.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Ogólnie o Gs 500 - Tarcza - przód

dawid96 - Sob 30 Lis, 2013
Temat postu: Tarcza - przód
asd
wojtas - Sob 30 Lis, 2013

w gsie z przodu jest tarcza tzw pływająca i ma prawo się poruszać przód tył i na boki z tyłu natomiast tarcza jest na sztywno przykręcona, nie wiem tylko czy te luzy u ciebie nie są nadmierne musiałbym popatrzeć w mojej torpedzie
dawid96 - Sob 30 Lis, 2013

asd
sziwu - Nie 01 Gru, 2013

http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=1562

Te luzy powinieneś mieć raczej mniejsze.

dawid96 - Nie 01 Gru, 2013

Mógłby ktoś nagrać filmik jakie powinny być ?
dymny - Nie 01 Gru, 2013

dawid96 napisał/a:
Mógłby ktoś nagrać filmik jakie powinny być ?


Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.

Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa - jak zmierzyłeś, że ma 4,5mm grubości?
Tyle to ma nowa tarcza w GS, a u Ciebie wygląda już na mocno sfatygowaną.

dawid96 - Nie 01 Gru, 2013

asd
sezrg - Pon 02 Gru, 2013

dymny napisał/a:
Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.


kolega ma racje no chyba ze sie zaprzesz o sciana albo cos to lekko sie ruszy ale generalnie kolega dymny dobrze gada

tmi - Wto 03 Gru, 2013

Bzdura. Luz ma/może być dopóki nie klekocze na dziurach to przy ruszaniu ręką jest wszystko w porządku.

Latałem na dwóch tarczach z czego jedna zużyta, druga praktycznie nowa i miały identyczny luz. Z 4,56 mm na 4,22 w niecałe 15 tys. i nic się nie działo.

Nawet nowe tarcze mają luz.

dawid96 - Wto 03 Gru, 2013

asd
yezozwierz - Sro 04 Gru, 2013

Tarcza może mieć luz byle delikatny. U mnie w YZF jedna tarcza nie ma wcale, druga ma minimalny ale tylko przy trzymaniu jej zaciskiem, ręką nie ruszysz wcale.
simin - Sro 04 Gru, 2013

http://www.youtube.com/watch?v=jJPCy2AsULo
GSadmirer - Nie 08 Gru, 2013

czyli koleś z pierwszego linku ma racingowego GS ;)
claudii - Sro 19 Mar, 2014

https://www.youtube.com/w...N37v34I1tWPblsw

Czy to się jeszcze do czegoś nada oprócz złomu? :)

Grubość tarczy jeszcze ok ale, luz na nitach chyba zbyt duży?
Nity luźne, podkładki pod nitami pofalowane.
Wymiana nitów zapewne dość kosztowna?

simin - Sro 19 Mar, 2014

Jak dla mnie do wymiany...

W 0:33 widać wyraźnie że luz jest też przód-tył. Takiego być nie powinno.


O wymianie nitów nie wiem czy coś takiego się praktykuje, ale tarcza ma wyraźny rant więc nie sądzę żeby to się opłacało.

yaszczi - Sro 19 Mar, 2014

niektórzy zabijają te nity na stałe i widziałem przypadek zespawania :rotfl:
https://www.youtube.com/w...outu.be&t=1m11s

btw później na hamowni w tym gixerze silnik się zatarł, bo pekła zębatka od pompy oleju, która też była zespawana prawdopodobnie po wcześniejszym pęknięciu :wstyd: :rotfl:

dymny - Sro 19 Mar, 2014

claudii napisał/a:

Czy to się jeszcze do czegoś nada oprócz złomu? :)


Widzę, że zakup z forum... Zastanawiałem się co tak tanio.
Luz jak dla mnie za duzy.

claudii napisał/a:

Nity luźne, podkładki pod nitami pofalowane.


Pod grubymi podkładkami stalowymi, mają być pofalowane cienkie podkładki sprężynujące, które dociskają dwa elementy tarczy.

claudii - Sro 19 Mar, 2014

dymny napisał/a:


Widzę, że zakup z forum... Zastanawiałem się co tak tanio.
Luz jak dla mnie za duzy.


No koleżanka nie do końca wiedziała co sprzedaje, tylko szkoda czasu i pieniędzy.
Ale żeby nie było, nie zrobiła tego celowo kasę odda, a tarcza na złom :P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group