.:: Forum o Suzuki GS 500 ::.
...::::Suzuki - Way of Life::::...

Ogólnie o Gs 500 - Jak skręcić zegary? I dziwny dźwięk tarcia przy 5k obrotów.

affectpct - Sro 01 Maj, 2013
Temat postu: Jak skręcić zegary? I dziwny dźwięk tarcia przy 5k obrotów.
Witam, wiem, że temat z zegarami jest bardzo obszerny ale nikt mi w temacie nie odpowiedział. Skręciłem zegary z powrotem ale tak jeden który otwierałem coś #$%@#$% i teraz dostaje się tam woda szybka paruje. Co muszę uszczelnić?

I druga sprawa koło 5tys obrotów słychać dźwięk jakaś część wpada w rezonans ale nie potrafię ustalić która. Myślałem że to jeden z zegarów bo był dosyć luźny lecz to nie on. Gdy próbowałem go dokręcić uszkodziłem gwint śruby. Chodzi o tą śrubę która wystaje z kubków i przychodzi na nią nakrętka kołpakowa. Jak ją wymienić? Jakieś pomysły?

Wydaję mi się że to zbiornik dzwoni bo w jednym miejscu ta gumka między zbiornikiem a ramą się ciąglę obsuwa. Jak powinna być zamontowana? Tamten sezon sprawdziła się taśma dwustronna ale po roku już tak nie trzyma. Można to przykleić na silikon? Czy po prostu ta guma nadaje się do wymiany?

claudii - Sro 01 Maj, 2013

hmm też mam niezłe wibracje przy 5 tyś. ale wystarczy zmniejszyć albo zwiększyć obroty i spokój :) Ten typ chyba tak ma :P
Bonzo - Czw 02 Maj, 2013

Trzeba było rozbierać? Producent mówi że nierozbieralne, znaczy że jak się rozbierze to coś się spierniczy. Rozbierz jeszcze raz i posmaruj szybe od wewnątrz antifogiem, jak nie masz, to wytrzyj do czysta spirytusem i starą uszczelkę posmaruj delikatnie silikonem i skręć, możesz jeszcze próbować nałożyć jakiś w miarę gęsty smar na uszczelkę, ale jak słonko poświeci to wszystko spłynie.
Lorden - Czw 02 Maj, 2013

Prosta sprawa. Wyciągnij zegar, otwórz ramkę na nowo i osadź w niej dokładnie uszczelkę. Przy ponownym składaniu pamiętaj, żeby jak najmocniej docisnąć ramkę, czyli jak najmocniej zagiąć ranty. To jest jedyne zabezpieczenie dociskające uszczelkę do kubka.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group