.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Powitania - Długo się zbierałem, ale w końcu jestem. Witam wszystkich

WojtekR1978 - Czw 15 Lis, 2007
Temat postu: Długo się zbierałem, ale w końcu jestem. Witam wszystkich
Kłaniam się!
Jak już nick informuje na imię mam Wojtek. Po przepracowaniu dwóch lat udało mi się odłożyć trochę wolnego grosza, który postanowiłem sensownie ulokować. Szybka decyzja ( jak zawsze w moim przypadku): kupuję motor. Najpierw plany na coś starego (okres II wojny), żeby sobie podłubać. No ale jak zobaczyłem GS500 to już byłem pewien jaki to ma być motorek.
Upatrzyłem i kupiłem z miesiąc temu. Nie znam się jeszcze za bardzo i szczerze mówiąc kupiłem na zasadzie: podoba mi się biorę :) . Później zacząłem czytać fora, grzebać w necie. Na obecną chwilę uważam że nie jest zły. Trza trochę pogrzebać, ale ja to lubię.
Dobra do rzeczy. GS500E z 1991r. sprowadzona z Niemiec (na nowszego nie było mnie stać). Silnik pali na dotyk, pracuje też ładnie. Aku tylko padnięte i na sezon zafunduje sobie nowe. Trzeba tylko troszkę odświerzyć, włożyć trochę własnego ja, no i oczywiście sprawy eksploatacyjne. Ale już mam na jego punkcie fioła, nie wiem co będzie latem :D , nie mogę się doczekać.
Zacząłęm już go rozbierać i odświerzać. Uwielbiam taką zabawę, w końcu jestem konstruktorem :) . Zamieszczę potem parę fotek samego moto i części.
No dobra na wstępie to tyle. Do następnego razu.
Pozdrawiam Serdecznie.

Breżniew - Czw 15 Lis, 2007

Witaj. Mam nadzieje ze będzie ci sie tutaj dobrze pisało .
cygan - Czw 15 Lis, 2007

Cześć Wojtek.
Czarnych paluchów tu nie brakuje:)))Napewno znajdziesz wspólny temat.
Pozdro.

jankees - Pią 16 Lis, 2007

Witamy nowego kolege na forum i zapraszamy do dyskusji oczywiscie na wiadomy temat.
Snajper - Pią 16 Lis, 2007

Witam!
WojtekR1978 napisał/a:
Najpierw plany na coś starego (okres II wojny), żeby sobie podłubać.