.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Off Topic - tematy motocyklowe - Drugie moto dla Simina!

simin - Sro 05 Sie, 2015
Temat postu: Drugie moto dla Simina!
Hej!

Nadszedł chyba czas żeby zastanowić się nad drugim moto :)

Zakładam osobny temat bo w innych tego typu są nieco inne wymagania niż moje...

Wzrost: 192
Doświadczenie: 4 lata na GS500

Szukam moto o pojemności ok 600, koniecznie z owiewką żebym przy moim wzroście nie musiał walczyć z wiatrem.

Moto mam nadzieję będzie odwiedzało tory w miarę regularnie, więc powinien to być sprzęt na którym kilka godzin jazdy, czy krótkie przejażdżki po mieście nie zabiją pleców, a przy tym można się pobawić na torze.

Zastanawiam się zatem nad Fazerem - są osoby które pokazały na forum że jest to torowa maszyna ;)

Ze względu na męczenie moto na torze wizualnie nie musi być nieskalane. Mechanicznie musi być w pełni sprawne.

Dobrze by było żeby miało ABS i żeby było na wtrysku - mam dość zabawy z gaźnikami :)

Cena - Mogę poświęcić ok 10k. Jak propozycja i maszyna będzie fajna - niech będzie do 12...

Co sądzicie? FZ6 znajdę w tej cenie? Może S2? Czy w ogóle inne sprzęty powinienem rozważać?

Pozdrawiam,
Simin

tholin85 - Sro 05 Sie, 2015

Simin FZ1 Fazer za 14K już wyrwiesz:)
twój skil przerasta 600ccm,
czytałem ze znowu łokcie przycierasz:)
poczekaj do zimy to znajdzie się coś od dziadka z Niemiec w twoim budżecie.
Już nie bite:)


tmi - Sro 05 Sie, 2015

Honda VFR 800 V-Tec.

Dziękuję za uwagę :)

Rozwinięcie: mam Fazera i dzisiaj wolałbym pięć razy bardziej mieć w garażu Honde. No cóż, wtedy też miałem inny budżet niż 12k.

simin - Sro 05 Sie, 2015

Nie jestem przekonany żebym przerastał 600ccm... A obawiam się że troche za wcześnie dla mnie na litra :)

Poza tym wolę coś tańszego żebym nie płakał jak się zdarzy zejście na łokieć :P

tmi - Sro 05 Sie, 2015

W takim razie FZS 600 w wersji przed liftem, bo płacić w sumie za polift który ma tylko inne lampy to tak sobie w sumie jak nie musi dobrze wyglądać.

Albo zostaw GS'a, będzie na latanie po mieście i wypady, a znajdź jakiegoś gsxra czy inną r6 i będzie na tor, co za problem mieć 2 moto?

emkags - Sro 05 Sie, 2015

A ja na tor będę polecać GSa!!! ale BMW :D i na trasę fajne i Dakar świetna maszyna :>
simin - Sro 05 Sie, 2015

mam problem z miejscem... Chwilowo mam komórkę do której GS się mieści, ale 2 moto nie wejdą... :P

Pomieszczenie ma jakoś 110-120 cm szerokości, ze 2,5 m długości... drzwi chyba 90 cm, w związku z czym muszę uważać żeby lusterek nie stracić, a parkując moto muszę koło opierać o ścianę bo inaczej nie zamknę drzwi przez stelaż... :P


Jak się dorobię mieszkania/domu z garażem pewnie w końcu skuszę się na 2 moto, ale i tak GS wtedy nie zostanie na wypady... raczej do moto którego dotyczy ten temat dojdzie jakiś sport...

Co do FZS 600 - wolałbym coś nowszego na wtrysku z ABS'em :)

Podkopnik - Sro 05 Sie, 2015

Może CBR 600 F4i??? Albo Thundercat :) Tyle że kot nie jest na wtryskach.
studi - Sro 05 Sie, 2015

A może GSX650F (następca czajnika i jajka) lub GSF650 Bandit, to dwa wcielenia tego samego motocykla - myślę o nowszych rocznikach, tyle, że GSX650F ma pełne owiewki a bandit półowiewkę, ale rama, silnik i cały ogon w obu moto jest dokładnie ten sam.

http://www.motogen.pl/Suzuki-GSX-650F,7872.html

doctoRR - Czw 06 Sie, 2015

Jestem w podobnej sytuacji jak Ty simin, też planuję zamienić GSa na 600, na przyszły sezon. Różnica jest tylko taka, że póki co to mi jeszcze trochę brakuje do zejścia na łokieć, ale w sumie nie byłem niestety na torze jak do tej pory, więc zakładam że tam byłoby to realne :)

Powiem Ci tak, ostatnio miałem okazję jechać takimi motocyklami: BMW R1200R (125 koni, pojemność jak mówi nazwa - 1200, moment obrotowy...125 Nm) motocykl z 2015 rocznika, jazda testowa z salonu 80 km - ogólnie demonicznie przyspiesza od 0 do 180 km/h najszybciej jechałem 230, szybciej nie było miejsca, bardzo fajnie się prowadził - ale to jednak naked, nie ma budowy ścigacza i to go mocno różni w odczuwaniu jazdy, także jeśli chcesz latać po torze to bym nie polecał.

Drugi motocykl to Honda CBR 600 F4 - wprawdzie rocznik 2000 i jeszcze na gaźnikach, ale z grubsza to już prawdziwy sport. Do 4-5 tys. obr/min przyspiesza jak suzuki GS 500 jak nie odkręcasz manetki gwałtownie, potem jest trochę lepiej, a od 7-8 tys. zaczyna mocno przyspieszać, bardzo przyjemnie, choć nie urywa barków jak w yamasze R1 czy tym BMW R1200R, po prostu prędkość rośnie szybko, na zegarach to widać, widać że otoczenie szybko mija, ale odczucia są całkiem łagodne. Motocykl ma budowę z kątem łożyska główki ramy zupełnie innym niż w GS 500 czy fazerze, więc skręca się dość śmiesznie - ja miałem uczucie że ten motocykl chce jechać albo prosto, albo od razu położyć się do zejścia na kolano, to sprawiło, że poczułem trochę że trzeba by się od nowa uczyć jeździć... co więcej - jest to spora maszyna gabarytowo, wysoko się siedzi - ja mam tylko 176 cm wzrostu, na światłach połowę stóp miałem na asfalcie, a pięta była w powietrzu - także ze 192 cm byś miał myślę a w sam raz. Poza tym pozycja - czuć że to jednak sportowy charakter - jedziesz w miarę pochylony, aż chce się położyć na baku i odwinąć manetkę gazu ;) Jeśli to ma być sprzęt z grubsza na tor, to myślę że warto by było żebyś poszedł do kogoś się tym przejechać. Za to jeśli większość czasu planujesz spędzić na wycieczkach po 300, 500 czy 1000 km, to jeśli chodzi o pozycję to Fazer byłby wygodniejszy.

Co do litrów - nie ma co się na to rzucać. Ja jechałem już na paru litrach i powiem tak - różnica między nimi a 600 jest ogromna, nie ma co sobie psuć zabawy. Lepiej poćwiczyć 600 a potem (może) przejść na litra. Ja sobie odpuszczam litra na pewno. Miałem okazję jechać Yamahą R1 rocznik 2000 na gaźnikach - na 2-gim biegu 220 km/h, przyspiesza tak, że jak zszedłem to się trzęsłem z adrenaliny... choć fakt, że było to dopiero po rozpoczęciu kursu na prawa jazdy i nie miałem doświadczenia i jedynie odwinąłem gaz na prostej drodze. Koniec końców - dobrze mówisz, z litrem warto poczekać.

Tyle ode mnie, daj znać jak coś potestujesz/kupisz... powodzenia !

danny - Czw 06 Sie, 2015

GSX650F i Bandit sa strasznie ciezkie co raczej wyklucza je torowo - podobnie jak hondowe CBFki. Poza tym biorąc pod uwage Twoje doświadczenie to Bandit czy CBFka to slabe pomysly: 230-240kg wagi i 86 KM wiec prowadzą się jak troche cieższy GS :P

SV 650 byloby spoko, ale niestety jestes za wysoki zeby sie dobrze na tym czuc.

F4i jest chyba najlepszym wyborem - lekka, wtryski i da rade gdzies dalej wyskoczyc.

FZ S2 tez ujdzie, jesli planujesz wiecej wycieczek niz torowania

tak wiec zostaje F4i vs FZ S2 :P

komandosek - Czw 06 Sie, 2015

olej owiewke, weź Z750. Dostaniesz w pakiecie kupe mocy, regulowane zawieszenie USD i bardzo dobre prowadzenie. Na latanie po torach, codzienne szalenie po mieście super.

Przy takim wzroście i tak się nie schowasz za owiewką, wiec na dłuższe trasy stopery w uszy i ogień.

Piotras_5 - Czw 06 Sie, 2015

Ok, dużo ludzi piszę tu po krótkich przejażdżkach itd, ja napiszę z autopsji, że np. Bandita 600 daruj sobie od razu, jak chcesz polatać po torze. Pewnie, że się DA (bo wszystkim się da...), ale ciężkie to, słabo zmienia kierunki i tak dalej. Nie wiem jak przy Twoim wzroście i wadze, ale do Twoich wymagań pasuje CBR 600 f4i (nie RR), tylko że za 10k nie dostaniesz ABS'u. Musiałbyś się przymierzyć do jakiejś, no ale każde usportowione 600 może być dla Ciebie małe. No i wymaganie 10k zł i moto z ABSem to chyba tylko Kawasaki ER6f się kwalifikuje. :)

Powodzenia w znalezieniu moto Simin, życzę jak najlepszego! Przemyśl kilka propozycji, ale jak wiesz, że chcesz z przeznaczeniem na tor to odpuść turystyki, ciężkie motocykle i tak dalej. Szkoda nerwów i później szukania jeszcze raz. :)

Będę śledził ten temat, ciekawy jestem co wybierzesz!
Pozdro asie :)

edit: Bo zapomniałem. Na f4i zrobiłem na strzała ponad 300 km i nie było bólu pleców czy zadka, nie wiem jak z większymi dystansami, ale też nie powinno być problemu. Jak powyżej padają propozycje odpuść sobie SV, Z750, Bandity , TDMy i tej maści moto. Faktycznie VFR może nie być takim złym wyborem, tylko ciężkie to to. :P

emkags - Czw 06 Sie, 2015

Ja bym się nie zgodziła co do CBR ;p
Fajny motocykl i przyjemny.. ale jak dla mnie 176, długie nogi, blondynka :P nie dość, że miałam ból pleców to jeszcze napierdzielało mnie kolano.
Jeśli jeździ się mniej niż 100 to po 170km wysiadają powyższe części ciała

tholin85 - Czw 06 Sie, 2015

z doświadczenie w Bandita 600 przycierają sie gmole:)
Piotras_5 - Czw 06 Sie, 2015

tholin85 napisał/a:
z doświadczenie w Bandita 600 przycierają sie gmole:)


A to prawda :D

Emka ja mam 180 cm wzrostu i jedyne "wady" z tego co piszesz to po dłuższej trasie nadgarstki mogły boleć. Innych objawów nie posiadałem. No i weź pod uwagę, że każdy "sport 600" będzie powodował takie bóle, nie ważne czy to gixer, cbr, r6 czy ninja, a CBR jest z tego najbardziej ucywilizowany (wg mnie oczywiście). :)

Pozdro!

blazek1883 - Czw 06 Sie, 2015

Simin, bierz jakiegoś Gixa K1-K2, tylko celowałbym jednak wyżej niż 600 cm.
W tym roku się przesiadłem na K1 750 i jak na razie sobie chwale.
W 12k spokojnie się zmieścisz, mnie się udało w ok. 8 :)

O jeździe po mieście nie mogę się wypowiadać bo bardzo rzadko mam okazje, głównie śmigam nim w trasy i czasami na tor. W trasie do 170 na godzinę bajka, potem tak czy inaczej urywa Ci głowę. Ja mam 183 wzrostu więc Tobie pewnie już przy 160 by urwało :)

F4 dla Ciebie będzie za małe, poza tym ni to sport ni to turystyk, dużo pali, słabo przyspiesza.

komandosek - Czw 06 Sie, 2015

Bo cbr f4 udaje sporta. To taki motocykl do szybszego latania na codzień.

W czasie gdy honda produkowała F4 suzuki wypuszczała gsxra 750, który w pakiecie miał więcej mocy(i to o prawie 40 koni), większy moment obrotowy, mniej masy, sportowo ustawione sety, wyżej wydech, zawieszenie USD, seryjny amor skrętu.

Po prostu nadawał się do tego by bez większych przeróbek upalać na torze.

doctoRR - Czw 06 Sie, 2015

komandosek a pisałeś wyżej o z750, masz porównanie jak ma się on do fz6 s2 albo horneta 600 ?
komandosek - Czw 06 Sie, 2015

No to są zupełnie inne motocykle. Miałem na myśli to nowsze z750, bo to taki udany, tani streetfighter.
danny - Czw 06 Sie, 2015

Tani streetfighter na wtrysku to Triumph Speed Four - mimo iz wyglada slabo przez te wloty powietrza (ktore mozna skrocic :P ) to - wedlug internetu - prowadzi sie jak bajka :P Z tym ze simina nie interesuja streetfightery wiec nie wiem po co ten OT :P
Gamer - Pią 07 Sie, 2015

gwynbleidd napisał/a:
komandosek a pisałeś wyżej o z750, masz porównanie jak ma się on do fz6 s2 albo horneta 600 ?


No jak chodzi o porównanie Horneta z Z750 to powiem że jadąc na zlot z Ciapkiem to Honda dawała rade za trochę większa Kawasaką (nie udało mu się mnie zgubić :D )

Według Scigacz.pl Honda na sucho waży 173 kg i ma 102 KM a Kawasaki 207 kg i 106 KM a moc jest w takim razie porównywalna ).

Z mojej strony o Hornecie (PC41) mogę powiedzieć że fajny zwrotny i zadziorny motocykl. Za +/- 12000 można poszukać sztukę która ma ABS. Co do spostrzeżeń o Z750 to by Ciapek musiał by wypowiedzieć.

Jak chodzi o wielkoludów takich jak Simin to może się okazać że szerszeń może być dla niego trochę mały (wizualnie) bo Zka jest z wyglądu większa masywniejsza a to już kwestia gustu.

Piotras_5 - Pią 07 Sie, 2015

Panowie czytajcie, a nie offtopujecie. Simin szuka czegoś z owiewką. Myślę, że to dość ważna rzecz, gdy się szuka motocykla... Na torze każdy naked Cię zmęczy, ze względu na szeroką kierę, wyprostowaną pozycję i przesunięcie do przodu. Napisałem wcześniej, że wszystko się da, ale widać w jakim kierunku chce iść Simin. :)

Pozdro!

simin - Pią 07 Sie, 2015

Ok, padło już sporo propozycji to je z grubsza przeanalizowałem i odfiltrowałem co następuje:

Niet:
z750 - golasy od razu odpadają :)

Dakar - asfaltowe tory miałem na myśli Emka :P

FZ1 -lytera jeszcze nie chce :)
gixxy - rasowy sport odpada... może pojawi się jako 2. moto za kilka lat :P

Nie wiem czy z tego samego powodu nie odrzucić thundercata i cbr'ki... chyba mają troszkę zbyt sportowy charakter... kufer nie pasuje itp :P

VFR wygląda na ciekawą propozycję... Co prawda musiałbym chyba zrezygnować z ABS'u żeby cenowo się zmieścić w 12k, ale w innych propozycjach też byłoby chyba ciężko...

co do GSX650F / Bandit / FZ6 jeszcze się zastanawiam...

Jak komuś wpadnie coś do głowy lub komentarz/radę co do mojego filtrowania to śmiało :)

RedShadow - Pią 07 Sie, 2015

Jak na tor to z tego co wymieniłeś raczej tylko FZ6, reszta to ciężkie kloce.
yaszczi - Pią 07 Sie, 2015

simin, fazer, fazer i jeszcze raz fazer

wg mnie bierz tańszego gaźnikowca, bedzie mniej bolec przy glebie


doctoRR - Sob 08 Sie, 2015

A są jakieś istotne różnice między fazerem z 2000 a 2003 ? Poza kształtem czachy ?
danny - Sob 08 Sie, 2015

gwynbleidd napisał/a:
A są jakieś istotne różnice między fazerem z 2000 a 2003 ? Poza kształtem czachy ?

Tylko ksztalt czachy, nic wiecej. Wiadomo ze 2003 najladniejszy <3

Cialge jestem zdania ze bandit to zly pomysl z racji swojej wagi i mocy. Jednak miedzy banditowym 8x KM a fazerowym 98KM jest roznica :P

doctoRR - Sob 08 Sie, 2015

Ano z przodu nieźle wygląda, a taki z owiewkami całymi http://olx.pl/oferta/yama...html#a1e149348c to już w ogóle daje radę :P
simin - Sob 08 Sie, 2015

:O 11,5k :O

Wydaje mi się że trochę drogo :P

A tak jak przy cenach jesteśmy - orientujecie się jaki budżet średnio jest wymagany na egzemplarz w przyzwoitym stanie:

FZS 600 przed liftem
FZS 600 po lifcie
FZ6 S1
VFR 800 V-tec

Rzuciłem okiem na allegro, ale rozrzut cenowy jest niesamowity :P

może faktycznie lepiej kupić coś tańszego...

Piotras_5 - Sob 08 Sie, 2015

Simin no to myślę, że Fazer będzie najlepszym wyborem. Bierz starszego - po glebie mniej boli zarówno naprawa jak i ewentualna strata. Niestety, wersja z ABSem na bank by przekroczyła Twój budżet..
Myślę, że jak Yaszczi piszę, Fazer najlepszy wybór.

Dziora na bank odpuść, ciężkie to, za ciężkie. :P

Pozdro!

doctoRR - Sob 08 Sie, 2015

FZS 600 rocznik 2003 cenowo: 7-10 tys., w zależności od stanu i od kogo. Średnio za dobry egzemplarz trzeba by 8,5-9 tys. liczyć.
Ciapek - Sob 08 Sie, 2015

Bierz takiego jak ma Andy a nie stary kredens Haha bez urazy Tholin
tholin85 - Sob 08 Sie, 2015

Andy ma FZ6 S2. Kosztuje tyle samo co FZ1.
Ja bym brał FZ1 i niebał sie litra.
Też stoję przed dylematem 800 czy 1200 ale trochę inna Bajka , chodzi o masę:)


PSCiapek, Fazerek staruszek ale daje rade.na wyprawy Moto i lekko na tor:)
Bo na torze PN to zawalidroga:)

Wyprostowałeś już lagi:)?

[ Dodano: Sob 08 Sie, 2015 ]
gwynbleidd, niema dobrych egzemplarzy są dobrzy mechanicy:) w piętnastoletnim moto najważniejsze żeby dało się w miarę tanio odrestaurować. (według mnie lepiej kupić zaniedbany sprzęt i doprowadzi do stanu prawie fabrycznego:)

RedShadow - Nie 09 Sie, 2015

tholin85 napisał/a:
według mnie lepiej kupić zaniedbany sprzęt i doprowadzi do stanu prawie fabrycznego:)

Dopóki wszystko widać to tak, ale taki sprzęt niesie ze sobą też większe ryzyko niespodziewanych awarii, a to zaczną stukać panewki, a to dwójka wypadać :P

Ciapek - Nie 09 Sie, 2015

Nie prostuje kupie coś z mocniejszym haha
brat Łełka - Nie 09 Sie, 2015

VFR w tej kasie ciezko bedzie znalezc zdrowego VTECa, celowalbym raczej w 800FI (tu juz w budzecie beda kufry, jakies grzane manetki itp)
Jest wtrysk, nie ma ABS, jest Dual CBS (nie kazdemu pasuje)

Z innych nietuzinkowych moto: Ducati ST2/ST4, Triumph Sprint 955i, BMW R1100S

komandosek - Wto 11 Sie, 2015

ST4 zdaniem mojego mechanika to straszne padło.
KATANA - Wto 11 Sie, 2015

komandosek napisał/a:
ST4 zdaniem mojego mechanika to straszne padło.


Całkowita racja....

Dizajn makaroniarze mają zayebisty, ale w kwestiach konstrukcyjnych są daleko za Japonią, a nawet Niemcami. Konstrukcje ich silników są tak proste, że aż do końca niedopracowane (poza desmo). Co tu więcej mówić, no po prostu widać w środku to włoskie wykonanie, którego to nie da się pomylić z czymkolwiek innym.

Nie lubię ich skuterków- zwłaszcza tych na wtrysku. W moim odczuciu nie dość że mają twardą pracę, to jeszcze do tego taką narowistą/nerwową bez płynności. Wtrysk przetwarzany po drodze chyba z dziesięć razy, zanim pojawi się ta mgiełka paliwa na wtryskiwaczu, automatycznie oznacza to więcej elementów podatnych na uszkodzenia. Ostatnio robiłem taką gilerke bodajże runner... a dajcie z tym spokój.

Simin, do tego twojego worka poszukiwań można dorzucić jeszcze: TDM,SV,DL,CB,CBF,XJ6N,ER6N,Z750...

tmi - Wto 11 Sie, 2015

Jeśli kasa nie pozwala na VFR z ABS'em to moim zdaniem lepiej poczekać i odkładać przez zimę zamiast pchać się w motocykl, z którego nie będzie się zadowolonym i ciągle będzie coś siedziało że tego nie ma, to nie takie, a za ciężkie, a za wolne, a to, a tamto.
KATANA - Sro 12 Sie, 2015

tmi napisał/a:
moim zdaniem lepiej poczekać i odkładać przez zimę zamiast pchać się w motocykl, z którego nie będzie się zadowolonym


Dokładnie tak jak piszesz...

Przy takich wyborach najlepiej być cierpliwym, co później przełoży się na konsekwentny i zdecydowany wybór. Poczekać jeszcze trochę, odłożyć więcej pieniędzy i kupić sobie motor taki jaki chcesz mieć, a nie jaki musisz bo brakuje te 2-4 tyś.

Przykład. Co z tego że można mieć "na teraz" każdą r1 (czy tam co innego), skoro powiedzmy chce się mieć r1 z krzyżowym wałem (crossplane) oraz systemami YCC-T/YCC-I- droższą o jakieś 8-10 tyś zł. od poprzedniczek. To według mnie lepiej będzie spokojnie odczekać dozbierać i kupić z pełną satysfakcją docelową maszynę, niż tracić kasę na coś co nie będzie cieszyło do końca.

Simin prawda jest taka, że pomimo wszystkich tych rad nikt za ciebie moto nie wybierze. I tak będziesz musiał sam zdecydować się na coś, a wiedz że mając upatrzone moto i mając budżet pozwalający na jego zakup, takie tematy/dylematy właściwie nie powstają. Po prostu idziesz kupujesz i wracasz już na upragnionych dwóch kółkach z bananem na gębie od ucha do ucha, i temat zamknięty....z pełnym zadowoleniem. Tak więc warto jeszcze troszkę poczekać.

simin - Sro 12 Sie, 2015

Generalnie zgadzam się oczywiście z tym co napisał tmi i KATANA, aczkolwiek ze względu na przeznaczenie moto nie chcę kupować jakiejś wymarzonej maszyny, skoro żeby później obawiać się wyjazdu na tor / jeździć mocno asekuracyjnie żeby nie ryzykować potencjalną glebą...

Mam nadzieję że w końcu będę miał konfigurację moto na tor + wymarzona maszyna w trasy i do normalnej jazdy.

Budżet też jest przez to ograniczony - gdyby nie planowane wypady na tor i ryzyko z tym związane - pewnie szukałbym czegoś za 15 +- 2k...

Ale póki co chodzi o to żeby szlif na torze nie wpędził mnie w depresje :P

Dlatego chyba poszukam jakiegoś fazera 600 - zobaczę zimą co się pojawi ciekawego - może jakiś po lifcie ale na gaźnikach w dobrym stanie i rozsądnej cenie się znajdzie :)

komandosek - Sro 12 Sie, 2015

Przemyśl jeszcze czy nie lepiej kupić jakiegoś GSXRa. K1 600 była by idealna. Nie da się kupić motocykla do wszystkiego.

Tylko założyć szeroką kierownicę, wywalić większość owiewiek i masz taką fajną lekką osę na której możesz szaleć i na mieście i na torze. Jak zdejmiesz owiewki to będziesz miał prawie 30kg mniej na sucho niż w fazerze. To jest przepaść. No i z szeroką kierownicą jeździ się dość wygodnie na mieście.

simin - Czw 03 Wrz, 2015

Odkopię nieco temat.

Sytuacja wygląda tak że byłem już prawie zdecydowany (przez Ciapka) na GSXR 600 k4-k5.

Jednak w Bydzi przysiadłem się do gixxa yaszcziego (dzięki btw!) i po okaleczeniu kilku okrążeń wiem że za wcześnie dla mnie na pozycję sportową :)

Może jak będę duży i bogaty pojawi się jako druga maszyna torowa ;)

Zatem zdecyduję się na opcję poprzednią - Fazer 600...

To korzystając z okazji ilu tu fazerowiczów - widzi ktoś coś strasznego w tym egzemplarzu? :P
http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6y87Fh.html

yaszczi - Czw 03 Wrz, 2015

tez chyba sobie takiego kupię :oczami:
tholin85 - Czw 03 Wrz, 2015

to nie litr:) i jakos dziwnie podobne malowanie do GS:)

ps pierwszy z brzegu
http://olx.pl/oferta/yama...7943bf;promoted

simin - Pią 04 Wrz, 2015

tholin85 napisał/a:

to nie litr:) i jakos dziwnie podobne malowanie do GS:)


Najpierw 600 :P wskazany ABS :)

danny - Pią 04 Wrz, 2015

FZ S2 zgruzowac na torze raczej drogo :D
simin - Pią 04 Wrz, 2015

Zgruzowania nie planuje :P

wszystko byłoby drogie :)

tmi - Pią 04 Wrz, 2015

W dzisiejszych czasach motocykl z ABS'em to najrozsądniejsze rozwiązanie, moc jest sprawą drugorzędną. Dużo zdjęć tego S2, warto obejrzeć jak nie jest daleko i kolor odpowiada.
tholin85 - Pią 04 Wrz, 2015

of top a w mot jest juz HBA ? (wykrycie gwałtownego hamowania)
danny - Sob 05 Wrz, 2015

No tą S2ke to sam byl bral. Koles mnie kupil tym opisem i fotkami.
Piotras_5 - Pią 18 Wrz, 2015

Odświeżę trochę temat. To jak Simin, na coś się zdecydowałeś? :P

Pozdro! :)

simin - Pią 18 Wrz, 2015

Szukam FZ6 S2 z ABS'em :)

Nie spieszy mi się - może dopiero zimą coś kupię :)

Chwilowo zawiesiłem oko na tych:

http://otomoto.pl/oferta/...html#ae602458a6
http://allegro.pl/show_it...5379#ae602458a6


Ta aukcja już wygasła, ale jeśli się pojawi ponownie też się zastanowie :)

http://otomoto.pl/oferta/...y-ID6y87Fh.html

johnny - Sro 07 Paź, 2015

Chyba nikt jeszcze nie sugerował CBF600 w wersji z owiewkami. Swego czasu miałem chrapkę na N. Od 2008 były na wtrysku (ponoć dużo mniejsze spalanie).
http://olx.pl/oferta/hond...html#bf6e54630f

danny - Sro 07 Paź, 2015

Nikt nie sugerowal bo CBFka jest bez sensu przy doswiadczeniu jakie ma simin.

Zaledwie 80 koni + 220 kg wagi to taki po prostu ciezszy GS. Jak brać CBFke to tylko 1000.

johnny - Sob 17 Paź, 2015

danny napisał/a:
Nikt nie sugerowal bo CBFka jest bez sensu przy doswiadczeniu jakie ma simin.


Bullshit, yaszczi właśnie kupił SV650. Jak to mawia znajomy "mistrzem prostej nigdy nie byłem a mocy w zakrętach starczy" :D

danny - Sro 21 Paź, 2015

Stary ale SV650 na gazniku zjada CBF 600 :D . Jechałeś jednym czy drugim ? Czy moze mamy z yaszczim drag race zrobic zebys uwierzyl :D
SV650 wazy 40 kg mniej niz CBF 600 przy tej samej mocy a to jest ogromna roznica. Samo to jak jest zestrojona skrzynia w CBF 600 (biegi 1-3) juz sprawia ze to moto nie nadaje sie do dzidowania po torze zmuszając ridera do spokojej jazdy.

tholin85 - Sro 21 Paź, 2015

Yaszczy wyrównuje wagę :P
.
.
.
.
"Przyganiał kocioł garnkowi"

yaszczi - Sro 21 Paź, 2015

Jak na moje sv650 zje stukonnego fzs600, stalin kiedy sprawdzamy? :D
tholin85 - Czw 22 Paź, 2015

w przyszłym tygodniu będę w PL:) mam nadziej ze pogoda dopisze i zrobimy sobie jesienny wypad:)
yaszczi - Czw 22 Paź, 2015

Trzymam za słowo :)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group