mnie też nie ma wężyka od baku ale sądziłem że tak było jest i będzie. przy wymontowywaniu gaźnika też zdziwiło mnie dlaczego dolny wężyk wisi luźno ale póki wszystko działa to nie wnikam chociaż brak tego ustrojstwa jest podejrzany :?
Breżniew - Pią 28 Gru, 2007

Jeden z wężyków odchodzący od zbiornika to dren spuszczający wodę z okolicy korka wlewu paliwa. Jego dolny koniec zwisa swobodnie za silnikiem.
Drugi podobnie wiszący wąż to przelew - odpowietrzenie komor pływakowych w gaźnikach. W niemieckiej serwisówce dostępnej na forum jest wszystko pokazane i opisane jak powinne iść wężyki.

michal_elwuo - Pią 28 Gru, 2007

aha :) bo to wpada tam do jednego 'urządzenia' a tak naprawdę to wisi... myślałem że może coś tam jest w środku :P a jak tak to ten wężyk niepotrzebny nawet... najwyrzej poleci na silnik ta woda :P dzięki wielkie Brażniew :)
michal_elwuo - Pią 28 Gru, 2007

sry nie ta literka :) Breżniew oczywiście :P Sorki
Breżniew - Pią 28 Gru, 2007

Wężyk potrzebny jak najbardziej. Bez niego woda moze dostac sie do gaznika bo będzie po nim ciekła.
michal_elwuo - Pią 28 Gru, 2007

no to jakiś się skmini, bo nie mam wogóle :P ale to raczej nieproblem.
Yarccom - Wto 13 Maj, 2008
Temat postu: Przewody paliwowe
Przewody paliwowe - no właśnie
Czy to te same co w aucie?
Kupowane na metry? Ile trzeba tego kupić (1metr – 2metry)
Z czymś nieciekawym można się spotkac przy wymianie ?

Grzechu16 - Wto 13 Maj, 2008

no właśnie szukam też przewodów paliwowych tylko nie tych badziewnych przeźroczystych i nie mogę nigdzie ich podejść...
Kuraś - Wto 13 Maj, 2008

http://www.agmot.pl/sklep...%F3d&kod=0&k=38 ;) ;) :hyhy:
Breżniew - Wto 13 Maj, 2008

W handlu dostępne sa tylko te zbrojone a one sa bardzo grube i mało elastyczne. Raczej sie nie sprawdzą.
sezrg - Wto 13 Maj, 2008

ja mysle nad zakupem czarnych z metra które są montowane w samochodach do instalacji gazowej.tam przynajmniej sie sprawdzają elegancko wiec w suzuki tez powinny
leon - Sro 14 Maj, 2008

Grzechu16 napisał/a:
...szukam też przewodów paliwowych tylko nie tych badziewnych przeźroczystych i nie mogę nigdzie ich podejść


A w zwykłych sklepach motoryzacyjnych szukałeś? W zeszłym roku kupiłem takie w małym sklepiku z częściami do 126p. O ile chodzi ci o takie czarne, gumowe.

Grzechu16 - Sro 14 Maj, 2008

tak Leon szukałem właśnie w takich małych sklepikach wszędzie mi chcą te gumowe opchnąć a tych czarnych nie umie podejść. są mi potrzebne bo moje są troszkę krótkawe i utrudnia to troszkę zdejmowanie baku itp.
Otyniak - Pią 07 Lis, 2008

Też po zakończeniu sezonu chcę wymienić przewody. Długo szukałem i okazało się, że to nie taka prosta sprawa, bo w sklepach motoryzacyjnych to nic konkretnego nie znalazłem.
Wczoraj dostałem namiar na firmę TUBES (Wrocław - ul. Długosza 38).
Polecam wszystkim - mają duży wybór węży do różnych zastosowań. Gość zna się na rzeczy i polecił mi przewód o oznaczeniu NAFTREX/B 8/13. Wąż wygląda lepiej niż te orginalne, które zdemontowałem - jest odporny na wysoką temperaturą, nie załamuje się i jest przy tym dość elastyczny.
Polecam.

Aha. Cena 15 zł / m

jacek - Pon 08 Cze, 2009
Temat postu: Układ wężyków paliwowych
Gdy kupiłem GS-a miałem wszystko pokrecone w instalacji paliwa. Teraz bo złożeniu wszystkiego według schematu mam problem z miejscami gdzie maja być poprowadzone węzyki. Od kranika głównego do podciśnieniowego jest oczywiste jak maja byc przewody. Jakby ktos mi dał zdjecie lub opisał jak ma byc poprowadzony wężyk dopływu paliwa do gaźników bo wydaje mi sie że mam go poprowadzonego okrężona droga i paliwo nie dopływa przy wiekszych predkosciach gdyż jest zbyt długi.
zloty1984 - Pon 08 Cze, 2009

http://www.gstwin.com/ima...HoseRouting.jpg
jacek - Pon 08 Cze, 2009

Właśnie miałem schemat ale nie mogłem znalezdz tego rysunku jak to ma wygladać na samym motocyklu. Dzieki :padam:
kerjab - Sro 09 Cze, 2010
Temat postu: Pomoc przy baku
Witam nie mogę znaleźć informacji na gryzące nie pytanie. Ściągając bak zauważyłem że pod spodem znajdują się przewody od paliwa zwykły i rezerwa oraz trzeci który zaznaczyłem na rysunku. Niestety u mnie nie jest on nigdzie podpięty. Jeżdżę na GSie od roku i nie zauważyłem jakiś problemów z działaniem. Chciałbym się tylko dowiedzieć gdzie prowadzi ten przewód.


Qebek - Sro 09 Cze, 2010

Jest to odpowietrzenie baku :hyhy: tak własnie powinno byc, nie moze byc nigdzie podłączony ;)
kerjab - Sro 09 Cze, 2010

Dzięki wielkie za odpowiedz bo już zacząłem się denerwować że znowu będę musiał zdejmować bak. W tym sezonie rozkręcam cały motor bo przede mną to był taki mechanik że pożal się Boże. Nawet kranika nie umiał wpiąć jak należy i dało się jeździć tylko na rezerwie. Ciekawy jestem ile jeszcze takich ciekawostek mnie czeka :)
Breżniew - Czw 10 Cze, 2010

Qebek napisał/a:
Jest to odpowietrzenie baku :hyhy: tak własnie powinno byc, nie moze byc nigdzie podłączony ;)


To nie jest żadne odpowietrzenia tylko wąż którym spływa woda lub przelane paliwo z wlewu w zbiorniku. Do tej rurki musi być podłączony wąż i swobodnie zwisać pod silnikiem. W przypadku opadów deszczu tym węzem spływa woda nie zalewając korka w zbiorniku. Brak węza grozi z kolei dostaniem się wody do gaźników lub rozrusznika.

vitucky - Czw 29 Lip, 2010

Witam
Jaka jest średnica przewodu paliwowego by podłączyć filterek paliwa i jaki polecacie.Mile widziana fotka jak to wygląda zamontowane.

Breżniew - Pią 30 Lip, 2010

vitucky napisał/a:
Witam
Jaka jest średnica przewodu paliwowego by podłączyć filterek paliwa i jaki polecacie.Mile widziana fotka jak to wygląda zamontowane.


Filtr paliwa jest umieszczony w zbiorniku i niema potrzeby montować dodatkowego. Dodatkowy filtr papierowy np taki od malucha odpada bo ma zbyt duze opory przepływu paliwa. Jesli juz koniecznie potrzebny montaż filtra paliwa to wyłącznie motocyklowy filtr siatkowy.

ls2jackson - Czw 11 Lis, 2010

wykręcał ktoś z was filtr paliwa z baku ? wymaga to wymiany jakiejś uszczelki przy późniejszym montażu , czy może można to uszczelnić sylikonem lub jakimś innym specyfikiem?
jaka jest średnica węża wykorzystywanego w układzie paliwowym , zna może ktoś symbol lub oznaczenie oryginalnego węża .
Planuje wyczyścić bak i powymieniać węże w układzie paliwowym .
Dysponuje ktoś jakimiś zdjęciami z rozbiórki i czyszczenia kranika podciśnieniowego ?
:zly:
:) :( :| ;) :kwasny: :] :P :zalamany: :znudzony: :niepewny: :hyhy: :wstyd: :D :rotfl: :zdziwko: :/ :zdegustowany: :zawstydzony:

Kat - Czw 11 Lis, 2010

Wczoraj wymieniałem u siebie przewody paliwowe. Średnica wewnętrzna 8mm, zewnętrzna 12mm. W sumie do kranika potrzeba 110 cm przewodu, koszt 8zł/m. Ten przewód co kupiłem ma oznaczenie DIN 73379 type B 8x13mm, jest z czarnej gumy w nylonowym oplocie. Po zdjęciu oplotu średnica zewnętrzna jest równo 12mm i opaski zaciskowe pasują bez problemu. A w kraniku to nie ma szału: zawór, membrana i sprężynka. Jak rozłożysz, to pamiętaj potem jak co było, żeby nie złożyć odwrotnie.
ls2jackson - Pią 10 Gru, 2010

znalazł ktoś z was w internecie jakieś sensowne przewody paliwowe do GSa ?
bo w mojej okolicy to tylko te przezroczyste lub te grube gumowe mało elastyczne , słyszałem też o przewodach sylikonowych ale wątpię aby się nadały

może ktoś znalazł jakieś sensowne przewody ? :zdziwko:

Misiek - Pią 10 Gru, 2010

http://mera.auto.pl/248-przewody-paliwowe
Borek - Czw 14 Lip, 2011

Gdzie dostanę jakieś nadające się wężyki jako przewody paliwowe? Moje stare są już do kitu,a dzisiaj kupiłem trochę z mniejszą średnicą wewnętrzną ,a z grubszymi ściankami, ale moto jakoś przerywa czasami i świruje. Gdzie dostanę takie wężyki? W motoryzacyjnym,a może w jakimś budowlanym? Gościu mierzył suwmiarka ten mój przewód i niby powiedział ,że ma on 6,3 mm i takiego nie ma i dał mi 6. A przecież to ma średnicę 8mm.
sezrg - Czw 14 Lip, 2011

gdzie kupic to odpowiedziałeś sobie sam poza tym użyj opcji SZUKAJ
albo w spisie treści bo temat przewodów paliwowych był poruszany już nie raz

Borek - Czw 14 Lip, 2011

Wiesz zdążyłem zauważyć ,że jest taka opcja SZUKAJ, bez niej nie pisałbym w tym temacie...
i nie znalazłem innego tematu o przewodach,a skoro jesteś tak obeznany z opcją SZUKAJ to może wskażesz mi drogę.

huh - Pią 15 Lip, 2011

wystarczy troche logiki, gdzie kupic takie przewody? napewno nie w papierniczym... chyba oczywiste ze w motoryzacyjnym:) a jesli ci przerywa na tyvh nowych to upewnij sie czy napwnodobrze ja zalozyles, czy sie gdzies nie zagiely
kiler - Pią 06 Kwi, 2012

Zakasalem dzis rekawy i sam sie wzialem za moto, nie mam juz sil do mechanika. Muszę wymienić przewody paliwowe, bo te co mam są juz stare i mają nieszczelności. Zdjąłem wiec bak i po oględzinach stwierdziłem, że jest tam niezły burdel. Nie wiem jak w ogole moto jezdzi. :zdziwko:
Na zdjęciu 1:


Widać, że w ogóle przekręcony jest kranik do góry nogami. Już sam nie wiem gdzie jest Pri a gdzie On, więc jezdze na Res. Na zdjeciu zdjalem dwa przewody, ten na czerwono byl poprowadzony do baku z lewej strony, wiec chyba prawidlowo, ten na zielono byl z baku z prawej strony. Trzeci przewod, ktory na zdjeciu jest założony wychodził do gaźników. No i właśnie, to wszystkie przewody jakie byly podlaczone w kraniku. :zdegustowany: Według serwisówki powinien byc jeszcze jeden wlasnie z kranika z lewej strony do gaznikow. Ale nie wiem gdzie go podlaczyc? On powinien byc w tym miejscu na zdjeciu zaznaczonym na czerwono? :


Takze jak widać, jest ciekawie.

kempes - Pią 06 Kwi, 2012

To chyba jest miejsce na wężyk przelewowy. http://imageshack.us/f/857/imag0060kz.jpg/
kiler - Pią 06 Kwi, 2012

To by się chyba zgadzało, dzięki. ;) Może mi jeszcze ktoś powiedzieć ile węży powinno być wpiętych do kranika? I jak ewentualnie sprawdzić w którym położeniu mam PRI, w sensie który przewód zdjąć aby zobaczyć, że paliwo swobodnie z niego leci w położeniu kranika PRI?

To jeszcze jedna mnie nurtujaca rzecz. :P Na ponizszym zdjeciu kolor zielony to wezyk z baku ON, czerwony to wezyk z baku RES, żolty to wezyk idzie do gaznikow. Mam racje? A co to w takim razie są za sloty zaznaczone kolorem niebieskim i czarnym?

[IMG=http://img444.images...nik5.jpg][/IMG]



btw. foto pozyczylem z netbiker.pl. Mam nadzieje, ze wlasciciel sie nie obrazi. :P

Kat - Pią 06 Kwi, 2012

Do kranika dochodzą 4 przewody - 2 z baku i 2 do gaźnika. Na PRI benzyna leci wężykiem rezerwy, czyli tym co ma dłuższą rurkę spod baku. Podciśnienie idzie najcieńszą rurka do lewego gaźnika a paliwo do dolnego łącznika w kształcie T. Górny to odpowietrzenie gaźników, na niego też powinien być założony wężyk i zwisać luzem. Na kraniku strzałka do dołu to ON, w lewo RES do góry PRI.

Na tym zdjęciu co dałeś czerwony i zielony idzie do baku, niebieski to zaślepka i nic się tam nie wsadza, żółty to paliwo do gaźnika a czarny podciśnienie.

kiler - Pią 06 Kwi, 2012

A to podciśnienie idzie takim samym przewodem jak paliwo? Czy to jest jakiś inny cieńszy wężyk? Ja tam nie mam wezyka zadnego, trololo :rotfl: jakim cudem moto chodzi? :wstyd: I gdzie do gaźników trzeba to w ogóle wpiąć?

dzięki panowie za wszystkie rady :padam:

kempes - Pią 06 Kwi, 2012

Podciśnienie idzie cienkim wężykiem. Albo ktoś tam sporo namieszał, albo jeździłeś ciągle na PRI (wtedy nie potrzeba ciśnienia, ale paliwo leci do gaźników cały czas, więc zaworek iglicowy musi być w 100% szczelny, żeby paliwo nie dostawało się do oleju).
Kat - Pią 06 Kwi, 2012

Na zdjęciu masz czerwone kółko, tam idzie podciśnienie.


kiler - Pią 06 Kwi, 2012

Dzięki wielkie! To już chyba wiem jak trzeba podłączyć. :P Przewody paliwowe maja srednice wewnetrzna 8 mm, a zewnetrzna 12 mm? Styknie mi spokojnie jak kupie 150 cm? A zna ktos moze wymiary tego wezyka podciśnienia? ;) To juz chyba ostatnie pytanie. :P
Kermit125 - Pią 06 Kwi, 2012

Dlaczego ja mam podciśnienie w prawym gaźniku? :chytry:
kempes - Sob 07 Kwi, 2012

Kermit125 napisał/a:
Dlaczego ja mam podciśnienie w prawym gaźniku? :chytry:


Bo to jest bez znaczenia. Fabrycznie było chyba prowadzone właśnie w lewego gaźnika, ale w Twoim przypadku pewnie ktoś przy serwisie gaźników rozdzielił je i złożył odwrotnie. To nie ma wpływu na pracę moto.

Kermit125 - Sob 07 Kwi, 2012

Tych gaźników się nie da złożyć odwrotnie :chytry: A tak poza tym to pomyłka. Aż byłem ciekaw i poszedłem sprawdzić. Jednak podciśnienie jest w lewym gaźniku :P
kempes - Sob 07 Kwi, 2012

Kermit125 napisał/a:
Tych gaźników się nie da złożyć odwrotnie :chytry:


Być może. Mój błąd. Sorry :)

kiler - Sob 07 Kwi, 2012

Dzięki wszystkim za pomoc! :padam: Zrobiłem sobie dzisiaj porządek w układzie paliwowym, poprawiłem kranik, bo też był spieprzony. :looka: Ależ to satysfakcja pogrzebać przy własnym moto. :P
Kat - Sob 07 Kwi, 2012

Sprawdzałeś czy membranę w kraniku masz całą?
kiler - Sob 07 Kwi, 2012

Tak sprawdziłem dokładnie cały kranik. Membrana jest cała i działa prawidłowo. Wszystko teraz trzyma się jak powinno, paliwo przy wyłączonym silniku leci tylko na PRI. ;)
go_west - Sob 26 Maj, 2012
Temat postu: do czego służy ten przewód?
Zacząłem składać maszynę i nie mam pomysłu na ten przewód. Gdzie powinien być podłączony?
Bzdryk - Sob 26 Maj, 2012

Nie pamiętam dokładnie ale jeden jest przelewowy z gaźnika i czy to przypadkiem nie jest ten.
kempes - Sob 26 Maj, 2012

Tak, to jest przelew. Puść go prawą stroną z pozostałymi wężami.
go_west - Sob 26 Maj, 2012

Też tak obstawiałem na początku, bo najzwyczajniej nie ma gdzie go podłączyć, ale on jest nieco krótszy od pozostałych 'luźno zwisających' - te od akumulatora, czy baku wystają bardziej, a nie powinno się go naciągać za bardzo, nie?
Bzdryk - Sob 26 Maj, 2012

Naciągać ale do czego ? Puść go po prawej stronie gdzieś żeby Ci o łańcuch nie zahaczył i nie dotykał amortyzatora. Bo nie wiadomo jak paliwo działa na amortyzator ;)
SERWIS_MOTOWIT - Sob 26 Maj, 2012

ten przewód idzie obok filtra powietrza. pod sruba od filtra powinno isc mocowanie ktore trzyma ten przewód
go_west - Pon 28 Maj, 2012

Już wszystko jasne, dzięki za odpowiedzi!
godofrock90 - Czw 18 Lip, 2013

Odgrzeję kotleta :)

Z tego co widzę na forum to właściwa średnica przewodów paliwowych to 8mm.

Dzisiaj kupiłem nowe przewody i wzorując się na starych wybrałem fi6mm.
Od razu mogę przyjąć, że nie były one oryginalne.

Słyszałem historie jakoby inna średnica przewodów miała wpływ na pracę silnika i owszem zgadzam się, że jak założymy rurkę fi 2mm to zrobi to różnicę ale 8mm a 6mm???
Tym bardziej, że średnica 'rurki' w kraniku wynosi 6mm.

Co sądzicie?

Będzie dobrze czy kupować inny przewód? :P

sezrg - Pią 19 Lip, 2013

godofrock90 napisał/a:
Co sądzicie?


ja myśle ze nie będzie miało większego znaczenia tym bardziej tak jak sam zauważyłeś średnica krućca w kraniku jest taka sama. Jednakże ja osobiscie bym zakładał taki jaki jest oryginał

Zuzia - Sob 20 Lip, 2013

Ja dzisiaj zmierzyłem średnicę wewnętrzną przewodów i wyszło 7mm.
Już sam nie wiem, jakie kupić?

Gruka - Czw 01 Sie, 2013

To podepnę się i ja. :P

Dzisiaj chciałem pośmigać ale jak się okazało,paliwo gdzieś zniknęło :zly: prawie cały zbiornik. Zdjąłem bak i teraz pytanie lub upewnienie się:
Z baku wsio podpięte do kranika czyli 2 przewody
Trzeci że tak powiem wystający bolec bez żadnej rurki to zapewne przelew spod korka
Zauważyłem że wężyk przelewowy z gaźników jest skierowany ku górze a nie na dół,może tak być?

Co do ucieczki paliwa jakieś pomysły?wszędzie teraz pięknie i sucho :wstyd: a ja nie wiem za co się zabrać gdzie co i jak :rotfl:

Do gaźników dostanę się z góry czy są jakieś magiczne sztuczki? :padam:

sezrg - Czw 01 Sie, 2013

Gruka napisał/a:
górze a nie na dół,może tak być?


nie

Gruka napisał/a:
Co do ucieczki paliwa jakieś pomysły?wszędzie teraz pięknie i sucho a ja nie wiem za co się zabrać gdzie co i jak


zobacz w oleju czy nie ma paliwa

Gruka - Pią 02 Sie, 2013

sezrg, kapie a w sumie to leje się gdzieś z gaźników bo nawet mokra była śruba od regulacji obrotów
Piter - Pią 02 Sie, 2013

U mnie jakiś czas temu tez kapało aż wkońcu przewód pękł i paliwo sie lało . Nigdy ich nie wymieniałem i już ze starości guma pękła. Koszt przewodów mały więc warto wymienić .
Zuzia - Pią 02 Sie, 2013

Przewody paliwowe rzeczywiście warto wymieniać raz na kilka lat, bo kamienieją i pękają bardzo łatwo.
To samo tyczy się wszystkich uszczelek gumowych - ostatnio wymieniałem uszczelkę kranika baku, bo cała skamieniała z czasem i paliwo sączyło się ukradkiem :) oraz o-ringi gniazd zaworów iglicowych - po ich wypatroszeniu okazało się, że nic już nie uszczelniały i benzyna zalewała dosłownie lewy gaźnik i żadne próby regulacji i ustawienia iglicy nic nie dawały :)

Po tych pracach i regulacji Zuzia śmiga jak nówka :)

dymny - Wto 21 Cze, 2016

Odkopię temat: Kupował ktoś ostatnio przewody paliwowe i może polecić coś trwałego ?

Miałem piękne przewody w oplocie firmy Gates , ale trwałość ich w GS500 jest makabrycznie niska, nie wytrzymały dwóch lat :dobani: - pod oplotem guma jest strasznie spękana. Podejrzewam, że winna jest wysoka temperatura, na którą ten rodzaj przewodów jest mniej odporny.
Szczęście, że paliwo nie uciekło w czasie jazdy bo byłoby po GSie <faja> :przestraszony:

Teraz skłaniam się ku wężom zbrojonym

studi - Wto 21 Cze, 2016

dymny wydaje mi się, że Arcisz wymieniał u siebie ostatnio, wyślij mu PW
bezel - Wto 21 Cze, 2016

Fagumit też raczej dłużej nie wytrzyma :(
Arcisz - Sro 22 Cze, 2016

Wydawało mi się, że wczoraj napisałem post...

Ogólnie- wymieniłem na samochodowe, koszt- mniej niż 10zł/metr. Jakieś tam wzmacniane- fakt, są troszke grube, i potrzeba extra opasek metalowych do zaciskania ich na króćcach od kranika/baku, ale za to są wytrzymałe i ładnie leżą. Byle je dociąć później ładnie i odpowiednio

dymny - Nie 26 Cze, 2016

Jak na razie zamontowałem przewody o srednicy wew. 8mm Gates typ 3225, które wytrzymują do 125 *C (poprzednie miały 100*C) i ciśnienie 10bar (poprzednie miały 6bar). Kupione w sieci sklepów motoryzacyjnych za ~15zl/metr.
Mierzyłem temperaturę przy głowicy i przy porządnym nagrzaniu wychodziło mi max. 120*C, wiec może poprzednie wężyki dostały za swoje od temperatury.

Do montażu uzyłem obejm stalowych typu GBS 11-13mm.

Trzeba było chwilę pokombinować, żeby zmieścić je w motocyklu, bo średnica zewnętrzna jest większa od przewodów montowanych seryjnie ( tym bardziej, że mam gmole i filterek Mahle )



Ww. rozwiązanie traktuję tymczasowo, nadal będę szukał po sklepach czegoś konkretniejszego.
Poniżej dwie fotki przewodów Gates typ 4324 po 2 latach użytkowania:

demondemidi - Nie 26 Cze, 2016

Od 6 lat mam zamontowany przewód tlenowy (bezbarwny, ciśnieniowy), montowany na ciepło... w zimę robi się bardzo sztywny ale mimo tego wciąż wszystko z nim ok :hyhy: no i zawsze można zerknąć czy zupa płynie jak trzeba :cwaniak:

[ Dodano: Nie 26 Cze, 2016 ]
coś w tym stylu:

http://www.pneumatig.eu/p...nglifetm-4.html


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group