.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Tuning i akcesoria - Najbardziej wypasiony GS wszechczasów

CZOKO - Wto 14 Maj, 2013
Temat postu: Najbardziej wypasiony GS wszechczasów
Już nieraz wrzucałem fotki GS-ów, które buduje nasz sąsiad Jim Knopf ale wydaje mi się, że ten GS zasługuje na własny temat bo nikt tej przeróbki nie pobije :) najświeższe fotki.
Wiolka - Wto 14 Maj, 2013

Dzieło sztuki :padam:
simin - Wto 14 Maj, 2013

I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? :hyhy:
Piotras_5 - Wto 14 Maj, 2013

Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? :P :hyhy:
Gamer - Wto 14 Maj, 2013

Hunter napisał/a:
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? :P :hyhy:


Kranik paliwa :rotfl:

CZOKO - Wto 14 Maj, 2013

simin napisał/a:
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? :hyhy:


180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360.

danny - Wto 14 Maj, 2013

Takie tam, ten z robiony na Cafe Racera w temacie zbiorczym- lepszy :P
yaszczi - Wto 14 Maj, 2013

CZOKO napisał/a:
simin napisał/a:
I kto powie że do GS'a nie wejdzie laczek 180? :hyhy:


180 to ja mam z luzem dla ciekawych tu z tyłu jest 360.


Simin o przodzie pisał :D

Machu - Wto 14 Maj, 2013

O k... :D
AirMJ - Wto 14 Maj, 2013

Hunter napisał/a:
Ja mam pytanie, a co tam jest z oryginalnego gsa? :P :hyhy:


Rama? :D a przynajmniej jej przód :D i ułożenie serca :D


aaa no i stopka :D

CZOKO - Sro 15 Maj, 2013

yaszczi napisał/a:

Simin o przodzie pisał :D


:)


danny napisał/a:
Takie tam, ten z robiony na Cafe Racera w temacie zbiorczym- lepszy


Lepszy nie lepszy ale na stówke nie bardziej wypasiony (jak w temacie, nie mylić z najb zajeb....) ;)

panbodzio - Sro 15 Maj, 2013

ktos sie ladnie napracowal i szacun za to

jednakowoz do mnie taki 'monster tuning' nie przemawia. no ale o gustach sie nie dyskutuje

tmi - Sro 15 Maj, 2013

Do mnie też za bardzo to nie przemawia, chociaż ładne przyznam, ale fajnie jakby to jeszcze było w jakiś sposób przydatne na co dzień także różne modyfikacje jak najbardziej ale do momentu kiedy wygląd bierze górę nad funkcją już nie.
kempes - Sro 15 Maj, 2013

Zgadzam się z Tmi i Panbodzio w 100%, chociaż w przypadku tego moto trzeba go traktować bardziej w kategorii eksponatu niż pojazdu użytkowego. Nie wyobrażam sobie codziennej jazdy takim sprzętem. Należy jednak docenić ogrom pracy i kasy włożonej w poczciwą GSkę :) .
panbodzio - Czw 16 Maj, 2013

tam gdzie zaczyna sie zajebistosc konczy sie praktycznosc
Cililing - Wto 09 Lip, 2013

Mi sie nie podoba. W zyciu bym na czyms takim sie nie pokazal... Taki troche (bardzo) 'wiejski tuning'. Ani to praktyczne, ani ladne...
CZOKO - Wto 09 Lip, 2013

A co ty tu wiejskiego widzisz :zdziwko: napisz, że ci się nie podoba ale nie wymyślaj bzdur. Młodziak pokaż coś swojego zanim komuś pojedziesz z wiejskim tuningiem :wstyd:
danny - Wto 09 Lip, 2013

CZOKO napisał/a:
Młodziak pokaż coś swojego zanim komuś pojedziesz z wiejskim tuningiem

Sa gusta i gusciki. Kazdy ma prawo do swojego zdania, nawet Ci ktorzy nie zajmuja sie przerobkami w wolnych chwilach jak Ty ;)

Chrupq - Wto 09 Lip, 2013

danny napisał/a:
CZOKO napisał/a:
Młodziak pokaż coś swojego zanim komuś pojedziesz z wiejskim tuningiem

Sa gusta i gusciki. Kazdy ma prawo do swojego zdania, nawet Ci ktorzy nie zajmuja sie przerobkami w wolnych chwilach jak Ty ;)


Prawda. Niby o gustach się nie dyskutuje, ale jak ktoś 'tuninguje' bez wyczucia to dość łatwo przekroczyć granicę po której sprzęt zaczyna wyglądać odpustowo. Mi się np maszyna z pierwszego postu też nie podoba, co nie zmienia faktu że twórcy należy się szacunek za umiejętności.

CZOKO - Sro 10 Lip, 2013

Chyba źle nazwałem temat :( to nie jest najb zajebisty gs wszechczasów, jest popr najb wypasiony, bo chyba ilości kasy i czasu poświęconego na przeróbkę gs-a nie przebije. Nie jest w ogóle w moim stylu co nie zmienia faktu, że fotki chętnie ogl (jak pewnie wiele innych osób), mogę napisać, że mi nie pasuje i pożartować z niektórych pomysłów, ale chodzi mi o to żeby ktoś kto ("planuje żółtą F-ke") nie podciągał takich przeróbek pod wiejski tuning.
ajr - Sro 10 Lip, 2013

ja mam taka wizje wiejskiego tuningu ;]

zamiast sakw przyczepione kartony z mlekiem może być łaciate,
i wtedy od razu widać ze jest wiejski tuning a zarazem wypasiony moto ;]

Cililing - Sro 10 Lip, 2013

CZOKO napisał/a:
Chyba źle nazwałem temat :( to nie jest najb zajebisty gs wszechczasów, jest popr najb wypasiony, bo chyba ilości kasy i czasu poświęconego na przeróbkę gs-a nie przebije. Nie jest w ogóle w moim stylu co nie zmienia faktu, że fotki chętnie ogl (jak pewnie wiele innych osób), mogę napisać, że mi nie pasuje i pożartować z niektórych pomysłów, ale chodzi mi o to żeby ktoś kto ("planuje żółtą F-ke") nie podciągał takich przeróbek pod wiejski tuning.


No prosze... Najpierw zjechales mnie za moj wiek (a co on ma do rzeczy?), potem za to, ze sam nie mam zadnych swoich przerobek (to rozumiem ze zanim skrytykuje np. film, to musze sam wyrezyserowac kilka lepszych), a teraz jeszcze za to, ze mam w sygnaturce napis "planuje zolta efke". A co to ma wszystko do rzeczy? Ty w swojej sygnaturce masz link w ktorym pokazujesz swoj motor. Ja jeszcze motoru nie mam, ale juz sobie wybralem model wiec napisalem to w sygnaturce. Kolor ci sie nie podoba czy jak, ze masz z tym problem? Coz, to juz zalezy od gustu.

Co do nazwania tej przerobki "wiejskim tuningiem". Tak, dalej tak uwazam. Ten tuning jest zbyt przesadzony. Bylo tu dobre pytanie - co zostalo z oryginalnego gs-a? Ponadto elementy sa nieproporcjonalne, nie pasuja do siebie. Jak dla mnie, to tylnie kolo to jakis dowcip.

I nie spinaj sie az tak, bo pamietaj, ze okreslenie 'wiejski tuning' to okreslenie subiektywne. Dla niektorych ten pojazd to arcydzielo, ale dla mnie zwykly zart.

kempes - Sro 10 Lip, 2013

Panowie zluzujcie majty, albo przenieście tą rozmowę na PW ;) .
ajr - Sro 10 Lip, 2013

na forum powinna byc opcja "daj z liścia". kliknelibyście sobie przyjechałby kurier/goniec jeeeeeeeeeeeeeeeb :) i byłoby po sprawie :D
brat Grubego - Sro 10 Lip, 2013

Jesli ktos wrzuca na forum cos do oceny to musi sie liczyc i z negatywnymi opiniami, w koncu ile dup tyle opini+1.

Cililing mial prawo napisac swoje odczucia. Mogl tym kolege CZOKO urazic. W pelni to rozumiem, jesli jeszcze dodatkowo CZOKO siedzi w temacie i wie ile ciezkiej pracy trzeba bylo w to wlozyc.

Natomiast pisanie komus, ze jest mlodziakiem i, ze najpierw niech sam cos zrobi zanim zacznie krytykowac... widze ciemnosc, ciemnosc widze :)

A zeby nie robic dalej oftopu do niepotrzebnej spinki to od siebie napisze, ze o ile szanuje czyjs gust i doceniam ogrom pracy wlozony, to dla mnie to jest przerost fiuta nad trescia i kompletna padaka. Za to ladny kolor :P




ajr napisał/a:
na forum powinna byc opcja "daj z liścia". kliknelibyście sobie przyjechałby kurier/goniec jeeeeeeeeeeeeeeeb :) i byłoby po sprawie :D


staaaaary, gdybys opatentowal takie cos na wszystkich forach swiata to Ty bys dostal Nobla, a nie wynalazca lakarstwa na raka :)

simin - Sro 10 Lip, 2013

Cililing napisał/a:
Co do nazwania tej przerobki "wiejskim tuningiem". Tak, dalej tak uwazam. Ten tuning jest zbyt przesadzony.
Dla mnie wiejski tuning to przeróbki nie wymagające żadnego wkładu, takie jak:

- świecące wentyle
- kolorowe manetki
- szersza opona na tył (tylko opona - bez zmiany zawieszenia itp)
- kolorowanie markerem napisów na oponach

itp.

Moto przedstawione w tym temacie dla mnie nawet nie stało koło "agro tuningu", minęło już tuning i trafiło w grupę customów.

Czy praktyczne? Nie...
Czy ładne? Kwestia gustu...
Czy niepowtarzalne i wymagające niesamowitego nakładu pracy/środków? Na pewno...

sziwu - Sro 10 Lip, 2013

Cililing, rozumiem, że sprzęt może się nie podobać, masz do tego prawo lecz w moim uznaniu nazwanie tego "wiejskim tuningiem" było obrazą dla autora i o to generalnie się rozchodzi. Z szacunku dla wkładu pracy mogłeś ugryźć się w język. Mi maszyna się podoba, może nie jest praktyczna ale raczej nie o to w projekcie chodziło, miała być niepowtarzalna i taka właśnie jest więc projekt odniósł sukces.
BociekPL - Czw 11 Lip, 2013

czyli co ? szału nie ma ?

żeby odratować choć trochę to ja bym:
zmienił kolor ramy albo owiewek bo pług się strasznie z ramą zlewa
wydech troszkę przekombinowany
manetki zmienił na jakieś "mniej wyzywające erotyczne myśli w oczach kobiet" no bo wystają dwa takie picaki
bak jest ładnie poszerzony, też bym tak chciał ale to w zimie

wiadomo jest to custom do odcięcia, ale ja bym wolał na kołach pojeździć niż wozić na lawecie po zlotach :P

Grzechu16 - Czw 11 Lip, 2013

sziwu napisał/a:
w moim uznaniu nazwanie tego "wiejskim tuningiem" było obrazą dla autora i o to generalnie się rozchodzi. Z szacunku dla wkładu pracy mogłeś ugryźć się w język.

Ludzie... przecież nikt nikogo tutaj nie obraził. Kolega wrzucił motocykl i ludzie komentują. Poza tym nie omawiamy sprzętu kolegi z forum, gdzie faktycznie nawet jak bardzo się nie podoba to (tak jak napisałeś) z szacunku dla wkładu pracy można to przemilczeń ale motocykl jakiegoś szwaba a wy się strzępicie o to, że ktoś nazwał ten sprzęt wiejskim tuningiem...

sziwu - Czw 11 Lip, 2013

Grzechu16, przemyślałem i masz rację, trochę mnie poniosło :wstyd:
Chrupq - Czw 11 Lip, 2013

Cytat:

to nie jest najb zajebisty gs wszechczasów, jest popr najb wypasiony, bo chyba ilości kasy i czasu poświęconego na przeróbkę gs-a nie przebije.


Dokładnie, tak mocno przerobionego GS-a to chyba nie widziałem i prędko nie zobaczę.

Cytat:

Ludzie... przecież nikt nikogo tutaj nie obraził. Kolega wrzucił motocykl i ludzie komentują. Poza tym nie omawiamy sprzętu kolegi z forum, gdzie faktycznie nawet jak bardzo się nie podoba to (tak jak napisałeś) z szacunku dla wkładu pracy można to przemilczeń ale motocykl jakiegoś szwaba a wy się strzępicie o to, że ktoś nazwał ten sprzęt wiejskim tuningiem...


+1

simin napisał/a:
Dla mnie wiejski tuning to przeróbki nie wymagające żadnego wkładu, takie jak:

- świecące wentyle
- kolorowe manetki
- szersza opona na tył (tylko opona - bez zmiany zawieszenia itp)
- kolorowanie markerem napisów na oponach



Ogólnie bardzo mi się w tym przypadku gryzie próba połączenia agresywnego/sportowego stylu (zacięty zadupek, ostre kąty, czacha, malowanie w kratę) z jakimiś typowo chopperowatymi dodatkami (śmieszne manetki, doloty hot fuzzi na baku, świderek na tylnym kole, nadwyraz szeroka kierownica - przy usportowionej pozycji to musi być mega niewygodne, dużo chromów - kształty dźwigni hamulca nożnego, zmiany biegów, pozłacane elementy silnika, przesadzona szerokość opon). Takie połączenie to trochę jak pięść do nosa, dlatego nie dziwię się że ktoś odebrał tą stylistykę jako wiejską czy kiczowatą. Podobnie jak Cililing też bym się na czymś takim nie chciał pokazać.

Wydaje się być trochę jakby na siłę robiony, bardziej jako pokaz umiejętności i warsztatu - sztuka dla sztuki. Ale nikt nie musi się z moimi odczuciami zgadzać.

KATANA - Czw 11 Lip, 2013

Zastanawiam się nad jedną zasadniczą sprawą tzn. jaki jest stosunek mocy tego silnika do szerokości/masy tylnego koła, no chyba że silnik dostał kilka kucy więcej, lub tylna felga jest np. z włókna węglowego, lub przynajmniej koło te nie przekracza masy koła oryginalnego. Po prostu im koło cięższe tym gorzej (w tym przypadku).
Chrupq - Czw 11 Lip, 2013

KATANA napisał/a:
Zastanawiam się nad jedną zasadniczą sprawą tzn. jaki jest stosunek mocy tego silnika do szerokości/masy tylnego koła, no chyba że silnik dostał kilka kucy więcej, lub tylna felga jest np. z włókna węglowego, lub przynajmniej koło te nie przekracza masy koła oryginalnego. Po prostu im koło cięższe tym gorzej (w tym przypadku).


Ciekawa kwestia, tutaj nawet jeśli tylna felga byłaby z włókna węglowego to waga samej gumy pewnie robi różnicę. Dziwne że przy takich laczkach nie zdecydowali się na zamontowanie dwóch tarcz z przodu.

KATANA - Czw 11 Lip, 2013

Do takiego koła trzeba trochę mocy/momentu... aby te bezwładności dźwignąć.
Rzućcie okiem dokładniej na napęd tylnego koła.... i co widzicie?. Jakoś trzeba było ustawić tak szerokie koło w linii z motorem, oraz w linii z zębatką zdawczą.

RedShadow - Pią 12 Lip, 2013

Kto by się tym przejmował, to i tak nie jest moto do jeżdżenia :P
Chrupq - Pią 12 Lip, 2013

KATANA napisał/a:
(...)
Rzućcie okiem dokładniej na napęd tylnego koła.... i co widzicie?. Jakoś trzeba było ustawić tak szerokie koło w linii z motorem, oraz w linii z zębatką zdawczą.



Nie bardzo rozumiem... ciekawe rozwiązanie, ale czy jest coś złego w takim dodatkowym wałku z zębatkami / dwóch łańcuchach (prócz braku możliwości regulacji naciągu tego pierwszego)?

Ciekawe czy na wyższych biegach jest w stanie przyspieszać :)

CZOKO - Pią 12 Lip, 2013

Nie wystawiłem tych fotek, żeby ktoś cokolwiek komentował bo nie jestem gejem, wystawiłem je dla osób którzy lubią oglądać coś oryginalnego i szukają jakichś pomysłów. Ten motocykl jest używany do jazdy, na zloty jeździ o własnych siłach i ewoluuje od kilku lat. Nie jest to moto jakiegoś szwaba tylko mojego kolegi z gs500.de i gstwins.com. Ma jeszcze kilka gs-ów w swoim garażu każdy w innym stylu. GS z takim laczkiem jest tak samo bez sensu jak czterystukonna hayka z podobnym wahaczem chociaż ona ma lepszy stosunek mocy do masy. Właściciel najwyraźniej potrzebował takiej opony i jest odpowiednia do jego stylu jazdy bo w przeciwnym wypadku założyłby inną. A co do opinii to uważam że pisać można tylko, "nie podoba mi się" a jeżeli ktoś chce pisać "jest zjebane" to musi pokazać coś swojego i lepszego albo mieć jakiekolwiek predyspozycje do wyrażania ocen w temacie i obojętnie czy chodzi o moto, film, książkę czy cok innego bo inaczej ch mu w d.
brat Grubego - Pią 12 Lip, 2013

No i potwierdziles 'Skąd' jestes.
BociekPL - Pią 12 Lip, 2013

CZOKO, kolejny raz z orientacją seksualną wyjechałeś więc irracjonalny strach przed tym chyba Cię opanował, napisałeś też że "ewoluuje od kilku lat" no bo jest taka zasada STREETFIGHTER NIGDY SIĘ NIE KOŃCZY :) co do wahacza z hajki 400hp+ to jeśli ktoś chce łapać grip to chyba normalne że przy odkręceniu manetki nie postawi go na koło albo nie przewróci na dach - dobre do drag racingu czyli potocznie mówiąc "wyścigi równoległe"

jak dla mnie fotki powinny znajdować się w innym dziale i temacie bo nie wszyscy chyba chcą dla tego Gs-a osobnego tematu

CZOKO - Pią 12 Lip, 2013

BociekPL napisał/a:
CZOKO, kolejny raz z orientacją seksualną wyjechałeś więc irracjonalny strach przed tym chyba Cię opanował


:] niestety masz troche racji :rotfl: Taka opona to tylko wizual, skromna poprawa przycz a znaczne pogorsz prowadzenia. Fakt lepiej wyj temat a fotki copy do innego tematu bo szkoda nerw :D

simin - Sob 13 Lip, 2013

A ja mam pytanie z innej beczki:
Znalazłem w necie (po wpisaniu nazwiska właściciela w Google) że poszedł z gsem do warsztatu i powiedział żeby magik który tam działa zrobił z nim co chce, ale ma być pomarańczowe i z oponą 360 którą tam zobaczył...

Czy to jest sprzęt choć częściowo zrobiony przez właściciela, czy go po prostu kupił i nawet wizjanie jest jego?

Tak mnie to zastanawia bo podziwiam ludzi którzy pakują tyle pracy żeby zrobić coś unikatowego, a jeśli on tylko kasę wyłożył to trochę inaczej wygląda... ;)

CZOKO - Nie 14 Lip, 2013

http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=9730.0 - temat z gs twins. Podeślij link do tekstu który czytałeś ja tylko z forów znam moto i właściciela. Na pewnym etapie do pracy przy gs-ie włączyli się ludziki z brandy's custom bikes (wydaje mi się, że właśnie dlatego takie pomieszanie stylów i dziwnych dodatków się pojawiło) i nawet jest to jedna z ich wizytówek. Zobacz ile miał wcieleń zanim stał się pomarańczowy (znowu).

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group