.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Mechanika - Sprzet uzywany GS500

GSadmirer - Wto 20 Maj, 2008
Temat postu: Sprzet uzywany GS500
Wyszlo czerwcowe wydanie Motocykl'a, a w nim w dziale Sprzety Uzywane... Suzuki GS500 :) Oczywiscie połknalem caly artykul i zatrzymalem sie na kilku nieznanych wczesniej aspektach.

Dowiedzialem sie mianowicie, ze po przenosinach produkcyjnych, motocykle produkowane do '94 mialy fabryczna wade. Japonczyki namieszaly cos z rozrzadem/luzem walkowym, efektem tego bylo slyszalne glosniejsze "klekotanie" rozrzadem motocykla na wolnych obrotach ustawionego na kolach do pionu. Ginal ten halas podczas skrecania/kladzenia motocykla w zakretach. Latwo sprawdzic motocykl ustawiaja go na kolach najpierw w pionie, a pozniej przechylajac go na nozce bocznej, z silnikiem wlaczonym oczywiscie. Jezeli klekocze w pionie, a cichnie w pochyleniu powinnismy odwiedzic serwis...

poradzono sobie "montujac w ramach gwarancji specjalne podkładki dystansujace o roznej grubosci"

"O dziwo ta sama wada fabryczna nie wiedziec czemu powrocila, gdy GS dostal owiewke, jedno z drugim nie ma oczywiscie nic wspolnego, czyli w 2004. Mniej wiecej po roku Suzuki zlikwidowalo ta wade, stosujac podkladki dystansujace dociskane do walkow podkladkami sprezynujacymi"

Co o tym sadzicie chlopaki?

Chyba bede teraz szukal F'ki od '05 ;)

http://img174.imageshack....dsc01371zh3.jpg
http://img174.imageshack....dsc01372du8.jpg (ladnie sie zlozyl)
http://img187.imageshack....dsc01373pn7.jpg (opis dodatkowych buraczkow)

hubertgontarz - Wto 20 Maj, 2008

Artykuł przeczytany.
Wg mnie za wiele nie wnosi. Większość z tego wiemy.

Brakuje wg mnie solidnego porównania motocykli klasy 500-set (20-30 stronicowego) oraz testu długodystansowego (50 tys. lub więcej).

Jednak należy docenić że o GS-ie piszę.

Normy Euro zabiły GS-a. Szkoda.
Od siebie dodam że największymi trucicielami są zakłady przemysłowe (USA, Chiny, Indie,...) a nie motocykle.

Po sezonie sam napisze dłuższy artykuł o GS-ie. Na razie za mało wiem. Dużo za mało.

pootietang - Wto 20 Maj, 2008

dawno nie kupowałem motocykla ale teraz może kupie, poczytam co tam naskrobali i porównam z moimi doświadczeniami :) były już artykuły o gs'ie ale może coś nowego dodali :P
Breżniew - Sro 21 Maj, 2008

Luz osiowy wałków to sprawa znana i praktyczni rozwiązana po przez dołożenie podkładek dystansowych w serwisie przy regulacji zaworów. Nie ma sie czym przejmowac.

Co do korozji to prawda. Starsze modele , jeśli właściciel zaniedbał to na ramie pojawiała sie rdza. Dla tego lepiej zapobiegac niz potem malować. wydech mógłby byc cały chromowany a nie malowany ale niestety cena by była większa.

kamil.k - Czw 22 Maj, 2008

mnie zdziwil cennik jaki umiescili , ze niby 5000zł to wartosć gs-a z 95 roku ...

patrzac na allegro to widze ze po 500zl to sa roczniki 90-91

hubertgontarz - Czw 19 Cze, 2008

Cennik się nie zgadza. Poruszałem ten temat w tym linku:
http://gs500.boo.pl/viewtopic.php?t=1485


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group