|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Sprzęty użytkowników - 197 kg szczęścia - moja XJ 600 S
Mjollnir951 - Pon 14 Paź, 2013 Temat postu: 197 kg szczęścia - moja XJ 600 S Witam !
W dniu wczorajszym zakupiłem Xj 600 s - czyli moje 197 ks szczęścia na sucho.
Miał być GS - ale przeważyło to że jest 25 kW w dowodzie i przewaga w trasie
Motocykl z roku 95, kupiony z Warszawy, jakieś 90 km ode mnie
Z początku pierwsza jazda i myśl - Szzzaaaatan to jest
Po zrobieniu przez te 2 dni 400 km już tak nie sądzę ale po przesiadce z RS 50 faktycznie czuć moc
Moto ma wpisane w dowodzie 25 kW przez co mogę nim jeździć na kategorię A2 ( jestem w trakcie kursu ).
Na motocykl zarobiłem własnymi rękoma w wakacje co daje dodatkowo poczucie satysfakcji
Dzisiaj podjechałem do mechanika który ma profesjonalny warsztat, posłuchał, sprawdził jakimś przyrządem synchronizację gaźników i jak silniczek wygląda - stwierdził że opłacalny zakup.
Wymienię olej na wiosnę, zrobię regulację luzów zaworowych, kupię oponkę na tył.
Zastanawiam się nad świecami : NGK czy DENSO ? Polećcie coś jak możecie
Jakieś sugestie ?
A tak się prezentuje w dniu zakupu :
Pozdrawiam !
AAA na forum ciągle obecny - mimo że motocykl nie ten to atmosfera tego forum jest niezastąpiona
Piotras_5 - Pon 14 Paź, 2013 Temat postu: Re: 197 kg szczęścia - moja XJ 600 S
Mjollnir951 napisał/a: | Na motocykl zarobiłem własnymi rękoma w wakacje co daje dodatkowo poczucie satysfakcji |
Skąd ja to znam, bezcenna satysfakcja. Gratulacje zakupu! Dbaj ile się da i powodzenia na drodze.
Poozdroo!
kempes - Pon 14 Paź, 2013
'95 to nie powinno być już tej nowszej lampy?
Ogólnie moto bardzo fajnie się prezentuje. Wygląda na zadbane
Tylko pomyśl nad zmianą tych skuterowych kierunków
Kondii - Pon 14 Paź, 2013
Ładna sprawa
Myślałeś nad nakedem czy po prostu tak się złożyło?
Mjollnir951 - Pon 14 Paź, 2013
Piotras_5, satysfakcja jest nie do opisania
Dbanie o nią już zacząłem - właśnie zamówione :
- kpl. świec
- olej i filtr
- filtr powietrza
- króćce gaźnikowe ( wada XJ'tek a u siebie mam już popękane lekko )
- narzędziówka ( nie dostałem z motocyklem a na wszelki wypadek )
kempes, właśnie kierunki były zmieniane i średnio mi się te podobają ale najpierw rzeczy mechaniczne, później przy dopływie gotówki pomyślę i nad kierunkami
Kondii, nad nakedem nie bardzo myślałem, bo mieszkam dość daleko od jakiegokolwiek miasta i gdzie bym się nie ruszył to lecę E8, a na trasie jakaś owiewka jest niezastąpiona.
simin - Pon 14 Paź, 2013
Gratuluję zakupu. Oby się dobrze sprawował.
Tylko odnośnie tego: Mjollnir951 napisał/a: | Moto ma wpisane w dowodzie 25 kW przez co mogę nim jeździć na kategorię A2 ( jestem w trakcie kursu ). | Jak ktoś w jakiejś sytuacji Ci udowodni że moto ma więcej koni (jeśli będzie odblokowane) to zapis z dowodu jest nieistotny i traktują Cię jako osobę bez prawka.
Mjollnir951 - Pon 14 Paź, 2013
Wiem wiem dlatego króćce są kupione nie na pełną wersję 45 kW tylko na zdławioną jak mam teraz, myślę że przez to moto się mieści w ograniczeniach narzuconych przez kategorię.
Nie chcę się pchać w dodatkowe 10 koni, bo to tylko kilka kucy więcej a problemy moogą być duże.
Staram się żeby wszystko było zgodnie z prawem
tmi - Pon 14 Paź, 2013
Mjollnir951 napisał/a: | Zastanawiam się nad świecami : NGK czy DENSO ? Polećcie coś jak możecie |
Denso.
Z prostego powodu - znacznie mniej podróbek na rynku.
Gratuluję zakupu, jak dla mnie to i tak obok starej sv 650 najbrzydszy motocykl
Chilimaniak - Wto 15 Paź, 2013
simin, bez badania na hamowni, nikt nie jest w stanie udowodnić że moto ma więcej jak 35kW. Ładna maszynka, a fakt faktem że zakup za włąsne pieniądze daje najwięcej satysfakcji
simin - Wto 15 Paź, 2013
Chilimaniak napisał/a: | simin, bez badania na hamowni, nikt nie jest w stanie udowodnić że moto ma więcej jak 35kW. Ładna maszynka, a fakt faktem że zakup za włąsne pieniądze daje najwięcej satysfakcji |
No nie wiem - oddławienie moto tego moto to zabawa z gaźnikami - z tego co znalazłem na szybko zmiana dysz i króćców ssących.
Ubezpieczyciel potrafi bardzo wiele zrobić żeby uniknąć wypłaty odszkodowania, a takie modyfikacje jak dysze i króćce można sprawdzić nawet na uszkodzonym moto.
Ale skoro nie ma zamiaru oddławiania to nie ma stresu
Jazda zdławionym też daje sporo frajdy!
Mjollnir951 - Wto 15 Paź, 2013
Póki co dobrze jest jak jest
tmi, mnie tam się podoba
Z biegiem czasu i zmian będę o nich tutaj pisał
gacek778 - Wto 15 Paź, 2013
tmi napisał/a: |
Gratuluję zakupu, jak dla mnie to i tak obok starej sv 650 najbrzydszy motocykl |
No cóż trudno się nie zgodzić. XJ (szczególnie w owiewkach) jest brzydki, golas wygląda trochę lepiej ale to zdecydowanie nie są zbyt ładne maszyny nawet w porównaniu do mocno przeciętnego GSa. Ale za to mają wiele innych zalet, zresztą zza sterów wygląd nie przeszkadza. Wygodna, niezawodna i całkiem poręczna maszyna. Dobry wybór.
Teraz tylko jeździć do czasu aż śnieg nie spadnie
Borek - Wto 15 Paź, 2013
I lać zamiast oleju domestos hehe
dymny - Wto 15 Paź, 2013
Mjollnir951 napisał/a: | Póki co dobrze jest jak jest
tmi, mnie tam się podoba
|
Dwa wydechy - miodzio zawsze mi sie podobały i będą podobać
Te zegary w motocyklu to nieporozumienie wyglądają jakby żywcem wyjęte z jakiegoś taniego kompakta.
Mjollnir951 - Wto 15 Paź, 2013
gacek778, faktycznie wygląd może nie powala na kolana, ale sprzętu nie kupiłem dla lansu tylko z pasji do motocykli
A za sterami jest dużo lepiej
Borek, domestos spoko tylko póki co już kupiłem Castrola, jak mi się skończy to zastosuję się do Twojej rady !
dymny, dwa wydeszki to chyba najładniejszy aspekt tego moto
Zegary... no cóż mamy połowę lat 90 - tych.... ważne że działa
Codziennie po przyjściu do domu pełen rynsztunek i w trasę
kempes - Sro 16 Paź, 2013
stare XJ'ty są brzydkie, ale te trochę nowsze już dużo lepsze Ważne, żeby jeździła dobrze bo co ci z ładnego moto jak ciągle stoi na warsztacie
|
|