|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Mechanika - Problem z osiągnięciem dużej prędkości
Snajper - Sro 23 Kwi, 2008 Temat postu: Problem z osiągnięciem dużej prędkości W dzień zlotu częstochowskiego wykryłem, lub stworzyła się, nowa usterka w GSie.
Jadąc 140km/h GS zaczął mulić jakby paliwa nie miał i nie pojedzie ani kilometra więcej, za to hamuje silnikiem. Za pierwszym razem myślałem, że to kropelka wody się dostała i robi bałagan, jednak na 3 podjęte próby wszystkie 3 zakończyły się tak samo, a więc odpuściłem sobie, bo źle takie impulsywne nieprzewidziane hamowanie mogłoby się skończyć. 135km/h mogę utrzymywać stale i bezproblemowo. Silnik ładnie chodzi w całym możliwym zakresie obrotów, czyli do 10 tys, stąd też uważam, że to nie wina gaźników. (Mylę się?). Podczas jazdy z tą prędkością (135,140km/h) silnik pracuje na 7,5 tys obrotów. Co może być przyczyną takiego zachowania? GS'a nie rozbierałem, nie kombinowałem z rozrządem ani nic z tych rzeczy.
Yarccom - Sro 23 Kwi, 2008
moze on zdławiony ?
ja na 6 mam dokładnie połowe obrotów co predkości 140 /7 tys 130/6,5 tyś dzisija jechałem 160km/h iu miał 8 i jeszcze pewnie poszedłby dalej
Snajper - Sro 23 Kwi, 2008
Nie, nie jest zdławiony. jechałem nim max coś pod 180 km/h a w dwie osoby to maksymalnie rozwijał 160km/h. Teraz mu coś odwaliło. Dodam jeszcze że podkręcałem obroty z 900 do 1200 na rozgrzanym silniku lecz nie kombinowałem nic ze składem mieszanki.
Yarccom - Sro 23 Kwi, 2008
tyle własnie powinien mieć
Breżniew - Sro 23 Kwi, 2008
Sprawdź drożność dolotu powietrza , czy czegoś nie wciągnęło do filtra , jego czystość itp. Potem odkręć pokrywki przepustnic i sprawdź membrany czy nie sa dziurawe lub przerwane. Sprawdź ustawienie iglic , może któraś sie wypięła z zapinki. obejrzyj wszystkie wężyki czy nie sa załamane lub przyciśnięte. spuść paliwo z komór pływakowych. może jest tam woda?
Pod zbiornikiem masz drugi kranik. sprawdź czy jest całkowicie otwarty - wycięcie na wkrętak ma byc pionowo. Poziomo - zamknięty przepływ paliwa.
Jak wszystko jest ok i dalej to samo to zmierz kompresję i podaj wyniki.
Skuter - Wto 14 Kwi, 2009 Temat postu: Utrata mocy przy 130 km/h układ paliwowy? Witajcie, mam problem z moją Gsą. W zeszłym roku podczas mojej podróży (4500 km) po europie zauważyłem ze moje moto potrafi stracić moc przy 130-140 km/h. Czym to moze być spowodowane. Objawia się to tak jakby zabrakło mu paliwa... zupełnie tak samo jak przy przełącznaniu na rezerwę - zbiornik niemal pełen. Wczoraj jak robiłem trase (ok 130km) 3 razy przestał ciągnąć. Zawsze dzieje sie to przy wysokich prędkosciach. Nigdy przy 80-90 tylko przy 130-140. Jade 100 jest ok. jade 140 - 2 minuty i masz... odpuszczam gaz zwalniema do 90 i znow moze przyspieszyc do 140. Teraz ma to nie wielkie skutki. W zeszłym roku potrafił całkowicie zgasnac i pod wpływem długiego kręcenia rozrusznikiem odpalał o pozwalał na dalszą jazdę. W zime moto było lakierowane - zbiornik był wyciągany - od środka czyściutki - filterki wewnątrz zbiornika czyste. Aha i nie wiem czy to ma znaczenie ale czasem przy odkęcaniu manety na postoju potrafi strzelić z rury - w trakcie jazdy raczej nie... Ktoś może mi w tym temacie pomóc?
-evil- - Wto 14 Kwi, 2009
gaźniki i filtr powietrza
Leon84 - Wto 14 Kwi, 2009
Brakuje mu paliwa.
Sprawdź w pierwszej kolejności membramę w kraniku i poziom paliwa w gaźnikach.
Breżniew - Wto 14 Kwi, 2009
Sprawdź czy silnik nie był blokowany na 34KM. W forumowym FTP masz plik jak odblokować GS-a .Sprawdź czy u ciebie jest tak samo jak opisano w pliku.
Skuter - Wto 14 Kwi, 2009
Breżniew napisał/a: | Sprawdź czy silnik nie był blokowany na 34KM. W forumowym FTP masz plik jak odblokować GS-a .Sprawdź czy u ciebie jest tak samo jak opisano w pliku. |
Zanim przeczytam... gdyby byl blokowany to rozwijalby predkosci rzedu 150 - 155 km/h.
Filtr powietrza został wymieniony. Jesli chodzi o brak paliwa ze względu na to, że go nie nalałem to to odpada
Kranika jeszcze nigdy nie rozbierałem - ciężka sprawa? Ostatanio demontowałem zdiornik ale rozbebeszać kranika nie potrzebowałem...
hubertgontarz - Sro 15 Kwi, 2009
Czy licznikowe 150 to VMAX?
Jakie masz oznaczenie na ramie? GM51B?
Skuter - Sro 15 Kwi, 2009
W dowodzie rejestracyjnym jest GM51AB - na ramie - sprawdze popołudniu. Tak mi sie wydaje ze jak jade sam to max 150 - 160 km/h oczywiscie na liczniku.
Leon84 - Sro 15 Kwi, 2009
No to była to wersja zdławiona oryginalnie.
Stefana GS też jest "B" i nie osiąga katalogowej V max
Skuter - Sro 15 Kwi, 2009
A jaki jest max katalogowy? Jak sprawdzić czy jest zablokowany? (moto jezdzilo jakis czas na nauce jazdy). Ciezko jes odblokowac? To moze powodowac ze moto gaśnie przy 150 km/h? Bo to ze moze odcinac to ok ale zeby calkiem tracil moc i gasł albo tracil moc ale przed zatrzymaniem podwolił się spowrotem wkręcic?
Leon84 - Sro 15 Kwi, 2009
Cytat: | A jaki jest max katalogowy? |
Ok 175 km/h na dłuuuuugiej prostej z wiatrem w plecy
skuter_66 napisał/a: | Jak sprawdzić czy jest zablokowany? |
Poczytać forum skuter_66 napisał/a: | To moze powodowac ze moto gaśnie przy 150 km/h? |
Nie - to jest coś nie tak z gaźnikami / prądem
Skuter - Sro 15 Kwi, 2009
W takim razie podtrzymuje temat o utraty mocy a jednoczesnie szukam potwierdzenia czy jest zablkowany. Zddziwilbym sie jakby byl po 18 latach...
Lemon - Sro 15 Kwi, 2009
skuter_66 napisał/a: | Zddziwilbym sie jakby byl po 18 latach... |
nie takie cuda to forum widziało
Skuter - Sro 15 Kwi, 2009
Jaknak najpierw dlawienie sie i kaszlenie z rury a potem bede sprawdzal czy nie jest zablokowany
No..... ale jak ktoś ma gotowy instruktaż jak sprawdzić czy nie ma :dławki" to chętnie
mb2404 - Sro 15 Kwi, 2009
Moim zdaniem tak jak pisała Leon84: ograniczony dopływ paliwa przez kranik, przypchane przewody paliwowe lub zbyt niski poziom paliwa w komorach pływakowych.
Skuter - Sro 15 Kwi, 2009
Czyli co? zdemontować i rozebrać kranik? Ciężka sprawa?
MikeR - Sro 15 Kwi, 2009
Mam niemal identyczny problem.
Pierwszy raz zdarzyło mi się to zaraz po śnie zimowym motocykla. Jechałem tak ok 120 km/h (obroty ok 6000 - 7000 ) przez jakieś 2-3 km i nagle zaczął przerywać dławić się i nagle zgasł przy ok 90km/h. Na początku nie chciał odpalić, ale po krótkim czasie postoju odpalił i jechał w miarę normalnie. Wtedy pomyślałem że jakiś syfek z paliwa się dostał i to dlatego.
W Święta wybrałem się do rodzinki na motocyklu. W jedną stronę (ok 80 km) bez żadnego problemu leciał jak trzeba, w drodze powrotnej już mu się odwidziało objawy takie jak wyżej. Jakoś dojechałem. Zgasł 3 razy po drodze. Przy mniejszych prędkościach było lepiej choć nie idealnie.
Zacząłem podejrzewać, że przerywa/nie pali na prawy cylinder. Po zdjęciu prawej fajki okazało się że chodzi tak samo, troszkę inaczej reagował na gaz. Po zdjęciu lewej fajki gasł. Iskra na obu świecach jest.
Teraz nawet przy jeździe na jedynce czuję nierówną pracę i kichanie/plucie z tłumika
Przez zimę zrobiłem zawory. Gaźniki też robiłem niedługo po kupnie bo mi je przelało.
Kompresja na cylindrach zmierzona lewy 10,3 prawy 11, więc chyba ok.
Podejrzewam gaźniki chyba, że ktoś ma inny pomysł. Co mógłbym jeszcze sprawdzić zanim wyciągnę gaźniki do czyszczenia?
jacek - Sro 15 Kwi, 2009
Po pierwsze musisz sprawdzic czy powodem przygaszania jest zbyt uboga mieszanka, (u mnie objawia sie to wyraźnymi wystrzałami z tłumika po zamknieciu przepustnicy np. gdy czas przełączyć na rezerwe). Jesli nie to moze zbyt bogata.. np. tłoczek ssania puszcza paliwo i po dluzszej jezdzie z wieksza moca zalewa świece, jak sprawdzic? Zaraz jak zacznie go dławić momentalnie wyłacz silnik i zatrzymaja sie na wciśnietym sprzegle i wykrec świece. Jesli to to było przyczyna, świeca bedzie czarna.
Leon84 - Sro 15 Kwi, 2009
A może najzwyklejszy w świecie paproch siedzi pod dyszą i od czasu do czasu ją przytyka
MikeR - Sro 15 Kwi, 2009
Właśnie wróciłem z garażu.
Poszedłem tam (jeszcze przed przeczytaniem Waszych odpowiedzi) z zamiarem wyjęcia gaźników na czyszczenie. Po zdjęciu baku okazało się, że wężyk od odpowietrzenia baku wciął się w prowadnice ssania co powodowało że motocykl prawdopodobnie chodził cały czas na lekkim ssaniu.
Poprawiłem wężyk, poskładałem wszystko. Motocykl zaczął chodzić dużo lepiej. Przejechałem wokół komina i wydaję się że jest ok. Nie wiem jeszcze jak będzie przy wyższych prędkościach ale to przetestuję może jutro.
Zastanawia mnie jeszcze jeden fakt. W dalszym ciągu zdjęcie prawej fajki nie powoduje większych zmian w pracy silnika, natomiast jak zdejmę lewą to motocykl gaśnie. Nie wiem czy tak ma być czy jeszcze coś jest nie tak.
Skuter - Czw 16 Kwi, 2009
Moze dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.... Bede mial mozliwosc w przyszly piatek rozebrac kranik. Bawic się w to? W zeszle lato zawory i gaźniki byly regulowane - od tamtej pory moto przejchałeo ok. 6 tyś kilometrów. Może być to wina świec? (nowe od 5 tyś km). Nie mam póki co pojęcia jak się zmniejsza/zwiększa dawkę w qgaźniku - nigdy tego nie rozbierałem... no moze poza komarkiem
Leon84 - Czw 16 Kwi, 2009
skuter_66 napisał/a: | Moze dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.. |
Mj przy normalnej jeździe o rezerwę upomina się przy 300km
7 litrów to łyknie przy zapier...niu
Liver Sausage - Czw 16 Kwi, 2009
Dużo Ci żłopie, tym bardziej wskazuje to na problem z gaźnikami
Skuter - Czw 16 Kwi, 2009
Qrde... czyli regulacja gaźników? Co jaki czas teoretycznie się taką robi? Ciężka sprawa?? Sam dam radę?
MikeR - Czw 16 Kwi, 2009
Mi też spalił troszkę dużo. Po przejechaniu ok 200 km rezerwa - ale u mnie było to chyba spowodowane ciągłą jazdą na ssaniu.
skuter_66 odnośnie regulacji i czyszczenia gaźników to moim zdaniem nie jest to jakaś szczególnie trudna robota. Dużo rzeczy jest opisanych na forum i w serwisówce co i jak robić. Serwis gaźników z tego co pamiętam powinno się robić co 6000 km albo 12 miesięcy.
hubertgontarz - Czw 16 Kwi, 2009
"dodam jeszcze ze moje moto pali ok. 7 litrow - zawsze przy przejechanych 170 kilometrarch prosi o rezerwę.... Bede mial mozliwosc w przyszly piatek rozebrac kranik. Bawic się w to? W zeszle lato zawory i gaźniki byly regulowane - od tamtej pory moto przejchałeo ok. 6 tyś kilometrów."
Po regulacjach ile litrów na 100 km palił?
7 litrów to tak o 2.5 za dużo, więc coś jest nie tak.
Skuter - Pią 17 Kwi, 2009
Teraz przejerzdza ok. 170 km i rezerwa. w zeszlym roku byla trasa do chorwacji i wloch i wciagal tyle z obciazeniem ale spokojniejsza jazda... regulacja gaźników oraz zaworó byla robiona w maju ubieglego roku ok. 6 - 7 tyś km temu moze ciut wiecej. Wydaje mi sie ze palil niewiele mniej...
W jakich zakresach obrotow brykacie aby palil te 5 litow?
-evil- - Wto 21 Kwi, 2009
jeśli Cię to pocieszy to mi 750'tka przy średniej prędkości 140 km/h z plecakiem i bagażami spala 5,6 l więc twój mocno za dużo pali
Skuter - Pon 04 Maj, 2009
Koledzy mam nowe spostrzeżenia w temacie. W weekend zrobiłem ok. 1000 km więc mogłem sobie po obserwować Otóż faktycznie między 120-140 km/h traci moc... cały czas trzymając manetkę na tym samym moto szarpie... ale po chwili sie uspokaja zwalniajac do jakies 100 km/h... i pozwala sie rozpędzić znow do 130..... bywa tak ze jade 30 km jednym ciagiem i nic sie nie dzieje, powiedzmy ze sie zatrzymam... po chwili rozpędzam sie znow do 130 i znow to samo.. Moim nowym spostrzeżeniem jest fakt, że na RES nie ma wogóle tego efektu!!! Jakieś sugestie - komuś może coś przyszło do głowy? Nie chce rozbierać bez sensu całego moto
Co do kwesti zablokowania go do 33 KM czy wkrecałby się na biegu jałowym do końca obrotomierza???????? Czy to nie ma znaczenia i dalej jest taka możliwość ze jest moto zblokowane?
Leon84 - Pon 04 Maj, 2009
skuter_66 napisał/a: | na RES nie ma wogóle tego efektu!!! Jakieś sugestie |
A tobie nic do głowy nie przychodzi ?
Skuter - Pon 04 Maj, 2009
Widzę dwie możliwości albo coś w gaźnikach albo w kraniku. Ja póki co stawiam na kranik ale nie chce się za to zabierać póki mnie ktoś w tym nie utwierdzi. Nie rozbierałem nigdy (jeszcze ) kranika.
Leon84 - Pon 04 Maj, 2009
skuter_66 napisał/a: | nie chce się za to zabierać póki mnie ktoś w tym nie utwierdzi. |
UTWIERDZAM CIĘ
Jeżeli jest tak jak piszesz,że silnik prawidłowo pracuje wtedy kiedy kranik masz na RES to wina ewidentnie leży po stronie kranika, który jeśli jest na ON podaje zbyt mało paliwa.
O kraniku, czyszczeniu itp. było już pisane na forum więc szlaki masz przetarte
Skuter - Pon 04 Maj, 2009
Czyli??????????? Rozebrać, posmyrać, podmuchąć złożyć i guitarra czy wziąć i wymienić??
Leon84 - Pon 04 Maj, 2009
skuter_66 napisał/a: | Rozebrać, posmyrać, podmuchąć |
A czy ty aby o kraniku piszesz ? bo coś mi się widzi,że o czymś innym myślisz
Skuter - Pon 04 Maj, 2009
W sensie zdemontowac przeczyscic czy sugerujesz jednak jakies uszkodzenie?
Leon84 - Pon 04 Maj, 2009
skuter_66 napisał/a: | W sensie zdemontowac przeczyscic |
Tak - to na początek
skuter_66 napisał/a: | czy sugerujesz jednak jakies uszkodzenie? |
Czekaj lecę po szklaną kule do wróżenia
Przeczyść, sprawdź czy gumowe uszczelki, oring i membrama są całe, poskładaj do kupy i daj zanć.
Przeczyśc też ten kranik przy zbiorniku.
Skuter - Pon 04 Maj, 2009
Niestety czas na grzebanie bedzie dopiero w przyszlym tygodniu. Ogolnie cale to zamieszanie zaczelo sie w chorwacji - nie dzialo sie to od poczatku kiedy mam to moto. Myslalem ze jest cos przypchane... Powiedz mi jak ogolnie mam ponad przecietne zdolnosci manualne to rozumiem dam rade rozebrac kranik na czesci pierwsze?
Leon84 - Pon 04 Maj, 2009
skuter_66 napisał/a: | Powiedz mi jak ogolnie mam ponad przecietne zdolnosci manualne to rozumiem dam rade rozebrac kranik na czesci pierwsze? |
A tego to ja już nie wiem
Skuter - Pon 04 Maj, 2009
Ehh ... ok. Jak mi sie uda to sproboje w przyszlym tygodniu go rozebrac.
yogi136 - Nie 17 Maj, 2009
skuter_66 napisał/a: | Ehh ... ok. Jak mi sie uda to sproboje w przyszlym tygodniu go rozebrac. |
A nie wymieniałeś przypadkiem filtrów paliwa? Ja po remoncie miałem do samo, mianowicie przy dłuższej jeździe (czyt. 2-3 km) z prędkością 140-150 zaczynało brakować mocy, moto gasł. Później nie chciał odpalić, dopiero po przełączeniu na priv budził się do życia. Przyczyna... za mała przepustowość filtrów paliwa, co za tym idzie za mało paliwa w gaźnikach. Wyrzuciłem filterki i śmiga jak ta lala
Powiem szczerze ze długo dochodziłem przyczyny, czyściłem kranik, synchronizowałem gaźniki i dale było to samo, aż w końcu coś mnie natchnęło żeby wywalić filterki
pzdr.
Leon84 - Nie 17 Maj, 2009
yogi136 napisał/a: | filterki |
To ile tych filterków zamontowałeś?
yogi136 - Nie 17 Maj, 2009
No jak dla mnie to logiczne... Na rezerwę i na on.
pzdr.
Skuter - Nie 17 Maj, 2009
ja poki co znalazlem u siebie filterek w zbiorniku - nic wiecej...
Spajdi - Wto 19 Maj, 2009
Yogi jakie miałeś te filterki ? Ja mam jakieś filtrony i ogólnie moto śmiga zacnie, ale fakt nie testowałem ich przy dłuższej jeździ takimi prędkościami bo nie mam gdzie, ale jak ruszę do Wrocka autostradą to przetestuję i zobaczymy czy dają radę, ale powinny dać skoro w polonezie, który pali 2x więcej przepustowość wystarczająca to tu też powinno wystarczyć mimo, że nie ma pompki paliwa
Może to głupio zabrzmi, ale nie zamontowałeś ich odwrotnie ? Na nich są strzałki i raczej trudno się pomylić, ale różnie bywa...
Co do kolegi wyżej to poczytaj ABC kranika i bierz się za robotę nic trudnego podstawowe narzędzia troszkę czasu i nawet laik sobie poradzi
Pozdrawiam
yogi136 - Sro 20 Maj, 2009
hehe, nie na odwrót nie założyłem Też to były jakieś samochodowe, i ogólnie to moto jeździł na nich dobrze, tylko tak jak pisałem wyżej, przy dłuższej jeździe z prędkością 140-150 zaczynał mulić, aż zdechł
pzdr.
knapior - Wto 07 Lip, 2009 Temat postu: jak na 500 wydaje mi sie slaby jechalem kolo 140-150 tylko raz na gsie disiaj proba rrozpedzenia skonczyla sie na 130;/ do setki idzie ladnie potem juz jak jakas jawa 350;/ zblokowana wersja? czy jescze sa jakies inne opcje
i koledzy ktorzy robili rozrzad mozecie powiedziec jaki wyszedl laczny koszt?
Pozdrawiam
djmauro - Wto 07 Lip, 2009
Rozrząd: łańcuch ok 150zł DID 120 ogniw, wymiana 100-200 zł zależnie od serwisu.
Chyba masz zblokowaną wersję, mój ma Vmax około 170 km/h licznikowo. Najlepiej sprawdź do ilu na 3 biegu się rozpędzi, powinien do około 120, jak nie daje rady to znaczy że jest stłumiony
hubertgontarz - Wto 07 Lip, 2009
Zacznij od sprawdzenia tego co masz wbite w dowodzie rejestracyjny, vmax tak jak wyżej ok. 170-180 km/h wg wskazań licznika.
Sam łańcuch to taki koszt, napinacz i ślizgacze po 300 zł dostępne w ASO (temat poruszany na forum).
Ile obrotów na poszczególnych biegach masz?
Masz może zamontowaną mniejszą zębatkę z przodu i to jest problem mniejszego vmaxa.
Na 6-tym biegu przy 100 km/h powinieneś mieć 5 tys. obrotów, przy 120 km/h 6 tys. obrotów, przy 140 km/h 7 tys. obr.
sezrg - Wto 07 Lip, 2009
zalej paliwem 98 oktanów bo na 95 i to z jakiejś nieznanej stacji to mi max szedł 140 i koniec.z szela 98-oktanowa i 190 km/h
knapior - Sro 08 Lip, 2009
wiec tak na 3 biegu idzie 120 i jest 10 tys obr
przy 140 nieidzie wiecej i obroty sa 8,5 tys
hubertgontarz - Sro 08 Lip, 2009
Sprawdź jaką zębatkę masz z przodu, masz do odkręcenia 5 albo 6 śrub.
sezrg - Czw 16 Lip, 2009
knapior napisał/a: | wiec tak na 3 biegu idzie 120 i jest 10 tys obr
przy 140 nieidzie wiecej i obroty sa 8,5 tys |
miałem to samo jak zatankowałem 95 oktanową benzyne i to na stacji (no name) wiec wyjezdziłem to co miałem i na orlenie 98 oktanów o od razu 180 spokojnie leciałem
maĆko - Sro 22 Lip, 2009
Ja mam w dowodzie 33 kucy. GS z 2002 (golas) i na razie rozpędziłem go do 160 km/h. Tak jak pisał hubertgontarz:
"Na 6-tym biegu przy 100 km/h powinieneś mieć 5 tys. obrotów, przy 120 km/h 6 tys. obrotów, przy 140 km/h 7 tys. obr." - mam bardzo podobie.
MacDada - Czw 23 Lip, 2009
No to odblokowany, a informacja w dowodzie nieprawidłowa (czytaj: jeździsz na nielegalu )
Endrju - Czw 23 Lip, 2009
maĆko napisał/a: | Ja mam w dowodzie 33 kucy. GS z 2002 (golas) i na razie rozpędziłem go do 160 km/h. Tak jak pisał hubertgontarz:
"Na 6-tym biegu przy 100 km/h powinieneś mieć 5 tys. obrotów, przy 120 km/h 6 tys. obrotów, przy 140 km/h 7 tys. obr." - mam bardzo podobie. |
Mam tak samo, lecz w gaźnikach są jeszcze blokady. Tyko prędkość 160km/h to już max.
hubertgontarz - Czw 23 Lip, 2009
Zwróćcie uwagę na to iż w dowodzie rejestracyjnym moc podana jest w KW czyli jeżeli masz w dowodzie 25kW to jest to wersja zblokowana, a 33-35kW wersja oddławiona.
Bardzo ważne jest to że GS nie jest maszyną sportową i jego silnik nie ma za dziadka jakiegoś GSXR-a tak jak jest w przypadku Suzuki Bandit 400.
Gdyby silnik Bandita 400 rozwiercić o ok. 100 cm^3 miałby ponad 60 KM mocy maksymalnej.
Matizyahu - Czw 23 Lip, 2009
Jeśli macie odrobinę czasu, to można samemu odblokować moto i nie jest to takie trudne, ale ogólnie rzecz biorąc silnik GSa nie bardzo przepada za dużymi obrotami przez długi okres czasu - to jest moto do raczej spokojniejszej jazdy, aczkolwiek od czasu do czasu można dać w palnik
maĆko - Czw 23 Lip, 2009
hubertgontarz napisał/a: | Zwróćcie uwagę na to iż w dowodzie rejestracyjnym moc podana jest w KW czyli jeżeli masz w dowodzie 25kW to jest to wersja zblokowana, a 33-35kW wersja oddławiona.
Bardzo ważne jest to że GS nie jest maszyną sportową i jego silnik nie ma za dziadka jakiegoś GSXR-a tak jak jest w przypadku Suzuki Bandit 400.
Gdyby silnik Bandita 400 rozwiercić o ok. 100 cm^3 miałby ponad 60 KM mocy maksymalnej. |
Czyli te wersja oddławione ile maja koni?
Matizyahu - Pią 24 Lip, 2009
około 46 KM
Games16 - Wto 23 Kwi, 2013
Dzis chciałem zobaczyc czy nadal suzuki jest zamulone i jednak jest;/ Jak kupiłem na wakacje 2012 r to spokojnie 180leciało a dzis chciałem zobaczyc ile pójdzie i 160 i na 5 biegu i na obrotach 9tys i po wbiciu 6 nawet wskazówka na pretkosciomierzu nie drgnie a dodam ze to nie jest zablokowana wersja..
danny - Wto 23 Kwi, 2013
Czy zblokowana czy nie, Vmax w obu jest taki sam.
Jesteś po luzie, syncho i gaznikach ?
simin - Wto 23 Kwi, 2013
Games - 160 mając luźno latający bak to chyba nie najlepszy pomysł
Games16 - Wto 23 Kwi, 2013
Ale bak wzielem na opaski zaciskowe do póki nie kupie gum. Tak jestem po synchronizacji.
Games16 - Pią 03 Maj, 2013
Czytam niektórych wypowiedzi co do v-max i mówią ze 195 nawet jechali wiec jak to jest mozliwe jak mam oblokowanego gs bo na 3-120 i kurde na 6 150 i wiecej ani rusz. Motor jest po synchronizacji wiec co jest?
pawell12344 - Pią 03 Maj, 2013
Vmax gs'a wynosi ok.175km/h czyli wszystko powyzej tej wartosci jest przeklamaniem licznika.A i najwazniejsze maksymalna predkosc uzyskasz na 5 biegu.
Games16 - Sob 04 Maj, 2013
No ale nawet na 5 nie pójdzie 160 a co dopiero 175.Dodam ze przebiej w gs wynosi 21tys wiec silnik nie jest mocno zajechany.
Bonzo - Sob 04 Maj, 2013
chyba 121tys. który rocznik GSa? bo jak wnioskuje pod twoich problemach to chyba nie jest pierwszej świeżości. GSka idzie około 180km/h w zależności od warunków atmosferycznych i wyeksploatowania maszyny. Jak idzie mniej, to albo silnik jest trupem, albo masz coś spitolone w gaźnikach. Albo złe dysze dobrane, albo iglice, albo nieszczelność. Zakładając że nie masz tam ograniczników otwarcia przepustnic podciśnieniowych.
misiorek - Sob 04 Maj, 2013
jeżeli nie możesz na 5 jechać więcej, to albo gaziory coś nie grają, albo , jeśli masz wysokie obroty na 5 i małą prędkość, to może zębatka była wymieniona na taką, co daje lepsze przyspieszenie w zamian za słaby V-max;] albo błąd licznika masz, wachlarz możliwości...
Games16 - Sob 04 Maj, 2013
Rocznik 94. tak włassnie ze na 5 duże obroty a licznik pokazuje 150-160 i a ani 10km/h wiecej. zebatka jest orginalna
misiorek - Sob 04 Maj, 2013
to zależy, na jaką zębatkę patrzyłeś, bo zębatka przy samym kole może być taka, jaką serwisówka nakazała, ale zdawcza może być inna, to ma też znaczenie. Może obrotomierz nie działa, jak powinien, może linka ma jakieś luzy, albo jeśli wskazówka obrotomierza 'skacze', to znaczy, że trzeba naoliwić linkę.
W sumie przyszło mi jeszcze do głowy, że możesz mieć problem ze sprzęgłem, tzn. może się ślizgać. Z tego co wiem, można to sprawdzić poprzez wrzucenie 2. biegu i gwałtownie odkręcić manetkę przy 5 tys. obrotów. Jeśli nastąpi gwałtowny przyrost obrotów i nagle zaczną lekko spadać, oznaczać to będzie, że należy wymienić tarcze sprzęgła.
Jeśli gdzieś się pomyliłem, proszę o poprawienie mnie, znam to tylko z teorii:p
Games16 - Sob 04 Maj, 2013
sprzegło nie ciągnie i licznik tez dobrze chodzi.
simin - Nie 05 Maj, 2013
Games16, sam odblokowywałeś?
Co to znaczy: Games16 napisał/a: | tak włassnie ze na 5 duże obroty a licznik pokazuje 150-160 | Jakie to są duże obroty?
W jakich warunkach sprawdzałeś tą prędkość?
Skocz na hamownię to będziesz wiedział ile masz mocy itp.
lencol - Nie 05 Maj, 2013
Games16 napisał/a: | sprzegło nie ciągnie i licznik tez dobrze chodzi. |
A napęd masz na 100% fabryczny?
Games16 - Pon 06 Maj, 2013
Naped 100% fabryczny. Obroty 9-10k
KATANA - Pon 06 Maj, 2013
Odpuść sobie kręcenie silnika do takich obrotów, bo i tak już więcej nie jest on w stanie "wydusić". Jeżeli napęd masz fabryczny (przełożenie) itd. itp. to trzeba się zająć min. gaźnikami- w taki sposób aby poprzez ich regulację ustalić odpowiednie oddawanie mocy/momentu- do obrotów/obciążenia silnika.
miro7005 - Wto 14 Maj, 2013
Mi pędzi 180km/h
misiorek - Sro 15 Maj, 2013
nie wiem do ilu może się rozpędzić zblokowany GS, ale ja sypałem coś 170 licznikowe i to niedaleko skoczowa na S1:D
_ANIOŁ_ - Sro 15 Maj, 2013
Ja też tyle, ale z plecaczkiem.
miro7005 - Sro 15 Maj, 2013
na na S1 to sie najlepiej zapierdziela
Games16 - Nie 19 Maj, 2013
No i dzis po raz kolejny sprawdzałem gs i tylko 150 wiec co jest?
miro7005 - Sro 22 Maj, 2013
A twój Gs jest odblokowany ?
pozdro
kieran09 - Sro 22 Maj, 2013
dobrze ze ja niemam problemow z predkosciami. ostatnio 250km/h i jeszcze szlo ciągnąć ale droga sie konczyla
lencol - Sro 22 Maj, 2013
kieran09 napisał/a: | dobrze ze ja niemam problemow z predkosciami. ostatnio 250km/h i jeszcze szlo ciągnąć ale droga sie konczyla |
Rozumiem, że na lotnisku lub torze wyścigowym tyle sypałeś
kieran09 - Sro 22 Maj, 2013
lencol napisał/a: | kieran09 napisał/a: | dobrze ze ja niemam problemow z predkosciami. ostatnio 250km/h i jeszcze szlo ciągnąć ale droga sie konczyla |
Rozumiem, że na lotnisku lub torze wyścigowym tyle sypałeś |
no baaaa... oczywiscie.
|
|