|
.:: Forum o Suzuki GS 500 ::. ...::::Suzuki - Way of Life::::... |
|
Ogólnie o Gs 500 - Co po GS ? Co na drugie moto ?
suzi500f - Czw 27 Wrz, 2012 Temat postu: Co po GS ? Co na drugie moto ? Witam,
nie znalazłam nigdzie takiego tematu więc gdybym zdublowała to z całego serca przepraszam.
Od jakiegoś czasu noszę się z zamiarem sprzedaży mojego kochanego GSika i zakupu czegoś ciut mocniejszego Bardzo mocno zastanawiałam się nad Suzi SV650 ostatnio wpadł mi w oko Kawasaki ER6F (bardziej podoba mi się ten nowszy model ) Właściwie innych typów nie mam..
Może ktoś z Was miałby jakieś ciekawe propozycje? Dodam tylko, że jestem drobniutką (no może nie aż tak bardzo) kobietką, która zbyt wiele siły nie ma. 168cm / 55kg Ważne jest więc dla mnie by moto nie było zbyt ciężkie i by siodło było możliwie nisko tak bym nie musiała kombinować z zawieszeniem.
Z góry dziękuję za pomoc.
pozdr,
Ewa
Borek - Czw 27 Wrz, 2012
Ducati Monster
suzi500f - Czw 27 Wrz, 2012
nie nie nie tylko nie Ducati
Machu - Czw 27 Wrz, 2012
Bierz SV
suzi500f - Czw 27 Wrz, 2012
@Machu podobno SV mocno ciągnie od dołu.. trochę się tego obawiam..
Machu - Czw 27 Wrz, 2012
Nie wiem jakie masz doświadczenie i umiejętności ale na SV wiele osób zaczyna przygodę z moto więc myślę że spokojnie do ogarnięcia, to nie jest TL1000 A to, że ciągnie z dołu to chyba na plus Poczytaj opinie na forum SV.
Borek - Czw 27 Wrz, 2012
Jeździłem SV to tak ciągnie od dołu ,że szok... a takie hamowanie silnikiem oj oj gleba od razu Nie wiem kto takie bajki wymyśla.
Machu - Czw 27 Wrz, 2012
Borek napisał/a: | Jeździłem SV to tak ciągnie od dołu ,że szok... a takie hamowanie silnikiem oj oj gleba od razu |
Ostatnio jechałem za DL'em i jak na ograniczeniu do 40 z 70 zakręcił kurek to mu się puszką bym prawie w dupę władował. Nie mówię że to potwór momentu ale na mokrym już może mieć znaczenie jak ktoś panikuje manetką.
tholin85 - Czw 27 Wrz, 2012
z mojej strony plan długo terminowy to gsx750f lub rf900
kempes - Czw 27 Wrz, 2012
Może napisz coś więcej. Do czego potrzebujesz motocykla? Dojazdy do pracy, turystyka, czy może weekendowe wypady na tor? Fajnie jakbyś określiła też swój budżet.
Machu - Czw 27 Wrz, 2012
I koniec tematu
suzi500f - Czw 27 Wrz, 2012
tholin85 napisał/a: | z mojej strony plan długo terminowy to gsx750f lub rf900 |
mój chłopak właśnie planuje sprzedać swoje Jajko
[ Dodano: Czw 27 Wrz, 2012 ]
kempes napisał/a: | Może napisz coś więcej. Do czego potrzebujesz motocykla? Dojazdy do pracy, turystyka, czy może weekendowe wypady na tor? Fajnie jakbyś określiła też swój budżet. |
Przede wszystkim dojazd do pracy, ale weekendowe wypady również wchodzą w grę Jeśli chodzi o budżet to myślę, że maks do 13k
bonk - Czw 27 Wrz, 2012
A ja mam zupełnie inną wizję- zamierzam się przesiąść (może w przyszłym roku jeśli budżet na to pozwoli) na Hondę Shadow 1100.
lomax - Czw 27 Wrz, 2012
suzi500f napisał/a: | mój chłopak właśnie planuje sprzedać swoje Jajko |
Dziwnie to zabrzmiało
Piotras_5 - Czw 27 Wrz, 2012
Tak się mówi Lomax no
Generalnie ciężko z wielkim wyborem w nisko zawieszonych motocyklach... Ja osobiście bym Ci nie polecił bandita Za ciężki dla dziewczyny i za wysoko, tak myślę.
Jeśli nie monster to może faktycznie SV? Trzeba obadać co Ci się podoba i tego dane techniczne Fazer 600ta też będzie chyba za wysoki (choć nie wiem).
squarek - Czw 27 Wrz, 2012
Silnik Kawasaki ER6 ma podobną charakterystykę jak w GSie. Moto nie jest ciężkie, jest w miarę ekonomiczny. Jedyny minus dla niskiej osoby to siedzenie, jest kilka cm wyżej niż w GSie.
A odnośnie modelu, trzecia generacja ER6F miażdży wizualnie
janus19 - Czw 27 Wrz, 2012
A co powiecie o BMW GS f650? i taka tam mała zmiana w nazwie, GS dalej by pozostał
Ogólnie to obejrzyj sobie parę motocykli którymi jesteś zainteresowana, dosiądź, przejedź się i będziesz mniej więcej wiedziała który by Ci odpowiadał.
Ja bym preferował na drugi motocykl bandita / horneta lub jakiegoś sporta 600ccm. Póki co mogę sobie pomarzyć xD
Set3 - Czw 27 Wrz, 2012
Nie kupujcie 600tek. Po 500-ce to szlifierka. popatrzcie na 750 lub 900.
RedShadow - Czw 27 Wrz, 2012
janus19 napisał/a: | A co powiecie o BMW GS f650? |
Ogólnie fajny sprzęt, ale raczej dla wyższej osoby. Druga sprawa że to taki sprzęt nie wiadomo do czego. W trasę za słaby silnik, a w teren za słabe zawiechy. Jak się chce coś w trasę z możliwością jazdy po gorszych drogach to lepszy będzie DL, a w teren xtz660/dr 650.
suzi500f - Pią 28 Wrz, 2012
Piotras_5 napisał/a: | Tak się mówi Lomax no
Generalnie ciężko z wielkim wyborem w nisko zawieszonych motocyklach... Ja osobiście bym Ci nie polecił bandita Za ciężki dla dziewczyny i za wysoko, tak myślę.
Jeśli nie monster to może faktycznie SV? Trzeba obadać co Ci się podoba i tego dane techniczne Fazer 600ta też będzie chyba za wysoki (choć nie wiem). |
do fazera się przymierzałam i faktycznie ze 3-4cm mógłby być niższy..
panbodzio - Pią 28 Wrz, 2012
nizszy/wyzszy to pojecie wzgledne
http://www.youtube.com/watch?v=kRFyw57o_Ic
mocar - Pią 28 Wrz, 2012
a jak jest z mocą w er6? czy jest spora różnica w porównaniu do GS500? Słyszałem że pomimo tych 72km radzi sobie naprawdę nieźle i dorównuje nawet 100 konnym motórom. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym moto? prawda to?
Turos - Pią 28 Wrz, 2012
GSX-R z power commanderem na 150km?
A tak poważnie, Fazerek+obniżenie zawiasu ale słyszalem, że Yamaha kiepskie skrzynie robi, prawda?
To może Bandziora albo CBR600, albo CBF600 SA ?
Wszystkim da się dojechać do pracy
http://www.motocykl-onlin...a-honda-cbf-600
jacusb - Pią 28 Wrz, 2012
To jeszcze taki porównawczy materiał:
- Kawasaki zr7
- Suzuki Bandit
- Suzuki SV 650
- Yamaha Fazer
http://www.motocykl-onlin..._FZ6_Fazer_2003
Grzechu16 - Pią 28 Wrz, 2012
Turos napisał/a: | ale słyszalem, że Yamaha kiepskie skrzynie robi, prawda? |
Wydaje mi się, że to taka legenda jest. Zależy na jaki egzemplarz trafisz, jak eksploatujesz, jak dbasz. Ja mam drugą Yamahę i nie ma problemu ze skrzynią i z "dwójką" o której słyszę od dwóch lat, że zaraz będę ją naprawiał.
danny - Pią 28 Wrz, 2012
CBF 600 gen 2 juz nie biora do tych porownan bo zawsze wygrywa
Turos - Pią 28 Wrz, 2012
Zastanawiałbym się jeszcze nad Hornetem 600, ale paliwożerny jest strasznie
Machu - Pią 28 Wrz, 2012
Turos napisał/a: | Zastanawiałbym się jeszcze nad Hornetem 600, ale paliwożerny jest strasznie |
I prawie 100 KM
RedShadow - Pią 28 Wrz, 2012
Turos napisał/a: | ale paliwożerny jest strasznie |
Czy ja wiem... Droga powrotna ze Skorzęcina majowego. Morus leciał na Hornecie, ja na GSie, przelotowa 110-120km/h, obaj z plecakami jechaliśmy i spalanie wyszło niemal takie samo. Inna sprawa że on praktycznie 6tys obr/min nie przekraczał, a ja żeby za nim nadążyć przy wyprzedzaniach musiałem nieźle kręcić GSa
Rage - Pią 28 Wrz, 2012
Ja się też powoli zastanawiam nad nowym moto. I myślę nad CBR 600F4 rocznik tak 2002-2005. Głównie na dojazdy do pracy + jakaś tam turystyka krajowa raczej. No i wygląd w miarę mi się podoba.
A tak to marzy mi się GSX-R 600 K6, bądź K8 (K6 bardziej z wyglądu mi się podoba, ale w K8 intrygują mnie te jego mapy zapłonu)... może kiedyś się rzucę na taki sprzęt.
rudolfs - Pią 28 Wrz, 2012
Przesiadłem się z GS 500 na SV650 i powiem ci że na początku to była rakieta ale teraz to szału nie ma .A więc spokojnie dasz rade na SV
simin - Pią 28 Wrz, 2012
Rage napisał/a: | Ja się też powoli zastanawiam nad nowym moto. I myślę nad CBR 600F4 rocznik tak 2002-2005. Głównie na dojazdy do pracy + jakaś tam turystyka krajowa raczej. |
Już znudził Ci się GS? :O Ile km nim zrobiłeś?
Ja jeszcze przynajmniej rok (a pewnie 2-3) spędzę na GS.
Póki co nie udało mi się spełnić planów doszkalania, wypadu na tor itp.
Później będzie coś większego (gabarytowo). Póki co podoba mi się DL, ale do czasu zmiany wiele może się zmienić
rudolfs - Pią 28 Wrz, 2012
Na GS śmigałem trzy sezony ,
A zmiana na SV to jakoś tak wyszło miał być Bandit
Piotras_5 - Pią 28 Wrz, 2012
No ale wiadomo, że SV ma zacięcie sportowe, a bandit to raczej turystyk Młodsze pokolenie raczej będzie celowało w to pierwsze, chociaż w sumie to nie ma reguły
Rage - Pią 28 Wrz, 2012
simin napisał/a: |
Już znudził Ci się GS? :O Ile km nim zrobiłeś?
|
Czy znudził? Trochę tak, nie czuję już tego przyjemnego dreszczyku przy odkręcaniu...
Km to zrobię do końca sezonu min 5K,
Tez niestety nie udało mi się spełnić planów szkoleniowych do końca (zrobiłem sobie szkolenia na kulikowisku), też chce wypaść na tor (lublin w ten weekend zamykają, znaczy się jest ostatnia jazda)...
Ale w sumie to narazie tak myślę, bez większych planów, choć jak by się trafiła okazja (znaczy ktoś rozsądnie chciał by go kupić) to bym sprzedał i szukał już czegoś innego.
squarek - Pią 28 Wrz, 2012
mocar napisał/a: | a jak jest z mocą w er6? czy jest spora różnica w porównaniu do GS500? Słyszałem że pomimo tych 72km radzi sobie naprawdę nieźle i dorównuje nawet 100 konnym motórom. Ma ktoś jakieś doświadczenia z tym moto? prawda to? |
ER6 ma trochę więcej mocy jak GS, dokładnie 1,5 raza więcej. Przy masie (suchego pojazdu) większej o około 10kg. Moje odczucia jeżeli chodzi o silnik ER6, do 7000 obrotów moc jest oddawana płynnie, powyżej jest zauważalna różnica, oczywiście na plus. Silnik np na 5 biegu ciągnie nawet poniżej 3000 obrotów. Wiadomo, nie jest to zdrowe, w każdym razie nie ma szarpania jak w innych typach silników. Odnośnie zasilania, wtrysk i odpowiednia jazda może spowodować zużycie paliwa poniżej 4 litrów na 100km. Co prawda w mieście nie udało mi się osiągnąć takiego wyniku, ale już na niemieckiej autostradzie było 3,60l Jeżeli chodzi o prędkość maksymalną to z kufrem centralnym na liczniku było 210km/h, podejrzewam że bez niego i maksymalnym schowaniu się za owiewkę licznik doszedłby do końca (220).
mocar - Sob 29 Wrz, 2012
Jak narazie mój faworyt na drugie moto. Jakieś wady?
Tak na marginesie, czy ten temat nie powinien się znajdować w innym dziale? Bo wydaję mi się że raczej pasuje do "Off Topic - tematy motocyklowe" niż "Ogólnie o Gs 500"
squarek - Sob 29 Wrz, 2012
ER6F nie jest najwygodniejszy w dalekie trasy. Kanapę ma w miarę wysoko ale jest wąska. Kanapa pasażera tak samo. Na plus dla pasażera jest to że podnóżki są dosyć nisko. Jest to możliwe dlatego że tłumik jest pod motocyklem.
Minusem może być nieduża ładowność ER6F. Jest to niecałe 200kg.
Minusem może się wydawać mały zbiornik paliwa (w moim - ER6F pierwszej generacji) 15,5l. Ale wystarcza to do przejechania 300km. W trasie udało mi się przejechać nawet 360km.
W porównaniu do GSa większość części jest droższa (ale to chyba normalne). Jednak jest taka ciekawostka, wymieniając olej z filtrem do silnika leje się 1,9l oleju. Czyli bańka 4l starcza na 2 razy. Moto praktycznie nie potrzebuje dolewek oleju.
Plotuś - Nie 30 Wrz, 2012
No to ja się podczepię do tematu.
Planuję zmianę motocykla na przyszły sezon. GS jest fajny, tylko jestem na niego trochę za wysoki. Źle się na nim czuję. 180cm wzrostu i 85kg to za dużo. I czuję że będę miał dylemat na wiosnę. Bandit czy SV. I to jeszcze nie wszystko. Bandit II czy III gen. SV I czy II gen. Tylko S. Jestem w stanie wydać więcej na motocykl tylko nie wiem, czy chcę W SV kręci mnie to sportowe zacięcie, Bandit fajny, bo większy i wygodniejszy. Szukam motocykla uniwersalnego i oba w sumie takie są. Jako że jeżdżę głównie sam i lubię bardziej sportową jazdę bardziej celuję w SV. Jednak myślę że kupię to co będzie w lepszym stanie, w lepszej cenie i w lepszym roczniku. Co do kupna drugiego moto trzeba poznać swoje potrzeby i samemu odpowiedzieć na pytanie, "Czego ja tak naprawdę oczekuję od motocykla?", a później znaleźć coś spełniającego te wymagania.
RedShadow - Nie 30 Wrz, 2012
Myślę że gdzie pośrodku między tymi moto jest Fazer i może nad tym się powinieneś zastanowić
Grzechu16 - Nie 30 Wrz, 2012
Mam podobny wzrost i polecam jako taki dosyć uniwersalny motocykl "tanderkata". Chociaż nie wszystkim się podoba wizualnie
Plotuś - Nie 30 Wrz, 2012
Fazer owszem, ale po 2003r., a wtedy już trzeba za niego więcej dać. Za tą samą cenę wolałbym jednak SV. Thundercat spoko
danny - Nie 30 Wrz, 2012
Ale te po 2003 sa brzydkie jak noc
Turos - Nie 30 Wrz, 2012
danny napisał/a: | Ale te po 2003 sa brzydkie jak noc |
Kwestia gustu, a o gustach tutaj nie dyskutujemy
Plotuś - Nie 30 Wrz, 2012
SV po 2003 bardzo mi się podoba, ale jak to napisał kolega wyżej, to są gusta. W kocie strasznie odpycha mnie problem z awarią drugiego biegu
kempes - Pon 01 Paź, 2012
Plotuś napisał/a: | W kocie strasznie odpycha mnie problem z awarią drugiego biegu |
Jeśli Ci się podoba Kot to szukaj. Znam kilka osób, które jeżdżą takim moto i myślę, że słaba skrzynia w kocie to już trochę legenda tak jak pękające ramy we wszystkich kawasaki, padające panewki w GSie, itp. Wiadomo, że jak ktoś nie dba i katuje sprzęt to w każdym motocyklu coś się wysypie, ale nie dramatyzowałbym przesadnie .
Plotuś - Pon 01 Paź, 2012
Dodałeś mi otuchy kempes
suzi500f - Wto 02 Paź, 2012
ostatnio pojeździłam trochę psem (gsxr srad) ooooo Boziu... ale to to za mocne dla mnie niestety..
mock - Czw 04 Paź, 2012
SV to byłby bardzo dobry wybór, na 2-3 sezony na pewno by wystarczył i sie "nie znudził";) Też jest zwinny i w miarę lekki, więc byś go ogarnęła.
Plotuś - Pon 15 Paź, 2012
Jeszcze jakieś propozycje co na drugie moto ?
SV650
Thundercat
Bandit 600
Fazer 600
Co myślicie o ZZR600? Ciężki wybór czeka mnie na wiosnę.
Piotras_5 - Pon 15 Paź, 2012
Wiesz, następcą GSa może być praktycznie wszystkie, kwestia czego Ty oczekujesz od moto
kempes - Pon 15 Paź, 2012
GS jest na tyle uniwersalnym motocyklem, że sprzedając go i szykując zakup kolejnej maszyny powinieneś wiedzieć czego oczekujesz od motocykla.
Jednak SV i Kot to nieco inne moto (choćby w pozycji za kierownicą) od fazera, bandita czy kawy. Kupuj motocykl sercem, a nie rozumem i będziesz zadowolony
Chyba, że należysz do tych osób, które motocykl traktują głównie użytkowo, a dopiero w drugiej kolejności jako zabawkę to porównaj ceny części eksploatacyjnych, ważniejszych części zamiennych, itd.
Plotuś - Pon 15 Paź, 2012
Najlepiej gdyby był GS750
kempes - Pon 15 Paź, 2012
Plotuś, a czego oczekujesz od nowego motocykla? Wypisz 3-5 kryteriów i zobaczysz jak łatwy będzie wybór
RedShadow - Pon 15 Paź, 2012
Plotuś napisał/a: | Co myślicie o ZZR600? Ciężki wybór czeka mnie na wiosnę. |
Mały zygzak podobnie jak RF600 mają dość wysokie spalanie w porównaniu do motocykli które wymieniłeś.
Plotuś - Pon 15 Paź, 2012
Szukam czegoś takiego jak SV tylko nieco większego, czegoś takiego jak Thundercat, tylko bez wyskakującej dwójki, bardziej zrywnego bandziora który mniej pali, lub nowszego fazera za fajne pieniądze
W sumie nie oczekuję od was odpowiedzi co mam kupić, tylko abyście podali jeszcze jakieś propozycje podobnych motocykli. Jak widać nie interesują mnie choppery Może jeszcze jakieś pomysły mi ktoś rzuci
Póki co od dłuższego czasu choruję na SV650 IIgen, ale muszę się do niej dosiąść, a jeżeli mi nie będzie pasować to chciałbym coś w stylu thundercata.
Piotras_5 - Pon 15 Paź, 2012
Plotuś napisał/a: | Szukam czegoś takiego jak SV tylko nieco większego, czegoś takiego jak Thundercat, tylko bez wyskakującej dwójki, bardziej zrywnego bandziora który mniej pali, lub nowszego fazera za fajne pieniądze |
Jaki marzyciel, aż się wzruszyłem
wolf - Pon 15 Paź, 2012
Plotuś napisał/a: | Najlepiej gdyby był GS750 |
No przecież jest. GSx750...
mock - Wto 16 Paź, 2012
Ja bym jeszcze zaproponował Yamahę XJR 1300
deejayslonio - Wto 16 Paź, 2012
Plotuś napisał/a: |
W sumie nie oczekuję od was odpowiedzi co mam kupić, tylko abyście podali jeszcze jakieś propozycje podobnych motocykli. Jak widać nie interesują mnie choppery Może jeszcze jakieś pomysły mi ktoś rzuci
|
GSR 600/750
danny - Wto 16 Paź, 2012
mock napisał/a: | Ja bym jeszcze zaproponował Yamahę XJR 1300 |
Przeciez to torpeda, raczej slaby pomysl zeby wsiadac od razu po GSie na taka bestie
kysa275 - Wto 16 Paź, 2012
Plotuś napisał/a: | Szukam czegoś takiego jak SV tylko nieco większego | to może VTR1000F? Naprawdę mało doceniany motocykl a daje kupę frajdy z jazdy
Turos - Wto 16 Paź, 2012
deejayslonio napisał/a: | Plotuś napisał/a: |
W sumie nie oczekuję od was odpowiedzi co mam kupić, tylko abyście podali jeszcze jakieś propozycje podobnych motocykli. Jak widać nie interesują mnie choppery Może jeszcze jakieś pomysły mi ktoś rzuci
|
GSR 600/750 |
a do tego w gratisie ból pleców w trasie
SV1000? Coś większego ?
http://www.scigacz.pl/Suz...erami,9142.html
No to zostają typowe sporty ... ale mówileś coś o Fazerku, więc trochę nijak się to ma.
To może Honda CBF 1000 http://www.motocykl-onlin...onda_CBF_1000_S
albo Suzuki GSF 1250- 108Nm przy 3700 obr/min ( http://www.motocykl-onlin...very-low-budget )
tmi - Wto 16 Paź, 2012
Mam podobny problem. Każdy motocykl ma coś co mi się podoba i jednocześnie coś co mi nie podchodzi. Jednak na prowadzenie wysuwa się Bandit 650S, SV650S z racji wyglądu, małej wagi i niskich kosztów eksploatacji ale odpycha mnie "garbatość" tego motocykla i wygląd w pół owiewce dlatego rozglądam się za tymi w pełnych owiewkach, a takich jest mniej. FZS 600 '02-'03 i Fazery od '04, jedne i drugie trzeba wysoko kręcić czego za bardzo nie lubię. Na widok Horneta zbiera mnie na wymioty dlatego patrzę w stronę GSR 600 jednak to na widok Z750 '08 serce się raduje, a oczka zaczynają szklić ale portfel pozostaje bezduszny... dlatego wstawię do garażu Hondowskie V4 w postaci VFR 800Fi jak tylko trafię zadbany egzemplarz w oryginale. To będzie pogodzenie serca z rozumem. Wtrysk, doskonały silnik, wygląd, bardzo dobre właściwości trakcyjne. Jak dla mnie łączy zalety bardzo wielu motocykli w jedną całość.
danny - Wto 16 Paź, 2012
Turos napisał/a: |
deejayslonio napisał/a:
Plotuś napisał/a:
W sumie nie oczekuję od was odpowiedzi co mam kupić, tylko abyście podali jeszcze jakieś propozycje podobnych motocykli. Jak widać nie interesują mnie choppery Może jeszcze jakieś pomysły mi ktoś rzuci
GSR 600/750
a do tego w gratisie ból pleców w trasie |
Bez przesady, na necie ludzie sobie chwala i daja rade robic jakies traski na nim
tmi napisał/a: | wstawię do garażu Hondowskie V4 w postaci VFR 800Fi |
a wczesniej piszesz ze wazna jest waga i niskie koszta eksploatacji
edit: Ej, w sumie cofam, nie wiem dlaczego zylem w przekonaniu ze VFRy to ciezkie bestie, a z tego co teraz czytam bandit bije je na glowe
Machu - Wto 16 Paź, 2012
tmi napisał/a: | dlatego wstawię do garażu Hondowskie V4 w postaci VFR 800Fi jak tylko trafię zadbany egzemplarz w oryginale. |
Grzechu (Zechowany) swego czasu sprzedawał swoją, nie wiem czy aktualne ale że o motocykl dba nie mam wątpliwości. W Skoju miesiąc temu jeszcze ją miał.
mock - Wto 16 Paź, 2012
danny napisał/a: | mock napisał/a: | Ja bym jeszcze zaproponował Yamahę XJR 1300 |
Przeciez to torpeda, raczej slaby pomysl zeby wsiadac od razu po GSie na taka bestie |
W porównaniu z GSem, wiekszość motocykli to torpeda:) Ja się przesiadłem własnie na coś takiego szybkiego i bardzo polecam taką opcję. Tylko faktycznie trzeba mieć duzo samokontroli nad sobą.
Wiadomo, że od razu nie mozna odkręcac na maksa, ale dzieki temu cały sezon jest banan na twarzy i poznawanie kolejnych mozliwosci nowego motocykla. Dla mnie bomba.
tmi - Wto 16 Paź, 2012
danny napisał/a: | edit: Ej, w sumie cofam, nie wiem dlaczego zylem w przekonaniu ze VFRy to ciezkie bestie, a z tego co teraz czytam bandit bije je na glowe
|
Waga w porównaniu do rzezimieszka bardzo podobna, ale silnik jego zasilanie i właściwości trakcyjne są nie do porównania. Koszty utrzymania wcale nie są wysokie, odpada okresowa obsługa gaźników, problemy z rozrządem, a reszta podobnie.
Machu napisał/a: | Grzechu (Zechowany) swego czasu sprzedawał swoją, nie wiem czy aktualne ale że o motocykl dba nie mam wątpliwości. W Skoju miesiąc temu jeszcze ją miał.
|
Wiem, ale ten konkretny ezgemplarz mnie nie interesuje z pewnych względów.
Plotuś - Wto 16 Paź, 2012
To że coś większego, chodziło mi o gabaryty, a nie litraż Na litra mi jeszcze nie śpieszno.
GSR750 nawet fajny
Turos - Sro 17 Paź, 2012
Ja tam mam swoje doświadczenie z jeżdżenia jako plecak i jako kierowca(raz i podziękowałem za sporta), wśród znajomych tez bym buum na GSXRy itp i wszyscy się przesiadają na coś bardziej cywilnego, bo plecy zaczynają ich boleć w trasach
A co ma powiedzieć właściciel takiego Gixa? Jasne, że będzie chwalił przecież nie powiem, ze wsadził w moto kasę, a i tak jest do bani, bo plecy bolą etc
jak nie litra to CBF600SA
Tadeusjus - Sro 17 Paź, 2012
Turos napisał/a: | Ja tam mam swoje doświadczenie z jeżdżenia jako plecak i jako kierowca(raz i podziękowałem za sporta), wśród znajomych tez bym buum na GSXRy itp i wszyscy się przesiadają na coś bardziej cywilnego, bo plecy zaczynają ich boleć w trasach
A co ma powiedzieć właściciel takiego Gixa? Jasne, że będzie chwalił przecież nie powiem, ze wsadził w moto kasę, a i tak jest do bani, bo plecy bolą etc
jak nie litra to CBF600SA |
gixy to może tak, ale GSRy to już nie ścigi i to już podobno zupełnie inna maszyna.
ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia? nie znam nikogo z takim a prezentuje się fajnie.
Piotras_5 - Sro 17 Paź, 2012
GSR ma chyba pewna motocyklistka, która czasami zagląda na forum Jej nick to CHYBA Luiza (?).
RedShadow - Sro 17 Paź, 2012
Tadeusjus napisał/a: | ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia? nie znam nikogo z takim a prezentuje się fajnie. |
Ostatni post na poprzedniej stronie
wolf - Sro 17 Paź, 2012
Turos napisał/a: | Ja tam mam swoje doświadczenie z jeżdżenia jako plecak i jako kierowca(raz i podziękowałem za sporta), wśród znajomych tez bym buum na GSXRy itp i wszyscy się przesiadają na coś bardziej cywilnego, bo plecy zaczynają ich boleć w trasach
A co ma powiedzieć właściciel takiego Gixa? Jasne, że będzie chwalił przecież nie powiem, ze wsadził w moto kasę, a i tak jest do bani, bo plecy bolą etc
jak nie litra to CBF600SA |
Myślę, że mamy tu małe nieporozumienie. GSXR to przecinak, GSX to taki większy GS Przynajmniej z wyglądu. A tak na prawdę to jest "jajko" w wersji naked... Z resztą fota stronę wcześniej.
RedShadow - Sro 17 Paź, 2012
A jeszcze czymś innym jest GSR, który ma sportowy silnik, ale "normalną" pozycję i nie ma owiewek
tmi - Sro 17 Paź, 2012
GSR to przecież motocykl miejski mający z GSXR'em wspólne jedynie korpus silnika ale inne bebechy bo kompletnie inna moc, moment i przebieg jednego i drugiego, identycznie jest z Hondowskimi Hornetami które mają silniki z małych CBR'ek F'ek i RR'ek, a identyczne praktyki stosuje Yamaha ze swoimi FZ'kami i Kawasaki, więc generalnie można przyjąć że dzisiaj zmienia się wałki w silnikach, średnicę i skok tłoków oraz inne duperele, zasila się to innymi gaźnikami, a do tego zleca się ciut inne ramy żeby się to jakoś trzymało kupy no i dodaje produkowane na masową skalę wskaźniki, manetki itp. i już mamy nowe motocykle, niby takie same, a jednak inne.
deejayslonio - Sro 17 Paź, 2012
GSR a GSXR to totalnie różne motocykle!
Niestety żaden z GSRów nie jest turystykiem ale znacznie bardziej (pod względem komfortu) nadaje się do tego 600.
W GSR 750 pozycja jest bardziej pochylona, siedzenie węższe, zawieszenie twardsze. Oba motocykle super nadają się do jazdy po mieście, na każdym da się wybrać dalej ale żaden nie będzie pełnoprawnym turystykiem.
tmi - Sro 17 Paź, 2012
Bo to przecież jest motocykl miejski, każdy naked bike jest motocyklem miejskim. A że niektórzy próbują z nich robić motocykle turystyczne lub sportowe to nieporozumienie lub najzwyczajniej w świecie brak pieniędzy na więcej jak jeden motocykl i próba rekompensowania sobie tego słowami "jak się chce to można".
komandosek - Czw 18 Paź, 2012
Czyli każdy HD sportster to motocykl miejski? Albo aprilla tuono? A ktm superduke? A suzuki Bking? A klasy wyścigowe poszczególnych motocykli klasy naked?.... chyba coś się mylisz
RedShadow - Czw 18 Paź, 2012
komandosek napisał/a: | A klasy wyścigowe poszczególnych motocykli klasy naked? |
Kia Picanto też ma w Polsce klasę wyścigową, zresztą puchar GS500 też kiedyś był. To oznacza że są to maszyny sportowe? Tuono i Superduke to streetfightery czyli motocykle też z założenia miejskie. tmi może i założył to nieco zbyt ogólnie ale jednak w większości przypadków tak właśnie jest. Prawda jest taka że nakedy są przeznaczone głównie właśnie do miasta gdzie w teorii nie rozwija się prędkości przy których przeszkadza brak owiewki. Jasne, wszystkim można robić wszystko (może poza ciężkim terenem), ale jednak każdy motocykl jakieś tam głównie przeznaczenie ma, a dla golasów jest to miasto.
komandosek - Czw 18 Paź, 2012
Po części tak, na pewno były przystosowane do wyścigów.
CB500 też miał swój puchar, nawet Honda wypuściła specjalną edycję "R" z przeznaczeniem na tor. Te cebule cały czas były nakedami
Cała masa motocykli to nakedy, zaczynajac od weteranów, np SHLek, kończąc na ciężkich cruiserach
Tadeusjus - Czw 18 Paź, 2012
deejayslonio napisał/a: | GSR a GSXR to totalnie różne motocykle!
Niestety żaden z GSRów nie jest turystykiem ale znacznie bardziej (pod względem komfortu) nadaje się do tego 600.
W GSR 750 pozycja jest bardziej pochylona, siedzenie węższe, zawieszenie twardsze. Oba motocykle super nadają się do jazdy po mieście, na każdym da się wybrać dalej ale żaden nie będzie pełnoprawnym turystykiem. |
podiękował za opinię posiadacza. a szkoda bo 750 mi się dużo bardziej podoba.
jasne że nie ma co na siłę robić turystyka. co nie zmienia faktu że jak ja 90% czasu jeżdżę po mieście/albo max 30km nad jeziorko to nie będę kupował drugiego po to żeby 2 razy w roku skoczyć na mazury czy morze.
a co do klasy wyścigowych to pamiętajcie że jak GS powstawał to odstawił konkurencje 500ek montiując 2 tarcze czy centralny amorek i był uznawany za sporta:P
edit: Red - 126p też miało wyścigi:P
Turos - Pią 19 Paź, 2012
OK, źle się kilka postów wcześniej wyraziłem miałem na myśli tylko i wyłącznie GSX-Ra dokładnie taki - GSX-R 750, oraz LYTR. Siedziałem na obu jako pasażer i jako kierowca i moje zdanie jest takie, że szkoda mi moich pleców, aby siedzieć w pozycji embrionalnej przez kilka set km.
poli - Sob 27 Paź, 2012
Hmm... ze mną chyba jest coś nie tak, bo dla mnie wygodniej się jeździ CBR czy Thundercatem niż GS-em Co prawda CBR-kami i kotem jeździłem tylko po kilka kilometrów. CBR F4i Sport jak dla mnie jest niesamowicie niewygodna, ale już zwykła jest świetna, na F4 jechało mi się tak samo jak na zwykłej F4i, z tego co się orientuję to tam zadupki/ kanapa nawet są te same. Thundercat jest porównywalny. Ze sprzętów, które wymieniliście jeździłem też Fazerem i FZ6 S2, bardzo fajne i wygodne sprzęty. Jak później wsiadłem na swojego GS-a, to było "ku*wa, czemu manetka odwinięta, a on stoi w miejscu". Różnica jest bardzo duża, jednak te 50 koni więcej bardzo mocno się czuje, nawet bez wchodzenia na wyższe obroty...
Ja swoim GS-em przejeździłem dopiero ten jeden sezon, właśnie kończe 7 tysiąc km i stwierdzam, że jeszcze muszę dużo pojeździć, mimo że w trasie czy na autostradzie strasznie brakuje mocy (wyprzedzanie powyżej 100km/h itd.) to w zakrętach nadal nie umiem wykorzystać tych 46KM. Myślę, że jeszcze jeden ew. dwa sezony przejeżdże na GSie, milion razy pomyślę na co chciałbym zmienić sprzęta i na końcu i tak zmienię na to co się trafi dobrego. Wybierać pewnie będę między CBR (F4/F4i) Thundercatem, SV650S (IIgen.) Fazerem lub FZ6 S2. Może w międzyczasie jeszcze poznam jakiś inny sprzęt, który mi się spodoba, chociaż jeszcze nie jeździłem SV i muszę dopaść kogoś, kto mi da spróbować
To by było na tyle moich nocnych wypocin. Pozdrawiam Poli
Drake Ramoray - Sob 27 Paź, 2012
Honda CBF 600 N to fajny kolejny "kroczek" po GSie
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
A ja nadal nie wiem co kupić
danny - Pon 12 Lis, 2012
Drake Ramoray napisał/a: | Honda CBF 600 N to fajny kolejny "kroczek" po GSie |
I ja tak niewinnie sobie zaczynam planować wlasnie zmiane na niego. Ale to za rok, za dwa, bo będę uderzał w wersje na wtrysku i silnikiem od RRki a to troche sporo kasy
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
a Ci co już pozmieniali mogą się wypowiedzieć
Piotras_5 - Pon 12 Lis, 2012
Tylko bandit
Machu - Pon 12 Lis, 2012
Plotuś napisał/a: | A ja nadal nie wiem co kupić |
Fazera.
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
Haha, robicie mi coraz większy mętlik Najgorsze jest to że nie wiem czy wybrać serce(moto za 9koła) czy rozum (za 7koła)
danny - Pon 12 Lis, 2012
Wiadomo, bierz serce. Na moto jezdzi sie glownie dla funu, wiec lepiej kupic cos 2-3 miesiace pozniej ale za to kupic cos co bedzie Ci bardziej odpowiadac.
A miedzy czym się wahasz?
bombki - Pon 12 Lis, 2012
Plotuś napisał/a: | a Ci co już pozmieniali mogą się wypowiedzieć |
Ja z GSa przesiadłem się na thundercata.
TURYSTA
zalety:
- ekonomia, spala około 5 litrów,
- moc wystarczająca nawet z pełnym załadunkiem
wady:
- przy dłuższych przelotach z mniejszymi prędkościami czuć nadgarstki i plecy. Z czasem to trochę wyeliminowałem, ale pozycja nie jest idealna
MIASTO:
zalety:
- ekonomia, spala niecałe 6
wady:
- są motocykle lżejsze i bardziej zwrotne
Motocykl po GSie jak najbardziej godny polecenia. Nie jest to typowy sport, spokojnie do opanowania po Suzi. Według mnie to motocykl dla osób, które nadal nie wiedzą w którą stronę chcę iść (turysta, sport).
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
U cata boję się drugiego biegu
Jak droższy to tylko SV650 po 2003r.
Jak tańszy to bandit, fazer, sv650, thundercat...
Krt - Pon 12 Lis, 2012
A myślałeś o CBR'ach za 8-9k f4 już dorwiesz w fajnym stanie.
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
Myślałem o cebrach, ale nie wiem czy to jest dobry pomysł
tmi - Pon 12 Lis, 2012
Czemu?
wolf - Pon 12 Lis, 2012
Machu napisał/a: | Plotuś napisał/a: | A ja nadal nie wiem co kupić |
Fazera. |
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
Bo się lękam
squarek - Pon 12 Lis, 2012
bombki napisał/a: |
... moc wystarczająca nawet z pełnym załadunkiem ...
|
Chyba że jedziesz z bratem i bagażami
danny - Pon 12 Lis, 2012
LOL, CBRka ma moc praktycznie taką samą jak Kot przecież. Oczywiscie mowa o CBR F4i np.
tmi - Pon 12 Lis, 2012
No właśnie, więc kompletnie nie rozumiem.
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
Ciężko znaleźć fajną niezajechaną cebrę.
danny - Pon 12 Lis, 2012
Mysle że to akurat dotyczy każdego motocykla. Takie polskie realia - żeby miec porządną sztuke trzeba albo duzo zaplacic - albo sie naszukac (najczęściej jedno i drugie :C ).
Kumpel z Krakowa rok temu szukal F4i, znalazl po 2 miesiącach intensywnego szukania - tak wiec da rade tylko troche czasu niestety tzreba na to poświęcić
Plotuś - Pon 12 Lis, 2012
Teraz to mi dopiero namieszaliście Coś jeszcze chcecie dorzucić do garnka ? W sumie dobrze, i tak pewnie kupię to co będzie w dobrym stanie, za rozsądne dla danego rocznika pieniądzach.
bombki - Wto 13 Lis, 2012
Plotuś napisał/a: | Teraz to mi dopiero namieszaliście . |
to Ci ułatwię
Plotuś napisał/a: |
Jak droższy to tylko SV650 po 2003r.
Jak tańszy to bandit, fazer, sv650, thundercat... |
Thundercat
Plotuś napisał/a: | U cata boję się drugiego biegu |
CBR
Plotuś napisał/a: | Bo się lękam |
Bandit- nie, bo Piotras
SV- nie, bo Machu
Wychodzi, że musisz kupić Fazera- podziękujesz na zlocie
squarek napisał/a: | bombki napisał/a: |
... moc wystarczająca nawet z pełnym załadunkiem ...
|
Chyba że jedziesz z bratem i bagażami |
Tu była przekroczona masa całkowita, więc się nie liczy
yaszczi - Wto 13 Lis, 2012
bombki napisał/a: | Wychodzi, że musisz kupić Fazera- podziękujesz na zlocie |
tak! mi też podziękujesz.
bonk - Wto 13 Lis, 2012
BMW R850R
tom1988 - Sro 14 Lis, 2012
A ja właśnie kupiłem po GS Bandytę 600S
Plotuś - Sro 14 Lis, 2012
Sporo ludzi tak robi. Jedyna słuszna marka
Piotras_5 - Sro 14 Lis, 2012
tom1988 napisał/a: | A ja właśnie kupiłem po GS Bandytę 600S |
Słuszny wybór
Langus92 - Sro 14 Lis, 2012
Też po GS'ie planuje Bandziorka jakiegoś, ale to myśle dopiero za jakiś rok-dwa jak dozbieram kaski
Plotuś - Sro 14 Lis, 2012
A co ja sobie kupię to okaże się na wiosnę : ) będzie fajnie
danny - Sro 14 Lis, 2012
Plotus, tylko uwazaj ze stawianiem go wtedy na kolo
Plotuś - Czw 15 Lis, 2012
Spoko, nie martw się. Myślę że nie będzie problemu ze stawianiem kolejnego moto na koło, o ile będę to robił.
GSadmirer - Czw 15 Lis, 2012
tutaj jest dobra opcja
http://allegro.pl/kawasak...?utm_medium=ppc|sidebar&utm_campaign=domain&utm_source=facebook&camp_source=spo
chociaz F`ka ładniejsza
danny - Czw 15 Lis, 2012
Nka w czarnym jest nie do wyjebania. Jednakże z racji tego ze jest to dosc specyficzny motocykl, trzeba usiaść i się przejechać.
tholin85 - Sob 05 Sty, 2013
co myslice o Yamaha XJ 900S Diversion
kysa275 - Sob 05 Sty, 2013
Bardzo fajny i długowieczny sprzęt ale bardzo ciężki i z miękkim zawieszeniem. Do turystyki jak znalazł bo jest bardzo wygodny. Smaczku dodaje wał kardana
wolf - Sob 05 Sty, 2013
tholin85 napisał/a: | co myslice o Yamaha XJ 900S Diversion |
Poważnie zastanawiałem się nad zakupem, ma dużo plusów, nie kupiłem ponieważ ma nieprzewidywalne spalanie - zależy na jaki egzemplarz trafisz, 5-cio biegowa skrzynia biegów też mnie trochę zraziła, nawet jak mam 6 biegów czasem szukam siódemki
tholin85 - Sob 05 Sty, 2013
dokładnie ta
http://allegro.pl/yamaha-...2913287736.html
przerażają mnie gabaryty. i stan licznika 73k km odpaliła od od pierwszego. no i mój GS by Pszczel w rozliczeni ale strasznie tanio mnie wycenił.
wolf - Nie 06 Sty, 2013
Jak dla mnie za drogo, ja miałem na oku za 6500 ale bodajże z 99, mnóstwem dodatków turystycznych i oryginalnymi kuframi z lakierem w kolorze moto... W tej cenie dostaniesz młodszą i opłaconą.
Przykłady:
http://tablica.pl/oferta/...ea33fdd;r:11;s:
http://tablica.pl/oferta/...ea33fdd;r:11;s:
Nie znam tych moto ale na fotkach ładnie się prezentują.
tmi - Nie 06 Sty, 2013
tholin85 napisał/a: | przerażają mnie gabaryty. i stan licznika 73k km odpaliła od od pierwszego. no i mój GS by Pszczel w rozliczeni ale strasznie tanio mnie wycenił.
|
Przebieg może być zastanawiający, faktycznie. Chociaż jak na 17 lat to 73 tys. może zastanawiać szczególnie w tej pojemności i motocyklu o przeznaczeniu w dużej mierze turystycznym. Może to akurat perełka i przebieg jest realny trzeba by dobrze zobaczyć zużycie wielu elementów motocykla.
Plotuś - Nie 06 Sty, 2013
Tak w temacie, to zdecydowałem się na b6,5 , jeszcze nie wiem czy słusznie. Czekam na sezon
lukasz86 - Czw 17 Sty, 2013
Co do Yamahy xj 900 to odradzam. Jest ciężka po zalaniu ponad 250 kg. Nie prowadzi się jej tak łatwo jak gs-a. Zupełnie inny niż xj600 która przy nim wygląda jak zabawka.
Jednak jak Cię nie odstraszam to chyba wiem kto ma taką na sprzedaż. Jak co to priv to podam namiary
kempes - Pią 18 Sty, 2013
Zasadniczo miałem sobie odpuścić zbliżający się sezon i zbierać kasę na fajne moto, ale jak pomyślę sobie że cały rok mam gnić w aucie to.... W związku z tym chodzi mi po głowie kupno czegoś teraz, zaraz, już na jeden (max 2) sezony
Gs to był świetny motocykl i właściwie czegoś o podobnym parametrach szukam. Jedynie pozycja za kierownicą była "taka sobie". Tak więc kryteria do wyboru to:
- do 5000 zł
- pozycja za kierownica bardziej wyprostowana niż na GSie
- prosta i niezawodna konstrukcja
- dobry dostęp do części mechanicznych i eksploatacyjnych.
Po wstępnych poszukiwaniach wpadł mi w oko Suzuki XF 650 Freewind i Yamaha XJ 600 Diversion. Motocykle całkowicie inne, ale na swój sposób fajne. Chciałbym poznać Wasze opinie o tych sprzętach
Machu - Pią 18 Sty, 2013
A może:
http://allegro.pl/yamaha-...2928341699.html ?
danny - Pią 18 Sty, 2013
Parametry prawie jak GS, jesli sie powyzej 3.ki nie wrzuca
kempes - Pią 18 Sty, 2013
Taaak, długo tego fazerka oglądałem ale nie jestem pewny czy chcę i potrzebuję 100 konnego moto skoro głównie jeżdżę spokojnie
Machu - Pią 18 Sty, 2013
Jedno drugiego nie wyklucza, nie musisz przecież naparzać 230 km/h a w trasie taką XJ to jednak będziesz pałować.
Piotras_5 - Pią 18 Sty, 2013
a może jakieś małe enduro 125? czy cos takiego kibeleK?
lomax - Pią 18 Sty, 2013
Jeśli brać pod uwagę wygodę za kierownicą to zdaje się, że Freewind wypada tutaj lepiej. Na marginesie to gust masz podobny do mojego bo obydwa te motocykle mi się podobają i uważam że są bardzo "rozsądnymi" maszynami. Generalnie to gdyby nie brak kasy to zacząłbym przygodę z moto właśnie od XJ600 A Freewind mi się spodobał ostatnio, kiedy szukałem sobie motocykla, który byłby bardziej wygodny niż GS, bez ciśnienia na parametry techniczne. Tak z mojego rozeznania za XJ przemawia niskie spalanie, tanie części, możliwość w zasadzie 100% samodzielnego serwisu, a za Fredkiem właśnie wygoda. Nie wiem jak się u niego sprawy mają z serwisem bo nie wnikałem w temat. Tak czy siak obydwa sprzęty to moim zdaniem bardzo trafione propozycje dla ludzi lubiących spokojną jazdę
kempes - Pią 18 Sty, 2013
XF ma silnik z DR 650 rse, więc trwała i prosta konstrukcja, części sporo i spalanie podobne do xj
RedShadow - Pią 18 Sty, 2013
Konstrukcja trwała i prosta, ale to singiel więc trzeba się liczyć z dwoma rzeczami. Jeśli silnik jest w 100% taki jak w DR650 to koło 50-60kkm wypada remont (szlif cylindra, zmiana tłoka i pierścieni, ew. robienie zaworów). Do tego dochodzą charakterystyczne dla singli wibracje, które akurat w tym silniku wcale nie są małe (główna wada DR650 w stosunku do XTZ660). Nie mówię że to przekreśla te motocykle jako opcję zakupu ale dobrze jest być świadomym z czym ich zakup się wiąże.
johnny - Nie 20 Sty, 2013
XJ to nuuuuda Zresztą co producent fortepianów może wiedzieć o motocyklach Za 5k to już prawdziwą 600 kupisz, np. Bandziora.
No chyba że żółta XJ600, to co innego
tmi - Nie 20 Sty, 2013
johnny_doe napisał/a: | Za 5k to już prawdziwą 600 kupisz, np. Bandziora. |
Bandita 600 można postawić obok ZR-7 czy XJ600 bo to bardzo zbliżone pod względem osiągów motocykle - wszystkie są stare i podobnie przyspieszają do np. 160 kmh, prawdziwą 600 będzie bardziej coś co 2 stówki robi w 14 sekund, a nie prawie pół minuty jak bandit 600
johnny - Pon 21 Sty, 2013
Jeździłem Banditem i XJtą i wiem co mówię, nie ma porównania.
danny - Pon 21 Sty, 2013
Z ciekawosci, johnny_doe, jak w porownaniu do nich wypada CB 750?
johnny - Pon 21 Sty, 2013
Cięższa od Bandita, przyspiesza tylko ciut lepiej (ale lepiej, sprawdzone), za to wyraźnie bardziej elastyczna. No i 5 biegowa skrzynia
A do XJ nie ma porównania żadnego, jak komarek do junaka
danny - Pon 21 Sty, 2013
Hehe, dzieki za obrazowe porównanie:D. CB 750 strasznie mi sie podoba z wygladu dlatego zapytalem
Kuraś - Pon 21 Sty, 2013
to juz lepsze z tego wszystkiego gsx750 czarna
GSadmirer - Pon 21 Sty, 2013
danny serio myslisz o seven fifty?
z tego ci widze najnowszy jaki dostaniesz to rocznik 2003..
http://www.youtube.com/watch?v=y-9hDiTvB00
chyba ze pojedziesz do Japonii wezmiesz specjalna edycje wypuszczona w 2007 tylko na ich wewnetrzny rynek
danny - Pon 21 Sty, 2013
Piekny...
Nie no, podoba mi sie dlatego zastanawialem się jak wypada na tle innych sprzetow. Ale docelowo wolalbym cos nowszego konstrukcyjnie. Ale to kiedys kiedys..
bonk - Pon 21 Sty, 2013
Ja to zacieram łapki aż za parę lat będzie można dorwać używane CB1100.
Seven-fifty też piękna w swej klasycznej formie...
gacek778 - Pon 21 Sty, 2013
bonk napisał/a: | Ja to zacieram łapki aż za parę lat będzie można dorwać używane CB1100.
|
Piękny motocykl. Wizualnie bajka, przypuszczam że komfort jazdy także. Osiągi dla mnie byłyby w zupełności wystarczające. Tylko teraz ceny będą zaporowe.
Sam będę się chyba rozglądał za cebulką seven-fifty albo jakimś zephyrem w podobnej pojemności.
Trochę tylko waga w stosunku do GSa wzrośnie ale coś za coś.
johnny - Pon 21 Sty, 2013
bonk napisał/a: | Ja to zacieram łapki aż za parę lat będzie można dorwać używane CB1100 |
Ja też Ale zanim się pojawią w drugim obiegu to nie wiem czy nie skuszę się na XJR1300, tylko że to niezłe bydlę...
Kuraś: Miałem dylemat pomiędzy CB750 a GSX750, postawiłem na Hondę głównie ze względu na hydraulikę zaworów i dwa kominy.
Kuraś - Pon 21 Sty, 2013
johnny_doe, ale wygląd zdecydowanie na plus na gsx, sam przyznasz
http://bikepics.com/pictures/2366933/
johnny - Pon 21 Sty, 2013
oba mi się podobały jednakowo i każdy ma coś do czego można się przyczepić no i fakt że czarny to czarny ale akurat CB efektowniej się prezentuje na żywo w tej czerwieni (czy bordo), to samo z nową CB1100 - imho ofkors.
ta na fotach to Twoja? zacnie się prezentuje
Kuraś - Wto 22 Sty, 2013
moja była
danny - Wto 22 Sty, 2013
Ehe, widze wymarzona . Niech sie sprawuje
Piotras_5 - Wto 22 Sty, 2013
2005 r.?
Coś pięknego, ale spora przesiadka jak z GSa. Niech dobrze służy
GSadmirer - Wto 22 Sty, 2013
ładny płot na 1szej fotce
do kawy najlepiej pasuje ich flagowe malowanie IMO
gratki i zadowolenia z petardy
Kuraś - Sro 23 Sty, 2013
patbaj, chopie ino kto tym jezdzi do 6tys :D :LOL:
Plotuś - Sro 23 Sty, 2013
250tka ?
Machu - Sro 23 Sty, 2013
GSadmirer napisał/a: |
do kawy najlepiej pasuje ich flagowe malowanie IMO
|
Pomarańczowe są fajniejsze
Piotras_5 - Sro 23 Sty, 2013
Machu napisał/a: | GSadmirer napisał/a: |
do kawy najlepiej pasuje ich flagowe malowanie IMO
|
Pomarańczowe są fajniejsze |
Ha! Dokładnie!
Machu - Sro 23 Sty, 2013
Taka:
Piotras_5 - Sro 23 Sty, 2013
Machu tożto ja wiem, że to malowaniec i to jest czerwony metallic, a nie pomarańczowy
Btw. to nie temat do tego! Stop spamowi, pozdro!
GSadmirer - Czw 24 Sty, 2013
daltony
nie wiem czemu jeszcze spodobała mi sie kawa w virgin white
midd - Czw 24 Sty, 2013
patbaj napisał/a: | a u mnie w garażu zagościła już następczyni GS'a 500F... |
fajna rakieta, gratulacje i rozwagi
haku - Czw 24 Sty, 2013
Ja na drugie moto wybrałem coś wygodnego do jazdy, kilka tyś nakręcone i powiem wam, że jak ktoś chce latać typowo turystycznie i nie stresować się jak zjedzie z czarnego to idealny wybór.
bonk - Pią 25 Sty, 2013
O kurczę! Solidny kawał motocykla! Ile waży takie bydle?
haku - Pią 25 Sty, 2013
Wizualnie wygląda na duży, ale dzięki temu jest wygodny w codziennej jeździe. Choć tak na prawdę jest trochę "nadmuchany" przez owiewki, szeroki zbiornik itd. Waży po zalaniu płynami ok 220 kg.
W związku z tym, że mam 176cm wzrostu, obniżyłem kanapę (1 sezon jeździłem z normalną i też się da) zawsze to pewniej się człowiek czuje, szczególnie jak jest zapakowany tak jak na zdjęciu (nie ważyłem ale 2 os.+bagaże pewnie ok 400 kg było, a może i więcej).
Jeśli chodzi o zwrotność i manewrowanie to też lepiej wypada od GS'a, miałem porównanie jak po tygodniu jazdy na TA musiałem pojechać GS'em na przegląd... oczywiście jak bym pojeździł cały dzień na GS to różnicy już bym nie czuł.
Piter - Pią 01 Lut, 2013
Po Gs polecam ............. kolejnego GS-a
m - Pią 01 Lut, 2013
Piter napisał/a: | Po Gs polecam ............. kolejnego GS-a |
Lubie To
Piter - Pią 01 Lut, 2013
dobrze że też ktoś ma takie zdanie jak ja
haku - Sob 02 Lut, 2013
Tylko którego GS'a ? BMW ma ich sporo w ofercie
Piter - Sob 02 Lut, 2013
Bmw jak Bmw ale SUZUKI ma lepsza oferte na Gs-y np jest taki Gs 500 w wersji E i F tak slyszalem to sa dopiero sprzety
bonk - Nie 03 Lut, 2013
Polataj Piter rok czy dwa GS500 i powrócimy do tematu
yaszczi - Nie 03 Lut, 2013
m, Piter, śmigaliście na innych maszynach ? ciut większych ? pewnie szybko zmienicie zdanie
GS500 jako druga maszyna w garażu przez sentyment jak najbardziej
poli - Nie 03 Lut, 2013
yaszczi napisał/a: | m, Piter, śmigaliście na innych maszynach ? ciut większych ? pewnie szybko zmienicie zdanie |
jeśli nie latali, to lepiej niech tego nie robią... GS nagle zrobi się wolny, toporny, jeśli przesiądą się z golasa na coś z owiewkami to będzie strasznie wiało później
m - Nie 03 Lut, 2013
Wiecie jazda to kwestia indywidualna. W sumie nie jezdziłem niczym szybszym a że juz wyrosłem z syndromu nastolatka w stylu hasła "Bo panie władzo ja lubie zapier..." to niepotrzebuje nic szybszego, a dosc bardzo przywiazuje sie do swoich pojazdów.
Dla przykładu jezdze garbusem z 1965 i raczej nie zamieniłbym go na np new "podruby" beetla.
danny - Nie 03 Lut, 2013
Nie chodzi o jezdzenie szybszym. Chodzi o prowadzenie, elastycznosc silnika etc..
yaszczi - Nie 03 Lut, 2013
wygodę za kierownicą, miejsce dla pasażera, ładowność na wypady turystyczne itp.
faflak - Nie 03 Lut, 2013
yaszczi napisał/a: | m, Piter, śmigaliście na innych maszynach ? ciut większych ? pewnie szybko zmienicie zdanie
GS500 jako druga maszyna w garażu przez sentyment jak najbardziej | w 100% sie zgadzam ja akurat przed gs-em jezdzilem innymi moto cb 750, zr5, virago xv750 i sa one duzo bardziej wygodne a tez nie oszalamiaja osiagami no moze zr5 daje odzczuc troche wiecej mocy wiec napewno ciezko jest przywyknac do sprzeta ktory ma inne troche nizsze standardy
kysa275 - Nie 03 Lut, 2013
Co to za motocykl?
faflak - Nie 03 Lut, 2013
kawasaki
kysa275 - Nie 03 Lut, 2013
Sznupię po google i jakoś nie nie mogę znaleźć takiego modelu
faflak - Nie 03 Lut, 2013
to juz nie mozna spacji nacisnac zr 5
RedShadow - Nie 03 Lut, 2013
Chyba coś mylisz. Albo mowa jest o er-5, albo zr-7. Zr-5 chyba nigdy nie było.
yaszczi - Nie 03 Lut, 2013
Red kolega ma na myśli ze spacją "zr 5"
faflak - Nie 03 Lut, 2013
Red masz racje nie wiem dlaczego mysle 7 pisze 5 to pewnie przez te 500-setki w kolo swoja droga kilka razy spotkalem sie z opisem zephyra jako zr5
Przepraszam jeszcze raz za zament jest mi
zachowałem sie jak gówniarz to sie wiecej nie powtórzy
Piter - Pon 04 Lut, 2013
Tak jeżdziłem na fazerze , i wiem o co Wam chodzi . Jeżdze na Gs już 3 sezon i przyzwyczaiłem się do niego . Osiągów nie ma oszałamiających ale i tak potrafi zadowolić .
haku - Pon 04 Lut, 2013
To nie jest tak, że GS jest kiepski, niewygody, wolny itd. Ja strasznie żałuję że musiałem sprzedać swojego. Po mieście super się nim jeździło, nigdy nie zabrakło mi mocy czy prędkości.
Najgorsze jest to, że był to moto nas którym moja żonka mogła jeździć, bo niestety na TA nie sięga do ziemi, a jak nie zacznie jeździć to może potem nie wsiąść.
Właśnie z tego powodu, że to właśnie żonka namówiła mnie po ładnych kilkudziesięciu latach na powrót na 2oo, jeździmy razem.... i sorry ale GS dla 2 osób+bagaże to nie to.
Dlatego co jakiś czas patrze, może trafi się jakiś niedrogi GS, albo coś nawet mniejszego dla żonki
pawulon40 - Nie 31 Mar, 2013
Czytam i czytam a ja panowie mimo swoich 46 lat zachorowałem na Suzuki GSX 1400 wiem wiem duży , ciężki , na moto śmigam od 30 lat , ale ten wielki piec zwany nakedem jest zajefajny a najbardziej podoba mi się zadbany z 2001 roku najlepiej z mobile.de
Gamer - Pon 01 Kwi, 2013
pawulon40, GSX 1400 piękna maszyna to fakt osobiście mi się też podoba Kawasaki ZRX-1200 też kawał moto, sylwetka młota kowalskiego ale są ludzie którym się to podoba
pawulon40 - Pon 01 Kwi, 2013 Temat postu: 1400 Witam miło usłyszeć bratnią duszę Wesołych Świąt Ładna ta kawa zrx , ale bedę wierny suzuki jednak gsx 1400 suzuki albo nic
bonk - Sro 03 Kwi, 2013
Jak już sobie tak rozprawiamy o klasycznej linii to Kawasaki W800 jest pięknym retro-bike'iem
bombki - Sro 03 Kwi, 2013
Mój znajomy w tym sezonie będzie poruszał się HD IRON 883.
Jak dla mnie bomba
nav - Sro 03 Kwi, 2013
bombki napisał/a: | Mój znajomy w tym sezonie będzie poruszał się HD IRON 883. | Czyżby było go stać na lokatę?
Źródło
yaszczi - Sro 03 Kwi, 2013
niezłe kwoty lokat
Levciu - Pią 05 Kwi, 2013
Od drugiej połowy sezonu 2012 chodzi mi po głowie zmiana mojej GS’ki na coś większego. Coraz częściej jeżdżę z plecaczkiem i niestety obecny motocykl przy próbach dalszej podróży z bagażami męczy mnie jak i moją drugą połówkę. Zakup planuję na sezon 2014, ewentualnie 2013 jeśli trafi się jakiś fajny egzemplarz. W tamtym sezonie udało mi się przetestować (mam na myśli jazdę po dobrze znanej mi trasie z kilkoma zakrętami i prostą, nie liczę kilkuminutowych przejażdżek ) kilka maszyn na które spokojnie mnie stać:
Honda CBR 600 F4 (1999)- podobało mi się oddawanie mocy (chodź czasami miałem wrażenie, że jest trochę za szybki dla mnie) i prowadzenie w zakrętach, pozycja za sterami ujdzie, mam jednak wątpliwości, co do zawieszania na niej kufrów i komfortu podróży plecaczka
Honda VFR 800 fi (1998)- mój faworyt, nie za szybka i nie za wolna, wygodna pozycja za sterami no i te V4 Minusem dla mnie jest waga, jest to chyba najcięższy motocykl na którym jeździłem, manewrowanie na parkingu nie należało do najłatwiejszych, ale jakoś dawałem sobie radę.
Kawasaki Ninja ZX-6R (1998)- nie wiem co mnie podkusiło, jak dla mnie za dziki no i nie widzę na nim pasażera.
Suzuki GSX 600F (1999)- sympatyczny motocykl, ale wydawał mi się jakiś ospały, możliwe, że to był taki egzemplarz, Suzuki SV650 na którym jeździłem tego samego dnia wydawało się znacznie mocniejsze. Poza tym ni e do końca podoba mi się wygląd tej maszyny.
Suzuki GSX 750F (1998)- w moim rankingu zajmuje drugie miejsce, jest trochę mniej elastyczny od VFR’ki, no i ten wygląd, który nie za bardzo mi podchodzi.
Suzuki GSX-R 600 (1999)- jeździło mi się całkiem przyjemnie, chyba najlepszy ze sportów, którymi dotąd jeździłem. Niestety nie jest stworzony do tego czego oczekuję od poszukiwanego motocykla.
Suzuki SV650S (2000)- bardzo przyjemny sprzęt, całkiem wygodny. Niestety wątpię czy nadaje się na zamontowanie kufrów i jazdę z plecaczkiem. Na dodatek wygląd tego modelu mi nie podchodzi. Niestety nie miałem okazji dosiąść modelu produkowanego po 2003 roku.
Yamaha R6 (1999)- kolejny sprzęt z Seri „ co ja sobie myślałem”. Zdecydowanie nie dla mnie, jest za mocny i nadaje się raczej na tor, niż w miarę spokojne podróżowanie po mazurach, które ja preferuję.
Yamaha Thundercat (1999)- w moim osobistym rankingu jest na trzecim miejscu. Nie zajęła drugiego tylko ze względu na to, że wydawała mi się trochę niepewna w zakrętach ( miałem wrażenie, że chce się wyprostować). Poza tym była bardzo wygodna, a osiągi mnie zadawalały, przy okazji nie przerażając
Znacie może jakieś motocykle, którymi nie jeździłem, a które mogły by mi podpasywać? Czy może któraś z moich opinii jest niesprawiedliwa i powinienem dać jeszcze szansę, któreś z wymienionych i niedocenionych przeze mnie maszyn?
Ciekawskim od razu odpowiadam, że większość testowanych motocykli pochodziła od mojego znajomego, który sprowadza je do kraju
miziel - Pią 05 Kwi, 2013
A Fazer? Mimo wszystko nie widzę go w tym zestawieniu
Bonzo - Pią 05 Kwi, 2013
ZZR 600, er-6?
Ja tam w tym roku swoją F4 obwiesze sakwami i spory kawał świata oblecę pod warunkiem że się pogoda do lipca wyprostuje:P
Piotras_5 - Pią 05 Kwi, 2013
er 6, fazer, bandit - zapoznaj się z tymi moto, myślę, że do turystyki to fazer/bandit Ci na pewno przypasują. O wiele lepiej niż typowe sporty.
KATANA - Pią 05 Kwi, 2013
Yamaszka Fazerek FZ6 bajeczna maszynka, z silnikiem YZF-R6 co prawda z małymi modyfikacjami... ale dwa w jednym jest, i to w wydaniu pod turystykę. Ewentualnie np. hondzine Varadero 1000 ze znanym silniczkiem ze sportów hondy VTR 1000 SP1-ki czy 2-ki. Co tam jeszcze.... Yamaszka TDM, jeżdziłeś bmką F650, to może coś większego z tej marki np BMW R1150GS. Suzuki DL 650/1000 V-Strom... i wiele wiele innych. W każdym razie te motocykle jak i inne podobne turystyki oferują wszystko to co dotyczy prawdziwego dorosłego turystyka, a już w 100% zapewniają odpowiednią moc/moment co pozwoli na utrzymanie odpowiedniego tempa w podróży/zwłaszcza w grupie. Raczej preferujesz wygodną turystykę tak?, więc szukaj dorosłego wygodnego/komfortowego turystyka. Co prawda sporty też można zaliczyć do tzw. szybkiej turystyki np. taką ciężką Hayke, jednak w takim zestawieniu jeśli chodzi o wygodę podróżowania, to kierowca jak i plecaczek/pasażer trochę już ucierpią na brak większego komfortu jazdy. W ubiegłym sezonie miałem okazje potestować yamaszke XT 1200 Z Super Tenere na kardanie- jednym słowem sprzęcik super, tylko te szprychy kół trochę denerwowały, bo potrafiła się któraś ze szprych poluzować , dlatego yamaha zaleca ich kontrolę co kilka tyś km. no i to co mnie najbardziej zdziwiło... to nie zawsze silnik startował po pierwszym suwie sprężania, tak jakby z pewnym opóźnieniem choć nie zawsze, a jest to silnik na zasiłce elektronicznego wtrysku, mój gaźnikowiec pali za każdym razem od przysłowiowego dotknięcia. Ale wrażenia bardzo pozytywne z jazdy, jest to maszyna idealnie przeznaczona na długie/dalekie wypady.
Oczywiście powyższych motocykli nie polecam bezpośrednio tym osobom którzy w swojej "czasami" krótkiej karierze mieli tylko gsa 500 i chcą się przesiąść na inne moto. Ale komuś kto ma już trochę praktyki w różnych motocyklach... jak najbardziej.
PS. Powodzonka w poszukiwaniach.
kysa275 - Pią 05 Kwi, 2013
KATANA napisał/a: | Ewentualnie np. hondzine Varadero 1000 ze znanym silniczkiem ze sportów hondy VTR 1000 SP1-ki czy 2-k |
Varadero ma silnik z hondy vtr ale 1000F firestorm, w sp1 i 2 był całkiem inny silnik.
squarek - Pią 05 Kwi, 2013
Kolega podał wszystkie motocykle z kierownicą sportową, my mu wszystkie z turystyczną
KATANA - Pią 05 Kwi, 2013
Zgadza się, różnią się między sobą konstrukcją, między innymi skok/średnica tłoka, oraz użyciem w VTRSP tulei cylindrowych ze spieku ceramiczno-aluminiowego zamiast żeliwa, i jeszcze kilku innych rzeczy. Dzięki kysa za słuszne zwrócenie uwagi.
tmi - Pią 05 Kwi, 2013
squarek napisał/a: | Kolega podał wszystkie motocykle z kierownicą sportową, mu mu wszystkie z turystyczną
|
Ponieważ kolega podał, że:
Cytat: | Coraz częściej jeżdżę z plecaczkiem i niestety obecny motocykl przy próbach dalszej podróży z bagażami męczy mnie jak i moją drugą połówkę. |
Dlatego ja osobiście nie rozumiem dlaczego ponad połowa motocykli w zestawieniu to motocykle o przeznaczeniu sportowym.
Koledze nie da się czegokolwiek sensownego doradzić bo sam nie wie czego chce, jednak jeśli już to bym powiedział, że VFR lub jajko z tego zestawienia, bo reszta kłóci się z pasażerem + kuframi i dalekimi podróżami. Rynek jest bogaty w motocykle potrafiące zaspokoić takie potrzeby (transalp, varadero, v-strom itp.), ewentualnie można to godzić motocyklami typu Fazer czy VFR lub jajko. Ale r6? gix? zxr?...
bombki - Pią 05 Kwi, 2013
KATANA i tmi mają racje.
Levciu jak ja kupowałem moto po GSie to miałem podobny problem jak Ty. Wiedziałem, że będę tym motocyklem sporo jeździł w dalsze trasy, ale chciałem też coś co przypomina sportowy motocykl. Wybrałem Thundercata i teraz wiem, że to nie był w 100% trafiony zakup.
NIE DA SIĘ (cytując klasyka) motocyklem nieturystycznym komfortowo podróżować. Jak jesteś przekonany, że podróże to Twoja bajka to posłuchaj rad osób, które Ci dobrze życzą i wybierz rasowego turystę. Za jakiś czas, wraz z plecaczkiem nam podziękujecie
Levciu - Pią 05 Kwi, 2013
Dzięki za wasze odpowiedzi, musze przyznać, że daliście mi dużo do myślenia
Jeśli chodzi o wymienione przeze mnie motocykle to są to maszyny na których przejechałem przynajmniej po 50 km i są w moim pułapie cenowym, a takie kwiatki jak r6, gsx-r czy ninja pojawiły się tylko z mojej ciekawości jak się tym jeździ.
Celowo nie wymieniłem tych motocykli, na których jeździłem tylko chwilę, bo trudno było by mi się o nich wypowiedzieć, a wśród nich był też bandit, hornet, er6 no i fazer, którego po waszych wypowiedziach będę chciał objeździć dokładniej.
Na pewno po moich doświadczeniach z BMW F650 wiem, że nie podobają mi się motocykle w tym typie.
bombki napisał/a: | Wiedziałem, że będę tym motocyklem sporo jeździł w dalsze trasy, ale chciałem też coś co przypomina sportowy motocykl. |
Chyba czytasz mi w myślach Dodałbym tylko, że chciałbym, aby motocykl, który wybiorę, przy dodatkowym obciążeniu w postaci pasażera i bagażu, był na tyle elastyczny, aby móc nim bez problemu wyprzedzać na trasie, a gdy jadę w pojedynkę potrafił dostarczyć emocji, ale bez takich skrajnych jakie towarzyszyły mi przy prowadzeniu R6 czy Kawasaki.
Jeśli chodzi o pozycję na motocyklu oraz rodzaj kierownicy to najbardziej podobało mi się na Suzuki GSX 750F i Hondzie VFR i to właściwie te maszyny brałem pod uwagę dodając jeszcze Thundercata.
Muszę przyznać, że najbardziej w głowie zawróciła mi VFR’ka. Kiedy pożyczyłem ją na dzień nie sądziłem, że zrobię na niej ponad 400 km z bananem na ustach. Podobało mi się tak bardzo, że w następny weekend poleciałem na niej z plecaczkiem nad morze. Gdybym miał wtedy kasę to pewnie bym ją kupił i nie było by tematu. Teraz jednak zastanawiam się czy przypadkiem nie ma lepszych motocykli w zasięgu mojego budżetu (ok. 10 tys zł) i spełniających moje wymagania. Teraz sam nie wiem, czy szukać konkretnie VFR’a lub GSX’a czy też jeszcze popróbować Fazera, DL’a czy Varadero
danny - Pią 05 Kwi, 2013
Imho za 10k da rade dostac VFRe okolo 2000 rocznika, wiec czemu w to nie wbijasz?
Piotras_5 - Pią 05 Kwi, 2013
VFR'a poliftowa jest mega fajna Fakt, ciężkie jak skurw...yn, ale wiadomka, coś za coś.
Kwestią jest też spalanie, waga i jaką masz prędkość "przelotową"? Jeśli z pasażerem nie przekraczasz 130-140 to z doświadczenia polecam bandita. Większe mogą być już problematyczne, ale wtedy dobrym wyborem będzie właśnie VFR lub Fazer. Wiadomo, że im większe moto to i spalanie idzie w górę. Także powodzenia w szukaniu nowego moto.
tmi - Sob 06 Kwi, 2013
Nie wiem jeśli VFR Ci się podoba to szukaj takiego motocykla, jeśli jeszcze ma być sportowy wygląd, a przy tym ma być wygodnie i komfortowo to szukaj też Fazera. Ale naturalnie 1000 bo ma jeździć we dwójkę i do tego bagaże.
kempes - Sob 06 Kwi, 2013
Levciu, myślę że podobne dylematy ma całkiem sporo motocyklistów. Dla nich są takie motocykle jak właśnie fazer, bandit, vfr, itp. Zarówno sporty jaki i typowe turystyki wybierają (raczaj) osoby, które konkretnie wiedzą czego oczekują od motocykla. Jeśli kupisz właśnie taki "uniwersalny" motocykl to ciągle będziesz miał otwartą drogę do dalszego wyboru. Chyba najgorszym wyjściem może być kupienie sporta/turystyka i w połowie sezonu szukanie czegoś innego bo okaże się "że to jednak nie to".
pajoski - Sob 06 Kwi, 2013
Gsx-f 650 za ok 13 tys masz moto w idealnym stanie z 2008r z małym przebiegem, moto ciężkie ale wygodne w trasy z plecaczkiem silnik niby 86km ale bardzo elastyczny jak na 4 rzędowa. Weź pod uwage jeszcze ten model.
Andy - Nie 07 Kwi, 2013
Gad demet... Naprawdę nie wiem co na drugie... Przy niedzieli prawdopodobnie pieczone ziemniaki + karkówka i na pewno gin z tonikiem , a tak na serio to sam mam dylemat-SVka czy Fazer? Wiem, wiem to odwieczne pytanie na wszystkich forach także do zlotu postaram się zdecydować ...
misiorek - Nie 07 Kwi, 2013
polecam mizerię z ziemniakami
Levciu - Nie 07 Kwi, 2013
Dzięki Panowie za wasze wypowiedzi. Za to właśnie uwielbiam to forum, szybkie odpowiedzi z konkretnymi propozycjami, co najważniejsze zazwyczaj uargumentowanymi
Mam już nakręconego Fazera 1000 i być może Bandita 1200, więc teraz tylko czekam na to, aż śnieg u mnie trochę stopnieje
pajoski Co do Gsx-f 650 to niestety zbyt mocno wchodzi w mój zapasowy budżet, który zazwyczaj przeznaczam na wymianę płynów, ewentualnie części i jakieś dodatki, więc w moim wypadku raczej odpada.
Andy W twoim wypadku radziłbym dobrze objeździć oba motocykle, jeśli będziesz miał taką możliwość. Ja po swoich doświadczeniach z BWM F650 wiem, że motocykl, który bardzo podobał mi się z opisów i pobieżnego oglądania, już w czasie użytkowania okazał się tym niewłaściwym. Jeśli chodzi o te dwie konkretne maszyny, to dłużej do czynienia miałem tylko z SV’ką po której zakochałem się w silnikach w układzie V. Z drugiej strony Fazer bardziej przypadł m do gustu z wyglądu i całkiem fajne się sprawoał, kiedy testowałem go na parkingu
Piotras_5 - Nie 07 Kwi, 2013
Levciu z innej paki, dołączyłeś 20 marca 2013, a Ty w ogóle na GSie jeździłeś?
dymny - Nie 07 Kwi, 2013
Hunter napisał/a: | Levciu z innej paki, dołączyłeś 20 marca 2013, a Ty w ogóle na GSie jeździłeś? |
Troche pojezdził >klik<
Levciu - Nie 07 Kwi, 2013
Na GS’ce pojeździłem i najpewniej jeszcze w tym sezonie na niej nawinę trochę kilometrów. Muszę jednak przyznać, że przez to pożyczanie innych motocykli nie nawinąłem na niej zbyt wielu kilometrów w tamtym sezonie
Wracając do tematu. Właśnie wróciłem od kolegi, który użyczył mi na chwilę swojego Fazera 1000. Pojeździłem trochę po osiedlu i trochę się przeraziłem jego mocą. Nie wiem czy po zimie zapomniałem jak się jeździ czy po prostu jest dla mnie za mocny. Jak w przyszły weekend dopisze pogoda to sprawdzę go za miastem, może uda się go od razu porównać do Bandita
Piotras_5 - Nie 07 Kwi, 2013
Jak z GSa 48 koni chcesz się przesiąść na lytra, który ma 100 kuc (bandit), a fazer jeszcze więcej to oczywiste, że będzie urywał łapy. Ja mam B6, śmigam z pasażerem i bagażami i daje rade. A licz się z tym, że lyter swoje spali też...
Bonzo - Pon 08 Kwi, 2013
FZS1000 na gaźniku bierze litr wiecęj wachy od GSa. W zeszłym sezonie zrobiłem prawie 1000km z kolegą na fzs1000 i wspólne tankowanie do pełna, wspólne latanie, znowu do pełna i wychodziło niewiele więcej. Co prawda 200km/h to raczej nie przekraczał, ale momentami było bardziej dynamicznie.
miziel - Pon 08 Kwi, 2013
Tylko, zę jak latałeś z nim... to dla Ciebie to było dynamicznie a na jego możliwości to była rozgrzewka... To tak jakby mówić, zę Gsa pali litr więcej od 125 bo jak jadę z kumplem to jego pali 3.5 a mój 4.5... i dla niego momentami jest ostro a jak każdy wie w praktyce 125 pali średnio max 2-3 a GS jak się go pociśnie nawet 5.5-6....
A skoro pprzy jeździe z tobą spalił litr więcej przy dla niego całkiem eko jeździe to znaczy że spokojnie 2-3 litry więcej bd brał. A lda mnie np i pewnie dla dużej ilosci ludzi też 8l w moto to dużo
Bonzo - Pon 08 Kwi, 2013
Nie stety nie jest tak jak mówisz. dla mnie w miarę dynamicznie to jest tak że GS już więcej nie może a tamten jest pare setek metrów dalej.
doctype - Czw 18 Kwi, 2013
Moje serce skłania się ku SVce po lifcie w pełnej obudowie. jest przepiękna.
Gs jest dla mnie trochę za mały i ja (186cm, 95kg) w kurtce z podpinkami i plecakiem wyglądam trochę komicznie imo. Chciałbym na następne moto coś na czym nie wyglądałbym ala:
Myślę też, że może bandit 650 w nejkedzie ( jakoś nie toleruję tych półowiewek) byłby ciekawy albo kawka er-6, gsr(raczej mnie nie stać). Głównie jeżdżę sam, po mieście, dojazdy do pracy/szkoły, ew. jakieś latanie wkoło komina. Raczej nie uwzględniam jakiejś mocnej turystyki.
Możecie mi coś podpowiedzieć na temat tego jak sensownie zabrać się do myślenia o przyszłym moto? Najchętniej w pułapie ok. 10k.
P.S. Plotuś mógłbyś podzielić się odczuciami po przesiadce na bandita? Bo z tego co czytałem to w sumie mam podobne dylematy
Machu - Czw 18 Kwi, 2013
doctype napisał/a: | Moje serce skłania się ku SVce po lifcie w pełnej obudowie. jest przepiękna.
|
Ja również mam mokro w majtach na jej widok
Tu troszkę inne ujęcie tyłu:
misiorek - Czw 18 Kwi, 2013
tłumiki w motocyklach przyjęły tendencję downsizingu;c oby za parę lat wydech na stałe nie zniknął z życia motocykla...
Machu - Czw 18 Kwi, 2013
misiorek napisał/a: | downsizingu;c |
Że czego przepraszam?? Ja nadal jestem w Polsce?
tmi - Czw 18 Kwi, 2013
Być może jesteś wyalienowaną jednostką żyjącą w wyimaginowanym świecie
Machu - Czw 18 Kwi, 2013
Wierz mi, że czasami się tak czuje
tmi - Czw 18 Kwi, 2013
Ja też, nie cierpię zapożyczeń. Ale rozumiem osoby, które posiadają ubogi słownik polszczyzny, a chcą być kul i dżezi to się wymondżają zasłyszanymi słówkami. Nie piję tutaj akurat do tego dałnsanzingu ale ogólnie, przynajmniej media powinny trzymać poziom, ale tv i radio jest w końcu dla debili i idiotów to w sumie po co
Odnośnie SV, siedzi się na tym jak na psie, jest trochę większa od GS'a ale większe osoby wyglądają na obu równie śmiesznie, leciutkie to strasznie, chyba nawet lżejsze od GS'a, w pełnych owiewkach wygląda dostojniej bo bez nich jak wychudzona szkapa. Niedawno z daleka widziałem SV i byłem niemal pewien, że to 125.
Machu - Czw 18 Kwi, 2013
Jak na Monsterze, zresztą chyba SV powstały w odpowiedzi na modną wówczas włoszczyznę w układzie V. Mi jedynie przeszkadza sportowa pozycja w wersji S ale kto zwraca uwagę na takie pierdoły jak wygodna pozycja jak się patrzy na taki tył
Jak dla mnie super motocykl po GS dla nie wysokiej osoby. Zalany 187kg.
doctype - Pią 19 Kwi, 2013
no i gdyby znaleźć idealny odpowiednik sv-ki dla osoby wyższej...
a kawa er-6f? jest większa czy wręcz przeciwnie?
danny - Pią 19 Kwi, 2013
ER-6F ma R2, i jest rozmairu GS'a
Plotuś - Nie 21 Kwi, 2013
Bierz GSX-r 1000, albo Hayke, ale to tylko na pierwsze moto !
bonk - Pon 22 Kwi, 2013
Może jakieś BMW R1100R?
dymny - Wto 23 Kwi, 2013
bonk napisał/a: | Może jakieś BMW R1100R? |
bardzo dobry wybór.
Bonku a może założyłbyś temat w "Sprzętach użytkowników", wrzucił parę fotek i napisałbyś coś o swojej Bmce Jak sprawuje się maszyna, co robiłeś, jak jeździ ?
Szczerze mówiąc to jestem zainteresowany tą marka i modelem
yaszczi - Wto 23 Kwi, 2013
dymny napisał/a: | Bonku a może założyłbyś temat w "Sprzętach użytkowników", wrzucił parę fotek i napisałbyś coś o swojej Bmce Jak sprawuje się maszyna, co robiłeś, jak jeździ ?
Szczerze mówiąc to jestem zainteresowany tą marka i modelem |
dołączam się do prośby
danny - Wto 23 Kwi, 2013
Ostatnio widzialem na zywo taka BMKe i no no no prezentuje sie zaaacnieee. Nie ma co porownywac do zdjec, ja trzeba zobaczyc
pawulon40 - Czw 25 Kwi, 2013
Jak miałaś nakeda , to może żeby nie zdradzić suzuki , to Suzuki GSX 1400 jest piękna, przesiadam się w przyszłym roku
doctype - Czw 25 Kwi, 2013
Oba wyglądają bardzo fajnie ale wydają się być trochę "potworami" i to dość paliwożernymi i nietanimi
Chrupq - Sob 27 Kwi, 2013
pawulon40 napisał/a: | Jak miałaś nakeda , to może żeby nie zdradzić suzuki , to Suzuki GSX 1400 jest piękna, przesiadam się w przyszłym roku |
Faktycznie piękna maszyna Też docelowo planuję ten model, ale w drodze do niego chcę wskoczyć jeszcze na małą SV-kę (oczywiście poliftowy naked - na jeden, maks 2 sezony).
muminek - Nie 28 Kwi, 2013
może jakaś opinia o Honda CB 900 Hornet?
Piotras_5 - Nie 28 Kwi, 2013
Moto jakie jest każdy widzi, tylko pali jak smok
danny - Nie 28 Kwi, 2013
Ja choruje na hornetki. Codziennie rano mijam HH9 - cudooo
Jesli jestes zainteresowany to zarejestruj sie na forum hondy hornet - kolesie sa tam bardzo mocno zorganizowani - dowiesz sie wszystkiego co mozliwe
Machu - Nie 28 Kwi, 2013
danny napisał/a: | Ja choruje na hornetki. Codziennie rano mijam HH9 - cudooo
|
Misiek od Cerbola ma na sprzedaż Horneta zrobionego na streeta. Wysoko zadupek, większy rozstaw osi itp.
yaszczi - Nie 28 Kwi, 2013
są nawet fotki "Miśkowego" Horneta
muminek - Nie 28 Kwi, 2013
Hunter napisał/a: | Moto jakie jest każdy widzi, tylko pali jak smok |
czyli ile?
danny - Nie 28 Kwi, 2013
Yaszczi: o tym samym wypadku pomyslalem, dlatego raczej ta sztuke odpuszcze
Machu - Nie 28 Kwi, 2013
yaszczi napisał/a: | są nawet fotki "Miśkowego" Horneta
Obrazek |
Miał crash pady dlatego tylko takie uszkodzenia. Ale jak chcesz może być bezwypadkowy w kilka dni
danny - Nie 28 Kwi, 2013
To mi przypomnialo moj ulubiony profil na face ostatnimi czasy:
https://www.facebook.com/...location=stream
|
|