|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Ogólnie o Gs 500 - Tarcza - przód
dawid96 - Sob 30 Lis, 2013 Temat postu: Tarcza - przód asd
wojtas - Sob 30 Lis, 2013
w gsie z przodu jest tarcza tzw pływająca i ma prawo się poruszać przód tył i na boki z tyłu natomiast tarcza jest na sztywno przykręcona, nie wiem tylko czy te luzy u ciebie nie są nadmierne musiałbym popatrzeć w mojej torpedzie
dawid96 - Sob 30 Lis, 2013
asd
sziwu - Nie 01 Gru, 2013
http://www.forum.gs500.pl/viewtopic.php?t=1562
Te luzy powinieneś mieć raczej mniejsze.
dawid96 - Nie 01 Gru, 2013
Mógłby ktoś nagrać filmik jakie powinny być ?
dymny - Nie 01 Gru, 2013
dawid96 napisał/a: | Mógłby ktoś nagrać filmik jakie powinny być ? |
Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.
Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa - jak zmierzyłeś, że ma 4,5mm grubości?
Tyle to ma nowa tarcza w GS, a u Ciebie wygląda już na mocno sfatygowaną.
dawid96 - Nie 01 Gru, 2013
asd
sezrg - Pon 02 Gru, 2013
dymny napisał/a: | Generalnie nie powinno być wcale wyczuwalnego (przy poruszaniu rękami) luzu.
|
kolega ma racje no chyba ze sie zaprzesz o sciana albo cos to lekko sie ruszy ale generalnie kolega dymny dobrze gada
tmi - Wto 03 Gru, 2013
Bzdura. Luz ma/może być dopóki nie klekocze na dziurach to przy ruszaniu ręką jest wszystko w porządku.
Latałem na dwóch tarczach z czego jedna zużyta, druga praktycznie nowa i miały identyczny luz. Z 4,56 mm na 4,22 w niecałe 15 tys. i nic się nie działo.
Nawet nowe tarcze mają luz.
dawid96 - Wto 03 Gru, 2013
asd
yezozwierz - Sro 04 Gru, 2013
Tarcza może mieć luz byle delikatny. U mnie w YZF jedna tarcza nie ma wcale, druga ma minimalny ale tylko przy trzymaniu jej zaciskiem, ręką nie ruszysz wcale.
simin - Sro 04 Gru, 2013
http://www.youtube.com/watch?v=jJPCy2AsULo
GSadmirer - Nie 08 Gru, 2013
czyli koleś z pierwszego linku ma racingowego GS
claudii - Sro 19 Mar, 2014
https://www.youtube.com/w...N37v34I1tWPblsw
Czy to się jeszcze do czegoś nada oprócz złomu?
Grubość tarczy jeszcze ok ale, luz na nitach chyba zbyt duży?
Nity luźne, podkładki pod nitami pofalowane.
Wymiana nitów zapewne dość kosztowna?
simin - Sro 19 Mar, 2014
Jak dla mnie do wymiany...
W 0:33 widać wyraźnie że luz jest też przód-tył. Takiego być nie powinno.
O wymianie nitów nie wiem czy coś takiego się praktykuje, ale tarcza ma wyraźny rant więc nie sądzę żeby to się opłacało.
yaszczi - Sro 19 Mar, 2014
niektórzy zabijają te nity na stałe i widziałem przypadek zespawania
https://www.youtube.com/w...outu.be&t=1m11s
btw później na hamowni w tym gixerze silnik się zatarł, bo pekła zębatka od pompy oleju, która też była zespawana prawdopodobnie po wcześniejszym pęknięciu
dymny - Sro 19 Mar, 2014
claudii napisał/a: |
Czy to się jeszcze do czegoś nada oprócz złomu?
|
Widzę, że zakup z forum... Zastanawiałem się co tak tanio.
Luz jak dla mnie za duzy.
claudii napisał/a: |
Nity luźne, podkładki pod nitami pofalowane.
|
Pod grubymi podkładkami stalowymi, mają być pofalowane cienkie podkładki sprężynujące, które dociskają dwa elementy tarczy.
claudii - Sro 19 Mar, 2014
dymny napisał/a: |
Widzę, że zakup z forum... Zastanawiałem się co tak tanio.
Luz jak dla mnie za duzy.
|
No koleżanka nie do końca wiedziała co sprzedaje, tylko szkoda czasu i pieniędzy.
Ale żeby nie było, nie zrobiła tego celowo kasę odda, a tarcza na złom
|
|